Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI - Strona 113 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-03-24, 18:15   #3361
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 835
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
I wzięłaś kasę oczywiście?
Ręka mnie korciłą, żeby wziąć nowe kremy, ale to by była chyba powtórka z rozrywki i znów stare, więc wzięłam kasę
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-03-24, 19:00   #3362
elizziak
Zakorzenienie
 
Avatar elizziak
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: :)
Wiadomości: 7 169
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ręka mnie korciłą, żeby wziąć nowe kremy, ale to by była chyba powtórka z rozrywki i znów stare, więc wzięłam kasę
Mam złe przeczucie co do tych kremików, skoro Ty dostałaś takie stare to ja pewnie też takie dostanę. Z góry mam więc wielką prośbę: jak się okażą stare, to proszę prześlij mi treść swojego maila reklamacyjnego, załatwię to tak jak Ty, skoro Tobie się powiodło Wyszło na to, że masz te kremy za darmo

Ogólnie jednak troszkę smutne, bo czekamy na te kosmetyki, stres z cłem do tego, a tu potem jeszcze coś nie tak...

Dobrze, że chociaż "poczuwają się do winy"
elizziak jest offline  
Stary 2009-03-24, 19:24   #3363
Basiek93
Zakorzenienie
 
Avatar Basiek93
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Hej Chciałam zamowic szminke Diora (z polskiej truskawki,ze tak to nazwe :P ) jest za 42 zł !!! Wstawiam foto, mi osobiscie podoba sie ta najjasniejsza w klimatach Kim Karadashian, co o niej myslicie?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg szminki dla wizazq.jpg (85,5 KB, 39 załadowań)
__________________
Co słychać u mnie? Różnie, ale najbardziej brakuje mi wspólnych zakupów na wizażu
Basiek93 jest offline  
Stary 2009-03-24, 20:27   #3364
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Basiek93 Pokaż wiadomość
Hej Chciałam zamowic szminke Diora (z polskiej truskawki,ze tak to nazwe :P ) jest za 42 zł !!! Wstawiam foto, mi osobiscie podoba sie ta najjasniejsza w klimatach Kim Karadashian, co o niej myslicie?
ja też się na nie szykowałam ale moim zdaniem to mogą być niezłe purchawki. Chociaż śliczne..mi się podoba 002,004 i 023
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2009-03-24, 20:52   #3365
Basiek93
Zakorzenienie
 
Avatar Basiek93
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
ja też się na nie szykowałam ale moim zdaniem to mogą być niezłe purchawki. Chociaż śliczne..mi się podoba 002,004 i 023

własnie obawiam sie daty bo cena jest wprost wyśmienita. MI sie bardzo podoba 004 I mogłabym ja zamowic (nawet jakby kolor mi sie nie spodobał to bym sie z kims wymienila) ale własnie data waznosci któras z wizażanek pisała, ze można napisać reklamacje, w której oddają pieniadze a towar sie zatrzymuje,tak?
__________________
Co słychać u mnie? Różnie, ale najbardziej brakuje mi wspólnych zakupów na wizażu
Basiek93 jest offline  
Stary 2009-03-24, 20:56   #3366
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

No tak. Ale i tak nie gwarantuje ci powodzenia akcji - bo wiadomo, roznie z Truskawą bywa
ranka jest offline  
Stary 2009-03-24, 21:05   #3367
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Basiek93 Pokaż wiadomość
własnie obawiam sie daty bo cena jest wprost wyśmienita. MI sie bardzo podoba 004 I mogłabym ja zamowic (nawet jakby kolor mi sie nie spodobał to bym sie z kims wymienila) ale własnie data waznosci któras z wizażanek pisała, ze można napisać reklamacje, w której oddają pieniadze a towar sie zatrzymuje,tak?
no ja tak robiłam z podkładem. Ale kilka maili fruwało bo chcieli mi najpierw wmówic,ze te kody to oznaczenie partii a nie data.
Kiedys kupiłam u nich puder i był tak stary, ze nawet kodu nie miał. Puder to nie problem, ale pomadka to już kicha. A ta mi wygląda na taką staroć i kodu może nie mieć.Wtedy im nie udowodnisz, że jest stara i kasy nie oddadzą. Ale sama się łamię..ale chyba kupię prędzej estee lauder z toma forda.
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2009-03-24, 21:16   #3368
Basiek93
Zakorzenienie
 
