Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Część II - Strona 29 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-09-01, 19:14   #841
mikaam
Raczkowanie
 
Avatar mikaam
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Teraz to już zgłupiałam! który jest ten niby ulepszony???jeden i drugi ma napis cream,a kolory zupełnie inne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P9010165.jpg (19,4 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P9010156.jpg (26,3 KB, 34 załadowań)
mikaam jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:15   #842
JOASIA71
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 74
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
JOASIA zauważ,że on za przesyłkę liczy sobie 165 $
Faktycznie nie spojrzalam na koszt przesylki. Dzieki Megi Do Ann wyslalam maila z zapytaniem czy ma cosmelan 2 bo poprzednio miala w dobrej cenie ale jak na razie nie odpisuje. W tej sytuacji poczekamy jeszcze troche moze cos sie pojawi.
JOASIA71 jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:20   #843
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez JOASIA71 Pokaż wiadomość
Buczusiu mam wode termalna Avene, kupilam ja w zestawie jako gratis do emulsji.Ale nie wpadlam na to, ze moze pomoc.Dziekuje za podpowiedz zaraz ja otwieram

Joasiu proponuje natłuścić najpierw twarz wazeliną a pózniej pryskac wodą termalną Avene, tak mi lekarka zalecała. Wcześniej natłuszczanie.
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:27   #844
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez mikaam Pokaż wiadomość
Teraz to już zgłupiałam! który jest ten niby ulepszony???jeden i drugi ma napis cream,a kolory zupełnie inne

Ten z prawej !!! Poprzedni był musztardowy a nowy jest beżowy
Megi72 jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:28   #845
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez agnieszka kis Pokaż wiadomość
Dziewczyny takie glupie pytanie czy w jak siedzicie przed komputerem nakladacie jakis filtr czy tak trzeba czy to ochroni ja do tej pory sie naie smarowalam bo mysle ze to przeciez sa inne promienie ale jakos mnie to zastanowila

Agnieszko Kis powinno sie stosowac filtry korzystając z komputera, nie muszą być te najwyższe 50+ ale taka czterdziestka już wystarczy.
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:30   #846
JOASIA71
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 74
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Joasiu proponuje natłuścić najpierw twarz wazeliną a pózniej pryskac wodą termalną Avene, tak mi lekarka zalecała. Wcześniej natłuszczanie.
Dziewczyny jestescie KOCHANE tak szybko reagujecie na problemy,pytania,watpliwo sci .....WIELKIE DZIEKI ze jestescie
Mikkam ja tez mam ten bezowy po prawej.
JOASIA71 jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:34   #847
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez mikaam Pokaż wiadomość
Teraz to już zgłupiałam! który jest ten niby ulepszony???jeden i drugi ma napis cream,a kolory zupełnie inne
kolory sie tego kremu z wiekiem zmieniaja.Im starszy ,tym ciemniejszy

KOCHANE,ja Was w blad wprowadzilam z cosmelanem
napisalam ,ze u mnie na sloiczku nie ma napisu creme.A on jest,ja go w orginalnym opakowaniu trzymam,a na opakowaniu tego nie ma.Teraz patrze na sloik i widze- creme
To ja juz krecka mam,wychodzi na to ,ze tez ten nowy mam.
Przepraszam Was BARDZO MOCNO
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:35   #848
mikaam
Raczkowanie
 
Avatar mikaam
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez JOASIA71 Pokaż wiadomość
Dziewczyny jestescie KOCHANE tak szybko reagujecie na problemy,pytania,watpliwo sci .....WIELKIE DZIEKI ze jestescie
Mikkam ja tez mam ten bezowy po prawej.
Potwierdzam JESTEŚCIE KOCHANE!!!
JOASIA71 Uspokoiłaś mnie
mikaam jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:44   #849
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
no i umowa o pokoj podpisana(mniej,albo wiecej)
AgaZ wyprobuj cosmelan na Twoje przebarwienia,zdziwsz sie jak on dziala
a jak łagodzi obyczaje. Polecam...
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:46   #850
mikaam
Raczkowanie
 
