Wróć   Forum Wizaz.pl > Kobieta > Mama z klasą

Notka

Mama z klasą Blaski i cienie macierzyństwa

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-03, 08:05   #1
EveMW
Rozeznanie
 
Avatar EveMW
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: kraina czarow
Wiadomości: 695
Po porodzie.. / Pytanie

Mam duzo kolezanek juz po porodzie ale po cesarce i nie mam kogo spytac, a wiec pytam tutaj i moze ktos odpowie na moje pytanie :

wiem juz mniej wiecej jak wyglada porod drogami natury wiem ze czesto wymgane jest naciecie pochwy no i oczywiscie wiem ze jest pozniej zaszywana ale mam takie pytanie czy jak juz dochodzi do porodu drogami naturalnymi to czy pozniej pochwa wraca do swoich pierwotnych rozmiarow czy juz jest wieksza ? Slyszalam juz wiele opinii na ten temat bardzo duzo dziewczyn mowi mi ze juz nie wraca do swoich rozmiarow i dlatego wiekszosc z nich decyduje sie na cesarki

jaka jest prawda ?
__________________
Wszyscy się odchudzają, odchudzam się i JA !

63kg (10.09.2008) - 62kg - 60kg ------> 58kg

Zapuszczam włosy
EveMW jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 08:13   #2
Patrilla
Zakorzenienie
 
Avatar Patrilla
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 736
Talking Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

wiesz ja nie mam problemów (koleżanki też nie) wszystko się pięknie unormowało do rozmiarów sprzed ciąży, a dzięki nauce parcia potrafię nawet lepiej panować nad mięśniami co sie przydaje czasem
__________________
Apolonia rośnie poza brzuchem od 03.09.2007'
Bruno dołączył do nas 28.02.2011'
Patrilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 08:17   #3
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 167
Smaczny profil paula78
Smaczne przepisy14
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Nacina sie krocze ,najczesciej to co widac,na zew.

po jedyn czy nawet dwoch podoach wszytsko wraca do normy ,oczywiscie ma na to wplyw np. wiek kobiety jej stan fizyczny,ilosc porodow wdg. mnie nie ma roznicy w wielkosci pochwy ,mozna tez cwiczyc miescie Kegla aby szybciej pochwa wrocila do stanu sprzed porodu i doznania podczas seksu byly lepsze/silniejsze.

rozciagniecie pochwy to wdg. mnie w 90% przypadkow mit i kolejny kiepski argument za cc.
__________________
Słuchaj męża swego...czasami ma rację:
http://pichceiknoce.blogspot.com/



paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 08:33   #4
EveMW
Rozeznanie
 
Avatar EveMW
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: kraina czarow
Wiadomości: 695
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

i chyba faktycznie kolezanki tak mowily bo same mialy cesarki i pojecia ne maja jak to wyglada

dziekuje za odpowiedzi, moge spac spokojnie hehe
__________________
Wszyscy się odchudzają, odchudzam się i JA !

63kg (10.09.2008) - 62kg - 60kg ------> 58kg

Zapuszczam włosy
EveMW jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 20:02   #5
rerekukum
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 9
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Też jestem po 2 porodach naturalnych i mąż nienarzekaa raz byłam nacinana i dość głęboko.Można cwiczyć mięsnie tak jak napisala koleżanka u góry.Cesarka nie powinna być ot tak wykonywana ponieważ jest wiele przeciwskazań dla dziecka by tego nie robić.Niemasz czego się obawiać.
rerekukum jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 16:25   #6
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 695
Wpisy w blogu: 8
Smaczny profil jaga_2001
Smaczne przepisy9
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

po kazdym porodzie pochwa robi sie ciut szersza i sie obniza. Skonsultowalam to nawet z moim lekarzem, ktory to potwierdza. Jednak cwiczenia Kegla potrafia zdzialac cuda. No i zawsze mozna zrobic sobie plastyke drog rodnych i byc wezsza niz przed porodami.

Czesto porod naturalny leczy uporczywe zapalenia pecherza u kobiet. Wlsnie przez to, ze pochwa sie obniza.

przesuwam.
__________________
Każdy z Nas jest "białym krukiem"! Współżyjesz = jesteś gotowy na potomstwo! A.A.B.-P.

