Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie... - Strona 54 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-04-26, 17:32   #1591
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

tak własnie zrobie.. ale teraz pukam sie w czoło po jaka cho**re rozjasniałam włosy
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-26, 17:42   #1592
Miviki666
Zadomowienie
 
Avatar Miviki666
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Heaven...
Wiadomości: 1 329
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

A używała któraś z was Średniego popielatego brązu nowej farby Pallette???Bo ja mam właśnie na sobie ale zamiast średniego popielatego brązu ma czerń Wypłuka się ona jeszcze???
__________________
Postawiłam przed soba ciężką poprzeczkę....Nowy ,ważny i wymarzony cel...
Miviki666 jest offline  
Stary 2009-04-26, 18:01   #1593
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

podobno sie wypłuka na piekna czerwien :P
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-26, 18:13   #1594
Miviki666
Zadomowienie
 
Avatar Miviki666
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Heaven...
Wiadomości: 1 329
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez Mini1991 Pokaż wiadomość
podobno sie wypłuka na piekna czerwien :P
Jakoś ja nie widze żebym miała przebłyski czerwieniI własnie to jest jedyny plus tej farby!Tylko przeszkadza mi to ,ze jest strasznie ciemny kolor
__________________
Postawiłam przed soba ciężką poprzeczkę....Nowy ,ważny i wymarzony cel...
Miviki666 jest offline  
Stary 2009-04-26, 18:45   #1595
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

moja kolezanka robiła ten ocien
na początku czern a pózniej braz z czerwonymi refleksami.
Dziewczyny ile majirel stoi w hurtownich fryzjerskich? bo nie wiem czy lepiej wyslac siostre po 2 farby do hurtowni czy kupic na allegro
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-26, 18:49   #1596
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

33zł za 1 op
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-26, 19:09   #1597
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

czyli lepiej na allegro nie? na to samo wychodzi.. na allegro stoja po 26.99
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-26, 19:58   #1598
viki1988
Zakorzenienie
 
Avatar viki1988
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 8 969
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

u mnie stoi po ok.40 zł ( z 100 ml oksydantu zapłaciłam 44 zł)
__________________
21.06.2014r.
28.01.2016r.
viki1988 jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:45   #1599
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Mini u mnie kosztuje 33 zł + woda ale ja kupuje wody zwykle po 2 zl, nie Loreala, zreszta Pani w sklepie powiedziala ze wody 1litr nie kupuje prawie nikt.
Nie ma duzej różnicy cenowej pomiedzy Allegro i sklepem. Zalezy - jesli masz czas zeby poczekac to mozesz zamowic przez Allegro, jesli chcesz miec szybko, pewnie (czasem z Allegro moze nie dojsc) to kup

A jaki kolor/kolory wybralas?
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-26, 22:22   #1600
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

kochana niestety u mnie w miescie nie ma sklepu fryzjerskiego a 15km za moim miastem jest wieksze miasto i loreala majirel nie maja ;/
Moja siostra studiuje we wrocku to mogłaby mi tam kupic ale bede dłuzej czekac niz na ta z allegro,.jeden pies..

kolory chyba 5,11 + 5,12 ale to jeszcze zobacze jak ta szapometka sie wypłucze bo jak na czerwono tzn jak zostanie czerwien to bede musiała metalika strzelic
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-27, 11:26   #1601
aga7905
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 12
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Jestem tu pierwszy raz. Ja również chcę farbować włosy Majirela ale 5,71.
Agatau88 widzę , że ty masz doświadczenie z tą farbą. Jak sadzisz wyjdzie mi zimny brąz. Obecnie mam wypłukany brąz po hennie (czekoladowy brąz, ostatni raz farbowałam 2 m-ce temu) z okropną miedzianą poświatą. Mam już dość tych rudości, ale martwię się, że wyjdzie mi zielony albo kompletnie nie chyci.
Dziewczyny proszę was o radę co będzie najlepsze w moim przypadku.

