Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Część II - Strona 41 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-09-03, 21:12   #1201
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez cassatta Pokaż wiadomość
EEE Masima jak zaczniesz raz dziennie cos2 to dopiero skóra zacznie sie aklimatyzować i to nie od razu - za fajnie by było

No dobra,mogę się z tym zgodzić. Ale ile ja bede stosowac te dwa razy dziennie ? tydzień zdaje się ? A to i tak bedzie lepiej wyglądac jak teraz gdy stosuję trzy razy teraz. Ale już i tak nie jest źle, odważam się z domu wyjsć. Dziewczyny zauważylam że jak jest gorąco, albo słońce mi w beretkę przygrzeje to się robie w momencie burakiem. Straszne to .
Masima jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:16   #1202
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Joasiu to prawda puder nie będzie ci potrzebny.Poczekaj jeszcze tydzień i sama się o tym przekonasz. Ja się juz czuje cudnie (gdyby tylko ten rumień jeszcze....)

Masima a ja się bedę czuła naga !!! No bo jak to tak bez toniku ,kremu pod oczy,kremu na zmarszczki mimiczne,kremu do twarzy,korektora,podkładu ,pudru brązującego,cieni do powiek .....toż to nagość istna bedzie
Megi72 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:17   #1203
Saga76
Zadomowienie
 
Avatar Saga76
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 031
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Ja niepijaca zupelnie,a plamy mialam
Dziewczyny kochane,zdradzcie jakich kosmetykow uzywacie po 2 mies.i dluzej od maski?Chcialabym wykluczyc jak najwiecej chemii z codzinnej pielegnacji.Kremy z BU jakos mnie nie polubily,z wzajemnoscia niestety.Chyba nie smarujecie sie caly czas tlusciochami,z wyjatkiem filtrow oczywiscie?
Saga76 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:19   #1204
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Angi74 Pokaż wiadomość
Ja mam wszystko Winko,naczyńko na winko ,naczyńka, plamy ...

Ide na nocny spacer.Na razie .

edit.Buczacza,na razie nie mialam czasu sie wczytywac i o tym myslec ale po dzisiejszym slonecznym dniu plama na czole sciemniala-mimo daszka Wiec musze sie zmusic do dzialania.
a tej co ? Na nocne spacerki wzielo?

domciu,widze Cie? Czy mam juz omamy?
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:19   #1205
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
Masima a ja się bedę czuła naga !!! No bo jak to tak bez toniku ,kremu pod oczy,kremu na zmarszczki mimiczne,kremu do twarzy,korektora,podkładu ,pudru brązującego,cieni do powiek .....toż to nagość istna bedzie
Megi - ale przez Masimę sama mądrość przemawia ! Wiesz, ile zaoszczędzisz i wydasz naaaa...... Na co wydasz ?
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:20   #1206
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Saga76 Pokaż wiadomość
Ja niepijaca zupelnie,a plamy mialam
Dziewczyny kochane,zdradzcie jakich kosmetykow uzywacie po 2 mies.i dluzej od maski?Chcialabym wykluczyc jak najwiecej chemii z codzinnej pielegnacji.Kremy z BU jakos mnie nie polubily,z wzajemnoscia niestety.Chyba nie smarujecie sie caly czas tlusciochami,z wyjatkiem filtrow oczywiscie?
No to jak to jest Kremy z BU niby takie naturalne a tyle osób jest na nie uczulonych ?
Megi72 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:20   #1207
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Buziaki Robale moje Ukochne!!!!!
cassatta - a Ty tak bez buziaka byś odjechała
madziusia777 - nie ma imprezy, wesela wirtualnego ... wszystkice do Ciebie przyjedziemy
buczka - mam stres - dostałam orezent - karnet na zabieg kosmetyczny GUINOT ... na sobote, ale nie ma mowy - przełożę ... na kiedyś
kamilia - Żono - Ty wogole nie tęsknisz choera jasna
ivonako: a może my w sobotę już razem zaczniemy
Megi72 - trzymam za Ciebie kciuka łuszczarko najdroższa
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:21   #1208
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Saga76 Pokaż wiadomość
Ja niepijaca zupelnie,a plamy mialam
Dziewczyny kochane,zdradzcie jakich kosmetykow uzywacie po 2 mies.i dluzej od maski?Chcialabym wykluczyc jak najwiecej chemii z codzinnej pielegnacji.Kremy z BU jakos mnie nie polubily,z wzajemnoscia niestety.Chyba nie smarujecie sie caly czas tlusciochami,z wyjatkiem filtrow oczywiscie?

