znaleść własny styl - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-09-26, 13:05   #1
magsmy
Przyczajenie

Send a message via Skype™ to magsmy
Question

znaleść własny styl

Chciałabym znaleźć własny styl w którym dobrze bym wyglądała. Chce się też dowiedzieć jakie ubrania powinnam nosić aby nie wydawać się taka niska i ukryć zbędne kilogramy Interesuje się modą w sensie że przeglądam strony fora i katalogi ale nie znam się na tym. To samo dotyczy kosmetyków. Chciałabym tez wiedzieć jakich powinnam używać. Co do makijażu to preferuje naturalny o ograniczony nie lubię „tapet” na twarzy. Zazwyczaj używam szarych lub niebieskich cieni i błyszczyka.
Czekam na wasze rady.

Wzrost- 150
waga-43 kg

wiek- 16 lat

Włosy
naturalnie brązowe, ale po zafarbowaniu na burgund nigdy nie wróciły do normy. Musze dodać że farba miała sie zmyć po 24 myciach. Kolor jaki uzyskałam po miesiącu to rudy dlatego już dwukrotnie farbowałam na brąz. Teraz w świetle moje włosy wyglądaj jakbym miała blond i rude pasemka. Chwilowo nie chce ich farbować bo są nieco zniszczone. Długość lekko za za ramiona z półokrągłą grzywką

Cera
Mieszana; policzki i czoło sucha a nos tłusta. Nie mam piegów ani większych kłopotów z trądzikiem, pryszczami itp. Ale nie jest też gładka i pozbawiona niedoskonałości

Oczy
małe o kolorze nieokreślonym, kiedyś miałam zielone teraz bardziej szare może dlatego że nosze szkła kontaktowe

Paznokcie
Nie za długie ale też nie krótkie rozdwajające sie i łamliwe mam nadzieje że nowa odżywka coś pomoże

Styl
Niestety brak. Lubię styl elegancki i dziewczęcy ale również wygodny. Moim ulubionym kolorem jest niebieski ale obecnie mam większość szarych rzeczy.

Sylwetka