Zabieg Cosmelan - Pamiętnik - Część II - Strona 70 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-09-13, 18:05   #2071
ivonako
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 1 596
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Buczka ale się zimno w Polandzie zrobiło od wczoraj.Wzięłaś ciepłe ubranka?

Kamilia naprawiaj kompik albo kupuj nowy - byle szybko.

Masimka Twój balejsik na taka pogodę idealny.

Wiecie co, jestem wściekła. W środę byłam z dzieckiem w przychodni, bo go brzuszek bolał. Lekarka pomacała brzuszek, nawet nie osłuchała plecków (dzieciak ma 4 latka) przepisała biseptolek, naklejeczka karteczka i papa. Dziś musiałam jak zwykle wylądować na prywatnej wizycie i okazuje się, że mały ma zapalenie oskrzeli i to porządnie zaawansowane.Pewnie w poniedziałek byłoby zapalenie płuc. I po jaką cholerę człowiek płaci na tę służbę zdrowia Po jakiego ciorta poszłam do przychodni, wydałam na bezsensowne leki, skoro teraz i tak musiałam iść prywatnie i zapłacić znów za inne leki. Zawsze kończy się i tak wizytą prywatną
ivonako jest offline  
Stary 2008-09-13, 18:31   #2072
castrol
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 302
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez ivonako Pokaż wiadomość
Buczka ale się zimno w Polandzie zrobiło od wczoraj.Wzięłaś ciepłe ubranka?

Kamilia naprawiaj kompik albo kupuj nowy - byle szybko.

Masimka Twój balejsik na taka pogodę idealny.

Wiecie co, jestem wściekła. W środę byłam z dzieckiem w przychodni, bo go brzuszek bolał. Lekarka pomacała brzuszek, nawet nie osłuchała plecków (dzieciak ma 4 latka) przepisała biseptolek, naklejeczka karteczka i papa. Dziś musiałam jak zwykle wylądować na prywatnej wizycie i okazuje się, że mały ma zapalenie oskrzeli i to porządnie zaawansowane.Pewnie w poniedziałek byłoby zapalenie płuc. I po jaką cholerę człowiek płaci na tę służbę zdrowia Po jakiego ciorta poszłam do przychodni, wydałam na bezsensowne leki, skoro teraz i tak musiałam iść prywatnie i zapłacić znów za inne leki. Zawsze kończy się i tak wizytą prywatną
Wiem o czym mówisz.Jestem doświadczoną mamą i gdyby nie to,że zawsze sugeruję lekarce co to może być za choroba i jaki leki ma mi dać ,to pewnie byłabym stałą bywalczynią pogotowia,jak to wcześnie bywało.
IVANKO nie martw się ,teraz taki zły okres dla małych dzieci,synek na pewno wyzdrowieje,a ty dostaniesz pięknej pocosmelanowej twarzy.
Moja twarz po tych 2 tyg.zrobiła się strasznie blada,przebarwienia zniknęły,ale twarz-jak biała ściana.Nie podoba mi się to ,dlatego wypytuję ote pudry,bo chciałaby ją trochę "przyozdobić" i ocieplić,atu nic tylko ta wazelina.
Mam jeszcze problem.bo w czsie kuracji ,jak wcześniej pisałam zrobiły mi się zajady.Już się zagoiły,ale został po nich ślad w postaci cięmnych plamek ,wygląda to nizbyt dobrze przy tej mojej białej,prawie przezroczystej buzi.CO robić????
castrol jest offline  
Stary 2008-09-13, 19:26   #2073
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Castrolku ja też chętnie bym się pokolorowiła ale z tego co pisały dziewczyny to nic z podkładów ani nawet pudru oprócz transparentnego nie mozna jeszcze przez półtora miesiaca. Jak ja to wytrzymam??
Do dziś miałam ten komfort, że swoja pomaskową bużkę kurowałam bez konieczności wychodzenia z domu, a do tego twarz była cała zaczerwieniona co po posmarowaniu cos2 dawało efekt opalonej buźki
Dziś musiałam wrócić do rzeczywistości i pojechać do szkoły na egzamin. Rano posmarowałam sie cos2 na to dałam Avenke i troszkę pudru coby się nie świecić. Przez pierwszą godz od wyjścia wszystko było oki ale póżniej nie dość że zaczełam się łuszczyć w okolicach ust to stałam się strasznie blada Może to i lepiej niż miałabym dostać buraka bo w końcu pisałam egzamin i jeszcze psor mógłby pomyśleć że sciagam i stad ten buraczek
Jadnym słowem moja cera nie wyglada dobrze bez make upu, widać podrażnione zaczerwienione miejsca, nie mam jednolitej cery a sam bialy filtr ich za nic nie zatuszuje
Co można zarobić by wyglądać lepiej?? Może ten puder mineralny chociaż?? na avenke oczywiście.. tylko że on kolorowi Aaaaa i czy mogę użyć cieni do oczu bo bez nich jakas taka niewyraźna jestem
Cosmelanki drogieporatujcie radą
Alesjaa jest offline  
Stary 2008-09-13, 20:19   #2074
castrol
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 302
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez ivonako Pokaż wiadomość
Buczka ale się zimno w Polandzie zrobiło od wczoraj.Wzięłaś ciepłe ubranka?

