Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI - Strona 24 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-11-26, 23:42   #691
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
tylko czy to nie bedzie efekt podobny do shimmerkow? bo ja tak chce ale jak przyjdzie co do czego to juz rozwazniejsza jestem niz kiedys bo i dolar wysoki!
efekt jak po szachownicy (podobno, bo szachownicy nie mam), czyli nie jak szimerek tylko bardziej metaliczny cudne poliki po nim sa

Cytat:
Napisane przez candace1 Pokaż wiadomość
Aha - i mam pytanie do użytkowniczek MAVALI do rzęs. Jak się sprawuje?? Bo ją też zamówiłam i dostanę sztuczne rzęsy gratis i nie wiem czy to jest jakiś znak czy coś:c ool:
ja tez zadowolona z Mavali rzesy wyraznie dluzsze i chyba gestsze ale nadal mi wypadaja tak jak wczesniej moze za mocno zmywam make-up?
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-11-26, 23:45   #692
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 22 629
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

mi wypadaja rzesy po srodku do demakijazu - skusilam sie na Ziaje i zaluje, oddaje mamie Wczesniej tego nie bylo
ranka jest offline  
Stary 2008-11-27, 00:02   #693
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

moze rzeczywiscie to demakijaz? ja mialam Lancoma probeczke dwufazowego, ale dzisiaj kupilam Olay, zobaczymy jak po tym bedzie
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-11-27, 06:58   #694
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
ten w rzeczywistości jest bardziej rozbielony. to chyba najładniejszy błyszczyk, jaki miałam a po Twoim avatarku wnioskuję, że się malujemy podobnie w ogóle zastanawiam się nad zapasem shimmerka, zużyłam już połowę. i co będzie jak zobaczę dziurę?

Ranka, tak btw, wielkie zęby Ci urosły od czasu, jak mnie nie było!
Layla79 jest offline  
Stary 2008-11-27, 10:01   #695
hałas
Wiele hałasu o nic.
 
Avatar hałas
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Zachodnniopomorskie
Wiadomości: 385
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Witam,
składam moja obiecaną recenzje:
-podtwierdzam że ogromniaste drobinki tworzace efekt choinki zniknęły po kilku machnięciach pędzlem, obenie zostały tlko mikroskopijne złote iskierki, aby je zobaczyć nalezy przytknąc nos do lustra, nadają jednak zlocistego rozświetlenia.
-absolutnie zadnego różu co dla mnie jest bardzo wązne bo jestem naczynkowcem
-efekt brązowienia na bladej skórze bardzo naturalny, niezuważyłam mocnej pomarańczawości, są to raczej odcienie złota i brązu ale to będe cały czas weryfikować
-brazer jest trwały trzyma się buzi, daje minimalny efekt matowienia, i trochę więcej krycia ale to chyba nie jego zadanie
-można stopniować efekt brązowienia, od delikatnego przyciemnienia bladolicych po efekt słonecznej opalniezny
-łatwo się nakłada, nie tworzy plam, chciałam podkreślic że jestem totalnym laikiem w makijażu, a ten puder nie sprawił mi zadnego problemu
-pędzlek dołączony do opakowania jest totalnym nieporozumieniem
-zpach mi niestety nie odpowiada jest troche duszący, ale to kwestia gustu

To chyba wszystko, jutro stestuje go całkowicie w świetle dziennym (wyzdrowiałam) i doposze moje spostrzeżenia.
__________________
Na ochronę przed hałasem organizm zużywa ogromne ilości energii.
hałas jest offline  
Stary 2008-11-27, 10:11   #696
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 799
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
ten w rzeczywistości jest bardziej rozbielony. to chyba najładniejszy błyszczyk, jaki miałam a po Twoim avatarku wnioskuję, że się malujemy podobnie w ogóle zastanawiam się nad zapasem shimmerka, zużyłam już połowę. i co będzie jak zobaczę dziurę?
czuję się skuszona

