Drogie podklady ;) - Strona 24 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-03-31, 20:13   #691
Soso
Zakorzenienie
 
Avatar Soso
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 10 626
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez marlienkaa Pokaż wiadomość
A ja się ciągle zastanawiam nad kupnem EL Double wear. Boję się, że kasa pójdzie w błoto. Nigdy nie kupiłam podkładu droższego niż 35 zł. Obecnie mam Lirene City Matt, ale mnie nie zadowala.
Poproś o próbkę do pojemniczka w Sephorze albo w Douglasie, a jeśli z jakichś powodów nie chcesz tego robić kup próbkę na allegro I po problemie
__________________

Soso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 20:13   #692
anakonda81
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: pomorze zach.
Wiadomości: 60
Dot.: Drogie podklady ;)

Marlienkaa, ja też dłuuuuuuugo się zastanawiałam nad Double Wear!!! Jak posmarowałam się w perfumerii to nie wydał mi sie jakiś szczególny, przede wszystkim za ciemny. Ale wzięłam próbkę i spokojnie przetestowałam w domu. Choć mam najjaśniejszy odcień, to wydał mi się za ciemny od razu po nałożeniu na twarz, ale po chwili dostosował się do odcienia cery. Muszę dodać że mam bardzo odwodnioną cerę, a on jej nie wysusza, a wydaje mi sie że nawet pielęgnuje, choć może to zasługa kremu hydraphase xl pod podkład...no nie wiem
anakonda81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 20:25   #693
kolikoje
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 15
Dot.: Drogie podklady ;)

DIOR FOREVER jak dla mnie jest najlepszy trzyma się bardzo długo na twarzy, jest też bardzo wydajny, bardzo dobrze kryje niedoskonałości kosztuje od 140zł. Zadowlona jestem również z Rimmel - Lasting Finish który kosztuje ok 26zł ale nie całkiem kryje moje blizny oraz dość mocne przebarwienia . Różnica cenowowa jest dość duża...
kolikoje jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 20:36   #694
feelin_soo_me
Zadomowienie
 
Avatar feelin_soo_me
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 846
Dot.: Drogie podklady ;)

Dziewczyny prosze pomozcie...bo juz nie wiem za co mam sie chwytac
Uzywam jak narazie MAybelline superstay, probowalam EL Double wear byl swietny ale mnie masakrycznie zapychał, Guerlain perure extreme ale 190 zl za podklad a nie byl rewelacyjny, teraz testuje MAC'a sculp , dobry, ale tez mnie nie zachwyca bo sie zaraz swiece.
Mam cere hmm.. z suchymi skorkami, taka jakby sucha ale swiece sie juz po 1h. teraz jak sie robi cieplo to jak latarnia wygladam!! wszystko sie wazy Naprawde nie mam juz pomyslu co robic... pomozecie??
Aha zalezy mi na czyms kryjacym bo mam przebarwienia potradzikowe no i niestety wypryski..
feelin_soo_me jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 20:46   #695
tygrysiasta
Przyczajenie
 
Avatar tygrysiasta
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 24
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez feelin_soo_me Pokaż wiadomość
Dziewczyny prosze pomozcie...bo juz nie wiem za co mam sie chwytac
Uzywam jak narazie MAybelline superstay, probowalam EL Double wear byl swietny ale mnie masakrycznie zapychał, Guerlain perure extreme ale 190 zl za podklad a nie byl rewelacyjny, teraz testuje MAC'a sculp , dobry, ale tez mnie nie zachwyca bo sie zaraz swiece.
Mam cere hmm.. z suchymi skorkami, taka jakby sucha ale swiece sie juz po 1h. teraz jak sie robi cieplo to jak latarnia wygladam!! wszystko sie wazy Naprawde nie mam juz pomyslu co robic... pomozecie??
Aha zalezy mi na czyms kryjacym bo mam przebarwienia potradzikowe no i niestety wypryski..
Spróbuj Revlon Colorstay, moim zdaniem kryje świetnie, chociaż nie jest to wysokopółkowy podkład. W porównaniu z kilkoma bardzo drogimi, które miałam okazję przetestować, jest bezkonkurencyjny. Jeśli się zdecydujesz, to polecam zakupy na allegro, prawie dwa razy taniej niż w sklepie
tygrysiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 21:09   #696
feelin_soo_me
Zadomowienie
 