Avatar Basiek93
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
no ja tak robiłam z podkładem. Ale kilka maili fruwało bo chcieli mi najpierw wmówic,ze te kody to oznaczenie partii a nie data.
Kiedys kupiłam u nich puder i był tak stary, ze nawet kodu nie miał. Puder to nie problem, ale pomadka to już kicha. A ta mi wygląda na taką staroć i kodu może nie mieć.Wtedy im nie udowodnisz, że jest stara i kasy nie oddadzą. Ale sama się łamię..ale chyba kupię prędzej estee lauder z toma forda.
tez oglądałam sie za estee lauder Ale jestem troche zniesmaczona i niezaspokojona szminka z Diora naprawde nie weim co zrobic hmm

EDIT: a ta szminka Ch. Diora została wprowadzona w 2004 r chyba, 5 lat to kiszka :/
__________________
Co słychać u mnie? Różnie, ale najbardziej brakuje mi wspólnych zakupów na wizażu

Edytowane przez Basiek93
Czas edycji: 2009-03-24 o 21:18
Basiek93 jest offline  
Stary 2009-03-24, 21:36   #3369
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 835
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez elizziak Pokaż wiadomość
Mam złe przeczucie co do tych kremików, skoro Ty dostałaś takie stare to ja pewnie też takie dostanę. Z góry mam więc wielką prośbę: jak się okażą stare, to proszę prześlij mi treść swojego maila reklamacyjnego, załatwię to tak jak Ty, skoro Tobie się powiodło Wyszło na to, że masz te kremy za darmo

Ogólnie jednak troszkę smutne, bo czekamy na te kosmetyki, stres z cłem do tego, a tu potem jeszcze coś nie tak...

Dobrze, że chociaż "poczuwają się do winy"
No zobaczymy, czy obiecanki będą szły z parze z czynami Bo z tym u nich też ostatnio kiepsko. Jak będziesz miała do nich taką sprawę to mogę Ci podesłać swojego maila do nich.

A tak poza tym to ja nie znam angielskiego i wszystko piszę i wysyłam tłumacząc translatorem O tym: http://www.translatica.pl/
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-03-24, 22:30   #3370
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Basiek93 Pokaż wiadomość
tez oglądałam sie za estee lauder Ale jestem troche zniesmaczona i niezaspokojona szminka z Diora naprawde nie weim co zrobic hmm

EDIT: a ta szminka Ch. Diora została wprowadzona w 2004 r chyba, 5 lat to kiszka :/
o...a ja bym dała jej więcej jeśli z 2004 to będzie miała kod i jeśli nie dostaniesz skiśniętej to ja bym próbowała...i chyba spróbuję.
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2009-03-24, 23:26   #3371
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ręka mnie korciłą, żeby wziąć nowe kremy, ale to by była chyba powtórka z rozrywki i znów stare, więc wzięłam kasę
Cytat:
Napisane przez elizziak Pokaż wiadomość
Mam złe przeczucie co do tych kremików, skoro Ty dostałaś takie stare to ja pewnie też takie dostanę. Z góry mam więc wielką prośbę: jak się okażą stare, to proszę prześlij mi treść swojego maila reklamacyjnego, załatwię to tak jak Ty, skoro Tobie się powiodło Wyszło na to, że masz te kremy za darmo

Ogólnie jednak troszkę smutne, bo czekamy na te kosmetyki, stres z cłem do tego, a tu potem jeszcze coś nie tak...

Dobrze, że chociaż "poczuwają się do winy"
Wydaje mi się że te kremy to raczej wszystkie sa z jednej partii towaru i dlatego wszytkie będą z 2005 roku. Dobrze zrobiłaś Mariolu

Cytat:
Napisane przez Basiek93 Pokaż wiadomość
Hej Chciałam zamowic szminke Diora (z polskiej truskawki,ze tak to nazwe :P ) jest za 42 zł !!! Wstawiam foto, mi osobiscie podoba sie ta najjasniejsza w klimatach Kim Karadashian, co o niej myslicie?
Cytat:
Napisane przez Basiek93 Pokaż wiadomość
tez oglądałam sie za estee lauder Ale jestem troche zniesmaczona i niezaspokojona szminka z Diora naprawde nie weim co zrobic hmm

EDIT: a ta szminka Ch. Diora została wprowadzona w 2004 r chyba, 5 lat to kiszka :/
Basiek odpisałam Ci na Diorowym ale tutaj tez napiszę jeszcze raz że te szminki to starocie na 100%. Tak z 5 lat mają jak nic
dennyrose jest offline  
Stary 2009-03-25, 00:43   #3372
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 835
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Wydaje mi się że te kremy to raczej wszystkie sa z jednej partii towaru i dlatego wszytkie będą z 2005 roku. Dobrze zrobiłaś Mariolu
No właśnie tak samo pomyślałam, że nowe nic nie pomoga, bo będą miały tę samą datę, więc bez sensu, żeby przysyłali ten sam rocznik
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-03-25, 08:40   #3373
Basiek93
Zakorzenienie
 