Avatar mikaam
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
kolory sie tego kremu z wiekiem zmieniaja.Im starszy ,tym ciemniejszy
zdaje sobie z tego sprawe,ale te są zupełnie inne...widze dużą różnice po nałożeniu!
ten jest o wiele delikatniejszy.Mam nadzieje że to tylko tak dla zmylenia przeciwnika,a za pare dni będe pięknie czerwona!i łuszcząca się!
mikaam jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:48   #851
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
ROZMOWA KONTROLOWANA!!!!
slowo "trawka" w niektorych srodowiskach to nic innego jak-HASZYSZ,haszysz jak wiadomo srodek odurzajacy.Prosze unikac takich sformulowan!
Buczuś - związek frazeologiczny ( ? ! dobrze piszę ? ) - rozmowa kontrolowana , jest też zbyt sugerujący.... . No cóż, miało być lepiej, a jednak poszły konie po betonie..
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-01, 19:58   #852
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Plamki Kochane - ja miałam tez tę nową wersję cos 1 i mam nową cos 2. czyli ten słoik po prawej Miałam zabieg w piątek a w srodę wyglądałam tak,że mogłam spotykać. się z ludżmi. Cud miód to nie był, ale i nie mogiła. Smarowałamio do tej pory smaruję cos 2 pod oczami - czasami robię pzrerwy, gdy coś za duże podraźnienie się pojawia. Ja miałam też pod oczami i na powieki górne polożony cos1 i trzymałam tyle samo co calą twarz czyli ponad 8.5 godz. Pisze o tym, bo nie da się ustalić, jak będziecie reagować - to super indywidulana sprwa. Ja mam skórę mieszaną - i to podobno lepiej, bo szybciej wraca do normy, ale b. wrażliwą . Pod oczami to już bywa masakra łącznie ze złażeniem skóry. A cosmelan - ok. Dziwne, ale tak jest .
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:02   #853
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

11 dzień po nałożeniu maski cos1
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 074.jpg (49,1 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 075.jpg (51,8 KB, 39 załadowań)
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:03   #854
mikaam
Raczkowanie
 
Avatar mikaam
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

A może został zmieniony tylko kolor.Ten beżowy po nałożeniu wygląda jak podkład i można wyjść z nim do ludzi,bo z tym musztardowym to nie bardzo
mikaam jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:05   #855
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
Plamki Kochane - ja miałam tez tę nową wersję cos 1 i mam nową cos 2. czyli ten słoik po prawej Miałam zabieg w piątek a w srodę wyglądałam tak,że mogłam spotykać. się z ludżmi. Cud miód to nie był, ale i nie mogiła. Smarowałamio do tej pory smaruję cos 2 pod oczami - czasami robię pzrerwy, gdy coś za duże podraźnienie się pojawia. Ja miałam też pod oczami i na powieki górne polożony cos1 i trzymałam tyle samo co calą twarz czyli ponad 8.5 godz. Pisze o tym, bo nie da się ustalić, jak będziecie reagować - to super indywidulana sprwa. Ja mam skórę mieszaną - i to podobno lepiej, bo szybciej wraca do normy, ale b. wrażliwą . Pod oczami to już bywa masakra łącznie ze złażeniem skóry. A cosmelan - ok. Dziwne, ale tak jest .
Zgadzam sie z Kamilcią ze nie da się ustalić jak twarz będzie reagować na cos2, jedna lepiej i szybciej wróci do normy, druga gorzej. Mnie lekarka w dniu nałozenia maski mówiła ze do konca pierwszego tygodnia wszystko juz wróci do normy i nie ma potrzeby żebym przedłużała z tego powodu urlop o kolejny tydzień. Jak widać z moich relacji tu się pomyliła.
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:06   #856
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
11 dzień po nałożeniu maski cos1
Masimo - to wygląda ok. Łuszczy Ci się skóra, ale tak powinno być. I ładne masz usta
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:10   #857
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez mikaam Pokaż wiadomość
A może został zmieniony tylko kolor.Ten beżowy po nałożeniu wygląda jak podkład i można wyjść z nim do ludzi,bo z tym musztardowym to nie bardzo
Mikuś zgadzam się że cos2 ma kolor podkładu. Wszystko fajnie. Ale trzeba wziaść pod uwage to jak reaguje skóra po jego nałożeniu. Jesli bym nie nakłądała cos2 podejrzewam że skóra szybciej by wróciła do normy. A on własnie powoduje to że w kilka sekund po nałozeniu na twarzy powstaje ogień. Cosmelan sie wtapia w skóre i powstaje taki burak którego nigdy nie miałam. I nie żaden prosiaczek różówy jakby sobie ktoś mógł mysleć tylko normalna ognista czerwień !
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:12   #858
mikaam
Raczkowanie
 