Avatar feelin_soo_me
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 846
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez tygrysiasta Pokaż wiadomość
Spróbuj Revlon Colorstay, moim zdaniem kryje świetnie, chociaż nie jest to wysokopółkowy podkład. W porównaniu z kilkoma bardzo drogimi, które miałam okazję przetestować, jest bezkonkurencyjny. Jeśli się zdecydujesz, to polecam zakupy na allegro, prawie dwa razy taniej niż w sklepie
Tylko z tym Revlonem tez jest klopot, kiedys probowalam, ten do cery mieszanej wyszusza mi skore, natomiast po tym do normalnej szybko sie swiece. W sumie po obu sie swiece, moja cera nie ma sobie rownych co do blysku
feelin_soo_me jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 21:40   #697
tygrysiasta
Przyczajenie
 
Avatar tygrysiasta
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 24
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez feelin_soo_me Pokaż wiadomość
Tylko z tym Revlonem tez jest klopot, kiedys probowalam, ten do cery mieszanej wyszusza mi skore, natomiast po tym do normalnej szybko sie swiece. W sumie po obu sie swiece, moja cera nie ma sobie rownych co do blysku
Hm, z takich mocno kryjących, to jeszcze mi przychodzi do głowy jedynie Dermablend Vichy. Tylko że moim zdaniem on wygląda trochę sztucznie, ale może to kwestia cery. No i też może wysuszać. A może lepiej byłoby zainwestować w jakiś dobry korektor i puder? Chyba żaden podkład tak naprawdę nie zmatuje na bardzo długo świecącej się buzi, przypudrowanie to niestety konieczność
tygrysiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 22:08   #698
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

z drogich podkładów polecam Lancome Color Ideal (moje nowe odkrycie ) dostałam bardzo duzo próbek tego podkładu , a ze mam a wlasciwiw miałam swoje ulubione to jakos zapału do testowanie Color ideal i photogenic nie miałam , no ale któregoś dnia zaczełam testowanie i stwierdzam ,ze to jeden z lepszych podkładów wysokopółkowych . Ładnie kryje , nawilza , nie wysusza , dosc dobrze sie trzyma .... ma cos w sobie , to samo dotyczy Lancome Photogenic , swietna kremowa konsystencja, bardzo dobre wlasciwosci pielegnacyjne ... polecam oba podkłady nie oceniam wlasciwosci matujących poniewaz mam cere skłonną do przesuszeń wiec zbytnio sie nie swiece
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 22:23   #699
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez kolikoje Pokaż wiadomość
Zadowlona jestem również z Rimmel - Lasting Finish który kosztuje ok 26zł ale nie całkiem kryje moje blizny oraz dość mocne przebarwienia . Różnica cenowowa jest dość duża...
Kolikoje piszesz o tym Rimmelu mineralnym w płynie? Jest w palecie jakis jasny kolorek?

Cytat:
Napisane przez feelin_soo_me Pokaż wiadomość
Dziewczyny prosze pomozcie...bo juz nie wiem za co mam sie chwytac
Uzywam jak narazie MAybelline superstay, probowalam EL Double wear byl swietny ale mnie masakrycznie zapychał, Guerlain perure extreme ale 190 zl za podklad a nie byl rewelacyjny, teraz testuje MAC'a sculp , dobry, ale tez mnie nie zachwyca bo sie zaraz swiece.
Mam cere hmm.. z suchymi skorkami, taka jakby sucha ale swiece sie juz po 1h. teraz jak sie robi cieplo to jak latarnia wygladam!! wszystko sie wazy Naprawde nie mam juz pomyslu co robic... pomozecie??
Aha zalezy mi na czyms kryjacym bo mam przebarwienia potradzikowe no i niestety wypryski..