Avatar Basiek93
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Dziekuje Wam baaardzo za odp na moje pyt. dotyczace Diora
powstrzymałam sie od zakupu
__________________
Co słychać u mnie? Różnie, ale najbardziej brakuje mi wspólnych zakupów na wizażu
Basiek93 jest offline  
Stary 2009-03-25, 10:06   #3374
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 835
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Truskawka mnie strasznie zaskoczyła ...pozytywnie Wyobraźcie sobie, że...już mi zwrócili pieniądze za kremy Wczoraj dopiero mailowałam z nimi, a dzisiaj juz info z paypala o wpłynięciu kasy, no szok, taki ekspres
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-03-25, 11:40   #3375
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 035
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Truskawka mnie strasznie zaskoczyła ...pozytywnie Wyobraźcie sobie, że...już mi zwrócili pieniądze za kremy Wczoraj dopiero mailowałam z nimi, a dzisiaj juz info z paypala o wpłynięciu kasy, no szok, taki ekspres
Mi też oddali na następny dzień za ten tusz HR
kurczę, głupio mi kolejnego maila do nich wysyłać, że coś stare (tzn. te kremy), bo pomyślą jeszcze, że jakaś ściemniara wyłudzać od nich ciągle kasę chce
Priyaa jest offline  
Stary 2009-03-25, 15:05   #3376
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Hej
Orientujecie sie moze od jak dawna nie ma korektora HR Magic? Zagladam od kilku dni i lipa
vril jest offline  
Stary 2009-03-25, 15:16   #3377
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 835
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
Mi też oddali na następny dzień za ten tusz HR
kurczę, głupio mi kolejnego maila do nich wysyłać, że coś stare (tzn. te kremy), bo pomyślą jeszcze, że jakaś ściemniara wyłudzać od nich ciągle kasę chce
Ja dołączyłam zdjęcia - nie chciałam tylko tak na słowo im pisać. Też zrób zdjęcia
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-03-28, 13:59   #3378
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Normalnie szok. Dotarła dzisiaj do mnie paczuszka z kremami Lancome Urząd celny chyba spał i nie capnał mi jej Ale się cieszę Kremiki mają zastępcze kartoniki i na spodzie obydwóch ten sam kod 7B239, co daje 2005-8-27

zapach ok, ale da data - szok. Mogliby przeglądać swoje zapasy i wywalać takie roczniki

A kiedy zamawialas??? Ile dni mniej wiecej czekalas?




Dziewczyny jak u Was wyglada sprawa z VATem? Zwracaja Wam? Chcialam zamowic roz Chanela bo u mnie nie ma perfumerii, ale jak mi ovatują i jeszcze nie zwroca VATu to chyba sie nie oplaca...

Ktos sie orientuje po ile aktualnie sa roze Chanel JC w naszych perfumeriach???



Wiecie moze kiedy pojawia sie nowe promocje? Chcialam cos zamowic z promocji marcowych i sie jeszcze zastanawiam. Myslicie, ze we wtorek jeszcze beda te promocje marcowe czy juz kwietniowe? Jaki oni maja system wymieniania tych promocji? W ostatni weekend miesiaca, w ostatni dzien miesiaca czy w pierwszy dzien miesiaca? Wie ktos?

Mial ktos te produkty Payota?

http://pl.strawberrynet.com/skincare...7663/?CatgId=1
http://pl.strawberrynet.com/skincare...9895/?CatgId=1

Edytowane przez Ajsun
Czas edycji: 2009-03-28 o 14:03
Ajsun jest offline  
Stary 2009-03-28, 14:43   #3379
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 835
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
A kiedy zamawialas??? Ile dni mniej wiecej czekalas?
U mnie jak bez wpadki do UC to szybciutko paczuszki przychodzą Zamawiałam 19 marca, a 24 już była u mnie
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu

Edytowane przez Mariola13
Czas edycji: 2009-03-28 o 14:45 Powód: dopisek
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-03-28, 15:18   #3380
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
A kiedy zamawialas??? Ile dni mniej wiecej czekalas?




Dziewczyny jak u Was wyglada sprawa z VATem? Zwracaja Wam? Chcialam zamowic roz Chanela bo u mnie nie ma perfumerii, ale jak mi ovatują i jeszcze nie zwroca VATu to chyba sie nie oplaca...

Ktos sie orientuje po ile aktualnie sa roze Chanel JC w naszych perfumeriach???



