marzenia o bia造ch w這siskach-po czarnej palecie - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2008-10-19, 18:06   #1
grethe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 4

marzenia o bia造ch w這siskach-po czarnej palecie


witam serdecznie
dziewczyny mam taki problem... przez ostatnie po roku farbowa豉m czupryne czarna paletta, bo by豉 to jedyna farba, po kt鏎ej nie wypada造 mi o dziwo w這sy.. ale ze kobieta zmienna jest, chcia豉m wyjsc na jaki ja郾iejszy kolorek-docelowo blond, metoda ma造ch kroczk闚.. ale zaden fryzjer nie chcia sie niestety tego podj, wiec przeprowadzi豉m sama eksperyment....

kupi豉m sobie farbe do pasemek joanny-taki kontrast, bo mia造 wyjsc na czarnych bia貫, wiem,ze to niemo磧iwe-ale w akcie desperacji postanowi豉m zaryzykowac... efekt?? czesc g這wy bia豉,z馧ta czerwona i czarne ko鎍闚ki
posz豉m wiec do fryzjera, bo wyglada這 to tragicznie i kobieta ratuj帷 sytuacje po這篡豉 mi ciemny br您 i zrobi豉 kilka blond pasemek...ale to jest za ma這 i chcia豉m do這篡c ich troche.. i tu moje g堯wne pytanie... czy bardzo niszcza sie w這sy przy schodzeniu z czarnego kolorku pasemkami w豉snie?? mam liche w這sy,wiec czy jest mo磧iwosc, ze prze造sieje po takich zabiegach?? jakie ewentualnie maski czy od篡wki mo瞠cie mi poleci?

z g鏎y dzikuje za pomoc
grethe jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-10-19, 20:30   #2
kaziaa23
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomo軼i: 777
Dot.: marzenia o bia造ch w這siskach-po czarnej palecie

oj b璠zie ci ci篹ko zej嗆 po Palette do jasnych, wiem z w豉snego do鈍iadczenia, sama nie r鏏 nic na w豉sn r瘯, lepiej zainwestowa we fryzjera ni potem p豉ka no i rzeczywi軼ie ma造mi kroczkami, bo po tej farbie lubi r騜ne nieprzyjemne niespodzianki wychodzi tak瞠 fryzjerom dlatego odradzaj Palette
kaziaa23 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-10-20, 13:55   #3
desdemoniq
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 23
Dot.: marzenia o bia造ch w這siskach-po czarnej palecie

No niestety. Nic na si喚 i nic na hura, bo nawet je郵i Ci nie powypadaj jakim cudem, to bardzo prawdopodobne, 瞠 stan si mocno przesuszone, 豉mliwe, gumowate, etc.

Zainwestuj p鏦i co w jakie dobre od篡wki regeneruj帷e - zapytaj np. swojego fryzjera jakie poleca, mo瞠 co z typowo fryzjerskich produkt闚 zamiast przereklamowanego badziewia z supermarketu?

I uzbr鎩 si w cierpliwo嗆. Rozumiem Twoj ch耩 szybkiej zmiany wizerunku - ale musisz my郵e d逝gofalowo i przede wszystkim racjonalnie; lepiej przecie d逝瞠j dochodzi do upragnionego efektu i mie zadbane w這sny ni nosi 鄴速e siano na g這wie...
desdemoniq jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-10-20, 18:07   #4
grethe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 4
Dot.: marzenia o bia造ch w這siskach-po czarnej palecie

szczerze, to jestem niesamowicie niecierpliwa i wszystko chcia豉bym miec na juzaz sie dziwie,ze 3 tygodnie wytrzymaa軛... i w okolicach srody ide do fryzjera po troche... hmmm blond, a raczej, jak s逝sznie m闚ice 鄴速ych pasemek..
kurcze.. jescze niedawno mia豉m czarne, prawie do pasa w這sy, a teraz mam kr鏒kie i wygladaja tak-jakby mi ktos jajco na g這wie rozwali-efekt pojasnienia, czy cos takiego??;( ehhhh, a najgorsze jest to,ze nie mam jednego fryzjera, czesa豉m i podcina豉m sie sama... podobnie moje kolezanki... nikt mi nikogo poleciec nie moze.. wiec jakby nie by這 ide w ciemno i bli瞠j srody sie tu jeszcze odezwe i mam nadzieje,ze nie bede skomplec o pomoc w zakryciu... 造siny)
grethe jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-10-20, 18:09   #5
grethe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 4
Dot.: marzenia o bia造ch w這siskach-po czarnej palecie

aaaa, w pielegnacji, pomaga mi.. hmmmm browar niedosc, ze 豉dnie w這sy sie po piwie uk豉daja, to jeszcze takie b造szczace sa
grethe jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:00.