Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie... - Strona 147 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-07-07, 19:05   #4381
hala83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 102
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Merrique a Ty jaki masz teraz kolor, bo wyczytałam, że też z podobnego poziomu wychodziłaś co ja i deko robiłaś... tylko nie wiem co to za preparat matrixa

---------- Dopisano o 19:05 ---------- Poprzedni post napisano o 19:03 ----------

Cytat:
Napisane przez MerriqueMayfair Pokaż wiadomość
Ciemnych końcówek to ci chyba nawet 9% nie zrówna z resztą, farba farby nie rozjaśni
łudzę się, że po kilku deko aż takie ciemne mi nie zostaną
hala83 jest offline  
Stary 2010-07-07, 19:13   #4382
MerriqueMayfair
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: woj. opolskie
Wiadomości: 938
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez hala83 Pokaż wiadomość
Merrique a Ty jaki masz teraz kolor, bo wyczytałam, że też z podobnego poziomu wychodziłaś co ja i deko robiłaś... tylko nie wiem co to za preparat matrixa

---------- Dopisano o 19:05 ---------- Poprzedni post napisano o 19:03 ----------



łudzę się, że po kilku deko aż takie ciemne mi nie zostaną
Mną się nie sugeruj bo wyszło na to,że w poziomach jaśniejszych niż poziom 5 wyglądam o wiele gorzej i starzej no i na powrót mam swoj poziom 4 na głowie czyli dekoloryzacja poszła na marne ale przynajmniej włosy mi się nie zniszczyły no i przynajmniej wiem,że mam trzymać ręce z daleka od jaśniejszych farb ale po tej dekoloryzacji z poziomu 4 po matriksie i po nałożeniu farby wyszedł mi gdzieś poziom 6-7
__________________
" Ciekawość zabiła kota, satysfakcja go wskrzesiła "


http://www.stephenking.pl

http://www.suwaczki.com/tickers/6qw2a069sfwd4tsq.png

Zużywam kosmetyki, nie kupuję nowych

MerriqueMayfair jest offline  
Stary 2010-07-07, 19:45   #4383
hala83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 102
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

a ta farba to jaki poziom była?
hala83 jest offline  
Stary 2010-07-07, 19:50   #4384
aklina
Rozeznanie
 
Avatar aklina
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 719
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Mam do Was prośbę czy mogłybyście mi wskazać jakiś w miarę ciemny zimny brąz z Richesse de Diacolor , Welli Colour Touch albo Matrixa Color Sync? Bo jak na razie mi nie idzie, a u mnie w sklepie trudno natrafić na kogoś, kto by mi doradził...
__________________
aklina jest offline  
Stary 2010-07-07, 19:55   #4385
MerriqueMayfair
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: woj. opolskie
Wiadomości: 938
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez hala83 Pokaż wiadomość
a ta farba to jaki poziom była?
Poziom 8
__________________
" Ciekawość zabiła kota, satysfakcja go wskrzesiła "


http://www.stephenking.pl

http://www.suwaczki.com/tickers/6qw2a069sfwd4tsq.png

Zużywam kosmetyki, nie kupuję nowych

MerriqueMayfair jest offline  
Stary 2010-07-07, 20:38   #4386
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

fryz do debil..
ile ja sie z nim wykłociłam.. kazał wysłac farby i napisac ile zapłaciłam za poczte polska
wysłąłam w sobote i ani pieniedzy ani nic jak na dzien dzisiejszy
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2010-07-08, 11:27   #4387
Shade_23
Zadomowienie
 
Avatar Shade_23
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Tu i Tam :-)
Wiadomości: 1 475
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez Mini1991 Pokaż wiadomość
fryz do debil..
ile ja sie z nim wykłociłam.. kazał wysłac farby i napisac ile zapłaciłam za poczte polska
wysłąłam w sobote i ani pieniedzy ani nic jak na dzien dzisiejszy
Masakra z tym sprzedawcą!! Jak widać on jest jakiś nie tego..... i to ostro skoro tak się myli przy przesyłkach! Ja bym zrobiła taką zadymę, że by się pół Allegro dowiedziało! Hah.... Jak tak można w ogóle... Mam nadzieję, że go wynagrodzicie odpowiednimi komentarzami...
Shade_23 jest offline  
Stary 2010-07-08, 11:36   #4388
viki1988
Zakorzenienie
 