AV by jaga_2001
jaga_2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 20:31   #7
Jeanette83
Zakorzenienie
 
Avatar Jeanette83
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 081
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

No moj lekarz z kolei stwierdzil ze porod ma z reguly taki sam wplyw na szerokosc pochwy co duza ilosc stosunkow - czyli praktycznie zaden dopiero jak sie rodzi duuuuzo dzieci (i nie mowie tu o 3 czy 4) to moze sie rozluzniac, podobnie jak przy zyciu seksualnym a la prostytutka z 20 letnim stazem Porownanie moze srednie ale cos w nim jest.
A co do moich doswiadczen - jest lepiej niz przed porodem (wieksza swiadomosc wlasnego ciala), roznicy w szerokosci nie zauwazylam. Mysle ze takie bzdury wymyslaja kobiety ktore chca miec CC zeby same siebie do niego do konca przekonac
__________________


Jeanette83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 20:39   #8
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 695
Wpisy w blogu: 8
Smaczny profil jaga_2001
Smaczne przepisy9
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Rozszerza sie, tylko jak pisalam minimalnie, tak, ze po pierwszej czy drugiej ciazy tego tak nie widac i nie czuc w stosunku do stanu przed porodami jakby to mialo miejsce u kobiet np. po 4 porodach. Niemniej zawsze po porodach naturalnych zalecane sa cwiczenia miesni kegla. Nawet Chylinska mowila, ze po ciazy (a miala ja jak na razie jedna i tez rodzina sn) to na dole miala totalna "rozklepioche" Teraz jest niby ok.

No i wiadomo nie od dzis, ze porod narutalny jest dla dziecka korzystniejszy niz przez cc. A te kobiety, ktore z lwasnego widzimisie a nie z powodow zdrowotnych decyduja sie na cc uwazam za bardzo egoistyczne i wygodne.
__________________
Każdy z Nas jest "białym krukiem"! Współżyjesz = jesteś gotowy na potomstwo! A.A.B.-P.

AV by jaga_2001
jaga_2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 22:59   #9
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: z Kociogrodu
Wiadomości: 13 832
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Cytat:
Napisane przez paula78 Pokaż wiadomość
Nacina sie krocze ,najczesciej to co widac,na zew.

po jedyn czy nawet dwoch podoach wszytsko wraca do normy ,oczywiscie ma na to wplyw np. wiek kobiety jej stan fizyczny,ilosc porodow wdg. mnie nie ma roznicy w wielkosci pochwy ,mozna tez cwiczyc miescie Kegla aby szybciej pochwa wrocila do stanu sprzed porodu i doznania podczas seksu byly lepsze/silniejsze.

rozciagniecie pochwy to wdg. mnie w 90% przypadkow mit i kolejny kiepski argument za cc.
Cytat:
Napisane przez rerekukum Pokaż wiadomość
Też jestem po 2 porodach naturalnych i mąż nienarzekaa raz byłam nacinana i dość głęboko.Można cwiczyć mięsnie tak jak napisala koleżanka u góry.Cesarka nie powinna być ot tak wykonywana ponieważ jest wiele przeciwskazań dla dziecka by tego nie robić.Niemasz czego się obawiać.
Tak, podobno ćwiczenia Kegla świetnie wpływają na szybki powrót do stany pierwotnego Nie wiem tego niestety, bo musiałam mieć wykonaną cesarkę i wszystkim zdrowym kobietom, bez przeciwskazań do porodu naturalnego mówię, żeby na życzenie nie decydowały się na cesarkę. To jest normalna operacja z otwarciem brzucha. Każda operacja wiąże się z powikłaniami i innymi rzeczami. Dochodzi się do siebie o wiele dłużej, dłużej jest się w szpitalu. A jeśli ktoś się boi bólów porodowych to można zastosować również znieczulenie zewnątrzoponowe, które jest o wiele słabsze niż przy CC, czyli nie czuje się tylko bólów.

Ja okropnie bałam się porodu i przed nim mówiłam, że pewnie CC jest lepsza. Ale teraz nigdy dobrowolnie nie poszłabym pod nóż Niestety tylko w przypadku kobiet po CC nastepną ciążę z reguły już się planuje pod CC I tak się tego boję.....