Kamilia naprawiaj kompik albo kupuj nowy - byle szybko.

Masimka Twój balejsik na taka pogodę idealny.

Wiecie co, jestem wściekła. W środę byłam z dzieckiem w przychodni, bo go brzuszek bolał. Lekarka pomacała brzuszek, nawet nie osłuchała plecków (dzieciak ma 4 latka) przepisała biseptolek, naklejeczka karteczka i papa. Dziś musiałam jak zwykle wylądować na prywatnej wizycie i okazuje się, że mały ma zapalenie oskrzeli i to porządnie zaawansowane.Pewnie w poniedziałek byłoby zapalenie płuc. I po jaką cholerę człowiek płaci na tę służbę zdrowia Po jakiego ciorta poszłam do przychodni, wydałam na bezsensowne leki, skoro teraz i tak musiałam iść prywatnie i zapłacić znów za inne leki. Zawsze kończy się i tak wizytą prywatną
Cytat:
Napisane przez Alesjaa Pokaż wiadomość
Castrolku ja też chętnie bym się pokolorowiła ale z tego co pisały dziewczyny to nic z podkładów ani nawet pudru oprócz transparentnego nie mozna jeszcze przez półtora miesiaca. Jak ja to wytrzymam??
Do dziś miałam ten komfort, że swoja pomaskową bużkę kurowałam bez konieczności wychodzenia z domu, a do tego twarz była cała zaczerwieniona co po posmarowaniu cos2 dawało efekt opalonej buźki
Dziś musiałam wrócić do rzeczywistości i pojechać do szkoły na egzamin. Rano posmarowałam sie cos2 na to dałam Avenke i troszkę pudru coby się nie świecić. Przez pierwszą godz od wyjścia wszystko było oki ale póżniej nie dość że zaczełam się łuszczyć w okolicach ust to stałam się strasznie blada Może to i lepiej niż miałabym dostać buraka bo w końcu pisałam egzamin i jeszcze psor mógłby pomyśleć że sciagam i stad ten buraczek
Jadnym słowem moja cera nie wyglada dobrze bez make upu, widać podrażnione zaczerwienione miejsca, nie mam jednolitej cery a sam bialy filtr ich za nic nie zatuszuje
Co można zarobić by wyglądać lepiej?? Może ten puder mineralny chociaż?? na avenke oczywiście.. tylko że on kolorowi Aaaaa i czy mogę użyć cieni do oczu bo bez nich jakas taka niewyraźna jestem
Cosmelanki drogieporatujcie radą
Alesja mam to samo co ty.Możemy podać sobie ręce.Od jutra zaczyna używać cos2 tylko na wieczór. Z tego co przestudiowałam i to co piszą dziewczyny możemy mieć tylko puder sypki dr.HAUSCHKA i taki zamierzam kupić.dopiero za 2 miech cała reszta.Pocieszające jest to że idzie jesień-Mało słońca więc jak coś się zdestabilizuje to tragedi nie będzie .Ciężkie czasy to nas czekają od wiosny.Trzymaj się .Damy radę
castrol jest offline  
Stary 2008-09-13, 20:24   #2075
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Alesjaa Pokaż wiadomość
Castrolku ja też chętnie bym się pokolorowiła ale z tego co pisały dziewczyny to nic z podkładów ani nawet pudru oprócz transparentnego nie mozna jeszcze przez półtora miesiaca. Jak ja to wytrzymam??
Do dziś miałam ten komfort, że swoja pomaskową bużkę kurowałam bez konieczności wychodzenia z domu, a do tego twarz była cała zaczerwieniona co po posmarowaniu cos2 dawało efekt opalonej buźki
Dziś musiałam wrócić do rzeczywistości i pojechać do szkoły na egzamin. Rano posmarowałam sie cos2 na to dałam Avenke i troszkę pudru coby się nie świecić. Przez pierwszą godz od wyjścia wszystko było oki ale póżniej nie dość że zaczełam się łuszczyć w okolicach ust to stałam się strasznie blada Może to i lepiej niż miałabym dostać buraka bo w końcu pisałam egzamin i jeszcze psor mógłby pomyśleć że sciagam i stad ten buraczek
Jadnym słowem moja cera nie wyglada dobrze bez make upu, widać podrażnione zaczerwienione miejsca, nie mam jednolitej cery a sam bialy filtr ich za nic nie zatuszuje
Co można zarobić by wyglądać lepiej?? Może ten puder mineralny chociaż?? na avenke oczywiście.. tylko że on kolorowi Aaaaa i czy mogę użyć cieni do oczu bo bez nich jakas taka niewyraźna jestem
Cosmelanki drogieporatujcie radą