Avatar viki1988
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 8 969
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez aklina Pokaż wiadomość
Mam do Was prośbę czy mogłybyście mi wskazać jakiś w miarę ciemny zimny brąz z Richesse de Diacolor , Welli Colour Touch albo Matrixa Color Sync? Bo jak na razie mi nie idzie, a u mnie w sklepie trudno natrafić na kogoś, kto by mi doradził...
Nie wiem jak ciemny chcesz ten brąz, z CT może być 7/89 (to jest tak na pograniczu brazu i ciemnego blondu), 7/89+ 6/71 (pół na pół), z Martixa wszystkie z oznaczniem A (Ash - popielaty) bądź AV (Ash-Violet - popielato-opalizujący)

Mini, Kayako, moim zdaniem powinnyście bez skropułów wystawić fryzowi negatywne komentarze
__________________
21.06.2014r.
28.01.2016r.
viki1988 jest offline  
Stary 2010-07-08, 12:01   #4389
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

najpierw poczekam na kase;/. bo jeszcze mi sie wysle
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2010-07-08, 12:19   #4390
hala83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 102
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez viki1988 Pokaż wiadomość
Mini, Kayako, moim zdaniem powinnyście bez skropułów wystawić fryzowi negatywne komentarze

i liczyć się z negatywem w odwecie... ja wolałam nie psuć sobie opinii takimi sprzedawcami, a następnym razem omijałam ich szerokim łukiem

niektórzy za neutrala potrafią bezczelnie wystawić negatyw
hala83 jest offline  
Stary 2010-07-08, 13:43   #4391
aklina
Rozeznanie
 
Avatar aklina
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 719
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez viki1988 Pokaż wiadomość
Nie wiem jak ciemny chcesz ten brąz, z CT może być 7/89 (to jest tak na pograniczu brazu i ciemnego blondu),+ 6/71 (pół na pół), z Martixa wszystkie z oznaczniem A (Ash - popielaty) bądź AV (Ash-Violet - popielato-opalizujący)
Bardzo Ci dziękuje za pomoc! właśnie mi uświadomiłaś, że z Ct istnieją odcienie popielate, bo pani w sklepie wciskała mi, że na pewno nie ma
i zawsze mi jakiś N ''doradzała''
__________________
aklina jest offline  
Stary 2010-07-08, 14:40   #4392
Kayako
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 3 676
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez hala83 Pokaż wiadomość
i liczyć się z negatywem w odwecie... ja wolałam nie psuć sobie opinii takimi sprzedawcami, a następnym razem omijałam ich szerokim łukiem

niektórzy za neutrala potrafią bezczelnie wystawić negatyw
Ja już mam jednego negatywa, więc co mi tam.
Ale jeszcze nie wiem, jak ta sprawa się rozwiąże, bo jest w toku Fryz30 odpisał na mojego pełnego oburzenia maila z przeprosinami i wiadomością, że dziś wysłali mi "moją" paczkę, a gdy dojdzie - ja mam im odesłać to, co dostałam i zamieścić liścik z całą tą hecą i ile zapłaciłam za wysyłkę, to mi zwrócą.
'Obaczym
Kayako jest offline  
Stary 2010-07-08, 21:24   #4393
MovieGirl
Raczkowanie
 
Avatar MovieGirl
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 43
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

czesc dziołchy!

dłuuuugo mnie nie było...kolor mi sie SPŁUKAŁ:ma d:

juz na 3 tydzien blond mi przeswitywał - ten rozjasniony....szczegolni e na koncach - teraz juz nie mam wogole zadnego koloru a za tydzien lece do pl i chciałabym WYGLADAC....

teraz znow planuje zrobic goldwella 6SB i niebieskiego mixtona ALE......ZASTANAWIAM SIĘ co mam do tego dac zeby to bylo trwalsze....HELP!!!!!:con fused:

I ZEBY sie nie spłukiwał

moze powinnam dac developer z duzego pojemnika tzn zakupic taki?wtedy mieszałam z małego....ktoras z Was pisala ze podobno takie sa słabsze...nei wiem....poki co zamowilam ten szampon i odzywke cool brunettes i mam nadz ze jak bede tym myła to moze potrwa dluzej....

ogolnie to sie jeszcze zatsanawiałam czy nie zmieszac z jakims innym z palety sasiadujacym moze ciemniejszym?chociaz one i tak wyszły wtedy ciemne i byly boskie takie szaraweeee ah joooo

co byście radziły???

