Potrzebuje małej pomocy:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-31, 21:34   #1
justynka87
Zadomowienie
 
Avatar justynka87
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 133
GG do justynka87

Potrzebuje małej pomocy:)


Hejka mam nadzieje że znajdziecie troche czasu by mi coś doradzić, od kilku lat wygadam tak samo.... włosy mam narturalne blond i wolałabym tego nie zmieniać ale jestem otwarta na wszystkie propozycje apropo ubioru, makijarzu i włosków. Chciałabym zapuścić włoski ale moja mam mówi że mam za wąską twarz i bedzie mi nie ładnie..

Jak juz mowiłam jestem blondynka, mam raczej duże oczka jasne, coś miedzy zielonym a niebieskim, mam bardzo bladą cere ale szkoda mi chodzić na solarium (szkoda mi skóry). Dołączam foteczki dziekuje za szczere odpowiedzi potezebuje kopniaka zapuściłam sie:P:P:P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 165.jpg (43,5 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg yyyyyyyyy.jpg (124,0 KB, 63 załadowań)
__________________
justynka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-31, 21:44   #2
niebedetwoja19
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 740
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

To moze jakis krem brązujący?

włoski zapuść, i moze pocienuj, ale nie z długości, podobałabyś mi sie w cienkiej prostej grzyweczce do brwi
niebedetwoja19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 13:08   #3
justynka87
Zadomowienie
 
Avatar justynka87
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 133
GG do justynka87
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

Widze że mało odpowiedzi, widocznie ni się nie da ze mna zrobić:P najbardziej mnie denerwuje że ludzie daja mi 16 lat a mam 22
__________________
justynka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 18:16   #4
axxxa
Zadomowienie
 
Avatar axxxa
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Szczecin/Chorzow
Wiadomości: 1 075
GG do axxxa
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

eee nie mozesz powiedziec ze sie zapuscilas,wydaje mi sie ze sekret tkwi we wlosach i makijazu,a wiec dodala bym jakies refleksy jasne zeby rozswietlic troche wloski i dodac im charakteru,co do makijazu to do zielonkawych oczu fajnie sie brazy kaponuja i wtedy w tych kolorkach kolczyki,jakies koraliki,popracuj nad dodatkami bo nawet zwykla biala bawelniana bluzka o wiela ladniej wyglada jak sa do niej dodatki.szukaj siebie a znajdziesz....zycze powodzenia...
__________________



ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA o kosmetykach


http://axxxasworld.blogspot.com/


albo stylizacji rzęs
http://lvlinsrzesy.blogspot.com/






Laura 28.09.2012


"lepiej zrobic cokolwiec niz nie zrobic nic"

axxxa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 18:49   #5
Eowina1818
Wtajemniczenie
 
Avatar Eowina1818
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin/Zamość
Wiadomości: 2 554
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

Jeśli chcesz wyglądać bardziej charakterystycznie możesz dodać sobie "mocniejszych" akcentów:
- henna i regulacja brwi (nie czarna oczywiście! ale tylko dwa tony ciemniejsze niż masz) - podkreślają oczy oraz nadają większego "charakteru" twarzy
- mocniejszy makijaż - oczywiście stosowany do okazji powinien być, ale trzeba zaznaczyć, że mocniejszy make up dodaje lat i podkreśla urodę, pasowałby ci makijaż kolorowy, przejrzyj sobie wątek Moje makijaże, na pewno coś ciekawego znajdziesz
włosy - jeśli nie chcesz zmieniać koloru to tylko możesz kształt fryzury.

Oto kilka moich propozycji
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (42,9 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (64,7 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (99,3 KB, 2 załadowań)
__________________
Nazywam się Emilka i... JestemWŁOSOMANIACZKĄ!

Zapraszam na bloga:
http://eowinymakijaze.blogspot.com/
Eowina1818 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 22:08   #6
justynka87
Zadomowienie
 
Avatar justynka87
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 133
GG do justynka87
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

Dziekuje kochane jesteście
__________________
justynka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 23:04   #7
karoola0
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 518
GG do karoola0
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

nie rób henny, bo będziesz wyglądać nienaturalnie

makijaż: dobrany podkład, korektor pod wewnętrzne kąciki oczów, przypudruj transparentnym pudrem, na kości policzkowe poziomo nałóż brzoskwiniowy róż, brwi masz bardzo ładne tylko rzeczywiście za jasne, pokryj je cieniem do brwi, rzęsy wytuszowane- to jest podstawa makijażu. masz piękne oczy i możesz coś pokombinować, np. dla zachowania naturalnego wyglądu umaluj wewnętrzne kąciki oczu i wewnętrzną część ruchomej powieki jasnym rozświetlającym cieniem, zewnętrzną stronę wyciągnij ku górze nawet samym różem do policzków. kolorowo- jeden kolor na górną powiekę, drugim(w postaci kolorowego elinera) obrysowujesz dolną(np.śliwkowy fiolet na górze,morski na dole).

fryzura: to że masz wąską twarz wcale nie znaczy, że będziesz źle wyglądała w długich włosach. dla przykładu, że wcale tak nie musi być załączam fotki. poprawnie wykonany makijaż może sprawić, że problem z proporcjami twarzy zniknie. makijaż sprawia, że twarz ładniej wygląda, a łądnej buzi we wszystkich fryzurkach ładnie. ważne by włosy były zadbane
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg sarah-jessica-parker.jpg (24,6 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sarah-jessica-parker-mtv.jpg (79,9 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg l_394ac0da012852ab9b8815a6520afe08.jpg (52,3 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sexybrick&lace_akonrihanna.jpg (15,2 KB, 2 załadowań)
karoola0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-01, 23:34   #8
justynka87
Zadomowienie
 
Avatar justynka87
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 133
GG do justynka87
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

Wiem że mam dość jasne brwi, pomalowalm je kiedyś ale wtedy były dośc za szerokie wiec chciałam sie zapytać jak mam je wyrwac by mi pasowały, Tak samo jest z henną, jak ją zrobie to zanim zejdzie troche czasy zejdzie a takie ciemne szerokie brwi wygladaja śmiesznie, teraz mam jasne wiec to że mam szerokie nie przeszkadza. Nie wiem jaki kształt im nadać, jak to zrobic by mi pasowało. Dzieki za odp
__________________
justynka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-02, 09:08   #9
Eowina1818
Wtajemniczenie
 
Avatar Eowina1818
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin/Zamość
Wiadomości: 2 554
Dot.: Potrzebuje małej pomocy:)

Kosmetyczka powinna ci dobrać dobrą szerokość brwi i kolor. Dobrze dobrane wyglądają naturalnie i ładnie. Grutn żeby kosmetyczka wiedziała co robi. Sama lepiej nie baw si ę henną.
__________________
Nazywam się Emilka i... JestemWŁOSOMANIACZKĄ!

Zapraszam na bloga:
http://eowinymakijaze.blogspot.com/
Eowina1818 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:38.