Dlatego dziewczyny mówię Wam, nie ma nic lepszego od natury, a mogę to powiedzieć, bo moja CC nie była zaplanowana. Odeszły mi wody i miałam bóle, ale poród nie postepował, wystąpiła gorączka i dzidzia oddała smółkę do mamusi więc nie było wyjścia - mus.
__________________
Chcę zasnąć i już się nigdy więcej nie obudzić....
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-08, 08:32   #10
Jeanette83
Zakorzenienie
 
Avatar Jeanette83
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 081
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Mięśnie Kegla to powinno sie cwiczyc juz w ciazy - wtedy latwiej jest przec i latwiej uniknac pekniecia krocza. Poza tym wyswiczona pochwa szybciej wraca do siebie
__________________


Jeanette83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-12, 13:38   #11
mysia111
Rozeznanie
 
Avatar mysia111
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 945
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Urodziłam 4 kg dziewczynkę czyli dziecko dość spore. Nie zauważyłam żadnej róznicy- pół roku po porodzie używałam tego samego rozmiaru tamponów co przed porodem. Mięśni nie cwiczyłam.
mysia111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 18:12   #12
marchi
Raczkowanie
 
Avatar marchi
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Trójmiasto city. ;)
Wiadomości: 126
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

ja mam nadzieje ze wróci wszystko do normy. Bo jak to mówi Chylinska nie chce mieć "rozklapiochy" czy jakos tak . hehe
marchi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-28, 22:40   #13
Anielllka
Wtajemniczenie
 
Avatar Anielllka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 2 396
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

ja jestem 10 miesiecy po porodzie naturalnym i wszystko jest jak przed ciaża
__________________
„nie można nic nie robić, tylko dlatego, że nie można zrobić wszystkiego”


2014:
1. s......
2. p.........
Anielllka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-29, 00:07   #14
eternalvoyageur
Wtajemniczenie
 
Avatar eternalvoyageur
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Augsburg (Niemcy)
Wiadomości: 2 660
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Wg mnie po CC dluzej dochodzi sie do siebie, niz po naturanym porodzie.
I do tego podobno przy porodzie naturalnym wszystek plyn jest wycisniety z pluc dziecka. Przy CC lekarze pobuja ten plyn usunac jakimis narzediami, ale nie da sie usunac wszystkiego, i przez to dziecko jest pozniej bardziej podatne na problemy oddechowe.
Podobno tez jest wieksza szansa komplikacji dla kobiety przy CC niz przy porodzie naturalnym.
I tez trudniej jest karmic po CC (bol fizyczy itp).

Jesli czytasz po angielsku, to przeczytaj ta brodzurke napisana przez lekarza ginekolga gdzie opisuje za i przeciw CC:
http://www.childbirthconnection.org/...eanbooklet.pdf
__________________
eternalvoyageur jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-29, 08:56   #15
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: z Kociogrodu
Wiadomości: 13 832
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Cytat:
Napisane przez eternalvoyageur Pokaż wiadomość
Wg mnie po CC dluzej dochodzi sie do siebie, niz po naturanym porodzie.
I do tego podobno przy porodzie naturalnym wszystek plyn jest wycisniety z pluc dziecka. Przy CC lekarze pobuja ten plyn usunac jakimis narzediami, ale nie da sie usunac wszystkiego, i przez to dziecko jest pozniej bardziej podatne na problemy oddechowe.
Podobno tez jest wieksza szansa komplikacji dla kobiety przy CC niz przy porodzie naturalnym.
I tez trudniej jest karmic po CC (bol fizyczy itp).

Jesli czytasz po angielsku, to przeczytaj ta brodzurke napisana przez lekarza ginekolga gdzie opisuje za i przeciw CC:
www.childbirthconnection. org/pdfs/cesareanbooklet.pdf
Pierwsze słyszę o jakimś płynie z płuc dziecka

Ja jestem po CC. Już prawie 4 lata. Cesarka nie była "na życzenie", a z konieczności. Pomimo, ze okropnie bałam się porodu naturalnego NIGDY nie zdecydowałabym się dobrowolnie na cesarkę. I teraz chociaż już mam ją za sobą i wiem, że poród w ten sposób "nie boli" w chwili rodzenia, to jest to najzwyklejsza w świecie operacja ! Kto zdrowy sam dobrowolnie idzie na operację ?! Jest to normalne otwarcie jamy brzusznej. Jak po każdej operacji mogą wystapić powikłania. Może wiele ludzi przyzwyczaiło się, że to nie operacja, a zabieg, bo bardzo często jest przeprowadzany. Nic bardziej mylnego. To zwykła operacja, która tylko krócej trwa. Ja miałam znieczulenie zewnątrzoponowe. Chyba większośc wie, czym mogłoby się skończyć takie znieczulenie, gdyby anestezjolog, źle wbił igłę ? Kalectwem i paraliżem. Poza tym czułam wyjmowanie dziecka z siebie, co również nie było przyjemnym przeżyciem. Szarpnięcia moim bezwładnym od połowy ciałem, brrr
O samopoczuciu po operacji też coś wspomnę, chociaż pewnie dochodzenie do siebie u każdego przebiega podobnie. Ja po 12 przepisowo przeleżanych godzinach plackiem, bez podnoszenia głowy, nie dałam rady wstać i pójść do toalety, tak strasznie bolał szew. Po 6 dniach dopiero wypisano mnie do domu. Blizna jeszcze bardzo długo mnie bolała i czułam drętwość w tym miejscu.
Macica również była rozcinana, więc jest już słabsza w tym miejscu.

