Drogie podklady ;) - Strona 6 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-10-27, 20:43   #151
zabkaa
Raczkowanie
 
Avatar zabkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 191
Dot.: Drogie podklady ;)

dimiti mi Revlon też wysusza troche skóre a raczej zauważyłam, że wypryski więc skóre pewnie troche też ale kurcze naprawde jestem zadowlona z niego Tez mam wersje z softflexem
Poszukam jednak jakiegoś pudru bo czegoś mi jednak brakuje bo twarz jest ujednolicona i matowa ale może to wina właśnie tego matu, sama nie wiem może powinam ją modelowac ale każdy puder jakoś tak dziwnie odznacza sie na policzakch
zabkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-27, 21:52   #152
iizabelaa
Zakorzenienie
 
Avatar iizabelaa
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 12 939
Dot.: Drogie podklady ;)

Kusi mnie ten podkład Guerlain Parure Extreme
Jednak słyszałam że jest taki ciężki jak EL DW, czy to prawda??

Cytat:
Napisane przez Naamah6 Pokaż wiadomość
Ja również mam za sobą całą mase przetestowanych podkładów - od niskiej półki (zanim nie zaczęłam pracować i głupio byłoby mi iść do mamy i powiedzieć, że chcę 200 PLN na podkład) do wysokiej półki...

Obecnie lekko eksperymentuję z kwasami i retinoidami, więc skórę mam podrażnioną i lekko schodzącą. Dodatkowo moja przetłuszczająca się cera nagle zapragnęła dużej dozy nawilżania, bo pod wszystkim się ściąga.

Udałam sie więc na przemarsz przez Douglasy, Sephory i Marrionaudy... Powiem szczerze, że nie lubię sie prosić o próbki, a dziewczyny z perfumerii raczej nie dają ich chętnie (chętniej, kiedy do perfumerii idę po pracy - w pełnym makijażu, szpileczkach io garniturku, bardzo niechętnie, kiedy jestem tam w jeansach w sobotę z leciutkim makijażu po zabeigu kosmetycznym).. ale to tak btw.

Ostatnio znalazłam bardzo dobry podkład - świeża cera, dobre krycie i naturalny efekt - Guerlain Parure Extreme i drugą wersję Parure Aqua - w zależności od dnia skóra woli jeden lub drugi... ale niestety cena powala - 189 PLN...
__________________
iizabelaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-27, 22:36   #153
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
Dot.: Drogie podklady ;)

Tak, jest ciężki...

I niestety dzisiaj zważył mi sie na twarzy tak okropnie, że inne podkłady to mogłyby sie od niego uczyć ...

Ale mam dzień "0", a wtedy bardzo często dziwne rzeczy dzieją sie z moją twarzą...

Jutro testuję jeszcze wersję Aqua.
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-27, 22:43   #154
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Heroldin Pokaż wiadomość
Naamach - odnośnie podkładów Guerlain'a . Napisałaś : dobre krycie. Naprawdę dobre ?! Mam bardzo problematyczną skórę na twarzy i potrzebuję dobrze kryjący podkład. Od ponad pół roku używam podkładów z firmy MARY KAY. Jestem zadowolona. Korci jednak coś innego, a Guerlain'a jescze nie próbowałam.

Dla mnie wystarczające - ale ja raczej nie mam problematycznej cery w sensie niespodzianek... Choć sprawia mi wystarczająco duzo problemów i bez tego.

Ale jeśli cokolwiek mi wyskoczyło - korektor + jedna warstwa podkładu w zupełności wystarczały.

I od razu przepraszam za post pod postem. Jakoś nie potrafię wielocytować.

Edytowane przez Naamah6
Czas edycji: 2008-10-27 o 22:44 Powód: literówka
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-28, 07:18   #155
Heroldin
Zakorzenienie
 
Avatar Heroldin
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 4 627
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Naamah6 Pokaż wiadomość
Dla mnie wystarczające
Dzięki - znaczy, że czas spróbować . Ja mam problem z naczynkami i dość sporawymi rumieńcami. Za to różu mniej zużywam .
Heroldin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-28, 15:19   #156
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Drogie podklady ;)

A ja planuje zakup Lancome - Absolute. Chcialam Photogenic, ale pani powiedziala, ze jest do skory bardziej dojrzalej (mialam probke). Teraz wzielam probke absolute, jak sie sprawdzi to kupuje. Jestem zdania, ze rzeczywiscie warto zainwestowac, a na Lancome sie jeszcze nie zawiodlam nigdy.
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-28, 15:44   #157
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 077
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
A ja planuje zakup Lancome - Absolute. Chcialam Photogenic, ale pani powiedziala, ze jest do skory bardziej dojrzalej (mialam probke). Teraz wzielam probke absolute, jak sie sprawdzi to kupuje. Jestem zdania, ze rzeczywiscie warto zainwestowac, a na Lancome sie jeszcze nie zawiodlam nigdy.