Po cosmelanie, na avenke może być puder transparentny, należy pamietac tylko ze on nie nadaje koloru żadnego. Zmatowi jedynie filtr. Myśle ze w obecnym stanie bez sensu jest używanie jakiegokolwiek pudru. Ewentualnie na nos i czoło. Bo broda się łuszczy i nie wyglada to najlepiej. Alesjaa ja miałam to samo. Dwie godziny było ok. a potem wszystko zaczęło się oddzielać bo skóra zaczynała obłazić z całej brody i dookoła ust.
Jeśli nie miałaś kładzionego cosmelanu na powieki i okolice oczu to mozesz używać cieni.
Masima jest offline  
Stary 2008-09-13, 20:59   #2076
castrol
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 302
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Acha ALESJO jeśli chcesz używać cieni do powiek to możesz,w przypadku gdy nie robiłaś cos2 na powieki.Ja niestety próbowałam i mogę tylko tusz do rzęs i kreski co niestety niewiele mi pomaga.W pracy wszyscy mówią że,jakieś straszne uczulenie mnie dopadło
castrol jest offline  
Stary 2008-09-13, 21:25   #2077
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez castrol Pokaż wiadomość
Alesja mam to samo co ty.Możemy podać sobie ręce.Od jutra zaczyna używać cos2 tylko na wieczór. Z tego co przestudiowałam i to co piszą dziewczyny możemy mieć tylko puder sypki dr.HAUSCHKA i taki zamierzam kupić.dopiero za 2 miech cała reszta.Pocieszające jest to że idzie jesień-Mało słońca więc jak coś się zdestabilizuje to tragedi nie będzie .Ciężkie czasy to nas czekają od wiosny.Trzymaj się .Damy radę
Mi wczoraj minęły 2 tyg od maski ale jeszcze kilka dni bedę samrować się cos2 dwa razy dziennie bo przez podrażnienie musiałam odstawić kremik na dwa dni.. Też będę musiała pomyśleć o jakimś pudrze transparentnym więc. Do tej pory używałąm Cliniqa, niby jest bez koloru bo dostosowuje się do cery ale w nazwie nie ma ze transparentny