Moim zdaniem nierozsądnym jest życzenie sobie cesarki bez wyraźnych wskazań do niej. U mnie pewnie kolejna ciąża byłaby niestety zakończona już cesarką. Kto musi nie wybiera, ale kto może wybrać temu odradzam cesarkę
__________________
Chcę zasnąć i już się nigdy więcej nie obudzić....
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-30, 20:23   #16
NibyNic
Wtajemniczenie
 
Avatar NibyNic
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: III piętro
Wiadomości: 2 871
Smaczny profil NibyNic
Smaczne przepisy1
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Ja urodziłam drogami natury dużego synka, miałam nacinane krocze a wnętrze dośc mocno porozrywane, jednak nie czułam i nie czuję żadnej "rozklepiochy" a jestem 7 tyg po porodzie. Wydaje mi się, że w tych okolicach nic się specjalnie nie zmieniło albo szybko wróiło do stanu z przed ciąży. Za to brzuch jak galareta, no ale na to jest po kazdej ciąży bez względu na sposób jej zakończenia.
__________________
Oboje nosimy blizny, jedyna różnica polega na tym, że jego są widoczne.

NibyNic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-01, 10:13   #17
sylwiahh
Raczkowanie
 
Avatar sylwiahh
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Dolnośląskie
Wiadomości: 110
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Znalazłam informację że powikłaniem nacięcia krocza może być uszkodzenie zwieracza odbytu. Nacięcie jest wykonywane w bliskiej odległości (3 milimetry) od tego zwieracza i czasami może go uszkodzić. Co o tym myślicie?
sylwiahh jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-01, 13:21   #18
eternalvoyageur
Wtajemniczenie
 
Avatar eternalvoyageur
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Augsburg (Niemcy)
Wiadomości: 2 660
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

sylwiahh
Wg mnie male ryzyko w porownianiu z mozliwymi komplikacjami cezarki !
Czytalam ze przy cezarce mozliwe jest drasniecie dziecka...

Mariola13


Cytat:
Miejscami biorącymi udział w produkcji i resorbcji wód płodowych są popłód (owodnia, pępowina) oraz narządy płodu (skóra, nerki, płuca i przewód pokarmowy). W zależności od czasu trwania ciąży zmienia się znaczenie poszczególnych elementów w procesie wymiany. W pierwszym trymestrze ciąży najintensywniej bierze w nim udział owodnia. Regulacja ilości płynu owodniowego po 20 tygodniu ciąży zachowana jest przede wszystkim poprzez połykanie płynu przez płód, jego resorbcję w przewodzie pokarmowym jak również poprzez wydalanie moczu oraz wymianę wody w płucach płodu.
CC nie bylo z wyboru, wiec nie stresuj sie. Wybralas najlespza mozliwa droge !
__________________
eternalvoyageur jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-05, 10:37   #19
Gwiazdeczka1978
Zakorzenienie
 
Avatar Gwiazdeczka1978
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 305
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Mialam 2 porody silami natury.
Syn 3850 g urodził sie 3,5 roku temu, porozrywało mnie konkretnie i cieto,bo wyskakiwał szybko. Sporo zwlekałam po porodzie z nastepnym stosunkiem, bo kilka miesiecy, i jak juz doszło do niego, to sie niemal jak dziewica czułam. Zero jakiegos rozepchania, czy cus
Corka urodzona 6 miesiecy temu, 4210g, wychodziła wolno, wogole mnie nie cieto,ani nie pekłam, mimo,ze wieksza. Po 6 tyg stosunek, tez jak na razie jakiegos powiekszenia nie widze.
Czasem robie te cwiczenia kegla, mysle ze czy przed porodem, czy po, warto.
Gwiazdeczka1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-09, 14:20   #20
monipolka
Raczkowanie
 