Avatar mikaam
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Mikuś zgadzam się że cos2 ma kolor podkładu. Wszystko fajnie. Ale trzeba wziaść pod uwage to jak reaguje skóra po jego nałożeniu. Jesli bym nie nakłądała cos2 podejrzewam że skóra szybciej by wróciła do normy. A on własnie powoduje to że w kilka sekund po nałozeniu na twarzy powstaje ogień. Cosmelan sie wtapia w skóre i powstaje taki burak którego nigdy nie miałam. I nie żaden prosiaczek różówy jakby sobie ktoś mógł mysleć tylko normalna ognista czerwień !
Mikuś? to moja szkolna ksywa
mikaam jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:15   #859
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
Masimo - to wygląda ok. Łuszczy Ci się skóra, ale tak powinno być. I ładne masz usta

Za usta dzięki
Niestety to łuszczenie nie obejmuje całej twarzy, moze reszta w jakiś sposób niezauważalnie sie łuszczy i schodzi dla mnie niewidocznie podczas mycia.
W każdym bądź razie żeby jej w tym dopomóc wymyśliłam sobie że po zmyciu twarzy olejkiem myjącym przecieram całą chusteczką nawilżajacą do peelengu. Chusteczka ta ma pokryta jest zaokrąglonymi granulkami i ma za zadanie usuwanie martwego naskórka i do tego pobudzają mikrokrążenie. Bardzo delikatnie to robię, ale sprawdza się to naprawdę, szczególnie brzegi twarzy, czoło.Twarz jest wtedy gładziutka i gotowa do nałozenia warstewki cos2.
I dziewczyny wydaje mi sie że moja wielka plama na czole jest coraz mniej widoczna.


Uważam że z tą chusteczką to dobry patent.

Edytowane przez Masima
Czas edycji: 2008-09-01 o 20:19 Powód: uzupełnienie
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:20   #860
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

kamilciu,dzisiaj RoC musialam w aptece zamowic,jutro odbiore
Masima twoja usta to tylko calowac,mi to nawet dzisiaj broda tak wyglada,normalka
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:21   #861
denna
Rozeznanie
 
Avatar denna
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: COSmos
Wiadomości: 674
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Za usta dzięki
Niestety to łuszczenie nie obejmuje całej twarzy, moze reszta w jakiś sposób niezauważalnie sie łuszczy i schodzi dla mnie niewidocznie podczas mycia.
W każdym bądź razie żeby jej w tym dopomóc wymyśliłam sobie że po zmyciu twarzy olejkiem myjącym przecieram całą chusteczką nawilżajacą do peelengu. Ona ma taką nierówną powierzchnię i powoduje starcie odstajacej skóry. Bardzo delikatnie to robię, ale sprawdza się to naprawdę, szczególnie brzegi twarzy, czoło.Twarz jest wtedy gładziutka i gotowa do nałozenia warstewki cos2.
I dziewczyny wydaje mi sie że moja wielka plama na czole jest coraz mniej widoczna.


Uważam że z tą chusteczką to dobry patent.
Przypominam sobie, że kiedyś któraś forumka polecala tutaj przecieranie twarzy taką płaską gąbeczką - ściereczką, czy myjką nawilżoną wodą. Na odstające i łuszczące skórki działało ponoć ok. Byleby nie za mocno "szorować".
A plaa bedzie coraz bledsza, bledsza, bleeeeeedsza
denna jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:24   #862
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez denna Pokaż wiadomość
Przypominam sobie, że kiedyś któraś forumka polecala tutaj przecieranie twarzy taką płaską gąbeczką - ściereczką, czy myjką nawilżoną wodą. Na odstające i łuszczące skórki działało ponoć ok. Byleby nie za mocno "szorować".
A plaa bedzie coraz bledsza, bledsza, bleeeeeedsza

Denna tak własnie, bardzo delikatnie trzeba to robić, oczywiscie mąkra ściereczką to robie i przy okazji pomagam tej opornej skórze (z czoła schodzi najtrudniej skóra bo jest tam najgrubsza) zejść.