A z tym nie używaniem kolorówki przez dwa m-ce od maski to ciekawa sprawa. Lakarka u której robiłam zabieg dała mi rozpiskę co i jak stosować po masce i bylo napisane, ze po tyg mozna sie normalnie malowac, a co ciekawe rozpiske przygotowywala dr Chlebus - expert w dziedzinie dermatologii. Wczesniej byłam na konsultacji w innym miejscu i wiedząc od Was ze nie można sie malować zapytalam o to lekarki a ona powiedziala ze MOZNA. Skąd więc te sprzeczne opinie

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Po cosmelanie, na avenke może być puder transparentny, należy pamietac tylko ze on nie nadaje koloru żadnego. Zmatowi jedynie filtr. Myśle ze w obecnym stanie bez sensu jest używanie jakiegokolwiek pudru. Ewentualnie na nos i czoło. Bo broda się łuszczy i nie wyglada to najlepiej. Alesjaa ja miałam to samo. Dwie godziny było ok. a potem wszystko zaczęło się oddzielać bo skóra zaczynała obłazić z całej brody i dookoła ust.
Jeśli nie miałaś kładzionego cosmelanu na powieki i okolice oczu to mozesz używać cieni.
Nie kładłam cosmelanu na powieki wiec mogę je troche przyozdobić uffffff

Masimka i muszę się rozerzeć za tym polecanym przez Ciebie filtr z Lidla bo od poniedziałku wracam do pracy to i dosmarowywać się bede musiala a LPR czy Avenka droga.. I od Castrolka ściągnę Cetaphil MD bo wazelina za bardzo się świeci a czymś w ciągu 8h pracy trzeba będzie się nawilżać

Dzięki dziewczyny

Wyszło mi wilocytowanie

Masimka byłabym zapomniała - poproszę o przepisiki na Twoje smakołyki kokosowe. Do wtorku mam urwanie głowy z egzaminami ale w nast weekend wtpróbuje

Edytowane przez Alesjaa
Czas edycji: 2008-09-13 o 21:28 Powód: uzupełnienie
Alesjaa jest offline  
Stary 2008-09-13, 22:08   #2078
castrol
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 302
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Alesjaa Pokaż wiadomość
Mi wczoraj minęły 2 tyg od maski ale jeszcze kilka dni bedę samrować się cos2 dwa razy dziennie bo przez podrażnienie musiałam odstawić kremik na dwa dni.. Też będę musiała pomyśleć o jakimś pudrze transparentnym więc. Do tej pory używałąm Cliniqa, niby jest bez koloru bo dostosowuje się do cery ale w nazwie nie ma ze transparentny

A z tym nie używaniem kolorówki przez dwa m-ce od maski to ciekawa sprawa. Lakarka u której robiłam zabieg dała mi rozpiskę co i jak stosować po masce i bylo napisane, ze po tyg mozna sie normalnie malowac, a co ciekawe rozpiske przygotowywala dr Chlebus - expert w dziedzinie dermatologii. Wczesniej byłam na konsultacji w innym miejscu i wiedząc od Was ze nie można sie malować zapytalam o to lekarki a ona powiedziala ze MOZNA. Skąd więc te sprzeczne opinie



Nie kładłam cosmelanu na powieki wiec mogę je troche przyozdobić uffffff

Masimka i muszę się rozerzeć za tym polecanym przez Ciebie filtr z Lidla bo od poniedziałku wracam do pracy to i dosmarowywać się bede musiala a LPR czy Avenka droga.. I od Castrolka ściągnę Cetaphil MD bo wazelina za bardzo się świeci a czymś w ciągu 8h pracy trzeba będzie się nawilżać