Hmmm...Własnie Absolue jest do cery dojrzałej, nie Photogenic.
Serenite_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-28, 23:03   #158
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Serenite_ Pokaż wiadomość
Hmmm...Własnie Absolue jest do cery dojrzałej, nie Photogenic.
O kurcze! Serenite, dzieki wielkie! Zaraz obadam wszystko dokladnie, myslalam, ze w perfumerii podadza mi faktyczny stan rzeczy.
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-28, 23:08   #159
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 523
Dot.: Drogie podklady ;)

ja mialam Absolue... do dojrzalej to on chyba tylko z opisu jest, bo tak naprawde skora sie nei niszczy a ladnie wyglada bo napina i optycznie niweluje zmarszczki ja polecam ale tylko wtedy jak masz sucha skore bo sie lubi swiecic szybko
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 00:00   #160
teresa0310
Przyczajenie
 
Avatar teresa0310
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Zdzieszowice
Wiadomości: 2
GG do teresa0310 Send a message via Skype™ to teresa0310
Dot.: Drogie podklady ;)

No to się załamałam Przeszłam przez cały wątek i mam totalny mętlik w głowie Im więcej czytam, mniej wiem, pogubiłam się...
Mam cerę wrażliwą, jesienią i zimą, suchą w lecie raczej tłustą. Potrzebuję czegoś na teraz.
A że już pojawiają się pierwsze zmarszczki....
Pomocy, który wypróbować Ma być taki, którego nie widać, nie tworzy maski, nie świeci się po 8-9 godzinach pracy, nie brudzi białego fartucha, nie zostaje na kołnierzu kurtki...
teresa0310 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 00:36   #161
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 300
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Jazzlyn Pokaż wiadomość
Chciałabym wypróbować jakiegoś wysokopółkowca, szukam czegoś lekkiego, nie tworzącego maski, ale wyrównującego koloryt. Chciałabym uzyskać efekt jednolitej i zdrowej skóry. Widziałam reklamy EL Double Wear Light, ale recenzje są różne, znacie inne podkłady o podobnych właściwościach?
polecam Estee Lauder All day wear z Sheer Tint release formula, to nic innego jak koloryzujacy krem nawilzajacy do twarzy ale kolor dostosowuje sie do kazdej cery indywidualnie. Z filtrami,mam cere tlusta i nie narzekam, byc moze bedzie Ci odpowiadal
cansada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 00:39   #162
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 300
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Ale kusicie
Ja tez sie juz od dawna zbieram do kupienia podkladu z wyzszej polki.
W tej chwili uzywam podkladu z Bourjois - 10hrs sleep effect i lasting performance z max factora (moj ulubiony).
Rozwazam powaznie EL i Lancome. A czy Dior i Chanel maja rowniez jakies dobre podklady do cery mieszaniej?
Chanel ma wspanialy MAT LUMIERE, pracuje w tropikach o on wytrzymuje kilka godzin
cansada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 01:09   #163
eres
Rozeznanie
 
Avatar eres
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 938
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
Chanel ma wspanialy MAT LUMIERE, pracuje w tropikach o on wytrzymuje kilka godzin
Pierwsze slysze zeby MAT LUMIERE wytrzymywal kilka godzin ... co dopiero przy cerze tlustej (ktora pisalas, ze masz) i w tropikach ... Jestes pewna, ze to Mat Lumiere ??? Wiele osob na KWC ma zastrzezenia wlasnie do jego trwalosci ...
__________________
And if I am a number, I'm infinity plus one ...
eres jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 07:18   #164
Heroldin
Zakorzenienie
 
Avatar Heroldin
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 4 627
Dot.: Drogie podklady ;)

Używam wielu kosmetyków firmy Chanel - w tym i pudru sypkiego. Ale o podkładach
mam negatywne zdanie. Kiedyś byłam zakochana w produktach firmy Estee Lauder.
Obecnie, kiedy moja skóra stała się bardziej problematyczna - np. podkład tej firmy
jest dla mnie za delikatny, zbyt słabo kryje.
Heroldin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 07:53   #165
zuza678
Wtajemniczenie
 
Avatar zuza678
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: woj.kuj.-pom.
Wiadomości: 2 113
Dot.: Drogie podklady ;)

A ja od niedawna jestem szczesliwa posiadaczka Spectaculara HR.
Mam cere naczynkowa (zaczerwieniona), przesuszajaca sie a w strefie T przetluszczajaca.
Polecam tym wszystkim, ktorzy szukaja kremowego, nawilzajacego efektu, swietnego krycia bez efektu maski. Co do matu... przez 4 godziny, potem musze przypudrowac nosek Ale wybaczam mu to za to nawilzanie i latwe rozprowadzanie. Cudo
Probowalam tez Photogenica - dobry, tz ok kryje bez maski ale podkresla suche skorki, przez co go bardziej widac na buzi.
__________________
"Wierzę, że tam w górze jest coś, co czuwa nad nami.
Niestety, jest to rząd"
.