a testowałaś coś z mazideł ? Może Ty ,podobnie jak moja żona Dome, źle reagujesz na bazę z BU ?
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:21   #1209
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez buczacza Pokaż wiadomość

domciu,widze Cie? Czy mam juz omamy?

Buczuś Dome nadrabia zaległosci, wiesz ze ona teraz musi pierwszą godzinę co najmniej poswięcić na przeczytanie tego co wypisywałyśmy od jej ostatniego pobytu na forum
Masima jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:21   #1210
denna
Rozeznanie
 
Avatar denna
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: COSmos
Wiadomości: 674
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
ufff...... znowu mogę być z Wami. Na chwilę, niestety, bo muszę się pakować na wyjazd do Kazika ( !!!!!) , ale potrzebuję się Wam zameldować .Musi uzależnienie. Ja chyba z każdym smarowaniem cos to sobie wcieram Was, moje Kochane Plamki , głębiej i głębiej w samo serce
Wszystkie Was całuję baaaardzo i przez parę dni pomilczę, bo nie biorę lapatopa . Nie biorę, bo znam siebie, że sprawdzałabym maile , znowu czułabym, żw tylko komuś odpiszę, a moze i trochę popracuję itd. Jednym słowem trening jak z odstawianiem pieluchy - nie ma i rób do nocnika .
Denna - masz rację system wychowania w krajach skanynawskich jest genialny. A szczególnie jasne reguły, że nie wolno bić. Mnie do szału doporowadzają dyskusję, do kiedy jest klaps a od kiedy bicie. Tak, jakby dla dziecka , ktore uderza ktos, kogo ono kocha, była tu jakaś naprawdę wielką różnica. SErce je i tak będzie bolało.

Dzisiaj jest ciepło i moja twarz jakaś taka bardziej czerwona ? chyba na noc na cos rzucę bepanthen
Kamilia - to o Skandynawii to akurat nie ja pisałam) ale zgadzam sie w całej rozciągłości - uniknęlibysmy u nas wielu dramatów i tragedii, gdyby prawo regulowało postępowanie wobec dzieci w Polsce podobne jak np. w Szwecji.
A co do cosmelanu - to teraz wiem skąd te plamy - to ze "zużycia" alkoholowego wątroby - jak tu dziewczyny piszą! I po kiego grzyba ja se dawałam jakieś rury do brzucha wciskać, skoro tu na forum mi bez tego diagnoze trafna na moje bóle od razu postawiono!!!
denna jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:22   #1211
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

HURRAAAA SAMIRATI !!!!
MAMA WRÓCIŁA
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:22   #1212
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
Megi - ale przez Masimę sama mądrość przemawia ! Wiesz, ile zaoszczędzisz i wydasz naaaa...... Na co wydasz ?
kamilciu siostro! I Ty tu.Dzien pelen niespodzianek
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:23   #1213
JOASIA71
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 74
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Joasiu to prawda puder nie będzie ci potrzebny.Poczekaj jeszcze tydzień i sama się o tym przekonasz. Ja się juz czuje cudnie (gdyby tylko ten rumień jeszcze....)
To chyba stare przyzwyczajenia. Nie wyobrazam sobie wyjsc taka"gola"
JOASIA71 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:24   #1214
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
Masima a ja się bedę czuła naga !!! No bo jak to tak bez toniku ,kremu pod oczy,kremu na zmarszczki mimiczne,kremu do twarzy,korektora,podkładu ,pudru brązującego,cieni do powiek .....toż to nagość istna bedzie
A na cholere ci to wszystko teraz ????