Edytowane przez aga7905
Czas edycji: 2009-04-27 o 11:33
aga7905 jest offline  
Stary 2009-04-27, 11:43   #1602
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Aga witaj

U nas najwieksze doświadczenie na forum ma chyba Madziunia
Ale powiem Ci co wiem z własnego doświadczenia - mysle ze jesli kupisz Majirela i zmieszasz popiel z metalikiem na pewno odcien bedzie chlodny.
Wiesz ze 7 po przecinku to metalik, a 1 to popiel. Ja farbowalam 5,11 czyli podwojny popiel oraz 5,71 czyli metalik z popielem wiec chłód raczej murowany, chociaz pewnie jak wiesz ciezko uzyskac bardzo ladny chlodny odcien Mi nie wyplukuje sie on na rudy, mimo ze farbowalam na zniszczone i przetrawione rozjaśnianiem włosy.
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-27, 11:50   #1603
aga7905
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 12
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Więc lepiej będzie zmieszać 5.71 z 5.11 ? Czy niekoniecznie

---------- Dopisano o 11:50 ---------- Poprzedni post napisano o 11:47 ----------

A i jeszcze jedno co z tym zielonym. Myślisz ,że niema ryzyka.
Dziękuję ci za odpowiedź.
aga7905 jest offline  
Stary 2009-04-27, 12:37   #1604
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Tak na poczatku watku napisala Zafirah (nasza forumowa fryzjerka )

zloto (zolty) neutralizuje opal (fiolet)
miedz (pomarancz) neutralizuje popiel (niebieski)
czerwien (czerwony) neutralizuje metaliczny (zieleń)

Zobacz jaki masz refleks na wlosach zloty, miedziany czy czerwony.
Zielen nie wyjdzie skoro mi nie wyszla gdy nakladalam na zolty popiel
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-27, 13:50   #1605
aga7905
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 12
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Super
Bardzo mi pomogłaś
Jutro farbuję. Dam znać jaki wyszedł kolor.
aga7905 jest offline  
Stary 2009-04-27, 14:53   #1606
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

no własnie zastanawiam sie który bedzie lepszy czy 5,71 czy 5,12 .. hmm.. zobaczymy co po tej szapomonetce..
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-27, 16:05   #1607
moniak172
Przyczajenie
 
Avatar moniak172
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Płock
Wiadomości: 11
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez Monisia_1331 Pokaż wiadomość
No to wkońcu znalazłam Wella Koleston:
Fashion - Gray Coverage
Frosty, Brown
4/71 Medium Brown
5/71 Light Brown
6/71 Dark Blonde
7/71 Medium Blonde
8/71 Light Blonde


Natural
Natural Ash
6/01 Natural Dark Ash Blonde
7/01 Natural Medium Ash Blonde
8/01 Natural Light Ash Blonde
9/01 Natural Very Light Ash Blonde
Ash
5/1 Light Ash Brown
6/1 Dark Ash Blonde
7/1 Medium Ash Blonde
8/1 Light Ash Blonde
9/1 Very Light Ash Blonde
10/1 Lightest Ash Blonde

A na głowie mam tą 44/0 się wypłukuje i widać lekką miedź,ale prawie niezauważalną...Czy któraś z Was używała tej farby z kolestonu 4/71 Medium Brown?? W ogóle palety nigdzie znaleźć nie mogę:/
http://www.wella.pl/hairdresser/prod...n_h2/index.jsp tu masz palety kolorów Kolestona,
te które podałaś są chyba już nieaktualne. 7/1 na pewno juz nie ma bo sama chcialam sobie nim zrobić, i w końcu wyszło na to ze mialam robiona jakąs mieszanke chyba 5/71 i 6/01 ale nie dam sobie reki uciac, ze to napewno byly takie (farbowanie u fryzjera=mętlik w głowie i za duzo możliwości do wyboru)