Dzięki dziewczyny

Wyszło mi wilocytowanie

Masimka byłabym zapomniała - poproszę o przepisiki na Twoje smakołyki kokosowe. Do wtorku mam urwanie głowy z egzaminami ale w nast weekend wtpróbuje
Może lepirj poczekaj z tym malowaniem.Mi też lekarka mówiła to samo,ale przeczytałam wątek ten pierwszy (od lipca) itam dziewczyny miały skutki uboczne(nawrót plam) po kosmetykach kolorowych,więc może lepiej dmuchać na zimne i jakoś przeżyć te dwa miechy.Jaśli chodzi o CETHAPIL MD to o wiele lepszy od wazeliny(cały czas go stosuję)w pracy nawet się ciągle dosmarowuję
castrol jest offline  
Stary 2008-09-13, 22:27   #2079
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez castrol Pokaż wiadomość
Może lepirj poczekaj z tym malowaniem.Mi też lekarka mówiła to samo,ale przeczytałam wątek ten pierwszy (od lipca) itam dziewczyny miały skutki uboczne(nawrót plam) po kosmetykach kolorowych,więc może lepiej dmuchać na zimne i jakoś przeżyć te dwa miechy.Jaśli chodzi o CETHAPIL MD to o wiele lepszy od wazeliny(cały czas go stosuję)w pracy nawet się ciągle dosmarowuję
Poczekam, poczekam, jakoś wytrzymam. A będzie mi tym łatwiej wiedząc, że nie tylko ja muszę zachować wstrzemięźliwość od make up'u
Alesjaa jest offline  
Stary 2008-09-13, 22:58   #2080
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Alesjaa Pokaż wiadomość
Castrolku ja też chętnie bym się pokolorowiła ale z tego co pisały dziewczyny to nic z podkładów ani nawet pudru oprócz transparentnego nie mozna jeszcze przez półtora miesiaca. Jak ja to wytrzymam??
Do dziś miałam ten komfort, że swoja pomaskową bużkę kurowałam bez konieczności wychodzenia z domu, a do tego twarz była cała zaczerwieniona co po posmarowaniu cos2 dawało efekt opalonej buźki
Dziś musiałam wrócić do rzeczywistości i pojechać do szkoły na egzamin. Rano posmarowałam sie cos2 na to dałam Avenke i troszkę pudru coby się nie świecić. Przez pierwszą godz od wyjścia wszystko było oki ale póżniej nie dość że zaczełam się łuszczyć w okolicach ust to stałam się strasznie blada Może to i lepiej niż miałabym dostać buraka bo w końcu pisałam egzamin i jeszcze psor mógłby pomyśleć że sciagam i stad ten buraczek
Jadnym słowem moja cera nie wyglada dobrze bez make upu, widać podrażnione zaczerwienione miejsca, nie mam jednolitej cery a sam bialy filtr ich za nic nie zatuszuje
Co można zarobić by wyglądać lepiej?? Może ten puder mineralny chociaż?? na avenke oczywiście.. tylko że on kolorowi Aaaaa i czy mogę użyć cieni do oczu bo bez nich jakas taka niewyraźna jestem
Cosmelanki drogieporatujcie radą
Alesjaa kup sobie puder mineralny ja mam z ardecko 6 jest super nie zatyka porow buzia wyglada na ladnie lekko opalona a przedewszystkim jest jednolity kolor na twarzy.ja czekalam 2 miesiace zeby zaczac sie pudrowac wczesniej wolalam nie ryzykowac i uzywalam ale tylko od czasu do czasu puder transparentny z vichy
tez mam avenke filtr i udaslo mi sie kupic emulsje w polsce mialam problem bo nigdzie nie bylo a w austri w aptece jest caly sklad tej firmy wszystko od pudrow po zele itd.
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:08   #2081
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Alesjaa i nie ryzyku z tymi pudrami mi tez lekarz powiedzial ze mozna sie malowac
ale ja slucham cosmelanek one to przeszly i wiedza jakie skutki uboczne maga nastapic wytrzymaj te 2 miesiace buzia nie wyglada tak zle staraj sie uzywac tylko cos i zadnych pudrow nawet transparentnych przez miesiac od zabiegu potem transparentny czasami a po 2 miesiacach mineralny
mi tez sie skora luszczyla ale co tam maialam rany ktore sobie sama zrobilam nieswiadomie jak sie gdzies podrapalam
a teraz juz 2 miechy od zabiegu buzia bez plam jest troche czerwona np nos i czolo ale to napewno zejdzie. ja cos2 uzywalam przez miesiac 2 razy dziennie
a teraz tylko na noc
a jesli chodzi o cienie to sa tez mineralne tez fajna sprawa jestem zadowolona i to bardzo teraz tylko wszystko co mineralne bede uzywac
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:12   #2082
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Alesjaa chyba cie nie ma
jakos taka cisza wszyscy impreze maja tylko ja sama w domu
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:32   #2083
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Jasetm, jestem Aga, nie tylko Ty w domku Ja na dodatek zakuwam do jutrzejszego egzaminu i co jakiś czas robie sobie przerwę i tu zaglądam