wiem jestem okropna wpadam tu tylko po porady


buzioki
MovieGirl jest offline  
Stary 2010-07-08, 23:51   #4394
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 340
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez MovieGirl Pokaż wiadomość
czesc dziołchy!

dłuuuugo mnie nie było...kolor mi sie SPŁUKAŁ:ma d:

juz na 3 tydzien blond mi przeswitywał - ten rozjasniony....szczegolni e na koncach - teraz juz nie mam wogole zadnego koloru a za tydzien lece do pl i chciałabym WYGLADAC....

teraz znow planuje zrobic goldwella 6SB i niebieskiego mixtona ALE......ZASTANAWIAM SIĘ co mam do tego dac zeby to bylo trwalsze....HELP!!!!!:con fused:

I ZEBY sie nie spłukiwał

moze powinnam dac developer z duzego pojemnika tzn zakupic taki?wtedy mieszałam z małego....ktoras z Was pisala ze podobno takie sa słabsze...nei wiem....poki co zamowilam ten szampon i odzywke cool brunettes i mam nadz ze jak bede tym myła to moze potrwa dluzej....

ogolnie to sie jeszcze zatsanawiałam czy nie zmieszac z jakims innym z palety sasiadujacym moze ciemniejszym?chociaz one i tak wyszły wtedy ciemne i byly boskie takie szaraweeee ah joooo

co byście radziły???

wiem jestem okropna wpadam tu tylko po porady


buzioki
szampon i odżywkę z bumble&bumble? ja mam odżywkę i szczerze powiem, że są to pieniądze wyrzucone w błoto. zapłaciłam za nią 136 zł i nawet nie to, że poprawia kolor (czego nie robi i tak), ale nawet włosy nie są po niej jakieś miększe, czy coś
__________________


endorfina123 jest offline  
Stary 2010-07-09, 00:58   #4395
Shade_23
Zadomowienie
 
Avatar Shade_23
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Tu i Tam :-)
Wiadomości: 1 475
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

A ja znów siedzę i myślę........
Ja nie wiem, ale te mixtony Chantal jakieś słabe. Zmył się i mam znów rudzielce! Ech... jednak walnę jeszcze na głowę farbę FreeLimix. Po 8,01 + blue mix byłam kiedyś zachwycona... Ale potem znów coś mi się tam ubzdurało z innym kolorem i farba leży w szafce.
Właśnie znalazłam jej paletę w necie! Kupię sobie 9,01 i zmieszam z niebieskim mixem i zobaczymy. Może jej sekret polegał na tym, że ma naturę i popiel razem już w sobie?
A słuchajcie... Co daje mix SZARY?? Bo tam jest w palecie, oprócz niebieskiego jeszcze właśnie szary...
Powklejam foty... same zobaczcie.

Edytowane przez Shade_23
Czas edycji: 2010-07-09 o 00:59
Shade_23 jest offline  
Stary 2010-07-09, 09:39   #4396
kretoszczurek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Kraina Oz
Wiadomości: 241
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

MovieGirl
znam ten ból też próbuję zakryć rozjaśniane ale farba szybko zcieka. Marijelka zeszła cała niczym szampon. Teraz miałam to fatalne farbowanie i końcówki są już jasne (głupia myślałam że fryzjer umie wyfarbować włosy).

Myślę tak jak ty że natura dodana do farbki może pokryć lepiej bo skoro na siwe się kładzie nature z wybranym odcieniem to czemu nie spróbować na rozjaśnianych?

Marzy mi się że w końcu coś złapie a wtedy spóbuję przejść na szampony koloryzujące coby włosów nie niszczyć bo zależy mi na długości.

Shade_23 daj odpocząć tym włoskom słoneczko jest ono też je niszczy. Poczekaj trochę. Wiem że korci jak farba w domu sama pewnie bym kombinowała. Zaparłam się i poczekałmz farbowaniem aż ten szit na mojej głowie się spłuka i tak niedługo jade na wieś więc nie muszę być piękna