Może Spectacular Heleny Rubinstein?
Ja go używam i jestem b.zadowolona. To jak narazie najlepszy dla mnie podkład a juz duuzo tego wypróbowałam. Idz do Douglas'a i jakas Pani pomoże Ci dobrac kolorek...
__________________
Go Vegetarian


Jula84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-31, 23:14   #700
kolikoje
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 15
Dot.: Drogie podklady ;)

Jula84 : tak to jest płynny ja mam nr 201 i jest to naturalny ale chyba 103 jest jaśniejszy w ogóle to są tylko 3 numeracje tego fluidu
kolikoje jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-05, 13:46   #701
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Drogie podklady ;)

A moim najnowszym nabytkiem na wiosne jest sypki DIOR NUDE! Moim zdaniem rewelacja! Ma az 40% wody, daje cudowny, delikatny efekt, wyrownuje koloryt i jest w sam raz na wiosne! Pod niego nakladam baze vichy. Podklad bardzo dobrze matuje. Warto bylo zaryzykowac
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-05, 14:03   #702
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Drogie podklady ;)

Jeśli chodzi o drogie i DOBRE podkłady to polecam Estee Lauder, Ideal Matte. Perfekcyjnie matuje. Dobrze kryje. Nie tworzy maski. Trwałość - ok. 7godzin, bez poprawek. Polecam!

Kolejnym wartym polecenia jest Lancome, Photogenic Lumessence który świetnie wygładza i rozświetla. Trwałość - podobnie jak Estee Lauder.

zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-17, 17:54   #703
eewczur6
Przyczajenie
 
Avatar eewczur6
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 15
GG do eewczur6
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Saraaaa Pokaż wiadomość
DZIEWCZYNY CZY WARTO INWESTOWAC W DROGIE PODKLADY(FLUIDY, ITP).
NIE MOWIE O KOSZTACH 50-60 ZL ALE TE WYZSZE OK 150 ZL.
CZY JEST ISTOTNA ROZNICA CZY TYLKO NAPIS NA OPAKOWANIU KOSZTUJE DODATKOWE 100 ZL??
Tak.Myśle że warto kupić ten fluid z wyższej półki, i uważam, że jest różnica , duża różnica.Osobiście cała reszta kosmetyków może być dla mnie z tej niższej póki ale fluid powinien być dobry.Dla mnie to podstawa dobrego makijażu, obecnie używam revlon color stay i jestem zadowolomna (koszt ok 60 zł) na allegro można go kupić za ok. 40-stu.Znośny był też max factor color adapt czy coś takiego ale jak dla mnie był jakiś za suchy, jest trochę taki w formie pianki.
eewczur6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-17, 18:42   #704
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

a ja przetestowałam podkładzik Clinique Superfit i musze przyznać ze bardzo mi przypasował czy on taki matujący jest to nie powiedziałabym chociaż w cale tego matu nie oczekuje , bardzo ładnie rozswietla i uszlachetnia cere , wyglada zdrowo i bosko
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-17, 18:46   #705
JoyceSky
Zadomowienie
 
Avatar JoyceSky
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 1 348
GG do JoyceSky
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez eewczur6 Pokaż wiadomość
Tak.Myśle że warto kupić ten fluid z wyższej półki, i uważam, że jest różnica , duża różnica.Osobiście cała reszta kosmetyków może być dla mnie z tej niższej póki ale fluid powinien być dobry.Dla mnie to podstawa dobrego makijażu, obecnie używam revlon color stay i jestem zadowolomna (koszt ok 60 zł) na allegro można go kupić za ok. 40-stu.Znośny był też max factor color adapt czy coś takiego ale jak dla mnie był jakiś za suchy, jest trochę taki w formie pianki.
Dziewczyna właśnie mówiła, że nie pyta o podkłady rzędu 50-60zł a te selektywne za ponad 100zł
__________________
Well-behaved women rarely make history...