Dzięki za rady, posłucham mądrych i bardziej doświadczonych cosmomaniaczek Na razie spróbuje nie stosować pudrów ale po dzisiejszym dniu widzę że nie bedzie to latwe Mnie też porobiły się ranki od nocnego drapania, w dzien jeszcze nad tym mam kontrole ale w nocy lapek już nie upilnuję

Skoro takie obie samotne to może się zaprzyjaźnimy
Alesjaa jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:38   #2084
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

ja tez jeszcze jestem
chce sie z toba zaprzyjaznic ale cos zle robie i nie moge cie zapisac caly czas sie cos u nie zmienia raz mam tyle przyjaciol a raz tyle niewiem co zle robie
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:40   #2085
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

mialam 14 przyjaciol a teraz 5 a z Toba juz sie zaprzyjaznilam
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:40   #2086
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

o co chodzi co ja mieszam
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:42   #2087
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

nie wiem co narobilam przed chwila bylo tak a teraz tak
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:44   #2088
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Ja widzę że masz 5 znajomych a wsród nich i mnie Nie wiem czemu tak Ci się dzieje, moze znów cos z serwerem
Alesjaa jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:45   #2089
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

a juz doszlam jest dobrze tylko jeszcze nie wiem jak potwierdzic
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:48   #2090
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Dobrze kochana ja już zmykam na dziś bo jeszcze troche nauki mi zostało Słodkich i bezplamkowych snów
Alesjaa jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:50   #2091
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

no nie wiem juz nie mam sily myslec cos zle robie i tyle
a ty jeszcze nauka o raju nie dala bym rady juz padam na cosmelanowa mordke
dajesz rade
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:50   #2092
agnieszka kis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 138
Send a message via Skype™ to agnieszka kis
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

no ja tez uciekam buziaki milych snow
agnieszka kis jest offline  
Stary 2008-09-13, 23:53   #2093
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Nie mam wyboru, wole teraz posiedzieć niż zrywać się o 5 bo wtedy to tylko budzik bym przestawiala i przestawiala i nici z nauki by byly Pa
Alesjaa jest offline  
Stary 2008-09-14, 08:16   #2094
Masima
Zadomowienie
 