Cytat:
Megi - ale przez Masimę sama mądrość przemawia ! Wiesz, ile zaoszczędzisz i wydasz naaaa...... Na co wydasz ?
Kamilciu ja ci powiem na co wyda. Na FILTRY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I kolejny słoik cosmelana 2.
Jeszcze poczujesz po kieszeni kochana
Masima jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:24   #1215
buczacza
Zakorzenienie
 
Avatar buczacza
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: quasar (wioska mi sie znudzila)
Wiadomości: 4 054
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
HURRAAAA SAMIRATI !!!!
MAMA WRÓCIŁA
nic mama,wyrodna chyba.Przyszla zobaczyla zostawila
__________________
Zastanow sie dobrze o czym marzysz,bo moze sie spelnic
buczacza jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:25   #1216
JOASIA71
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 74
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
Masima a ja się bedę czuła naga !!! No bo jak to tak bez toniku ,kremu pod oczy,kremu na zmarszczki mimiczne,kremu do twarzy,korektora,podkładu ,pudru brązującego,cieni do powiek .....toż to nagość istna bedzie
Megi to my mamy tak samo
JOASIA71 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:26   #1217
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Buczuś Dome nadrabia zaległosci, wiesz ze ona teraz musi pierwszą godzinę co najmniej poswięcić na przeczytanie tego co wypisywałyśmy od jej ostatniego pobytu na forum
Ja muszę chyba jakąś spazminę zacząć pić ... całyt dzień latam jak oparzona, mój TŻ nawet sam mi dzisiaj laptopa do usypiania Malego podsunął
Jak ja cierpię, że nie mogę od rana z Wami siedzieć


... ala KARAMBA ... TO SIĘ ZMIEMNI JAK JUŻ NAŁOŻĘ CUD COSM - MASECZKĘ - HA!!!!!
Nikt mnie z domu nie wypuści i będę znowu miała czas !!!!
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:27   #1218
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
Buziaki Robale moje Ukochne!!!!!
cassatta - a Ty tak bez buziaka byś odjechała
madziusia777 - nie ma imprezy, wesela wirtualnego ... wszystkice do Ciebie przyjedziemy
buczka - mam stres - dostałam orezent - karnet na zabieg kosmetyczny GUINOT ... na sobote, ale nie ma mowy - przełożę ... na kiedyś
kamilia - Żono - Ty wogole nie tęsknisz choera jasna
ivonako: a może my w sobotę już razem zaczniemy
Megi72 - trzymam za Ciebie kciuka łuszczarko najdroższa
Żono - bo ja na rodzinę muszę zarobić. Ciebie dobrze wydałam za mąż , ale reszta domostwa do oplacenia. Kobieta pracująca jestem, chociaż na szczęście lubię to, co robię i wiele mogę robić w domu. I teraz , po wakacjach, to mi się zwaliło z powrotem to wszytko, co na wakacje wyjechało, przycichło itd.Dobrze, z jutro wyjeżdzamy bo musze się naładować. Ale tęsknić to tęsknię. Robota zawalona, walizka jeszcze pusta, pranie do wywieszenia, a ja co ? Z Wami
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:30   #1219
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
A na cholere ci to wszystko teraz ????



Kamilciu ja ci powiem na co wyda. Na FILTRY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I kolejny słoik cosmelana 2.
Jeszcze poczujesz po kieszeni kochana
a zanim znajdzie swój filtr, to otworzy drogerię a potem zacznie studiować skład i zrozumie, że tylko avene nie destabilizuje filtrów
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:30   #1220
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
Megi - ale przez Masimę sama mądrość przemawia ! Wiesz, ile zaoszczędzisz i wydasz naaaa...... Na co wydasz ?
kamilia na rozpustę oczywiście Tylko w jaki to ja sposób lubię się "rozpustować "
Megi72 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:35   #1221
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
Żono - bo ja na rodzinę muszę zarobić. Ciebie dobrze wydałam za mąż , ale reszta domostwa do oplacenia. Kobieta pracująca jestem, chociaż na szczęście lubię to, co robię i wiele mogę robić w domu. I teraz , po wakacjach, to mi się zwaliło z powrotem to wszytko, co na wakacje wyjechało, przycichło itd.Dobrze, z jutro wyjeżdzamy bo musze się naładować. Ale tęsknić to tęsknię. Robota zawalona, walizka jeszcze pusta, pranie do wywieszenia, a ja co ? Z Wami
... tak sobie tylko trochę ponarzekałam
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:36   #1222
Saga76
Zadomowienie
 