http://www.maxmodels.pl/joycesky.html
JoyceSky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-17, 18:52   #706
Kasia16
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Poznań moje miasto <3
Wiadomości: 320
Dot.: Drogie podklady ;)

a ja w ogole nie nakladam juz podkladu... jesli juz to max factor ma najlepsze.
Kasia16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 00:06   #707
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
a ja przetestowałam podkładzik Clinique Superfit i musze przyznać ze bardzo mi przypasował czy on taki matujący jest to nie powiedziałabym chociaż w cale tego matu nie oczekuje , bardzo ładnie rozswietla i uszlachetnia cere , wyglada zdrowo i bosko
Rowniez go mam i zgadzam sie calkowicie
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 00:38   #708
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Drogie podklady ;)

A ja chcialabym podklad poktórym skora wydwalaby sie taka jakby"mokra"-nie świecąca, ale taka mokra wlasnie.... tory podklad daje taki efekt?
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 14:23   #709
Małgosia791
spin doctor
 
Avatar Małgosia791
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 7 153
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
A ja chcialabym podklad poktórym skora wydwalaby sie taka jakby"mokra"-nie świecąca, ale taka mokra wlasnie.... tory podklad daje taki efekt?
Na mnie taki efekt wilgotnej(nie tłustej) skóry dawał Vitalumiere Chanel, niestety mnie zapychał, miałam dziwne wrażenie, że skóra nie oddycha, ale może Tobie by podpasował
Małgosia791 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 15:47   #710
Poppet
Zadomowienie
 
Avatar Poppet
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 298
Dot.: Drogie podklady ;)

a ja obecnie jestem w posiadaniu Almost Powder! Clinique'a - JEST BOSKI naprawdę polecam - matuje, ujednolica, rozświetla ma ładne kolory.. Boski po prostu
__________________
lewa jest już zajęta.

Poppet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-26, 14:29   #711
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Poppet Pokaż wiadomość
a ja obecnie jestem w posiadaniu Almost Powder! Clinique'a - JEST BOSKI naprawdę polecam - matuje, ujednolica, rozświetla ma ładne kolory.. Boski po prostu
oj czaje sie na ten puder

Cytat:
Napisane przez Małgosia791 Pokaż wiadomość
Na mnie taki efekt wilgotnej(nie tłustej) skóry dawał Vitalumiere Chanel, niestety mnie zapychał, miałam dziwne wrażenie, że skóra nie oddycha, ale może Tobie by podpasował
dokładnie mam vitalumiere i jakos tak srednio , mocno nabłyszcza ale nie drobinkami (moja kolezanka smieje sie ze smalcem ) cera jest faktycznie wilgotna mokra , nie kryje , jest delikatny , dla mnie to krem tonujący . nawilza , ja czuje calutki dzien ze buzka jest mieciutka
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-30, 00:01   #712
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 057
Dot.: Drogie podklady ;)

Witam serdecznie wszystkie wizażanki

Od dłuższego czasu śledze ten wątek i szukam odpowiedniego podkładu do swojej cery. Przez ostatni tydzien przetestowałam chyba wszystkie podkłady, które tutaj wymieniłyście i wreszcie znalazłam swoj KWC ) Wczoraj odwiedziłam Douglas i kupilam podklad Estee Lauder Double Wear dokladnie kolorek 02 Pale Almond. Mialam już wczesniej probki wielu podkładów ktore tutaj wymieniłyscie ale zaden z nich nie zadowolił mnie tak jak Double Wear Jest naprawde doskonały jak tylko kolezanki zobaczyly moją buźke z tym podkładem to oniemiały z zachwytu :P naprawde to chyba moj najlepszy dotychczasowy zakup. Do tego kupilam puder Lucidity rowniez od Estee Lauder 03 Medium mysle ze to kolorek w sam raz na lato

I do wszystkich dziewczyn ktore sie wahaja wydac wiecej pieniazkow na podklad- dobry podklad to naprawde udana inwestycja. Ja chodzilam i prosilam panie z drogeri o probki zeby nie kupic w ciemno i pozniej nie zalowac. I nie zaluje
Pozdrawiam serdecznie
NeverGoodEnough18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 14:08   #713
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Drogie podklady ;)