w rezultacie mam jasniejszy kolor moze o jeden ton niz wyjsciowy (nieokreslony brazowo-czerwony) ale do tego mam pare jasnych pasemek. generalnie kolor jest srednio chłodny (fryzjerka powiedziala ze na poziomie cimnego blondu praktycznie nie ma zimnych odcieni, przynajmniej w welli, ktora generalnie jest na bakier z zimnymi) ale tez nie bardzo ciepły, taki naturalny. Teraz myje włoski Silverem z Rossmana, ktory wychładza jasne pasma i dodatkowo troche reszte koloru. za miesiac planuje isc juz tylko na pasemka bez dodatkowego koloru na calosci i zobaczymy co bedzie.
Zaznaczam,że zależy mi na coraz to jaśniejszym kolorku ale nadal chłodnym.
moniak172 jest offline  
Stary 2009-04-27, 21:48   #1608
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez Mini1991 Pokaż wiadomość
no własnie zastanawiam sie który bedzie lepszy czy 5,71 czy 5,12 .. hmm.. zobaczymy co po tej szapomonetce..
Mini ja mieszalam 5,11 i 5,71 i po sobie moge powiedziec ze jestem zadowolona

Zresztą - zamieszcze zdjecia (na niektorych sa czarne jak smoła, na innych srednio brazowe, zreszta same zobaczycie, ale najwazniejsze ze sa raxczej chłodne)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN1931.jpg (134,0 KB, 124 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN1932.jpg (25,0 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN1933.jpg (19,1 KB, 73 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN1934.jpg (44,3 KB, 111 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN1935.jpg (30,5 KB, 82 załadowań)
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-27, 21:51   #1609
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

oo kurde sa czarne :P chyba zmieszam 6 z 5.. chociaz nie wiem czy tez nie bedzie ciemno.. ale fakt zimne jak diabli
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-27, 22:00   #1610
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Naprawde to sredni braz, nie sa takie czarne, ale fakt na zdj. sa czarne. Wiem z dośw. ze i tak sie wyplucze
No ale fakt - dosc zimne
Mini w takim razie zmieszaj moze jakies 6, i tak bedzie po paru myciach jasniej, albo zrob sie na platynke
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-27, 22:08   #1611
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

akurat w blondzie to mi tragicznie :P ale platyny jeszcze nie miałam hahah
no własnie czerni nie chce miec.. szkoda ze nie ma 6,11 tylko 6,1
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-28, 01:51   #1612
bizarrella
Rozeznanie
 
Avatar bizarrella
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 790
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

dziewczynki pomóżcie mi!!moj kolor włosow to śrdni braz, farbowałam włosy na różne kolory i rózne farby..mam na włosach odcienie kasztanu, ciemnego brązu, rudości..jak sie tego pozbyc? od jakiegos czasu farbowalam włosy na średni brąz, ale cały czas po pewnym czasie wychodzi mi ten rudy!
co robic?
podaje jaki kolor mi sie marzy oraz to jaki mam...
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...1&d=1227700955
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_2383.jpg (26,9 KB, 62 załadowań)
__________________
PROSZĘ KLIKNIJ W MÓJ LINK!!!!!

bizarrella jest offline  
Stary 2009-04-28, 07:34   #1613
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Moje sa takie po 5 myciach...a tak wogole to cale 45 stron mogloby odp na Twoje pytanie, moze przeczytaj watek najpierw? Bo tam sa naprawde informacje ktore Ci pomoga, ktory kolor co neutralizuje itd.
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-28, 11:37   #1614
amstafy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 160
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Agatau88 świetne wyszły Ci te włoskitakie właśnie mi się marzą takie bardzo ciemne a jednak brązowe, no i zimne
teraz muszę dać moim odpocząć bo za dużo miały na raz zabiegów , ale na początku czerwca chyb kupię dokładnie te kolory które podałaś, bo faktycznie efekt jest zimny

tak się zastanawiam czy sam 5,11 -jasny brąz popielaty głęboki ,nie da rady ochłodzić koloru??

Edytowane przez amstafy
Czas edycji: 2009-04-28 o 11:41
amstafy jest offline  
Stary 2009-04-28, 15:47   #1615
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

a dla mnie zdecydownanie za ciemny albo biore 5 i 6 albo 5 z 7
mysle intensywnie nad 7,11 + 5,71
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-28, 15:52   #1616
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

amstafy - 5,11 owszem ochłodzi ale jak chcesz tam moocno ochlodzic to proponuje metaliczny odcien. Na zdjeciach wlosy wygladaja na bardzo ciemne - prawie czarne, w rzeczywistosci to braz. Zrobie zdjecia w swietle dziennym, moze jutro, to zamieszcze. Wazne ze ten kolor nie ociepla sie, ale zmywa do takiego jasnawego brazu.
Ja mialam wlosy w tragicznym stanie, a Maijrel jakby mi je ozywil, wiec nic sie nie boj tej farby, naprawde nie niszczy włosow

Mini - ja mieszalam 7,11 i 5,11 i mialam taki jasny ten kolor (sredni blond - zdjecia zamieszczalam). Zawsze jest tak ze ciemniejszy kolor wydaje sie chlodniejszy, przynajmniej mi sie tak wydaje
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-28, 16:03   #1617
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

sredni blond wyszedl?? ta?? ;/ poczekaj poszukam zdjatka :P

---------- Dopisano o 16:03 ---------- Poprzedni post napisano o 15:59 ----------

cholerka znalezc nie moge dawno to było..?

w sumie teraz mam jasne włosy.. mam troche tego takiego "złotego" wiec pasowała by tez 2 ... no czerwieni nie mam ale skoro mówisz ze 7 sie przyda to wezme tylko mam powazny dylemat.. 5 z 5 to super ciemne jak dla mnie.. a jak 7 z 5 wyszło jak sredni blond hmm/
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-28, 16:24   #1618
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Strona 19
Same sie dziwilyscie "tak jasno Ci wyszlo" bo 7 to blond, nawet nie sredni, i przebija przez niego zloto, sama zobacz, imn jasniejszy kolor tym batrdziej cieply przebija. Chyba najtrudniej miec chlodny blond, chyba ze czeka sie az sie braz spierze
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-04-28, 16:38   #1619
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

oo jaaa.. ale jasno.. to ja jestem w kropce.. to moze cos 5 +6 tylko co... 5,71 i 6,1 ?? szkoda ze nie ma 6,11
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-04-28, 18:51   #1620
amstafy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 160
Dot.: Brąz ZIMNY czy POPIELATY? Pytanie...

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
amstafy - 5,11 owszem ochłodzi ale jak chcesz tam moocno ochlodzic to proponuje metaliczny odcien. Na zdjeciach wlosy wygladaja na bardzo ciemne - prawie czarne, w rzeczywistosci to braz. Zrobie zdjecia w swietle dziennym, moze jutro, to zamieszcze. Wazne ze ten kolor nie ociepla sie, ale zmywa do takiego jasnawego brazu.
Ja mialam wlosy w tragicznym stanie, a Maijrel jakby mi je ozywil, wiec nic sie nie boj tej farby, naprawde nie niszczy włosow

Mini - ja mieszalam 7,11 i 5,11 i mialam taki jasny ten kolor (sredni blond - zdjecia zamieszczalam). Zawsze jest tak ze ciemniejszy kolor wydaje sie chlodniejszy, przynajmniej mi sie tak wydaje


pytam dlatego , bo ostatnio w hurtowni nie było 5,71 i dlatego jak by nie mieli i tym razem to zastanawiałam się czy sam 5,11 wystarczy.

a tak podglądam paletkę MAJIREL i ładny jest ten kolorek 6,22 ciemny blond opalizujący głęboki.
ale zdecydowanie skoro piszesz że nie niszczy tak włosów to następne farbowanie będzie majirel , a efekty sprawdzone

amstafy jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
odcień ciepły popielaty, rdzy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:56.