Avatar Masima
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Alesjaa Pokaż wiadomość
Masimka i muszę się rozerzeć za tym polecanym przez Ciebie filtr z Lidla bo od poniedziałku wracam do pracy to i dosmarowywać się bede musiala a LPR czy Avenka droga.. I od Castrolka ściągnę Cetaphil MD bo wazelina za bardzo się świeci a czymś w ciągu 8h pracy trzeba będzie się nawilżać
Alesjaa ze zdobyciem filtra z Lidla to szybciutką akcję zrób. Oni sprzedają go tylko w okresie letnim. Teraz jest przeceniony już i wyprzedawany(mimo okresu ważnosći . Mnie udało się zdobyć ostatnie dwa opakowania (po przecenie był za 9,99). Były jeszcze resztki kremów i mleczek ale z niższymi filtrami SPF od 10 do 30 i to też końcówki po kilka sztuk, ale tego nie potrzebowałam. Tamta "50" to schodziła w pierwszej kolejnosci.

Krem do opalania for children firmy CIEN
Wysoka ochrona 50 z pielęgnującą witaminą E.

Zawiera w swoim składzie filtry mineralne -
Butyl Methoxydibenzoylmethane – Parsol (UVA)
Titanium Dioxide - filtr mineralny UVB/UVA

Jak widać zawiera Parsol który łatwo można zdestabilizować stosując nieodpowiednie pudry i podkłądy.

Alesjaa wazelinę czy Cetaphil MD ma za zadanie natłuszczać skórę, a ty musisz jeszcze ją nawilżać. Taka procedura jest od drugiego tygodnia od maski już. Wazelina lub to drugie stosujesz zawsze na noc. Tak mi powiedziała doktorka. A w dzień kremy silnie nawilzający. Podawałam wczesniej jakie to moga być. Krem specjalny Emolium (dla osób o suchej skórze) lub Allerco a dla osób o tłustej skórze krem barierowy Emolium. Obydwa do kupienia w aptece (ceny ok. 20 zł za opakowanie)

Edytowane przez Masima
Czas edycji: 2008-09-14 o 08:41 Powód: uzupełnienie informacji
Masima jest offline  
Stary 2008-09-14, 14:37   #2095
ivonako
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 1 596
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

No tak, Buczka i Cassatka wyjechały, Kamilia zepsuła komputer....

A resztę wcięło

Dome, ale czad, kupiłam DOBRE NA MNIE kozaki. I to w logicznej cenie I nawet w łydce mi nie odstają
ivonako jest offline  
Stary 2008-09-14, 15:22   #2096
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez ivonako Pokaż wiadomość
No tak, Buczka i Cassatka wyjechały, Kamilia zepsuła komputer....

A resztę wcięło

Dome, ale czad, kupiłam DOBRE NA MNIE kozaki. I to w logicznej cenie I nawet w łydce mi nie odstają
...WIDOCZNIE POSZŁAŚ DO BUTIKU DLA LALECZEK I DLATEGO NA CIEBIE KOCHANA PASUJĄ

A testowałam dzisiaj ...AVENKĘ , z którą już wiem, że będe musiała się pożegnać, dobrze, że to były testy na próbce ... podobnie jak BIODERMA ściągnęła mnie niemiłosiernie, pozostawiając jednak widoczny film na twarzy... jednak niechcący, jej minimalna, wręcz mikroskopijna ilość, dostała się mi do oka ... dopiero teraz mogłam ( od rana ) zdjąć ciemne okulary (biorąc pod uwagę, że w Szczecinie jest listopad, chodząc w okularach wyglądałam jak kretynka). Ból był taki, że myślałam, że się posiuram ... i tyle po moim romansie z avenką ...
__________________


Edytowane przez dome
Czas edycji: 2008-09-14 o 15:24 Powód: korekta
dome jest offline  
Stary 2008-09-14, 15:44   #2097
ane120
Zadomowienie
 
Avatar ane120
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 234
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

domcia sie nie odzywa od leśnej imprezy mam nadzieję że jej żubry nie porwały.Kac morderca nie ma serca .Zrobiłam sobie dziś rano zdjęcie "saute" i jest tragicznie boję się je ujawnić ale zrobię to bo liczę na komentarze
'
ane120 jest offline  
Stary 2008-09-14, 15:53   #2098
dome
Zadomowienie
 