Wiecie moze kiedy pojawia sie nowe promocje? Chcialam cos zamowic z promocji marcowych i sie jeszcze zastanawiam. Myslicie, ze we wtorek jeszcze beda te promocje marcowe czy juz kwietniowe? Jaki oni maja system wymieniania tych promocji? W ostatni weekend miesiaca, w ostatni dzien miesiaca czy w pierwszy dzien miesiaca? Wie ktos?

Mial ktos te produkty Payota?

http://pl.strawberrynet.com/skincare...7663/?CatgId=1
http://pl.strawberrynet.com/skincare...9895/?CatgId=1
Hej.
Ja ostatnio zamawiałam paczkę, zamówiłam w czwartek a we wtorek już była u mnie

Co do promocji to w połowie miesiąca (przeważnie 14-go) wymieniają Special Purchase, natomiast na koniec miesiąca (ostatniego lub przedostatniego dnia) wymieniaja TOP 20 i robią special offer na kolorówkę i pielęgnację.
dennyrose jest offline  
Stary 2009-03-28, 17:23   #3381
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
U mnie jak bez wpadki do UC to szybciutko paczuszki przychodzą Zamawiałam 19 marca, a 24 już była u mnie
Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Hej.
Ja ostatnio zamawiałam paczkę, zamówiłam w czwartek a we wtorek już była u mnie

Co do promocji to w połowie miesiąca (przeważnie 14-go) wymieniają Special Purchase, natomiast na koniec miesiąca (ostatniego lub przedostatniego dnia) wymieniaja TOP 20 i robią special offer na kolorówkę i pielęgnację.
Dzieki dziewczyny.

A jak z VATem? Zwracaja w dalszym ciagu?
Ajsun jest offline  
Stary 2009-03-30, 22:36   #3382
ddaaiissyy
Zakorzenienie
 
Avatar ddaaiissyy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: częstochowa /kraków
Wiadomości: 3 789
GG do ddaaiissyy
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Witam Szanowne Kolezanki,
pierwszy raz tu u Was goszczę i od razu mam pytanie
Można się podpiąć pod jakieś zamówienie??

Pozdrowionka
ddaaiissyy jest offline  
Stary 2009-03-30, 22:57   #3383
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez ddaaiissyy Pokaż wiadomość
Witam Szanowne Kolezanki,
pierwszy raz tu u Was goszczę i od razu mam pytanie
Można się podpiąć pod jakieś zamówienie??

Pozdrowionka
Hej.
Nie robimy zbiorowych zamówień z Truskawki z tego względu ze im wieksza paczka tym wieksze prawdopodobieństwo złapania jej przez UC i dołożenia VATu.
Każda z nas zamawia dla siebie indywidualnie i to pojedyncze rzeczy
dennyrose jest offline  
Stary 2009-03-30, 23:21   #3384
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

roze JC kosztuja 150 zl
ranka jest offline  
Stary 2009-03-31, 09:20   #3385
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

te szminki Diora mogą mieć nawet 10 lat, jak byłam w liceum, to jedną z nich miała moja koleżanka, czyli dokładnie 10 lat temu
Layla79 jest offline  
Stary 2009-04-01, 20:00   #3386
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Kiedy ostatnio widzialyscie na truskawce podklady Estee Lauder Double Wear w odcieniach, Bone, Shell lub Ivory Cream?

Myslicie, ze Double Wear Light 01 jest jasniejszy od Fresco czy taki sam? Jak sie w ogole spisuje ta wersja Light? kryje tak samo? Macie jakies porownanie do DW lub ewentualnie do Vichy?

A widzial ktos moze na truskawce Shiseido Illuminating (Nie pamietam nazwy, ten potrojny puder rozswietlajacy)?
Ajsun jest offline  
Stary 2009-04-01, 20:51   #3387
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

dziewczyny rzucicie skłówko o tej palecie? http://pl.strawberrynet.com/makeup/c...653/?CatgId=15 jakie to dokładnie kolorki?
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2009-04-02, 09:37   #3388
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Wreszcie pojawil sie korektor HR
vril jest offline  
Stary 2009-04-02, 11:24   #3389
mogwaica
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 521
GG do mogwaica
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Wreszcie pojawil sie korektor HR
Polecam korektor Biotherm mam Helenkę i dla mnie yen pierwszy lepszyAle to tak dla kogoś kto nie wie jak działa biotherm..
__________________
Im niższa kultura tym naśladownictwo bardziej rozwinięte...


mogwaica jest offline  
Stary 2009-04-02, 11:45   #3390
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez mogwaica Pokaż wiadomość
Polecam korektor Biotherm mam Helenkę i dla mnie yen pierwszy lepszyAle to tak dla kogoś kto nie wie jak działa biotherm..
jak działa, bo ja nie wiem
izabellini jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:58.