A ja nie lubię jednak szimerka Mam różowego i chcę się pozbyć(uzyłam kilka razy), jakbyś chciała to daj znać. Zdecydowanie lepiej mi w cieplejszych kolorach na polikach
Reese jest offline  
Stary 2008-11-27, 11:00   #697
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 429
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez hałas Pokaż wiadomość
Witam,
składam moja obiecaną recenzje:
-podtwierdzam że ogromniaste drobinki tworzace efekt choinki zniknęły po kilku machnięciach pędzlem, obenie zostały tlko mikroskopijne złote iskierki, aby je zobaczyć nalezy przytknąc nos do lustra, nadają jednak zlocistego rozświetlenia.
-absolutnie zadnego różu co dla mnie jest bardzo wązne bo jestem naczynkowcem
-efekt brązowienia na bladej skórze bardzo naturalny, niezuważyłam mocnej pomarańczawości, są to raczej odcienie złota i brązu ale to będe cały czas weryfikować
-brazer jest trwały trzyma się buzi, daje minimalny efekt matowienia, i trochę więcej krycia ale to chyba nie jego zadanie
-można stopniować efekt brązowienia, od delikatnego przyciemnienia bladolicych po efekt słonecznej opalniezny
-łatwo się nakłada, nie tworzy plam, chciałam podkreślic że jestem totalnym laikiem w makijażu, a ten puder nie sprawił mi zadnego problemu
-pędzlek dołączony do opakowania jest totalnym nieporozumieniem
-zpach mi niestety nie odpowiada jest troche duszący, ale to kwestia gustu

To chyba wszystko, jutro stestuje go całkowicie w świetle dziennym (wyzdrowiałam) i doposze moje spostrzeżenia.
oj ladny z opisu ale dla mnie bedzie za delikatny niestety

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
efekt jak po szachownicy (podobno, bo szachownicy nie mam), czyli nie jak szimerek tylko bardziej metaliczny cudne poliki po nim sa

ja tez zadowolona z Mavali rzesy wyraznie dluzsze i chyba gestsze ale nadal mi wypadaja tak jak wczesniej moze za mocno zmywam make-up?
mi tez zaczely znowu wypadac:/ ale moze od zmiany niektorych kolorowych kosmetykow wiec i je odstawiam na jakis czas zeby nie bylo!
skusilabym sie na ta laure a ona daje cieply odcien czy chlodny?
Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
trzeba bylo od razu pisac ze o seasam chodzi bo ja sie na niego czaje hoho! Layla a on cos widoczny jest na ustach ? przyciemniajacy albo rozjasniajacy?
__________________
Dimipedia
Artdeco long-lasting liquid lipstick i glossy lip oil
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-11-27, 11:17   #698
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 799
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
trzeba bylo od razu pisac ze o seasam chodzi bo ja sie na niego czaje hoho! Layla a on cos widoczny jest na ustach ? przyciemniajacy albo rozjasniajacy?
pamietam że się na niego napalałyśmy
Reese jest offline  
Stary 2008-11-27, 11:33   #699
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

mi tez zaczely znowu wypadac:/ ale moze od zmiany niektorych kolorowych kosmetykow wiec i je odstawiam na jakis czas zeby nie bylo!
skusilabym sie na ta laure a ona daje cieply odcien czy chlodny?
nie wiem wlasnie co to rzesiska tak lecaale ladniusie dlugie sa po Mavali

Laura w zaleznosci od kolorku chyba moze byc ciepla lub chlodna ja mam Golden Mozaic i jest to cieply odcien, w lato wygladal cudownie (teraz tez )
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-11-27, 11:43   #700
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 429
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
pamietam że się na niego napalałyśmy
oj tak i to dosc dlugo!
Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
nie wiem wlasnie co to rzesiska tak lecaale ladniusie dlugie sa po Mavali

Laura w zaleznosci od kolorku chyba moze byc ciepla lub chlodna ja mam Golden Mozaic i jest to cieply odcien, w lato wygladal cudownie (teraz tez )
hym ja chlodne potrzebuje
__________________
Dimipedia
Artdeco long-lasting liquid lipstick i glossy lip oil
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-11-27, 13:04   #701
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

nowe promo na Tru!!!

http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL


dimiti, blyszczyki sa!!
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-11-27, 13:30   #702
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 429
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
nowe promo na Tru!!!

http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL


dimiti, blyszczyki sa!!
super super super!!
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL

chyba sobie klikne cos z bourjoisa i estee laudera!
__________________
Dimipedia
Artdeco long-lasting liquid lipstick i glossy lip oil
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-11-27, 13:57   #703
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Reese - napisałam pw, jakby co, daj znać

Dimiti, ja to nie wiem do końca, czy 65 jest kryjący, ponieważ mam taką manię rozbielonych z lekka ust i zawsze najpierw smaruję je delikatnie korektorem, potem troszki pudru po całości twarzy i na koniec make-upu błyszczyk. czyli nie nakładam go na gołe usta. ale moim zdaniem on daje delikatną powłoczkę łososiowego (wbrew zdjęciom) koloru, czyli efekt rozbielonych ust osiągnięty. dla mnie gites wolę łososia, niż chłodny róż, on tak wysubtelnia rysy i tak ładnie ogólnie. chłodne róże też gites, ale jest gites i bardziej gites.

W ogóle nadal jestem w szoku, że mi oddali te 160 zeta, dziewczyny, ja oszalałam, kupiłam tusz ysl i nie wiem, co kupić za resztę, czyli 75 zł. te ceny tak podskoczyły, że na Tru to jak w perfumerii normalnie. kiedyś to cień byłby albo błyszczyk, a teraz? kupa..
Layla79 jest offline  
Stary 2008-11-27, 14:03   #704
Jeanne90
Zakorzenienie
 
Avatar Jeanne90
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5 842
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

A do mnie dzisiaj dotarł mój zestaw Fatale z Tru
__________________
Jeanne90 jest offline  
Stary 2008-11-27, 14:07   #705
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 429
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
Reese - napisałam pw, jakby co, daj znać

Dimiti, ja to nie wiem do końca, czy 65 jest kryjący, ponieważ mam taką manię rozbielonych z lekka ust i zawsze najpierw smaruję je delikatnie korektorem, potem troszki pudru po całości twarzy i na koniec make-upu błyszczyk. czyli nie nakładam go na gołe usta. ale moim zdaniem on daje delikatną powłoczkę łososiowego (wbrew zdjęciom) koloru, czyli efekt rozbielonych ust osiągnięty. dla mnie gites wolę łososia, niż chłodny róż, on tak wysubtelnia rysy i tak ładnie ogólnie. chłodne róże też gites, ale jest gites i bardziej gites.

W ogóle nadal jestem w szoku, że mi oddali te 160 zeta, dziewczyny, ja oszalałam, kupiłam tusz ysl i nie wiem, co kupić za resztę, czyli 75 zł. te ceny tak podskoczyły, że na Tru to jak w perfumerii normalnie. kiedyś to cień byłby albo błyszczyk, a teraz? kupa..
hym to ja ni wim czy mi bedzie dobrze w lososiu mi pasuja najbardziej chlodne blade roze i beze

ale ale wypatrzylam sobie to na tru
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL

i ta pomadke co wyzej<lol>
__________________
Dimipedia
Artdeco long-lasting liquid lipstick i glossy lip oil
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-11-27, 14:26   #706
Priyaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 2 923
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

drogie dziewczęta
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL czy to znacie??
Priyaa jest offline  
Stary 2008-11-27, 14:27   #707
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 429
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
ja osobiscie nie
klikam sobie chyba dwie pomadki toma forda i 2 blyszczyki estee laudera i 2 roze bourjoisa
ale one z mojej must have listy!
__________________
Dimipedia
Artdeco long-lasting liquid lipstick i glossy lip oil
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-11-27, 15:25   #708
evenstar
Zakorzenienie
 
Avatar evenstar
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 005
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
hej, nie otwieralam ale udalo mi sie dojrzec kod cieni przez bok woreczka- datacalculator pokazal styczen 2007, wiec jak chyba ok?;-)
I ciagle nie moge przezyc tej beznadziejnej kosmetyczki, jak Lancome moglo zlecic uszycie takiego czegos .....brrrr
styczen 2007 to nawet bardzo dobrze, chyba sie skusze! bardzo dziekuje w kazdym razie

co do kosmetyczki to chyba tez mnie czeka przygoda z nia :P zdam relacje!
evenstar jest offline  
Stary 2008-11-27, 15:38   #709
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 221
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cześć Dziewczy
Ostatnio tylko Was podczytywałam, nie udzielałam się i na Tru też nie zaglądałam ze względu na ceny.
Ale widzę że od 2 dni ceny już troszeczkę lepsze no i ta dzisiejsza nowa oferta specjalna


Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
hym to ja ni wim czy mi bedzie dobrze w lososiu mi pasuja najbardziej chlodne blade roze i beze

ale ale wypatrzylam sobie to na tru
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL

i ta pomadke co wyzej<lol>
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja osobiscie nie
klikam sobie chyba dwie pomadki toma forda i 2 blyszczyki estee laudera i 2 roze bourjoisa
ale one z mojej must have listy!
Dimiti na plotkowym m-habibi napisała że te błyszczyki EL sa niewarte zakupu. Wodniste, szybko znikają z ust i zostawiaja białe kreski.
Te pomadki Toma Forda interesujace, ze świeżością tez nie będzie źle bo to kolekcja lato 2007.
Wklejem real foto pomadek 02 Azuree Nude (zdjęcia 1-4) i 04 Cap Bronzee Nude (zdjęcia 5 i 6). Wszystko znalezione na eBay
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg el azzure nude_5.jpg (31,5 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg el azzure nude_4.jpg (67,0 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg el azzure nude_3.jpg (23,6 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg el azzure nude_2.jpg (12,4 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg el azzure nude bronze_1.jpg (34,3 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg el azzure nude bronze.jpg (33,1 KB, 18 załadowań)

Edytowane przez dennyrose
Czas edycji: 2008-11-27 o 15:46
dennyrose jest offline  
Stary 2008-11-27, 15:51   #710
sandramcpherson
Przyczajenie
 
Avatar sandramcpherson
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 13
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Mam pytanko, czy ktoś bedzie zamawiał na truskawce zestaw do makijazu oczu Fatale?? Chętnie bym się przyłączyła.
sandramcpherson jest offline  
Stary 2008-11-27, 16:03   #711
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 22 629
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

nie robimy zbiorowych zamowien - bo sie nie oplaca, zwlaszcza ze wysylka darmowa. jest ryzyko ze UC zlapie
ranka jest offline  
Stary 2008-11-27, 16:50   #712
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Cześć Dziewczy
Ostatnio tylko Was podczytywałam, nie udzielałam się i na Tru też nie zaglądałam ze względu na ceny.
Ale widzę że od 2 dni ceny już troszeczkę lepsze no i ta dzisiejsza nowa oferta specjalna






Dimiti na plotkowym m-habibi napisała że te błyszczyki EL sa niewarte zakupu. Wodniste, szybko znikają z ust i zostawiaja białe kreski.
Te pomadki Toma Forda interesujace, ze świeżością tez nie będzie źle bo to kolekcja lato 2007.
Wklejem real foto pomadek 02 Azuree Nude (zdjęcia 1-4) i 04 Cap Bronzee Nude (zdjęcia 5 i 6). Wszystko znalezione na eBay
Nawet nie wiesz jaka Ci jestem wdzieczna, ze napisalas o tych blyszczkach, bo juz je mialam w koszyku ;-))) a to bez sensu, bo w domu mam ok. 20 wszystkich mazidelek do ust ;-))))) Naprawde skutecznie mnie odwiodlas od nieprzemyslanego zakupu, dzieki ;-))))
Taszanta jest offline  
Stary 2008-11-27, 17:05   #713
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 221
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Nawet nie wiesz jaka Ci jestem wdzieczna, ze napisalas o tych blyszczkach, bo juz je mialam w koszyku ;-))) a to bez sensu, bo w domu mam ok. 20 wszystkich mazidelek do ust ;-))))) Naprawde skutecznie mnie odwiodlas od nieprzemyslanego zakupu, dzieki ;-))))
Taszanta po to właśnie tutaj jesteśmy - żeby kusić albo odradzać jeżeli trzeba
Tak naprawdę to m-habibi należą się podziękowania
A te pieniadze zaoszczędzone na błyszczykach na pewno spożytkujesz na coś 1000 razy lepszego
dennyrose jest offline  
Stary 2008-11-27, 17:07   #714
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
hym to ja ni wim czy mi bedzie dobrze w lososiu mi pasuja najbardziej chlodne blade roze i beze

ale ale wypatrzylam sobie to na tru
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=E#DETAIL

i ta pomadke co wyzej<lol>
Z datami tych błyszczyków nie jest najlepiej i ogólnie są takie se
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-11-27, 17:40   #715
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 730
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Co do błyszczyków EL to jestem bardzo ostrozna, mialam Cool Coconut (aktualnie leci do Indiaminki), uwaga one sa baaardzo rzadkie, czyli koloru w nich jak na lekarstwo, dają efekt mokrych ust i tyle. Preferuje treściwsze
Dziewczyny co myslicie o pędzlach na tru?
__________________
Największym złudzeniem człowieka jest przeświadczenie że ma czas.

Regulamin targowiska

virtual_reality jest offline  
Stary 2008-11-27, 17:52   #716
yoona
Zakorzenienie
 
Avatar yoona
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 7 516
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

eee a ja kliknelam ten blyszczyk..to mnie zalamalyscie:/
to moze chociaz sie nie kleją?
__________________
Adoptuj Uszate Serduszko!
Klik!

Blogowy świat




yoona jest offline  
Stary 2008-11-27, 17:54   #717
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 730
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez yoona Pokaż wiadomość
eee a ja kliknelam ten blyszczyk..to mnie zalamalyscie:/
to moze chociaz sie nie kleją?
Kleić się nie kleją
__________________
Największym złudzeniem człowieka jest przeświadczenie że ma czas.

Regulamin targowiska

virtual_reality jest offline  
Stary 2008-11-27, 18:06   #718
Priyaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 2 923
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Dimiti na plotkowym m-habibi napisała że te błyszczyki EL sa niewarte zakupu. Wodniste, szybko znikają z ust i zostawiaja białe kreski.
Te pomadki Toma Forda interesujace, ze świeżością tez nie będzie źle bo to kolekcja lato 2007.
Wklejem real foto pomadek 02 Azuree Nude (zdjęcia 1-4) i 04 Cap Bronzee Nude (zdjęcia 5 i 6). Wszystko znalezione na eBay
Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Z datami tych błyszczyków nie jest najlepiej i ogólnie są takie se
Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Co do błyszczyków EL to jestem bardzo ostrozna, mialam Cool Coconut (aktualnie leci do Indiaminki), uwaga one sa baaardzo rzadkie, czyli koloru w nich jak na lekarstwo, dają efekt mokrych ust i tyle. Preferuje treściwsze
Dziewczyny co myslicie o pędzlach na tru?
uffff a ja już je kliknęłam, ale jeszcze nie zapłaciłam. I w takim razie nie zapłacę
Priyaa jest offline  
Stary 2008-11-27, 19:05   #719
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Dziewczyny, miala ktoras z Was kiedys blyszczyk Kanebo T`Estimo?

Nigdzie nie moge znalezc recenzji i nie wiem czy warto.


http://oth.strawberrynet.com/product...oChar=K#DETAIL
Ajsun jest offline  
Stary 2008-11-27, 19:41   #720
Violka33
Raczkowanie
 
Avatar Violka33
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 308
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

A ja chciałam poskarżyć na Truskawę, kupiłam tusz Lancome Virtuose i dostałam jakiś taki suchy że pomalować się nie mogłam. Chyba stare mają te tusze, bo jak miałam Hypnose kupiony w perfumerii czy na Allegro to na początku był mokry i rzadki, a ten to szuszyk normalnie...
Violka33 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:19.