Avatar monipolka
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 62
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Cytat:
Napisane przez EveMW Pokaż wiadomość
Mam duzo kolezanek juz po porodzie ale po cesarce i nie mam kogo spytac, a wiec pytam tutaj i moze ktos odpowie na moje pytanie :

wiem juz mniej wiecej jak wyglada porod drogami natury wiem ze czesto wymgane jest naciecie pochwy no i oczywiscie wiem ze jest pozniej zaszywana ale mam takie pytanie czy jak juz dochodzi do porodu drogami naturalnymi to czy pozniej pochwa wraca do swoich pierwotnych rozmiarow czy juz jest wieksza ? Slyszalam juz wiele opinii na ten temat bardzo duzo dziewczyn mowi mi ze juz nie wraca do swoich rozmiarow i dlatego wiekszosc z nich decyduje sie na cesarki

jaka jest prawda ?
Po pierwsze nie nacina sie pochwy w srodku, aby dzidzia mogła się urodzic szyjka musi się rozszerzyć. Po drugie kobiety, które miały cesarke wcześniem mogły mieć również rozwarcie, a więc pochwa mogła się rozszerzyć, a dopiero pod koniec porodu lekarz mógł zadecydować o cc.

Ja byłam nacinana, nie ćwiczylam mięśni Kegla, mąż nie narzeka, nie czuje różnicy
monipolka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 14:42   #21
ululka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Cytat:
Napisane przez EveMW Pokaż wiadomość
Mam duzo kolezanek juz po porodzie ale po cesarce i nie mam kogo spytac, a wiec pytam tutaj i moze ktos odpowie na moje pytanie :

wiem juz mniej wiecej jak wyglada porod drogami natury wiem ze czesto wymgane jest naciecie pochwy no i oczywiscie wiem ze jest pozniej zaszywana ale mam takie pytanie czy jak juz dochodzi do porodu drogami naturalnymi to czy pozniej pochwa wraca do swoich pierwotnych rozmiarow czy juz jest wieksza ? Slyszalam juz wiele opinii na ten temat bardzo duzo dziewczyn mowi mi ze juz nie wraca do swoich rozmiarow i dlatego wiekszosc z nich decyduje sie na cesarki

jaka jest prawda ?
Moje drogie panie to co tu piszecie to sa bzdury,albo zadna z was nie chce sie przyznac do problemu jaki powstaje po porodzie ,chodzi mi własnie o szerokosc pochwy.To nie liczba partnerow ja powieksza tylko porody ,proponuje zagladnac sobie na forum kafeteria i zobaczyc wypowiedzi kobiet ktore maja ten problem własnie od porodow,ja nie miałam duzej ilosci partnerow ,urodziłam dzieci 3,950kg i 4,200kg i niestety ten problem mnie dosiegnoł,bede miała plastyke pochwy zrobiona na NFZ Obrazacie na forum waszym inne kobiety twierdzac ze musiały sobie czesto zmieniac partnerow bo sa teraz szerokie,nie zastanawiacie sie co wogole piszecie,radze wejsc na te forum i zorientowac sie jak sprawy stoja a potem mozna sie wypowiadac na ten temat
ululka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 17:27   #22
Gwiazdeczka1978
Zakorzenienie
 
Avatar Gwiazdeczka1978
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 305
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Cytat:
Napisane przez ululka Pokaż wiadomość
Moje drogie panie to co tu piszecie to sa bzdury,albo zadna z was nie chce sie przyznac do problemu jaki powstaje po porodzie ,chodzi mi własnie o szerokosc pochwy.To nie liczba partnerow ja powieksza tylko porody ,proponuje zagladnac sobie na forum kafeteria i zobaczyc wypowiedzi kobiet ktore maja ten problem własnie od porodow,ja nie miałam duzej ilosci partnerow ,urodziłam dzieci 3,950kg i 4,200kg i niestety ten problem mnie dosiegnoł,bede miała plastyke pochwy zrobiona na NFZ Obrazacie na forum waszym inne kobiety twierdzac ze musiały sobie czesto zmieniac partnerow bo sa teraz szerokie,nie zastanawiacie sie co wogole piszecie,radze wejsc na te forum i zorientowac sie jak sprawy stoja a potem mozna sie wypowiadac na ten temat
No obrazasz nas akurat ty, twierdzac ze kłamiemy. Ja j.w. napisałam,ze zadnych problemow nie miałam mimo urodzenia 2 duzych dzieci. Wiec na jakiej podstawie twierdzisz, ze taki problem dotyka kazdej rodzacej???? Otoz nie kazdej, mimo,ze ty go miałas.
Inna sprawa ze własnie po to sa cwiczenia Kegla, zeby wzmacniac miesnie pochwy. Moze trzeba było od razu zaczac cwiczyc,a nie decydowac sie na zabiegi.
Gwiazdeczka1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 21:30   #23
agag22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Janów Podlaski
Wiadomości: 67
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

