VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-07, 13:19   #1
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315

VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy


[COLOR=Magenta]Witajcie kochaniutkie Miło mi jest stwierdzić, że pokazuję już 3 Step By Step Jest on w tonacji różowej... Nie wiem czemu, ale u mnie jest dosyć dobra rozdzielczość na kompie, lecz jak wstawię na YouTuba to od razu rozdzielczość się pieprzy.. Nie wiem czemu... Dobra... wstawiam filmik... wszystko tam omawiam Jakby co to pytać - chętnie odpowiem




Kosmetyki:

*Krem tonujący Ziaja Nuno
*Puder Avon
*Róż Pierre Rene
*Rozświetlacz Inglot
*Cienie z paletki Inglot
*Cienie różowe Inglot
*Cienie fioletowe Inglot
*Kredka czarna Mon Ami
*Tusz Maybelline Define-A-Lash
*Błyszczyk truskawkowy Inglot

To by było na tyle Czekam na opinie

Edytowane przez xPoziomkax
Czas edycji: 2011-10-17 o 23:02
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:20   #2
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Witajcie kochaniutkie Miło mi jest stwierdzić, że pokazuję już 3 Step By Step Jest on w tonacji różowej... Nie wiem czemu, ale u mnie jest dosyć dobra rozdzielczość na kompie, lecz jak wstawię na YouTuba to od razu rozdzielczość się pieprzy.. Nie wiem czemu... Dobra... wstawiam filmik... wszystko tam omawiam Jakby co to pytać - chętnie odpowiem

Link http://pl.youtube.com/watch?v=RRZ_0WWDE24


Kosmetyki:

*Krem tonujący Ziaja Nuno
*Puder Avon
*Róż Pierre Rene
*Rozświetlacz Inglot
*Cienie z paletki Inglot
*Cienie różowe Inglot
*Cienie fioletowe Inglot
*Kredka czarna Mon Ami
*Tusz Maybelline Define-A-Lash
*Błyszczyk truskawkowy Inglot

To by było na tyle Czekam na opinie
ja juz obejrzalam,,, sliczniusio jak zwykle...bardzo ladnie Ci w rozowym!!! ale gadula to Ty jestes Super Poziomeczko Czekam na kolejne stepiki
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:30   #3
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
ja juz obejrzalam,,, sliczniusio jak zwykle...bardzo ladnie Ci w rozowym!!! ale gadula to Ty jestes Super Poziomeczko Czekam na kolejne stepiki
Dziękuję Moniczko kochanie Wiem, ze jestem gadułą..
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:39   #4
dzwoneczek186
Rozeznanie
 
Avatar dzwoneczek186
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kevelaer, Niemcy
Wiadomości: 753
GG do dzwoneczek186
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Ciezko mi oceniac takie stepy... przez swiatlo malo widac. Bardziej mozna to potraktowac instruktazowo, bo to w koncu step! Dobrze wyjasniasz co robisz, niestety efektu nie za bardzo wicac. Roz z Inglota widac bylo tylko w pudeleczku. A szkoda. Moze dodasz zdjecia, tak ekstra, zeby makijaz byl bardziej widoczny?
Nagadalam Ci a teraz dodam, ze sliczniutka jestes i ten glos! Taki dorosly masz! Pozdrawiam!
dzwoneczek186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:41   #5
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez dzwoneczek186 Pokaż wiadomość
Ciezko mi oceniac takie stepy... przez swiatlo malo widac. Bardziej mozna to potraktowac instruktazowo, bo to w koncu step! Dobrze wyjasniasz co robisz, niestety efektu nie za bardzo wicac. Roz z Inglota widac bylo tylko w pudeleczku. A szkoda. Moze dodasz zdjecia, tak ekstra, zeby makijaz byl bardziej widoczny?
Nagadalam Ci a teraz dodam, ze sliczniutka jestes i ten glos! Taki dorosly masz! Pozdrawiam!
Buuu... nawet jak zbliżam oczy nic nie widać ? Chyba się popłaczę... A Step był robiony wczoraj.. myslałam o fotkach ale juz nie zdążyłam... .. Dziękuję za opinię...
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:42   #6
kolezankaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 643
Send a message via Skype™ to kolezankaa
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

no cudo.!
fajnie Cię Ciebie ogląda i słucha
makijaż bardzo ładny i ładniutko w nim wyglądasz
kolezankaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:45   #7
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez kolezankaa Pokaż wiadomość
no cudo.!
fajnie Cię Ciebie ogląda i słucha
makijaż bardzo ładny i ładniutko w nim wyglądasz
Dziękuję !
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:47   #8
Noc(nik)
Zadomowienie
 
