VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]] - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-05, 19:52   #1
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315

VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]


[col

Edytowane przez xPoziomkax
Czas edycji: 2011-10-17 o 22:35
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 19:56   #2
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Witajcie dziewczyny !!! Niezmiernie się cieszę, ze mogę Wam zaprezentować mój drugi Step By Step Starałam się teraz jak najlepiej pokazać co i jak Wybaczcie to, że nie byłam taka aktywna w video - po prostu byłam zmęczona... Dziś cały dzień maszerowałam przez całe Zawiercie - Żakinada... Umęczyłam się że hoho i nawet nie odpoczęłam... potem poszłam na nogach na zakupy (spożywcze ) - i już mamy sporą sumę kilometrów... Niestety post szybciutki bo już wieczór i nie mam zabardzo czasu... Wszystko omawiam w Video.. ale jakby co to pytać dokładnie

Proszę link
http://pl.youtube.com/watch?v=lWuRaqob9f0


Kosmetyki:

*Krem tonujący Ziaja Nuno
*Puder Avon
*Róż Vipera
*Rozświetlacz Inglot
*Cienie Inglot Verigo
*Cienie Inglot potrójne
*Kredka czarna Mon Ami
*Tusz Maybelline Defin-A-Lash
*Błyszczyk brązowy Gosh

No to by było wszystko Komentujcie dziewczynki.. komentujcie

Ja juz obejrzalam )) Bardzo milutko sie Ciebie oglada!!!! Makijazyk delikatniusi, ale przeslicznie w nim wygladasz!!! Znajduj wiecej czasu dla wizazu bo juz sie nie moge doczekac nastepnego stepiku
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:00   #3
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
Ja juz obejrzalam )) Bardzo milutko sie Ciebie oglada!!!! Makijazyk delikatniusi, ale przeslicznie w nim wygladasz!!! Znajduj wiecej czasu dla wizazu bo juz sie nie moge doczekac nastepnego stepiku
Jejku.. dziękuję Moniczko piękniuśno Szybka jesteś
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:04   #4
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Jejku.. dziękuję Moniczko piękniuśno Szybka jesteś
Bo mam Twoja subskrypcje na You Tube Poziomeczko i od razu jak wstawilas filmik to obejrzalam
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:07   #5
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
Bo mam Twoja subskrypcje na You Tube Poziomeczko i od razu jak wstawilas filmik to obejrzalam
Hihi
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:13   #6
Ewka.A
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 208
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Oglądnęłam twój video-stepik i muszę powiedzieć,że jesteś miłą i sympatyczną poziomeczką
Makijaż fajny,delikatny
Ewka.A jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:19   #7
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez Ewka.A Pokaż wiadomość
Oglądnęłam twój video-stepik i muszę powiedzieć,że jesteś miłą i sympatyczną poziomeczką
Makijaż fajny,delikatny
Dziękuję ślicznie
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:24   #8
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 847
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Jaki Ty masz dorosły głos - myślałam że bardziej dziecięcy Na filmie wygladasz powazniej niż na zdjeciach które wklejasz


Fajny makijaz
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 847 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:29   #9
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Poziomeczko do szkoły moim skromnym zdaniem się nadaje. Mam te same brązy z inglota Fajnie znów usłyszeć Twój sympatyczny głos. Powtórzę jeszcze raz: ratujesz moje negatywne wyobrażenie o gimnazjalistkach.
Błyszczyk rzeczywiście boski
Lemirka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:37   #10
miucci2
Zadomowienie
 
Avatar miucci2
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 717
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Właśnie przed chwilka skończyłam oglądać stepik. Makijaż taki delikatniusi, w brązach, które bardzo lubię. Podoba mi się. Bardzo fajnie się śmiejesz. A właśnie, bo bym zapomniała, gdzie szukać tego błyszczyku na wizażu, bo nie zrozumiałam?
__________________

miucci2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:38   #11
gosiaczek6
Zakorzenienie
 
Avatar gosiaczek6
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 15 901
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

ale kicha z jakoscia;/ ale fajnie ze wklejasz cos lubie Cie oglądac i słuchac
gosiaczek6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:50   #12
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
Jaki Ty masz dorosły głos - myślałam że bardziej dziecięcy Na filmie wygladasz powazniej niż na zdjeciach które wklejasz


Fajny makijaz
Dziękuję ślicznie

Cytat:
Napisane przez Lemirka Pokaż wiadomość
Poziomeczko do szkoły moim skromnym zdaniem się nadaje. Mam te same brązy z inglota Fajnie znów usłyszeć Twój sympatyczny głos. Powtórzę jeszcze raz: ratujesz moje negatywne wyobrażenie o gimnazjalistkach.
Błyszczyk rzeczywiście boski
Dziękuję za komplementy

Cytat:
Napisane przez miucci2 Pokaż wiadomość
Właśnie przed chwilka skończyłam oglądać stepik. Makijaż taki delikatniusi, w brązach, które bardzo lubię. Podoba mi się. Bardzo fajnie się śmiejesz. A właśnie, bo bym zapomniała, gdzie szukać tego błyszczyku na wizażu, bo nie zrozumiałam?
NZK - Nasze Zbiory kosmetyczne Dziękuję ślicznie za opinie

Cytat:
Napisane przez gosiaczek6 Pokaż wiadomość
ale kicha z jakoscia;/ ale fajnie ze wklejasz cos lubie Cie oglądac i słuchac
Wiem, z ekicha.. ale niestety taki mam aparat Dziękuję
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:52   #13
*Justynka*
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Pń
Wiadomości: 2 304
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

jak ja lubię Cię oglądać Poziomko więcej stepów
__________________



*Justynka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:54   #14
miucci2
Zadomowienie
 