Moim KWC jest nadal niezmiennie Dior Icone
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-12, 21:31   #714
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

naszły mnie takie podkładowe przemyślenia

moi faworyci z 'drogich podkładów' to
* Chanel Mat Lumiere
* Dior forever fluid / kompakt
* czesem Vitalumiere Chanel gdy chce dodać sobie blasku
lubie też clinique superfit , clinique supermoisture , odkrycie ostatnich miesięcy Clarins True comfort foundation Light Reflecting , w odstawkę poszedł Dior Icone a kompletnie nie pasuje mi Estee L DW

a dzisiaj stałam sie szczesliwą posiadaczką Clinique Almost powder i musze przyznać ze jest swietny
__________________

GALAXIA




Edytowane przez kicia555
Czas edycji: 2009-06-12 o 21:32
kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-12, 22:25   #715
ania86ka
Raczkowanie
 
Avatar ania86ka
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 112
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
a dzisiaj stałam sie szczesliwą posiadaczką Clinique Almost powder i musze przyznać ze jest swietny
a jak go używasz? jako puder czy podkład? bo zastanawiam się nad kupnem tego pudru ale chcę go używać samodzielnie bez fluidu. poradzi sobie z ukryciem drobnych przebarwień słonecznych i ujednolici koloryt skóry?
ania86ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-12, 23:05   #716
Poppet
Zadomowienie
 
Avatar Poppet
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 298
Dot.: Drogie podklady ;)

ja go mam i musze ci powiedzieć, że super nadaje się jako sam podkład -nie podkreśla suchych skórek i nie napina skóry poradzi sobie z przebarwieniami - można dozować krycie w zalezności od liczby warstw UJEDNOLICA zdecydowanie przynajmniej moją buzię - a żaden podkąłd w płynie tego nie spotrafił
__________________
lewa jest już zajęta.

Poppet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-13, 10:43   #717
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez ania86ka Pokaż wiadomość
a jak go używasz? jako puder czy podkład? bo zastanawiam się nad kupnem tego pudru ale chcę go używać samodzielnie bez fluidu. poradzi sobie z ukryciem drobnych przebarwień słonecznych i ujednolici koloryt skóry?
w zasadzie narazie spróbowałam jako puder i spisuje sie super , niesamowicie twarz pieknieje troche jestem zla bo w opakowaniu kolor jest bardzo ciemny a na twarzy zaraz po nałożeniu dużo jaśniejszy ja nie mam zadnych problemów wiec nie zalezy mi na kryciu tylko na lekkim macie i ujednoliceniu kolory skóry , jest bardzo lekki i delikatny , mysle ze efekt krycia mozna stopniować
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-09, 16:21   #718
ania86ka
Raczkowanie
 
Avatar ania86ka
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 112
Dot.: Drogie podklady ;)

Zastanawiam się nad kupnem jednego z dwóch podkładów i nie wiem na który się zdecydować. chcę albo Estee Lauder DW http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=726 albo ten shiseido- http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=23324 .
może któraś z was miała te dwa podkłady i może je ze sobą porównać? najbardziej mi zależy na uzyskaniu jednolitej, porcelanowej cery i żeby nie spływał z twarzy. nie chciała bym także maski. a jak te podkłady wyglądają na twarzy w słońcu? wiem że są one dość kryjące i boje się żeby nie było efektu tapety... pomóżcie
ania86ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-24, 18:01   #719
gorzalkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: centrum dowodzenia światem
Wiadomości: 442
Dot.: Drogie podklady ;)

ja tam uzywam MNY podklad mineralny w plynie i bardzo go chwale raczej droginie jest bo kosztuje ok 30-35 zl ale mi bardzo odpowiada, ze tak powiem stapia sie z moja skora a jak juz naloze na niego troche pudru rozswietlajacego to juz bajka
gorzalkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-28, 13:40   #720
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Drogie podklady ;)

a ja nie bede orginalna i powiem, ze uwielbiam DW EL.
trzyma sie taaaaaaaaaaaaaak dlugo, ze w ogole nie musze sie martwic twarza.
dla mnie idealny makijaz to - gladka twarz dajaca mozliwosc wyeksponwania innej czesci twarzy [u mnie - oczu]. jednoczesnie DW nie robi maski i po prostu wydaje sie, ze mam idealna cere [nie jest jakas problematyczna, ale nieskazitelna tez nie..]
ilios jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:50.