Avatar Saga76
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 031
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Kamilia do Mazidel sie nawet nie zblizam,za wielki trzepak jestem,a tam wszystko takie dokladne,odmierzone byc musi.Co do kremow z BU,przeczytalam gdzies,ze z ta naturalnoscia to nie do konca prawda.Po prostu znamy skladniki,ktore mieszamy,ale chemii tez tam sporo.Nie wiem,czy to prawda,ale juz nie chce ich na mojej paszczy.Zakochalam sie za to w ich olejkach myjacych i seru flavo-c.
Saga76 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:38   #1223
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
kamilia na rozpustę oczywiście Tylko w jaki to ja sposób lubię się "rozpustować "
och tak, tak Megi - opowiedz , jak Ty lubisz się rozpustować !Co za piękny watek- rozpusty Megi !!!
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:39   #1224
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez dome Pokaż wiadomość
... tak sobie tylko trochę ponarzekałam
no, a ja to co - tez ponarzekałam
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:40   #1225
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Saga76 Pokaż wiadomość
Kamilia do Mazidel sie nawet nie zblizam,za wielki trzepak jestem,a tam wszystko takie dokladne,odmierzone byc musi.Co do kremow z BU,przeczytalam gdzies,ze z ta naturalnoscia to nie do konca prawda.Po prostu znamy skladniki,ktore mieszamy,ale chemii tez tam sporo.Nie wiem,czy to prawda,ale juz nie chce ich na mojej paszczy.Zakochalam sie za to w ich olejkach myjacych i seru flavo-c.
jeszcze peelingi sa z BU faaajne
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:44   #1226
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez JOASIA71 Pokaż wiadomość
To chyba stare przyzwyczajenia. Nie wyobrazam sobie wyjsc taka"gola"

A ja sobie już wyobrażam. Po dwóch tygodniach wyobrażam sobie wszystko.
Do tej pory to miałam mase róznych rzeczy do nałożenia. Nigdy nie wyglądało to i tak dobrze. Najpierw preparat na przebarwienia, potem na to krem nawilżający, potem na to filtr, potem podkład i puder. Tyle warstw, a i tak plamiska przebijały z pod spodu.
Masima jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:46   #1227
Megi72
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wenus
Wiadomości: 1 012
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez kamilia Pokaż wiadomość
och tak, tak Megi - opowiedz , jak Ty lubisz się rozpustować !Co za piękny watek- rozpusty Megi !!!
kamilia nie mogę powiedzieć bo od razu bana dostanę
Megi72 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:49   #1228
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Megi72 Pokaż wiadomość
kamilia nie mogę powiedzieć bo od razu bana dostanę
mmmm.... bana , mówisz?
kamilia jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:50   #1229
Saga76
Zadomowienie
 
Avatar Saga76
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 031
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Jesli chodzi o filtry fotostabilne,to oprocz Avene jest jeszcze Klorane.Po nim tez mozna maziac sie wszelkiego rodzaju kolorowka.Avenki strasznie mnie zapychaly,a klorane dla dzieci na szczescie nie.
Saga76 jest offline  
Stary 2008-09-03, 21:52   #1230
kamilia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 458
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Saga76 Pokaż wiadomość
Jesli chodzi o filtry fotostabilne,to oprocz Avene jest jeszcze Klorane.Po nim tez mozna maziac sie wszelkiego rodzaju kolorowka.Avenki strasznie mnie zapychaly,a klorane dla dzieci na szczescie nie.
avene emulsja Cię zatykała ? I jaką masz cerę ? Suchą ?
kamilia jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:38.