poczatek ... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-11, 20:55   #1
marzenka_19
Raczkowanie
 
Avatar marzenka_19
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
GG do marzenka_19

poczatek ...


Czesc dziewuszki.Do tej pory podziwialam wasze makijaze ale przyszedl czas ze chce pokazac swoje poczatki,chcialabym poczytac co robie zle a co jest ok .Mam nadzieje ze to nie bedzie moj ostatni makijaz i beda one coraz to lepsze.Zdjecia tez pewnie z czasem sie poprawia bo pierwszy raz daje zdjecia na wizazu. Pomalowalam tylko oczy, nie nakladalam nawet pudry na twarz wiec wybaczcie mi cere ale szkoda mi bylo pudrowac twarz skoro i tak zaraz to zmylam ;p

Lista kosmetykow ktore uzylam:
-podwojna paletka Golden Rose nr.60
-Inglot bialy perlowy (nie mam numerku bo juz sie star z pudeleczka)
-eyeliner brazowy Inglot
-eyeliner czarny Inglot
-mascara Xtra Black Miss Sporty
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0006 (2)1.jpg (52,7 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_00072.jpg (47,3 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_00083.jpg (51,2 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_00144.jpg (52,6 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_001215.jpg (85,1 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_004906.jpg (54,0 KB, 77 załadowań)
marzenka_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 21:36   #2
Vampi_z_piekla_rodem
Zakorzenienie
 
Avatar Vampi_z_piekla_rodem
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 186
Dot.: poczatek ...

witaj

Jak na początek to nie jest zle Delikatnie, mam nadzieję że jeszcze zaszalajesz.

szkoda,że nie nałożyłaś podkładu bo właśnie cera rzuca się w oczy: zaczerwienienia, krostki itd. Następnym razem zadbaj o to i nie żałuj
__________________

"Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake again.."
Vampi_z_piekla_rodem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 21:50   #3
Ewka.A
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 208
Dot.: poczatek ...

Makijaż jest bardzo delikatny i dopatruję się kosmetyków użytych do tego makijażu i szczerze widzę tylko cień brązowy i delikatną kreseczkęale nie jest najgorzej.Wydaje mi się,że gdybyś nałożyła podkład to wtedy jako całość makijaż wyglądałby delikatnie i naturalnie a tak to nie ma zabardzo co oceniaćczekam na nastepny...
Ewka.A jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 22:00   #4
marzenka_19
Raczkowanie
 
Avatar marzenka_19
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
GG do marzenka_19
Dot.: poczatek ...

Dziekuje myslalam ze bedzie gorzej hehe.Co do kolorow aparat pozjadal wszystko co bylo najsmaczniejsze w tym makijazu.W lusterku makijaz wygladal na mocniejszy i widac bylo cieniowanie.Mysle ze nastepny makijaz bedzie w calosci i lepszej jakosci.Pozdrawiam
marzenka_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 22:32   #5
aagnesska22
Wtajemniczenie
 
Avatar aagnesska22
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 810
Dot.: poczatek ...

tak,tez chcialabym zobaczyc cos mocniejszego
aagnesska22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 22:37   #6
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: poczatek ...

Witaj na MM
Jak na debiut niezle tylko faktycznie brakuje modelowania buzi ale jak napisałaś następnym razem będzie całośc,tak wiec czekam na kolejne
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 22:37   #7
magdaSEM
Rozeznanie
 
Avatar magdaSEM
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: zielona wyspa
Wiadomości: 869
Dot.: poczatek ...

HMM...da się zauważyć że to Twoje początki Cień jest tak "zwyczajnie"nałożony na powiekę (bardzo ładny cień) a tego perłowego nie widać wogóle. Podoba mi się kreska na górnej powiece i równe wykończenie dolnej powieki. Ale największym hitem całego makijażu sa Twoje brwi-ładne i rowniutkie-podobają mi sie bardzo!
__________________
Wiosna.
MOJE MAKABRESKI
http://www.eioba.pl/strzyga/articles
magdaSEM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-11, 23:03   #8
marzenka_19
Raczkowanie
 
Avatar marzenka_19
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
GG do marzenka_19
Dot.: poczatek ...

Dziekuje Wam bardzo bardzo objecuje, ze nastepny bedzie bardziej wyrazisty juz jutro biore sie do roboty.
marzenka_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:38.