Avatar Noc(nik)
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Planeta Ziemia, Polska
Wiadomości: 1 241
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Bardzo lubie twoje step'y, fajnie się ciebie ogląda Makijaż fajny, ale jak już wcześniej zostało powiedziane mało widoczny. Rób zdjęcia i zamieszczaj na końcu filmiku, lub tu na wątku. Wkurza mnie trochę trzęsący się obraz , ale i tak nie zaprzestane oglądania
__________________

Noc(nik) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:49   #9
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez Noc(nik) Pokaż wiadomość
Bardzo lubie twoje step'y, fajnie się ciebie ogląda Makijaż fajny, ale jak już wcześniej zostało powiedziane mało widoczny. Rób zdjęcia i zamieszczaj na końcu filmiku, lub tu na wątku. Wkurza mnie trochę trzęsący się obraz , ale i tak nie zaprzestane oglądania
Przepraszam za te trzęsienia Ale to aparat się kiwa na książkach.. Przepraszam... Nic mi się nie udaje... i myślę tak sobie..., ze chyba bedzie koniec ze stepami........

Dziekuję....
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 13:59   #10
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 175
GG do Marwari
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Przepraszam za te trzęsienia Ale to aparat się kiwa na książkach.. Przepraszam... Nic mi się nie udaje... i myślę tak sobie..., ze chyba bedzie koniec ze stepami........

Dziekuję....
oj już się tak nie smuć oglądam Twoje stepy i są naprawdę fajne, a że niewiele widać no to też nie do końca Twoja wina, bo robisz delikatniutkie makijaże (i bardzo dobrze) a aparaty zawsze kolory zjadają...
może spróbuj postawić aparat na czymś innym niż książki
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:01   #11
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez Marwari Pokaż wiadomość
oj już się tak nie smuć oglądam Twoje stepy i są naprawdę fajne, a że niewiele widać no to też nie do końca Twoja wina, bo robisz delikatniutkie makijaże (i bardzo dobrze) a aparaty zawsze kolory zjadają...
może spróbuj postawić aparat na czymś innym niż książki

Może i masz rację....
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:02   #12
Noc(nik)
Zadomowienie
 
Avatar Noc(nik)
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Planeta Ziemia, Polska
Wiadomości: 1 241
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Przepraszam za te trzęsienia Ale to aparat się kiwa na książkach.. Przepraszam... Nic mi się nie udaje... i myślę tak sobie..., ze chyba bedzie koniec ze stepami........

Dziekuję....
Ani mi się waż! Baaaardzo lubie twoje step'y, tym bardziej, że jesteśmy w podobnym wieku [15lat]. Makijażyk bardzo fajny, lubię jak opisujesz swoją prace w trakcie, profesjonalnie. Radzono ci to kiedyś, ale nie stosujesz się do tego - nie wpychaj powietrza do tuszu! Wkładaj szczoteczke powoli i ją tak jakby kręć. Mam ten sam produkt
__________________

Noc(nik) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:06   #13
gosiaczek6
Zakorzenienie
 
Avatar gosiaczek6
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 15 901
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

fajnie wesoło i ładnie jak zawsze
gosiaczek6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:10   #14
miucci2
Zadomowienie
 
Avatar miucci2
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 717
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Jak zwykle makijażyk bardzo ładny. A tekst :może was troszkę przysunę, mnie rozwalił. Oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu.
__________________

miucci2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:13   #15
ZAKLETA KSIEZNICZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraina czarów...
Wiadomości: 361
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Świetne te Twoje filmiki Mówisz t tak naturalnie i spontanicznie.Szkoda,że efektu nie za bardzo widać,ale na pewno makijaż był śliczny.Pozdrawiam
__________________
Uratuj mnie...
Ja będę Księżniczką zamkniętą w najwyższej wieży.
A ty będzie Królewiczem.
A jak ta bajka się skończy?
Czas pokaże...
ZAKLETA KSIEZNICZKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:38   #16
Magnolia_83
Rozeznanie
 
Avatar Magnolia_83
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: wołomin
Wiadomości: 695
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Stepik obejrzałam, bardzo ładny Miło się ciebie ogląda na filmach.