Jeszcze jedno może byśmy zrobiły jakąś listę farb dobrych i złych i przypieły na str 1 myślę że by nam to pomogło.
Ja teraz dumam nad farbką i nie wiem która ładnie kryje i nie niszczy ( fajnie żeby pojemna była bo na moje kudły to ze ponad 100 ml farby trzeba)
__________________
http://lbym.lilypie.com/0Acip2.png
synuś
kretoszczurek jest offline  
Stary 2010-07-09, 10:20   #4397
nanah
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 632
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Jeśli chodzi o farbę, która nadłużej mi się trzymała (ba, w ogóle nie chciała zejść to był to chyba Matrix bodajże 504N (odcień naturalny mocno kryjący, pokrywający siwe włosy). Reszta niestety po dwóch-trzech tygodniach się spłukuje. Wydaje mi się więc, że mieszanie z naturą lub pogłebionymi odcieniami natury przeznaczonymi do koloryzacji siwych włosów to dobry trop.

Ja póki co mam zamiar pozostać przy metodzie mixtonowej + od czasu do czasu fioletowy szampon. Byłam dwa dni temu na ścięciu włosów (mam teraz bardzo krótkie włosy i wszelkie ciemne pozostałości z końców udało się obciąć). Fryzjerka chwaliła moje włosy i odcień oraz mówiła, że fajnie wychodzi to kombinowanie. Jej zdaniem z reguły ludziom ładniej w ich naturalnym kolorze, ale bywa odwrotnie (jak u mnie) i stąd warto tonować na popielato
nanah jest offline  
Stary 2010-07-09, 10:24   #4398
d22
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 8
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Dziewczyny pomóżcie! Mam teraz na głowie platynowy blond - i trochę ciemniejszy blond poniżej ramion. Chciałabym uzyskać kolor 7.1 lub 7.11 Majirel. Co mam zrobić żeby nie wyszedł mi zielony odcień i farba równomiernie pokryła włosy? Żebym miała jednolity kolor?(boje się, że góra wyjdzie jaśniej a dół ciemniej)
d22 jest offline  
Stary 2010-07-09, 12:20   #4399
viki1988
Zakorzenienie
 
Avatar viki1988
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 8 969
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez aklina Pokaż wiadomość
Bardzo Ci dziękuje za pomoc! właśnie mi uświadomiłaś, że z Ct istnieją odcienie popielate, bo pani w sklepie wciskała mi, że na pewno nie ma
i zawsze mi jakiś N ''doradzała''
Proszę to babka ze sklepu w ogóle się nie zna "N" to zwykle jest naturalny, raczej ciepły niż zimny
Cytat:
Napisane przez MovieGirl Pokaż wiadomość
czesc dziołchy!

dłuuuugo mnie nie było...kolor mi sie SPŁUKAŁ:ma d:

juz na 3 tydzien blond mi przeswitywał - ten rozjasniony....szczegolni e na koncach - teraz juz nie mam wogole zadnego koloru a za tydzien lece do pl i chciałabym WYGLADAC....
No nietstey z rozjaśnionych włosów farba szybko spływa, dopiero z którymś razem bedzie normalnie się trzymać
Cytat:
Napisane przez d22 Pokaż wiadomość
Dziewczyny pomóżcie! Mam teraz na głowie platynowy blond - i trochę ciemniejszy blond poniżej ramion. Chciałabym uzyskać kolor 7.1 lub 7.11 Majirel. Co mam zrobić żeby nie wyszedł mi zielony odcień i farba równomiernie pokryła włosy? Żebym miała jednolity kolor?(boje się, że góra wyjdzie jaśniej a dół ciemniej)
Żeby nie wyszło żółto trzeba dodać trochę fioletu, o ile się nie mylę to Majirel ma odcień 7,12 czy 7,21? jeśli masz równomierny odcień na głowie to raczej nie ma takiej możliwości zeby wyszło nie równo... tylko na pewno przez kilka pierwszych farbować bedzie się bardzo szybko spłukiwac
__________________
21.06.2014r.
28.01.2016r.
viki1988 jest offline  
Stary 2010-07-09, 21:05   #4400
MovieGirl
Raczkowanie
 
Avatar MovieGirl
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 43
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

ja nie mam rudzielców THANK GOD ale wlasnie spłukuje się....mowicie aby nature wpleść?moze dobry pomysł

to mozna te farby dowolnie mieszac?bo nie chce sobie zrypac włosow....reanimuję je od miesięcy wiec....

endorfina123 zalamałas mnie.....ale kazdy ma inne wlosy wiec moze ......:ro lleyes:

nie wiem co by wplesc z natury do tego 6sb zalaczam Wam paletke:

http://szalonenozyczki.com.pl/index...._new.tpl&pop=0

kurcze no nie wiem - a juz po weekendzie musze nałozyc....

jezeli chodzi o cięcie to wale to narazie - a wogole nie wygladam wierzcie mi, ale zdecydowalam sie na mojego starego dobrego fryzjera w polandzie i zadzwonie sie umowc - on mi nigdy włosow nie zniszczyl ani mnie nie zawiodł TFU TFU spluwam przez lewę ramię - haaa okay napiszcie co byscie zmieszały z tym 6sb bo ja narazie nie mam pojecia....