Avatar miucci2
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 717
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Dziękuje. Ja dziś jestem jakaś otumaniona, bo chora i silne lekarstwa zażywam, także wybacz. Błyszczyk jest cudowny.
__________________

miucci2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 20:57   #15
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez *Justynka* Pokaż wiadomość
jak ja lubię Cię oglądać Poziomko więcej stepów
Dziękuję Ci ślicznie kochana

Cytat:
Napisane przez miucci2 Pokaż wiadomość
Dziękuje. Ja dziś jestem jakaś otumaniona, bo chora i silne lekarstwa zażywam, także wybacz. Błyszczyk jest cudowny.
Wieeeem, że cudo
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 21:16   #16
DobraDusza88
Zakorzenienie
 
Avatar DobraDusza88
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 392
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cudowny stepik Jesteś tak sympatyczną osóbką, że nie da się Ciebie nie lubić

A makijaż naprawdę śliczny Taki delikatny i dziewczęcy Oby tak dalej!

Wklejaj więcej stepików!!! Czekam z niecierpliwością na kolejne
DobraDusza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 21:25   #17
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez DobraDusza88 Pokaż wiadomość
Cudowny stepik Jesteś tak sympatyczną osóbką, że nie da się Ciebie nie lubić

A makijaż naprawdę śliczny Taki delikatny i dziewczęcy Oby tak dalej!

Wklejaj więcej stepików!!! Czekam z niecierpliwością na kolejne
Dziękuję ślicznie Jak bede miała może jutro albo pojutrze czas to moze coś wykombinuję
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 21:28   #18
DobraDusza88
Zakorzenienie
 
Avatar DobraDusza88
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 392
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Dziękuję ślicznie Jak bede miała może jutro albo pojutrze czas to moze coś wykombinuję
Koniecznie!!! To ja jutro śledzę wizaż i mam nadzieję, że znajdę kolejny filmik od Poziomeczki
DobraDusza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 21:29   #19
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez DobraDusza88 Pokaż wiadomość
Koniecznie!!! To ja jutro śledzę wizaż i mam nadzieję, że znajdę kolejny filmik od Poziomeczki

Hihihi Czekaj.. oj czekaj...
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 22:31   #20
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Ładniutki i delikatny makijaż, fajny step.
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 22:39   #21
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Pięknie Poziomeczko śliczny i delikatny makijaż gratulujęwiesz jak podkreślić urodę i nie zrobić sobie tzw "tapety"
Miło się Ciebie ogląda i słucha Oby więcej stepów było
A ten kremik Ziaja Nuno w jakiej jest cenie i jak się spisuje? aa i ile jest odcieni do wyboru z góry dziękuję za info
Siuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-06, 10:52   #22
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez eweska Pokaż wiadomość
Ładniutki i delikatny makijaż, fajny step.
Dziękuję Ewciu ślicznie

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Pięknie Poziomeczko śliczny i delikatny makijaż gratulujęwiesz jak podkreślić urodę i nie zrobić sobie tzw "tapety"
Miło się Ciebie ogląda i słucha Oby więcej stepów było
A ten kremik Ziaja Nuno w jakiej jest cenie i jak się spisuje? aa i ile jest odcieni do wyboru z góry dziękuję za info
Dziękuję pięknie A co do kremiku to bardzo fajny Kosztuje jedyne 6-7 zł Do wyboru są 2 odcienie - 01 Naturalny i 02 Opalony To można sobie wybrać Ja mam naturalny Naprawdę polecam (i żeby nie było - to nie reklama! )
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-06, 17:43   #23
divin
Zadomowienie
 
Avatar divin
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 970
Post Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Fajny stepki i makijaż
__________________
Cel: zrzucić 2kg


Silence is of the gods...


If you live in my heart, you live rent-free...
divin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-06, 17:58   #24
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Cytat:
Napisane przez divin Pokaż wiadomość
Fajny stepki i makijaż
Dziękuję Divin
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-06, 20:07   #25
Monika1994
Wtajemniczenie
 
Avatar Monika1994
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 424
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

Bardzo fajnie, bardzo nudkowo, bardzo uroczo i w ogóle to fajnie że jesteś Kochana Ty moja współ-gówniaro na MM znaczy że też takaś młódka jak ja, dziwnie to napisałam ale jakoś się nie umiem wysłowić po polskiemu dzisiaj Wakacje wyżerają mózg
__________________
"Wiesz, mam ochotę pokazać ci zdjęcia z poprzednich wakacji. (...) Wiesz co było najgorsze? Poranki. Za każdym razem, gdy się budziłam wyobrażałam sobie, że całujesz mnie w kark, a wtedy dreszcze przechodzą moje ciało. Ciebie tam nie było, nie całowałeś mnie, a jednak czułam dreszcze."
Monika1994 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-06, 20:13   #26
antii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 599
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

ale z Ciebie gaduła
makijaż ładny i delikatny
czekamy na następny
antii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-21, 10:57   #27
ptysza
Zadomowienie
 
Avatar ptysza
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 550
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

szkoda, że film został usunięty też bym sobie chętnie obejrzała
ptysza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-21, 11:47   #28
madziamacius8786
Zakorzenienie
 
Avatar madziamacius8786
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 9 812
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Brązik ;-]]

ja też bym chciała zobaczyć..
madziamacius8786 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:40.