A poza tym, gdzie ktoś napisał, że kobiety z tym problemem musiały mieć duzo partnerów a nie rodzić?
agag22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-16, 22:38   #24
monipolka
Raczkowanie
 
Avatar monipolka
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 62
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Cytat:
Napisane przez ululka Pokaż wiadomość
Moje drogie panie to co tu piszecie to sa bzdury,albo zadna z was nie chce sie przyznac do problemu jaki powstaje po porodzie ,chodzi mi własnie o szerokosc pochwy.To nie liczba partnerow ja powieksza tylko porody ,proponuje zagladnac sobie na forum kafeteria i zobaczyc wypowiedzi kobiet ktore maja ten problem własnie od porodow,ja nie miałam duzej ilosci partnerow ,urodziłam dzieci 3,950kg i 4,200kg i niestety ten problem mnie dosiegnoł,bede miała plastyke pochwy zrobiona na NFZ Obrazacie na forum waszym inne kobiety twierdzac ze musiały sobie czesto zmieniac partnerow bo sa teraz szerokie,nie zastanawiacie sie co wogole piszecie,radze wejsc na te forum i zorientowac sie jak sprawy stoja a potem mozna sie wypowiadac na ten temat

Jesli wcześniej napisałam, ze nie mam z tym problemów, ze wszytsko wróciło do normy to pisałam prawde, a Ty wmawiasz mi, ze jest inaczej?!? Każdy organizm jest inny- jedna kobieta szybko wraca do wagi sprzed ciązy, inna nawet 2 lata po porodzie nie moze zgubić kilku kilogramów. Karmiłam przez 19 miesięcy piersią i nie narzekam na to, ze piersi stały się mniej jędrne- Twoim zdaniem to też nie jest prawdą, bo wiele kobiet twierdzi, ze ich piersi stały się obwisłe po ciąży i karmieniu?!?!!!
monipolka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-23, 06:52   #25
ululka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3
Dot.: Po porodzie.. / Pytanie

Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka1978 Pokaż wiadomość
no obrazasz nas akurat ty, twierdzac ze kłamiemy. Ja j.w. Napisałam,ze zadnych problemow nie miałam mimo urodzenia 2 duzych dzieci. Wiec na jakiej podstawie twierdzisz, ze taki problem dotyka kazdej rodzacej???? Otoz nie kazdej, mimo,ze ty go miałas.
Inna sprawa ze własnie po to sa cwiczenia kegla, zeby wzmacniac miesnie pochwy. Moze trzeba było od razu zaczac cwiczyc,a nie decydowac sie na zabiegi.
skoro te cwiczenia kegla sa takie dobre to czego wiele kobiet boryka sie własnie z tym problemem ?i cwicza od kilku late te miesnie,ja zawszejecwiczyłam a efektu nie było i dobrze wiem jak sie to cwiczyjesli chodzi o watek ze niekture kobiety na tym forum obrarzaja inne kobiety mowiac ze miały duzo partnerow to prosze sobie poczytac wczesniejsze wypowiedzi bo ja palcem nie bede pokazywac ,jak i rowniez zachecam do wejscia na forum kafereria temat plastyka pochwy i zobaczyc ile kobiet ma ten problem i czy cwiczenia kegla cos daja ,tak jak tu panie co niektore mowia, lub wstydza sie przyznac ze maja ten problem , lub udaja ze go nie ma .wydaje mi sie ze wypowiedzi jakie tu sa to sa przewaznie młodych kobiet a nie starszych doswiadczonych ,bo one wiedza co tak naprawde sie wize z porodem naturalnym obnizanie narzadow rodnych ,popuszczanie moczu itd..z czasem tak sie dzieje moze nier od razu i nie wszystkim kobieta to tez zalezy od genow i tendencj pozdrawiam
ululka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Mama z klasą

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:55.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj