A wiec i ja pierwszy raz :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-29, 00:07   #1
neeeneee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 84

A wiec i ja pierwszy raz :)


Witajcie dziewczeta piekne i nadobne
Po przejrzeniu tysiaca Waszych makijazy postanowilam tez sprobowac, a przede wsztstkim nauczyc sie czegos
Takze zalaczam swoj pierwszy i oby nie ostatni makijaz,
goraco pozdrawiam
milena
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg asb.jpg (35,1 KB, 90 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sasaja.jpg (42,6 KB, 124 załadowań)
neeeneee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 00:19   #2
GiGa007
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 2 540
GG do GiGa007
Dot.: A wiec i ja pierwszy raz :)

Cytat:
Napisane przez neeeneee Pokaż wiadomość
Witajcie dziewczeta piekne i nadobne
Po przejrzeniu tysiaca Waszych makijazy postanowilam tez sprobowac, a przede wsztstkim nauczyc sie czegos
Takze zalaczam swoj pierwszy i oby nie ostatni makijaz,
goraco pozdrawiam
milena
Jak sama piszesz przejrzałaś tysiące makijażu więc chyba zdazyłąś zauważyć,że w pierwszym poście dodaJemy liste kosmetykow
natomiast co do makijazu to jest o.k tyle,że zdjęcia nie są najlepszej jakości i średnio widać .. ale co zauwazylam to brwi do regulacji i sugeruje wyciagniecie cienia powyżej zalamania ruchomej powieki ,brakuje zdjęć z zamnietymi oczętami
ale generalnie bardzo sie ciesze,że mamy kolejna,nową bużke na MM i z milą chęcia obejrze kolejne Twoje makijaże
__________________
Wiedziałam jak chcę żyć
Wiedziałam kim chcę być
Jak mam walczyć by wygrać swoja walkę
Nie było łatwo i ludzie byli źli
Bóg jeden wie jak dałam sobie radę...


MAZDA RX 8

.........OUT OF YOUR LEAGUE.........
GiGa007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 07:41   #3
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: A wiec i ja pierwszy raz :)

Witaj

Giga napisała wszystko, co chciałam wyrazić ja .
Ja dodam, że podoba mi się kolorystka cieni
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 12:11   #4
Panna Mia
Rozeznanie
 
Avatar Panna Mia
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 645
Dot.: A wiec i ja pierwszy raz :)

wiecej fotek, ujecia z zamknietymi i otwartmi patrzałkami, no i fotka całej buzi.. no i brwii wygladaja na mocno poturbbowana domowa regulacja, dobrze by bylo gdyby kosmetyczka zrobila tam porzadek z ksztaltem.. a tak poza tym to witamy;]
Panna Mia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 13:55   #5
kolezankaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 643
Send a message via Skype™ to kolezankaa
Dot.: A wiec i ja pierwszy raz :)

prosimy o listę kosmetyków..
makijaż ok.. ;p
kolezankaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 14:58   #6
divin
Zadomowienie
 
Avatar divin
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 970
Post Dot.: A wiec i ja pierwszy raz :)

Ojoj.. nie podoba mi się. Musisz jeszcze troszkę się podszkolić
__________________
Cel: zrzucić 2kg


Silence is of the gods...


If you live in my heart, you live rent-free...
divin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 15:11   #7
czarna_maciejka
Wtajemniczenie
 
Avatar czarna_maciejka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Biała Podlaska
Wiadomości: 2 470
GG do czarna_maciejka
Dot.: A wiec i ja pierwszy raz :)

Witaj
Makijaz dosc poprawny, ale niewiele widze, nastepnym razem daj tez fotke zamknietych oczu zeby mozna bylo lepiej ocenic.
Kolory cieni bardzo ladne, jedyne co mi sie nie podoba to zbyt duzo tej zieleni w wewnetrznym kaciku, na tym drugim zdjeciu to tak wyglada, ze kolor jest az niemal przy nosie.
Poza tym ladnie podkreslilas dolna powieke, ale czego mi tak brakuje, moze gdyby kreseczka byla troche grubsza, albo polaczylabys kolor z innym?
Fajnie te cienie sie przenikaja na gornej powiece (2 zdjecie), wiec wnioskuje, ze radzisz sobie niezle i czekam na kolejne propozycje, z wieksza iloscia zdjec
__________________
Cytat:
Napisane przez ktoregos_dnia Pokaż wiadomość
Śpij dobrze - Wizaż Cię rozgrzesza


Zapraszam na wschód Polski
czarna_maciejka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:40.