KISS DZIOŁSZKI:lov e:thx
MovieGirl jest offline  
Stary 2010-07-10, 08:06   #4401
kretoszczurek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Kraina Oz
Wiadomości: 241
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez MovieGirl Pokaż wiadomość

nie wiem co by wplesc z natury do tego 6sb zalaczam Wam paletke:
To zależy czy chcesz rozjaśnić ta 7 to daj nature 7 a jak przyciemnić to 5 lub pozostań poziom 6
__________________
http://lbym.lilypie.com/0Acip2.png
synuś
kretoszczurek jest offline  
Stary 2010-07-10, 09:53   #4402
MovieGirl
Raczkowanie
 
Avatar MovieGirl
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 43
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

pociemnić pociemnić wale juz to rozjaśnianie mam dośc

jeżeli chodzi o kolory które mnie kuszą aby zmieszac z tym 6sb to:

zastanawia mnie juz od dłuższego czasu ciemny nefrytowy brąz 5MB oraz 4NN extra mocny naturalny brąz - ale z tym to się boję, żeby nie wyszlo jakos czarno....bo tego bym nie chciała - co myslicie?

rozkminiam jeszcze 5NN extra mocny jasny naturalny braz hmm jest jeszcze 5N jasny naturalny brąz

dodam do tego oczywiscie niebieskiego mixtona ze 2 cm moze

nie wiem musze obczaic paletke w shopie i wtedy zadecyduję - mysle tez o proporcjach potem w mieszaniu - pol na pol?+woda / czy wiecej naturalu mniej sb /albo moze wiecej sb a naturalu mniej?

okay ja sie zbieram bo jade na shopping odezwe sie popoludniem


pa girlsyyy thx za wskazowki
MovieGirl jest offline  
Stary 2010-07-10, 11:04   #4403
kretoszczurek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Kraina Oz
Wiadomości: 241
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

ja bym dała 2:1 popiel do natury ja mam w planach tak zrobić ale ja na poziomie 8 z 7 a mixa muszę chyba fioletowego po mam złoto miedziane blee
__________________
http://lbym.lilypie.com/0Acip2.png
synuś
kretoszczurek jest offline  
Stary 2010-07-10, 12:19   #4404
slajula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 1
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez ciare Pokaż wiadomość
moze cos z artego?? np. 6.01 to jest ciemno popielaty blond wychodzi bardzo naturalnie , koszt farby okolo 25 zł tyle ze moze sie troche wypłukac, ale zawsze na poczatku wychodzi troche ciemniej wiec ok. zobacz na palete artego znajdziesz chyba w googlach:P
ja mam złe doświadczenie z aretego tym i odcieniem 6.11 po obu wyszły włosy tylko z odcieniem popielatego do pierwszych 2 myć ale nie to jest najgorsze - włosy wyszły lekko rudawy popiel (tak opisała mi to fryzjerka) i z czasem jak myłam wychodziły coraz bardziej rude.
woda 6% -farbowane z poziomu 7.
Ogólny mój wniosek - bardzo im było daleko do tego co próbniku było.
slajula jest offline  
Stary 2010-07-10, 13:10   #4405
ciare
Raczkowanie
 
Avatar ciare
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 113
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

hejo. Wczoraj mnie napadło coś, by dalej kombinowac z tymi zimnymi brązami. Poszlam do fryzjerskiego i kupilam farbe elgon get color 5.0 mial byc zimny jasny brąz. Gdy juz zmyłam farbe i zobaczylam sie w lustrze przezyłam szok! mam włosy czarne jak smoła!! trzymalam farbke 35 min z 6%oxy nie moge na siebie patrzec mial byc jasny brąz a jest poprostu czern. POMOCY!!
DODAM ZE MIALAM OPSTATNIO NA WŁOSACH POPIELATY BLOND KTORY TEZ MI NIE ZŁAPAŁ;/

Edytowane przez ciare
Czas edycji: 2010-07-10 o 13:14
ciare jest offline  
Stary 2010-07-10, 13:55   #4406
viki1988
Zakorzenienie
 
Avatar viki1988
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 8 969
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez ciare Pokaż wiadomość
hejo. Wczoraj mnie napadło coś, by dalej kombinowac z tymi zimnymi brązami. Poszlam do fryzjerskiego i kupilam farbe elgon get color 5.0 mial byc zimny jasny brąz. Gdy juz zmyłam farbe i zobaczylam sie w lustrze przezyłam szok! mam włosy czarne jak smoła!! trzymalam farbke 35 min z 6%oxy nie moge na siebie patrzec mial byc jasny brąz a jest poprostu czern. POMOCY!!
DODAM ZE MIALAM OPSTATNIO NA WŁOSACH POPIELATY BLOND KTORY TEZ MI NIE ZŁAPAŁ;/
Już wiele razy pisałyśmy w wątku że poniżej poziomu 6 wychodzi taki niemalże czarny .... a jasny brąz można uzyskać poziomem 7
__________________
21.06.2014r.
28.01.2016r.
viki1988 jest offline  
Stary 2010-07-10, 19:15   #4407
MovieGirl
Raczkowanie
 
Avatar MovieGirl
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 43
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez viki1988 Pokaż wiadomość
Już wiele razy pisałyśmy w wątku że poniżej poziomu 6 wychodzi taki niemalże czarny .... a jasny brąz można uzyskać poziomem 7
viki....to jak ja dodam do 6sb ta 5tke albo 4ke w proporcji jak to kretoszczurek mi radzi 2:1 to tez mi wyjda czarne???????????????!?!? !?!?

BO JA TEGO NIE CHCĘ!!! chciałam dodac tej natury aby umocnic kolor we włosie - pigment w sensie - i teraz juz nie wiem co wybrac....moze ta 4ka to za mocna kurcze juz teraz nie wim;/;/;/
MovieGirl jest offline  
Stary 2010-07-10, 19:56   #4408
viki1988
Zakorzenienie
 
Avatar viki1988
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 8 969
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez MovieGirl Pokaż wiadomość
viki....to jak ja dodam do 6sb ta 5tke albo 4ke w proporcji jak to kretoszczurek mi radzi 2:1 to tez mi wyjda czarne???????????????!?!? !?!?

BO JA TEGO NIE CHCĘ!!! chciałam dodac tej natury aby umocnic kolor we włosie - pigment w sensie - i teraz juz nie wiem co wybrac....moze ta 4ka to za mocna kurcze juz teraz nie wim;/;/;/
Jak zrobisz 6+5 to może nie wyjdzie czarny ale taki już podchodzący pod czarny... jak nie chcesz przyciemniać to po prostu użyj tego samego poziomu
__________________
21.06.2014r.
28.01.2016r.
viki1988 jest offline  
Stary 2010-07-11, 10:02   #4409
hala83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 102
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

a czy któraś z Was jest mi w stanie powiedzieć czy mogę zmieszać Goldwella 7SB z blond ash cream? i co wtedy z wodą, bo 7 jest w proporcji 1:1 a ta jasna 2:1.... nie chce rozjasniac tylko połozyc coś jasnego po deko, bo i tak mi pewnie dość ciemne wyjdzie
hala83 jest offline  
Stary 2010-07-11, 10:52   #4410
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 755
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez hala83 Pokaż wiadomość
a czy któraś z Was jest mi w stanie powiedzieć czy mogę zmieszać Goldwella 7SB z blond ash cream? i co wtedy z wodą, bo 7 jest w proporcji 1:1 a ta jasna 2:1.... nie chce rozjasniac tylko połozyc coś jasnego po deko, bo i tak mi pewnie dość ciemne wyjdzie
A ta blond ash cream nie jest czasem z serii super blondów, czyli super rozjaśniajcych do 4-5 tonów?, bo zazwyczaj je miesza się ze zwiększona ilością oxy. A to ta sama seria farb, czy nie. 7 poziom to ciemny blond, tutaj srebrno beżowy, lub srebrno brązowi, nie pamiętam, a ten ash cream to ma jakieś inne oznaczenie?
zyta82 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
odcień ciepły popielaty, rdzy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:48.