Małe zastrzeżenie - następnym razem kamerkę umieszczaj na czymś innym niż książki bo niemiłosiernie trzęsie
__________________
Po czym poznać że to miłość?

poznasz ją po tym
ze nawet nie zauważysz,
gdy cale twoje życie sie skończy
a ona wciąż będzie przy tobie...
Magnolia_83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:51   #17
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez Noc(nik) Pokaż wiadomość
Ani mi się waż! Baaaardzo lubie twoje step'y, tym bardziej, że jesteśmy w podobnym wieku [15lat]. Makijażyk bardzo fajny, lubię jak opisujesz swoją prace w trakcie, profesjonalnie. Radzono ci to kiedyś, ale nie stosujesz się do tego - nie wpychaj powietrza do tuszu! Wkładaj szczoteczke powoli i ją tak jakby kręć. Mam ten sam produkt
Nie słyszałam nic na temat tuszu... Ale ja to tak szybko robie, bo muszę się w 10 min zmieścić.... Ale dziękuję za opinię i za poradę

Cytat:
Napisane przez gosiaczek6 Pokaż wiadomość
fajnie wesoło i ładnie jak zawsze
Dziękuję

Cytat:
Napisane przez miucci2 Pokaż wiadomość
Jak zwykle makijażyk bardzo ładny. A tekst :może was troszkę przysunę, mnie rozwalił. Oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu.
No wiem. Specjalnie tak powiedziałam, zeby było śmiesznie Dziękuję

Cytat:
Napisane przez ZAKLETA KSIEZNICZKA Pokaż wiadomość
Świetne te Twoje filmiki Mówisz t tak naturalnie i spontanicznie.Szkoda,że efektu nie za bardzo widać,ale na pewno makijaż był śliczny.Pozdrawiam
Dziękuję

Cytat:
Napisane przez Magnolia_83 Pokaż wiadomość
Stepik obejrzałam, bardzo ładny Miło się ciebie ogląda na filmach.

Małe zastrzeżenie - następnym razem kamerkę umieszczaj na czymś innym niż książki bo niemiłosiernie trzęsie
Okey.. postaram się coś wykombinować Dziękuję
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 14:55   #18
*Antoinette*
Wtajemniczenie
 
Avatar *Antoinette*
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 535
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Bardzo fajny step, ale niestety słabo widać makijaż. Przydałoby się może lepsze oświetlenie, bo to wygląda jakby było trochę za ciemno. I jak się pochylasz do aparatu nakładając cienie to w rezultacie grzywka ci zasłania i nic nie widać A tak w ogóle to bardzo przyjemnie się ogląda twoje filmiki, masz sympatyczny głos
__________________


*Antoinette* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 15:05   #19
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Przepraszam za te trzęsienia Ale to aparat się kiwa na książkach.. Przepraszam... Nic mi się nie udaje... i myślę tak sobie..., ze chyba bedzie koniec ze stepami........
Poziomeczko ja Ci dam koniec ze stepami!!!! Nie przejmuj sie tak krytyka, ona powinna Ciebie motywowac,zeby nastepnym razem bylo jeszcze lepiej!!! Mysle ze najwazniejsze w Twoich stepikach jest to, ze bardzo milo sie Ciebie oglada, fajnie tlumaczysz i to ze jestes taka przesympatyczna!!!Nawet moj TZ ostatniego stepika ze mna ogladal i powiedzial ze swietnie tlumaczysz, tak profesjonalnie i dojrzale Makijazu moze i za bardzo nie widac bo jest bardzo delikatniusi, ale jak na Twoje latka jest IDEALNY!!!! Rob to co lubisz, i to co sprawia Ci radosc ( i innym) . To najwazniejsze
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 15:49   #20
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez *Antoinette* Pokaż wiadomość
Bardzo fajny step, ale niestety słabo widać makijaż. Przydałoby się może lepsze oświetlenie, bo to wygląda jakby było trochę za ciemno. I jak się pochylasz do aparatu nakładając cienie to w rezultacie grzywka ci zasłania i nic nie widać A tak w ogóle to bardzo przyjemnie się ogląda twoje filmiki, masz sympatyczny głos
Dziękuję

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
Poziomeczko ja Ci dam koniec ze stepami!!!! Nie przejmuj sie tak krytyka, ona powinna Ciebie motywowac,zeby nastepnym razem bylo jeszcze lepiej!!! Mysle ze najwazniejsze w Twoich stepikach jest to, ze bardzo milo sie Ciebie oglada, fajnie tlumaczysz i to ze jestes taka przesympatyczna!!!Nawet moj TZ ostatniego stepika ze mna ogladal i powiedzial ze swietnie tlumaczysz, tak profesjonalnie i dojrzale Makijazu moze i za bardzo nie widac bo jest bardzo delikatniusi, ale jak na Twoje latka jest IDEALNY!!!! Rob to co lubisz, i to co sprawia Ci radosc ( i innym) . To najwazniejsze
Naprawdę tak uważasz ? Pozdrów TŻta Z całym szacunkiem Eehh.. no nie wiem jak to bedzie.... może na prawdę nie zrezygnuję ? Naprawdę Moniczko dałaś mi do myślenia
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 16:01   #21
mircia14
Zakorzenienie
 