A polecane na forum były między innymi ręczniczek do zmywania maseczki firmy Oriflame albo magiczne gąbeczki firmy Kanebo.
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:26   #863
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość
kamilciu,dzisiaj RoC musialam w aptece zamowic,jutro odbiore
Masima twoja usta to tylko calowac,mi to nawet dzisiaj broda tak wyglada,normalka

Buczuś z tym całowaniem to teraz musze uważać, po ostatnim powstała mi ranka pod nosem ! Taka ta skóra cienka jest teraz.

I śmieszne i straszne
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:28   #864
denna
Rozeznanie
 
Avatar denna
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: COSmos
Wiadomości: 674
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Denna tak własnie, bardzo delikatnie trzeba to robić, oczywiscie mąkra ściereczką to robie i przy okazji pomagam tej opornej skórze (z czoła schodzi najtrudniej skóra bo jest tam najgrubsza) zejść.

A polecane na forum były między innymi ręczniczek do zmywania maseczki firmy Oriflame albo magiczne gąbeczki firmy Kanebo.
OOOO - dokładnie to!
Zapomniałam konkretnych nazw, ale ja dzis rozkojarzona i poddenerwowana jestem, bo w srode rano czeka mnie GASTROSKOPIA, buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Trzymajcie kciuki, zebymni uciekła sprzed gabinetu.....
denna jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:39   #865
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez denna Pokaż wiadomość
OOOO - dokładnie to!
Zapomniałam konkretnych nazw, ale ja dzis rozkojarzona i poddenerwowana jestem, bo w srode rano czeka mnie GASTROSKOPIA, buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Trzymajcie kciuki, zebymni uciekła sprzed gabinetu.....
miałam kilka razy - podstawowa zasada - przestawić się świadomie, na oddychanie nosem. Jeżeli będziesz chciała ustami - zaczniesz się dławić i potem już trudno ten odruch powstrzymać . Trzymaj się
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:40   #866
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Buczuś z tym całowaniem to teraz musze uważać, po ostatnim powstała mi ranka pod nosem ! Taka ta skóra cienka jest teraz.

I śmieszne i straszne
gabeczki Kanebo sa cudne.Uzywam ja co drugi dzien,bo cos mi za duzo skory sciera
denna oj bedziemy za Ciebie kciuki trzymac,biedactwo
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-09-01, 20:43   #867
denna
Rozeznanie
 
Avatar denna
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: COSmos
Wiadomości: 674
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Noooooooooo, dzięki moje kochane, myslcie o mnie cieplutko - to jakoś sie postaram nie dać plamy
Wszelkim PLAMOM mówimy zdecydowanie NE
denna jest offline  
Stary 2008-09-01, 21:02   #868
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Dziewczyny nie wiem czy wiecie ale cosmelanu nie mogą używać osoby które są uczulone na Penicylinę.
Co by było jakby ktoś nie wiedział o tym i nałożyl maske ?
Masima jest offline  
Stary 2008-09-01, 21:11   #869
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Dziewczyny nie wiem czy wiecie ale cosmelanu nie mogą używać osoby które są uczulone na Penicylinę.
Co by było jakby ktoś nie wiedział o tym i nałożyl maske ?
Ty nie rob jaj. JA JESTEM UCZULONA na Penicyline
Trzeci raz maska ,a ja zyje .Masima skad Ty masz to info?
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-09-01, 21:14   #870
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Dziewczyny nie wiem czy wiecie ale cosmelanu nie mogą używać osoby które są uczulone na Penicylinę.
Co by było jakby ktoś nie wiedział o tym i nałożyl maske ?
??????? Ja kiedyś, jako dziecko, byłam według mojej mamy na nią uczulona . Od tej pory nigdy nie biorę tego antybiotyku. Dlczego nie można ? Lekarka mnie o to nawet nie zapytała! Czy którąś z Was, która robiła w gabinecie cos , o to pytano ?
Masima - skad masz te wieści ?
kamilia jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:58.