Moja strefa, mój blog
http://sannas-land-of-illusion.blogspot.com/
zuza678 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 08:26   #166
Heroldin
Zakorzenienie
 
Avatar Heroldin
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 4 627
Dot.: Drogie podklady ;)

Zuza - referencje, które wystawiłaś podkładowi Spectaculara bardzo mnie zainteresowały. Sorry, ale taka trochę niedouczona jestem - czy pisząc : "HR",
miałaś na myśli : Helenę Rubinstein ?
Heroldin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 08:44   #167
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ja mialam Absolue... do dojrzalej to on chyba tylko z opisu jest, bo tak naprawde skora sie nei niszczy a ladnie wyglada bo napina i optycznie niweluje zmarszczki ja polecam ale tylko wtedy jak masz sucha skore bo sie lubi swiecic szybko
Niestety, mam cere mieszana i poszlam do perfumerii z zamiarem zakupienia Photogenica, jednak Pani na moje pytanie, czy ten podklad bedzie odpowiedni powiedziala, ze do mlodej cery ABSOLUE bedzie idealny!
Nawet na KWC jest napisane, ze jest to podklad do cery dojrzalej. Skoro piszesz, ze moze byc do kazdej (mam 22 lata), to mozna byloby sprobowac, ale jesli jest do suchej, to zdecydowanie odpada. Bardzo dziekuje za pomoc
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...

Edytowane przez ulinkaaa
Czas edycji: 2008-10-29 o 08:45 Powód: dopiska
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 09:42   #168
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 523
Dot.: Drogie podklady ;)

no to moze bylabys za mloda - ja mam 31 lat to sobie kupilam ale to co robil to ladne krycie i reszta tak jak pisalam no ale swiecil sie niemilosiernie
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 10:17   #169
sleepy
Zakorzenienie
 
Avatar sleepy
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 3 721
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez eres Pokaż wiadomość
Pierwsze slysze zeby MAT LUMIERE wytrzymywal kilka godzin ... co dopiero przy cerze tlustej (ktora pisalas, ze masz) i w tropikach ... Jestes pewna, ze to Mat Lumiere ??? Wiele osob na KWC ma zastrzezenia wlasnie do jego trwalosci ...
ja używam Mat Lumiere( mam podkład w płynie i kompakt) i jestem zachwycona bez problemu wytrzymuje kilka godzin ale ja nie mam tłustej skóry

nie rozumiem czemu tak sie dziwisz, nie od dziś wiadomo że jeden produkt może wyglądać/ działać/ trwać inaczej na różnych cerach
zawsze znajdą się osoby które dadzą mu 5* lub 2*....
sama wypróbowałam go na różnych kremach bądź bazach( na jednych wyglądał lepiej na innych gorzej) i metodą prób i błędów znalazłam zestaw prawie idealny
__________________
We live and we learn.
Then we forget and do it again.
sleepy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 11:14   #170
eres
Rozeznanie
 
Avatar eres
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 938
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez sleepy Pokaż wiadomość
ja używam Mat Lumiere( mam podkład w płynie i kompakt) i jestem zachwycona bez problemu wytrzymuje kilka godzin ale ja nie mam tłustej skóry

nie rozumiem czemu tak sie dziwisz, nie od dziś wiadomo że jeden produkt może wyglądać/ działać/ trwać inaczej na różnych cerach
zawsze znajdą się osoby które dadzą mu 5* lub 2*....

sama wypróbowałam go na różnych kremach bądź bazach( na jednych wyglądał lepiej na innych gorzej) i metodą prób i błędów znalazłam zestaw prawie idealny
Moze nie do konca wyrazilam sie jasno. Ku uscisleniu - odnosilam sie do cer tlustych i tropikow :P Dlatego wlasnie tak mnie zaskoczyl post cansada.

