niebiesko bakłażanowe... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-29, 15:37   #1
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin

niebiesko bakłażanowe...


Witam moje kochane!
trzy dni temu rozstałam się z facetem dlatego jestem w mega dołku;( i chciałam sie wdzisiaj wreszcie poczuć jak kobieta bo przez te dni ne mialam siły nawet włosów umyć... pomalowałam sie tak oto, ale aparat zjadł większość kolorów, nie wiem jakim cudem na zdjęciach ten makiajż wyszedł taki jasny, ale wstawiam.
twarz:
podkład soraya
puder eveline
bronzer ingrid
kulki vollare

oczy:
cienie bez nazwy niebiesko czarne
cień sypki ingrid
paletka oriflame
kredka czarna oriflame
kredka hmm bakłażanowa channel
tusz rimmel glam eyes

usta bezbrawna szminka.
aha, tak pięknie sobie zabezpieczyłam zdjęcia gdyż formatowałam kompa i nie mam photoshopa takze wybaczcie
pozdrawiam!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg oczy.jpg (53,1 KB, 195 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oczy2.jpg (36,8 KB, 120 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN6119.jpg (55,1 KB, 217 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN6180.jpg (43,3 KB, 180 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bonus.JPG (107,5 KB, 77 załadowań)
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 15:42   #2
kolezankaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 643
Send a message via Skype™ to kolezankaa
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

pięknie.!

nosek do góry ja z facetem rozstałam się 8 dni temu.. pierwsze 3 dni też chodziłam jak zaczarowana a teraz jestem szczęśliwa bo popatrzyłam na to wszystko chłodnym okiem i nie byłam z nim szczęśliwa.. tylko byłam chyba z przyzwyczajenia.. daj sobie czasu


musiałaś się z nim rozstać żeby teraz spotkać swojego wymarzonego który będzie Cię miał za największe szczęście na ziemi
kolezankaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 16:18   #3
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

o jak ladnie kolezanka napisala glowa do gory
a makijazyk nooo...ladnie ladnie ale ja bym dala..wieceeej koloru na dole z sensie ze nie taka cieniutka kreseczke tylko ciutke szersza no aleee najwazniejsze ze wracasz do swiata "zywych"
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 16:28   #4
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

fajny makijaż, zabójcze rzęsy
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 16:46   #5
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

dzięki dziewczyny
candy własnie bałam się troche tego koloru na dole zeby oczy nie wyglądały na zmęczone czy cos. ale nastepmnym razem dam wiecej
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 16:58   #6
Jeanne90
Zakorzenienie
 
Avatar Jeanne90
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5 842
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Ogólnie ładnie, ale nie podoba mi się wyciągnięcie za bardzo w szpic i za małe roztarcie.
__________________
Jeanne90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 17:13   #7
Monika1994
Wtajemniczenie
 
Avatar Monika1994
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 424
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Ładnie, ładnie kreseczka no dole mogła by być dłuższa, ale to już Candy powiedziała. Jakie Ty masz piękne oczy, ahh cudne rzęsy uszka do góry, tego kwiata jest pół świata, widocznie nie był Ciebie wart
__________________
"Wiesz, mam ochotę pokazać ci zdjęcia z poprzednich wakacji. (...) Wiesz co było najgorsze? Poranki. Za każdym razem, gdy się budziłam wyobrażałam sobie, że całujesz mnie w kark, a wtedy dreszcze przechodzą moje ciało. Ciebie tam nie było, nie całowałeś mnie, a jednak czułam dreszcze."
Monika1994 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 17:28   #8
gosiaczek6
Zakorzenienie
 
Avatar gosiaczek6
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 15 901
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

ależ Ty masz dziewczyno rzesy
gosiaczek6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 18:50   #9
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

dziękuję pięknie za wasze opinie
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 20:13   #10
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Rzęsy cud, miód i orzeszki.

Sam makijaż też niczego sobie.
Lemirka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 22:22   #11
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

ej piekna kobieto buzka i ucha do gory

podobasz mi sie w tej kolorystyce,ladny ten niebieski-ja dzis chcialam kupic,pomazalam na lapce ale wyszlam bo by na niebieskim sie nie skonczylo
sylwia532 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 22:31   #12
magsch
Zakorzenienie
 
Avatar magsch
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 8 193
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Slicznie wygladasz w takim kolorku...makijaz mi sie podoba -staranny jest...
no i 3maj sie
__________________


Lipiec :Perfumy na wylocie

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=767973
magsch jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 22:34   #13
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Bardzo ladnie wyglądasz kochana Widze,że nadal szalejesz z niebieskimale to dobrze,bo pasują do Ciebie

Główka do góry
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-30, 07:45   #14
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Bardzo ładnie, choć szukałam tego bakłażanu, szukałam moje oko ne chciało go wypatrzeć.
Nie martw taka fajna kobitka, sympatyczna i urokliwa z Ciebie, smutki precz
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-30, 11:45   #15
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

dziękuję za opinie i słowa otuchy, nadal mi źle ale czas podobno leczy rany;/

rybko bakłażan na dolnej powiece jest nie chciałam z nim lrzesadzić ale widze na zdjęciach że troche mało c=go nastepnym razem dam wiecej
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-30, 13:29   #16
aagnesska22
Wtajemniczenie
 
Avatar aagnesska22
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 810
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

ladnie,ladnie

Trzymaj sie
aagnesska22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-30, 16:15   #17
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Masz bardzo ładny kształt oczu i zabójcze rzęsy... zaczarujesz nie jednego chłopaka.
Makijaż podoba mi się.
marioladabr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-30, 16:39   #18
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

dziękuję
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 00:28   #19
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Podoba mi sie takie zestawienie kolorystyczne
Tak jak napisały dziewczyny, więcej kolorku na dolnej powiece i bedzie jeszcze fajniej

No i trzynaj sie Kochana, główka do góry
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 10:11   #20
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Bardzo ładny, efektowny makijaż. I te rzęsiska...
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 11:15   #21
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

dziękuję bardzo moje kochane nastepnym razem dam wiecej bakłażanów pierwszy raz uzywa lam takiego kolorku i troche sie go bałam ale juz przekonałam sie cze czerwienie wyglądaja rewelacyjnie na oczkach wiec taki kolorek też
humorek też mam troszecze lepszy. jestesmy z exeem na stopie przyjacielksiej, moze jeszcze cos z tego bedzie, obydwoje mamy nadzieje...
pozdrawiam!
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 12:18   #22
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Bardzo ładna kolorystyka. Oczko mi się podoba no i jak juz dziewczyny pisały głowa do góry, nie ma co się załamywać
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 12:48   #23
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

Masz cudne rzęsy

Połączenie kolorystyczne bardzo ciekawe, pasuje do Twojego typu urody, ale zdecydowanie zrezygnowałabym z wyciągania tej bakłażanowej kreski i przeciągania jej na górną powiekę.
Bakłażan nałożyłabym tylko na dół, można by zrobić troszkę grubszą smużkę przy zewnętrznych kącikach.
Pomajstrowałabym przy górnej powiece, może dołożyła ciemniejszego cienia w zewnętrznym kąciku, tak aby nie łączyć go z bakłażanem.

No, czepiam się
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 23:33   #24
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

dziękuję będe kombinować
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 00:36   #25
czarna_kawa80
Zakorzenienie
 
Avatar czarna_kawa80
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 9 993
GG do czarna_kawa80
Dot.: niebiesko bakłażanowe...

pięknie wygladaja te kolorki razem ale dałabym jeszcze kreche
__________________
Panna Żelazny Zad
wizażuję sobie http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=343695 ZAPRASZAM


http://wizaz.pl/Mikroreklama






jestem zbyt za✂✂✂ista żeby ociekac za✂✂✂istością, to za✂✂✂istość ocieka mną


czarna_kawa80 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:00.