kolorowo..ale średnio - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-10, 22:53   #1
agentka101
Raczkowanie
 
Avatar agentka101
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: gotham city
Wiadomości: 470

kolorowo..ale średnio


witam
od razu bez bicia,jestem srednio zadowolona tym co zrobilam,chcialam uzyskac cos podobnego co miala doda w wywiadzie ale niestety nie mam pomaranczowych cieni wiec uzylam rozu..
ale tak dlugo nad tym siedzialam,ze postanowilam ze jednak wstawie na MM.
zeby moj wysilek nie poszedl na marne.

uzylam zupelnie innych kolorow niz te co ona miala pewnie tez dlatego taka lipa,poza tym laska nie da sie ukryc do brzydkich nie nalezy wiec jej duzo pasuje.a mi nie

uzylam:
cienie no7
kredka essence
podklad pod cienie artdeco
tusz clinique a raczej jego resztki

ale na bonusa dodam jeszcze fotki czarno biale bo dzis mam taki humor,zrobilam sobie sesje..z nudow

nie bijcie zbyt mocno..ja sie ciagle ucze
buziak dla wszytskich wizazanek
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jaaa.jpg (28,8 KB, 208 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ja1.jpg (74,8 KB, 274 załadowań)
__________________
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
I used the wrong method with the wrong technique
agentka101 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-10, 23:03   #2
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: kolorowo..ale średnio

A za co tu bić ? :P Sam makijaż mi się podoba, ale nie wiem czy ta kolorystyka jest dla Ciebie odpowiednia. Chciałabym Ciebie zobaczyć w turkusie.
Lemirka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-10, 23:22   #3
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: kolorowo..ale średnio

Czesc masz brązowy kolor oczu a do takich bardzo wiele kolorków cieni pasuje.Makijaż ładny,ale roztarłabym bardziej górną granice.Cosik mi nie gra ta kreska czarna na dolnej powiece, ja bym ją rozmyła troszkę,ale to tylko moje zdanie.Reszta całkiem fajnie wyszła, zwłaszcza kształt kreseczki na górnej powiece.Na zdjeciach czarno białych na 2 fotce to kojarzysz mi się z Angeliną JoliePozdrawi am!
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog

Edytowane przez Basia8212
Czas edycji: 2008-11-10 o 23:27
Basia8212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-10, 23:24   #4
czarna_kawa80
Zakorzenienie
 
Avatar czarna_kawa80
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 9 993
GG do czarna_kawa80
Dot.: kolorowo..ale średnio

Basia dokładnie to samo pomyslalam Angelina jak ta lala a makijaz podoba sie ta kreska fajowa musze podpatrzec
__________________
Panna Żelazny Zad
wizażuję sobie http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=343695 ZAPRASZAM


http://wizaz.pl/Mikroreklama






jestem zbyt za✂✂✂ista żeby ociekac za✂✂✂istością, to za✂✂✂istość ocieka mną


czarna_kawa80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-10, 23:32   #5
agentka101
Raczkowanie
 
Avatar agentka101
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: gotham city
Wiadomości: 470
Dot.: kolorowo..ale średnio

lemirko ja wiem wiem to nie moje kolory ale chodzilo o skopiowanie tego co Elektroda miala wymiaziane. to byl raczej eksperyment niz cos co mam zamiar kiedyskolwiek pokazac w swietle dziennym.

basiu ja ci powiem tak, ta kredka mnie nienawidzi i tyle..dlatego tak. przydalaby mi sie wizazystka

czarna kawko dziekuje

ja i angelina..hehe dobrre predzej gracjan roztocki
__________________
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
I used the wrong method with the wrong technique
agentka101 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-10, 23:37   #6
agentka101
Raczkowanie
 
Avatar agentka101
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: gotham city
Wiadomości: 470
Dot.: kolorowo..ale średnio

aha a co do turkusu to juz robilam cos w tym stylu post sie nazywa POTWORY SA OSTRE I KWASNE

a te kolory mi nie pasuja chociazby dlatego ze niecierpie różu i gdy go tylko naloze to mi sie twarz znieksztalca

eeehh musze miec wiecej cieni..chyba zbankrutuje niedlugo
__________________
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
I used the wrong method with the wrong technique
agentka101 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-10, 23:43   #7
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: kolorowo..ale średnio

Cytat:
Napisane przez agentka101 Pokaż wiadomość
eeehh musze miec wiecej cieni..chyba zbankrutuje niedlugo

Znam ten ból

a co do Gracjana, kochana jaki Gracjan ? Angelina jak się patrzy, przynajmniej na fotkach
Lemirka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-10, 23:44   #8
malgoskabb11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 16
Dot.: kolorowo..ale średnio

kreski na górnej powiece są super, ale ja bym radziła mocniej wytuszować rzęsy
malgoskabb11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-11, 11:03   #9
hellena85
Rozeznanie
 
Avatar hellena85
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 947
GG do hellena85
Dot.: kolorowo..ale średnio

Jaka Ty jesteś piękna... !
__________________
c'est la manie!
hellena85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-11, 12:17   #10
GiGa007
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 2 540
GG do GiGa007
Dot.: kolorowo..ale średnio

Bonusy są prze prze prze świetne-bardzo ładnie wyglądasz
a odnośnie makijażu to pokusiłabym się o lekkie roztarcie koloru na górnej powiece bo wydaje mi się,że wykończenie jest odrobine za ostre no i rzęsy się gubią przy takiej grubej kresce
__________________
Wiedziałam jak chcę żyć
Wiedziałam kim chcę być
Jak mam walczyć by wygrać swoja walkę
Nie było łatwo i ludzie byli źli
Bóg jeden wie jak dałam sobie radę...


MAZDA RX 8

.........OUT OF YOUR LEAGUE.........
GiGa007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-11, 19:15   #11
agentka101
Raczkowanie
 
Avatar agentka101
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: gotham city
Wiadomości: 470
Dot.: kolorowo..ale średnio

hellena85
GiGa007 co do roztarcia , elektorda go nie miala dlatego to tak zrobilam a rzesy to pewnie panna miala doczepiane a ja takich nie mam ale dziekuje za rady, buzka
__________________
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
I used the wrong method with the wrong technique
agentka101 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-12, 00:13   #12
Jassmine
Raczkowanie
 
Avatar Jassmine
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 159
GG do Jassmine Send a message via Skype™ to Jassmine
Dot.: kolorowo..ale średnio

dla mnie mimo żywego koloru zbyt monotematycznie..przydało by sie troche lekkiego chociaż muśnięcia innego koloru, nie wiem jaki D. miała ten makijaż ale w Twoim brakuje mi płynnych przejść i łączeń z czymś, co by nadało głębi, ogolnie "tego czegos" . możnaby go ulepszyć, niekoniecznie wzorując sie zupełnie na D. czekam więc na kolejną odsłonę i pozdrawiam
__________________
moje portfiolio
www.malujmnie.pl lub
www.jassmine.maxmodels.pl
Jassmine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-12, 18:00   #13
kesly1
Zakorzenienie
 
Avatar kesly1
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Man
Wiadomości: 3 053
Dot.: kolorowo..ale średnio

Czysta Angelina Jolie Makijaż sam w sobie dosyć "nietypowy" ale oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że to tak miało wyglądać Z tego co kojarzę, to doda miała jeszcze ciemniejszą kreseczkę Ogólnie spoko, ale tylko w domku
__________________
Everything in life is temporary.
So if things are going good, enjoy it because it won't last forever.
And if things are going bad, don't worry...
It can't last forever either...
kesly1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:35.