Jak najbardziej sie z Toba zgadzam jesli chodzi o ocene kosmetykow - zawsze jest subiektywna i zalezy od wielu faktorow oraz cech uzytkownika (przede wszystkim rodzaj cery gdy mowa jest o podkladach). Ale Mat Lumiere dla cery tlustej to raczej bym jednak nie polecala ...
__________________
And if I am a number, I'm infinity plus one ...
eres jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 11:24   #171
sleepy
Zakorzenienie
 
Avatar sleepy
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 3 721
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez eres Pokaż wiadomość
Ale Mat Lumiere dla cery tlustej to raczej bym jednak nie polecala ...
ja też nie
nawet w swojej recenzji napisałam że przy tłustszych cerach ten podkład sie nie sprawdzi i trwałość na pewno spadnie
__________________
We live and we learn.
Then we forget and do it again.
sleepy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 11:40   #172
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 523
Dot.: Drogie podklady ;)

ale nawet w kompakcie?
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 11:43   #173
sleepy
Zakorzenienie
 
Avatar sleepy
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 3 721
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ale nawet w kompakcie?
w kompakcie jest lepszy do cer tłustych niż ten płynny
zauważyłam że bardziej matuje
__________________
We live and we learn.
Then we forget and do it again.
sleepy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 11:43   #174
eres
Rozeznanie
 
Avatar eres
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 938
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ale nawet w kompakcie?
Hmmm ... w kompakcie nie probowalam wiec sie nie wypowiadam ...
__________________
And if I am a number, I'm infinity plus one ...
eres jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 13:35   #175
iizabelaa
Zakorzenienie
 
Avatar iizabelaa
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 12 939
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez sleepy Pokaż wiadomość
ja też nie
nawet w swojej recenzji napisałam że przy tłustszych cerach ten podkład sie nie sprawdzi i trwałość na pewno spadnie

Ja używam Mat Lumiere i jestem nim zachwycona, nie narzekam na jego trwałość.
Dałam mu zresztą 5*. A mam cere mieszaną, tłustą w strefie T niestety

To jest najlepszy z używanych przeze mnie podkładów.
__________________
iizabelaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 13:43   #176
eres
Rozeznanie
 
Avatar eres
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 938
Dot.: Drogie podklady ;)

Dla kazdego cos innego ...
__________________
And if I am a number, I'm infinity plus one ...
eres jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 14:25   #177
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

ja z mat lumiere nie jestem zadowolona , mimo mojej raczej sucho-mieszanej cery strasznie sie po nim swiece jakas nadprodukcja sebum u mnie wystepuje trwaly jest przyznaje.
kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 14:51   #178
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 300
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez iizabelaa Pokaż wiadomość
Ja używam Mat Lumiere i jestem nim zachwycona, nie narzekam na jego trwałość.
Dałam mu zresztą 5*. A mam cere mieszaną, tłustą w strefie T niestety

To jest najlepszy z używanych przeze mnie podkładów.
Witam kochane, uzywam MAT LUMIERE podklad a na to MAT LUMIERE kompakt, jak mam ciezki dzien jako baze Pore minimizer clinique, tak zaladowana jade do pracy, w pracy bibulki matujace pokryte delikatnym pudrem kupione na lotnisku za okolo £2.00 jak zajdzie potrzeba. ale szukam dalej i czekam na moj IDEAL, nastepny na tapete do wyprobowania pojdzie Guerlain..., ale mam pytanie czy ktos uzywac kremu ROC koloryzujacego na dzien ?
cansada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 15:31   #179
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
no to moze bylabys za mloda - ja mam 31 lat to sobie kupilam ale to co robil to ladne krycie i reszta tak jak pisalam no ale swiecil sie niemilosiernie
Dzis rano nalozylam ABSOLUE, niestety jest nieciekawie: mam wrazenie sciagnietej buzi, choc rzeczywiscie kryje ladnie, ale swiece sie strasznie:/ LP jest dla mnie zdecydowanie lepszy.
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 16:49   #180
zuza678
Wtajemniczenie
 
Avatar zuza678
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: woj.kuj.-pom.
Wiadomości: 2 113
Dot.: Drogie podklady ;)

Cytat:
Napisane przez Heroldin Pokaż wiadomość
Zuza - referencje, które wystawiłaś podkładowi Spectaculara bardzo mnie zainteresowały. Sorry, ale taka trochę niedouczona jestem - czy pisząc : "HR",
miałaś na myśli : Helenę Rubinstein ?
Tak, tak - to Helena Rubinstein
Ja musze kupic sobie jakas fajna baze pod niego, bo jak mialam probke Chanell to trzyma mi sie make up do teraz a nie musialam sie nawet pudrowac. Takze jest super


Dziewczyny, prosze o rade - szukam bazy pod podklad - upiekszajaca, nawilzajaca ale matujaca. Moze rozjasniac lub rozswietlac obojetnie. Oby utrzymywala makijaz i matowila
__________________
"Wierzę, że tam w górze jest coś, co czuwa nad nami.
Niestety, jest to rząd"
.


Moja strefa, mój blog
http://sannas-land-of-illusion.blogspot.com/

Edytowane przez zuza678
Czas edycji: 2008-10-29 o 16:51
zuza678 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:09.