Avatar dome
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Stajnia
Wiadomości: 1 652
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez ane120 Pokaż wiadomość
domcia sie nie odzywa od leśnej imprezy mam nadzieję że jej żubry nie porwały.Kac morderca nie ma serca .Zrobiłam sobie dziś rano zdjęcie "saute" i jest tragicznie boję się je ujawnić ale zrobię to bo liczę na komentarze
'
domcia była na imprezie jedną z najbardziej trzeźwych osób Wyjątkowo nie miałam dnia na upojne pijaństwa, poza tym jedzenie, ognisko, ruch zrobiły swoje ... reszta też nie była mocno upojona...za to przed kompem z Wami ... to ja upajam się alkoholowo i namiętnie ... zawsze ... a potem mam faktycznie kaca giganciora
A gdzie Twoja fortka? POleciałam jak ta głuypia na prajwa...a tam echo echo echo ...
__________________

dome jest offline  
Stary 2008-09-14, 16:02   #2099
ane120
Zadomowienie
 
Avatar ane120
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 1 234
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

spokojnie moja droga zaraz mi synuś wrzuci ale teraz odpytuję go zniemieckich czasowników mocnych
ane120 jest offline  
Stary 2008-09-14, 16:08   #2100
Alesjaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 82
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część II

Cytat:
Napisane przez Masima Pokaż wiadomość
Alesjaa ze zdobyciem filtra z Lidla to szybciutką akcję zrób. Oni sprzedają go tylko w okresie letnim. Teraz jest przeceniony już i wyprzedawany(mimo okresu ważnosći . Mnie udało się zdobyć ostatnie dwa opakowania (po przecenie był za 9,99). Były jeszcze resztki kremów i mleczek ale z niższymi filtrami SPF od 10 do 30 i to też końcówki po kilka sztuk, ale tego nie potrzebowałam. Tamta "50" to schodziła w pierwszej kolejnosci.

Krem do opalania for children firmy CIEN
Wysoka ochrona 50 z pielęgnującą witaminą E.

Zawiera w swoim składzie filtry mineralne -
Butyl Methoxydibenzoylmethane – Parsol (UVA)
Titanium Dioxide - filtr mineralny UVB/UVA

Jak widać zawiera Parsol który łatwo można zdestabilizować stosując nieodpowiednie pudry i podkłądy.

Alesjaa wazelinę czy Cetaphil MD ma za zadanie natłuszczać skórę, a ty musisz jeszcze ją nawilżać. Taka procedura jest od drugiego tygodnia od maski już. Wazelina lub to drugie stosujesz zawsze na noc. Tak mi powiedziała doktorka. A w dzień kremy silnie nawilzający. Podawałam wczesniej jakie to moga być. Krem specjalny Emolium (dla osób o suchej skórze) lub Allerco a dla osób o tłustej skórze krem barierowy Emolium. Obydwa do kupienia w aptece (ceny ok. 20 zł za opakowanie)
Masimka to jutro lece do Lidla a nuż u mnie jeszcze coś się z tych filtrow ostało. Szkoda że wcześniej nie wiedzialam o tym że w dzień lepiej te nawilżające kremiki używać bo właśnie wróciłam z apteki z Cetaphilem MD a tak to bym od razu i o tamte zapytała.. Mam nadzieję, że pomogą one na moją łuszczącą buzie bo dziś co spojrzałam w lusterko (a byłam cały czas między ludzmi już nie schowana w domku to wszędzie odstawały mi skórki i z każdym spojrzeniem coraz więcej i więcej Myślałam, że po 2 tyg będzie już tego mniej a tu niespodzianka Długo to jeszcze potrwa??

Masimka dzięki za przepisiki
Alesjaa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:53.