Avatar mircia14
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Śląsk ;)
Wiadomości: 8 816
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Bardzo fajnie
Jesteś mega sympatyczna i rozgadana
Róż w tonacji różowej
mircia14 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 16:13   #22
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez mircia14 Pokaż wiadomość
Bardzo fajnie
Jesteś mega sympatyczna i rozgadana
Róż w tonacji różowej
Ja to już czasem takie głupoty gadam

Dziękuję
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 16:22   #23
DobraDusza88
Zakorzenienie
 
Avatar DobraDusza88
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 392
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

No i doczekałam się Filmik obejrzałam zaraz jak wstawiłaś na youtube, ale nie miałam czasu dać komentarza...
Stepik jak zwykle śliczny Baardzo fajnie się Ciebie ogląda i absolutnie nie przestawaj robić stepików!!! Makijaż jak zawsze śliczny- delikatny i pasuje do Ciebie
Czekam na kolejne!!!
__________________
1.09.2012 (...) i ślubuję Ci...
DobraDusza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 16:42   #24
Suzi_Sun
Rozeznanie
 
Avatar Suzi_Sun
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: slask
Wiadomości: 523
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Oj a ja nie moge zniesc tej grzywki nic nie widac przez nia, jak malujesz sie to widze tylko reke i ta grzywke, moze jakas opaske zaloz i zepnij wlosy bo tak jakos mi sie wydaje ze na pierwszym planie jestes Ty a nie to ze pokazujesz jak zrobic makijaz ktory proponujesz. Tak poza tym to ja uwielbiam stepy i milo ze je wrzucasz tutaj. POzdrawiam
__________________
"Kiedy widzę,co życie robi z ludźmi, to Śmierć wcale nie jest taki najgorszy"
Suzi_Sun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 16:45   #25
*Justynka*
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Pń
Wiadomości: 2 304
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

bardzo mi się podoba
__________________



*Justynka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 20:46   #26
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez DobraDusza88 Pokaż wiadomość
No i doczekałam się Filmik obejrzałam zaraz jak wstawiłaś na youtube, ale nie miałam czasu dać komentarza...
Stepik jak zwykle śliczny Baardzo fajnie się Ciebie ogląda i absolutnie nie przestawaj robić stepików!!! Makijaż jak zawsze śliczny- delikatny i pasuje do Ciebie
Czekam na kolejne!!!
Dobra.. dobra.. Zobaczymy Dziękuje

Cytat:
Napisane przez Suzi_Sun Pokaż wiadomość
Oj a ja nie moge zniesc tej grzywki nic nie widac przez nia, jak malujesz sie to widze tylko reke i ta grzywke, moze jakas opaske zaloz i zepnij wlosy bo tak jakos mi sie wydaje ze na pierwszym planie jestes Ty a nie to ze pokazujesz jak zrobic makijaz ktory proponujesz. Tak poza tym to ja uwielbiam stepy i milo ze je wrzucasz tutaj. POzdrawiam
Następnym razem coś wykombinuję z włoskami

Cytat:
Napisane przez *Justynka* Pokaż wiadomość
bardzo mi się podoba
Dziękuję
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 21:05   #27
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Przestać robić stepy Ani mi się waż bo jak nie to

Step fajny, tylko światło, grzywka i trzęsący się obraz przeszkadza.

Proponuję zapalić jakieś światło z boku, spiąć grzywkę i postawić aparat na czymś stabilniejszym niż książki i będzie ok.

Makijaż delikatny czyli super
Lemirka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 21:14   #28
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Cytat:
Napisane przez Lemirka Pokaż wiadomość
Przestać robić stepy Ani mi się waż bo jak nie to

Step fajny, tylko światło, grzywka i trzęsący się obraz przeszkadza.

Proponuję zapalić jakieś światło z boku, spiąć grzywkę i postawić aparat na czymś stabilniejszym niż książki i będzie ok.

Makijaż delikatny czyli super
Dziękuję Lemirko kochanie Może niedługo poprawię swoje postępowanie
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 22:08   #29
miucci2
Zadomowienie
 
Avatar miucci2
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 717
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

Myślę, że żadna z wizażanek nie pozwoli Ci na skończenie stepów. Także nie masz wyjścia muszisz je robić. Czekamy na kolejne, prawda?
__________________

miucci2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-07, 23:14   #30
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: VIDEO Step By Step!!! - Makijaż Różowy

nic nie widac sialalaala :P

codziennie sie malujesZ? szkoda troche mlodej cery chyba;]

lubie cie ogladac mimo ze nic nie widze :P

a youtube chyba kompresuje dodatkowo filmy wiec tak wygladaja czasami mizernie ;]
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:33.