Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI - Strona 35 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-12-05, 22:04   #1021
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Powiem Ci na pocieszenie ze mi dzis wreszcie laskawie dostarczyli perfumy a na tym dokumencie potwierdzajacym pobrana oplate z tylu przybili taka oooogromna pieczec ze jak bym nie zaplacila tych wszystkich oplat MOJEGO DLUGU CELNEGO to mi grozi postepowanie egzekucyjne.....coz nie wiedzialam ze zakupy na Truskawce to taka powazna sprawa
ło matko! jak to zabrzmiało... zdarzyło mi się już kilka razy płacić opłaty celne ale przynajmniej mi oszczędzili takich pieczęci... to teraz zaczynają tak straszyć
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:11   #1022
Agnieszka32
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 833
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
przeleciałam z tym kodem przez wszystkie marki w dekalkulatorze i trzy albo cztery razy wyszło mi 2000-8, ale mam nadzieje że to pomyłka...
jestem w temacie kompletnie zielona, ale czy nie mozna zadać pytania odnośnie kodu na opakowaniu danego produktu oferowanego przez truskawę?
__________________

Chcesz poprawić los zwierzaków ze schroniska - kliknij, żeby napełnić pustą miskę:

http://9.bb/183291/pustamiska
Agnieszka32 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:14   #1023
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Agnieszka32 Pokaż wiadomość
jestem w temacie kompletnie zielona, ale czy nie mozna zadać pytania odnośnie kodu na opakowaniu danego produktu oferowanego przez truskawę?
hmmm... pewnie mozna, ale chyba raczej nie przyznają się że sprzedają przeterminowane rzeczy...
można jeszcze wysłać do nich maila z ionformacją że coś jest stare i czekać np na zwrot kasy...
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:18   #1024
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
przeleciałam z tym kodem przez wszystkie marki w dekalkulatorze i trzy albo cztery razy wyszło mi 2000-8, ale mam nadzieje że to pomyłka...
kurcze, męczy mnie ten krem, bo też go kliknęam tylko jeszcze wstrzymałam się z zapłatą.
Znalazłam go na stronie sklepu izraelskiego, więc może nie jest z 2000 roku...?
http://www.ajudaica.com/
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:18   #1025
Agnieszka32
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 833
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
hmmm... pewnie mozna, ale chyba raczej nie przyznają się że sprzedają przeterminowane rzeczy...
można jeszcze wysłać do nich maila z ionformacją że coś jest stare i czekać np na zwrot kasy...
No tak, ale czy udzielaja takich informacji przed zakupami...?
__________________

Chcesz poprawić los zwierzaków ze schroniska - kliknij, żeby napełnić pustą miskę:

http://9.bb/183291/pustamiska
Agnieszka32 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:27   #1026
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
przeleciałam z tym kodem przez wszystkie marki w dekalkulatorze i trzy albo cztery razy wyszło mi 2000-8, ale mam nadzieje że to pomyłka...
Podrzuc mi prosze linki do tych dekalkulatorow, mam tylko 1, jakis ubogi
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:27   #1027
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Agnieszka32 Pokaż wiadomość
No tak, ale czy udzielaja takich informacji przed zakupami...?
w to wątpie...
niestety kupując ryzykujemy, tym bardziej jeżeli rzecz jest z oferty specjalnej i kosztuje połowę mniej...
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:29   #1028
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Podrzuc mi prosze linki do tych dekalkulatorow, mam tylko 1, jakis ubogi
w tym sprawdzałam
http://datecalculator.googlepages.com/englishhomepage
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:38   #1029
Agnieszka32
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 833
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Dziewczyny jak sie nauczyc wielocytowania???... nie moge tego rozszyrowac a nie chce zasmiecac watku kilkoma postami na raz....
To może przy okazji ja tez sie podepnę...
Baaardzo proszę o krótki kurs wielocytowania
__________________

Chcesz poprawić los zwierzaków ze schroniska - kliknij, żeby napełnić pustą miskę:

http://9.bb/183291/pustamiska
Agnieszka32 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:40   #1030
Agnieszka32
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 833
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
w to wątpie...
niestety kupując ryzykujemy, tym bardziej jeżeli rzecz jest z oferty specjalnej i kosztuje połowę mniej...
Własnie troszke sie boje tego ryzyka....sama używam kolorówki rzadko, więc raczej staram sie kupować rzeczy z długa datą ważności...
__________________

Chcesz poprawić los zwierzaków ze schroniska - kliknij, żeby napełnić pustą miskę:

http://9.bb/183291/pustamiska
Agnieszka32 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:44   #1031
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Co do wielocytowania.
Klikamy na plusiki przy wiadomosciach ktore chcemy zacytowac, przy ostatniej wioadmosci (ktorą chcemy zacytowac0 klikamy "cytuj".
Pojawiają sie nam cytaty, dopisujemy nasz komentarz po [/QUOTE] (zaraz po wypowiedzi osoby która chcemy zacytować),czyli pod cytatem

Co do podanego dekalkulaotra, korzystam z tego i nie ma tam własnie firmy ahava

Edytowane przez virtual_reality
Czas edycji: 2008-12-05 o 22:48 Powód: pomyłka w instrukcji ;)
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:53   #1032
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Agnieszka32 Pokaż wiadomość
Własnie troszke sie boje tego ryzyka....sama używam kolorówki rzadko, więc raczej staram sie kupować rzeczy z długa datą ważności...
Cytat:
Napisane przez Agnieszka32 Pokaż wiadomość
To może przy okazji ja tez sie podepnę...
Baaardzo proszę o krótki kurs wielocytowania
Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Co do wielocytowania.
Klikamy na plusiki przy wiadomosciach ktore chcemy zacytowac, przy ostatniej wioadmosci (ktorą chcemy zacytowac0 klikamy "cytuj".
Pojawiają sie nam cytaty, dopisujemy nasz komentarz po
(zaraz po wypowiedzi osoby która chcemy zacytować),czyli pod cytatem

Co do podanego dekalkulaotra, korzystam z tego i nie ma tam własnie firmy ahava [/quote]


Udalo mi sie, dzieki
Taszanta jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:55   #1033
Agnieszka32
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 833
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

To od razu wypróbuje to wielocytowanie...
Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
To jest chyba jedyny kalkulator w sieci...

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Co do wielocytowania.
Klikamy na plusiki przy wiadomosciach ktore chcemy zacytowac, przy ostatniej wioadmosci (ktorą chcemy zacytowac0 klikamy "cytuj".
Pojawiają sie nam cytaty, dopisujemy nasz komentarz po
(zaraz po wypowiedzi osoby która chcemy zacytować),czyli pod cytatem

Co do podanego dekalkulaotra, korzystam z tego i nie ma tam własnie firmy ahava [/quote]

kasiek napisała, że wklepała ten kod i sprawdziła dla wszystkich firm, które sa w tym kalkulatorze i ze dla bodajze czterech wyskoczyła data produkcji 2000-08...
__________________

Chcesz poprawić los zwierzaków ze schroniska - kliknij, żeby napełnić pustą miskę:

http://9.bb/183291/pustamiska
Agnieszka32 jest offline  
Stary 2008-12-05, 22:58   #1034
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Acha no to ja sie bede upierac ze to jest data produkcji

Dziewczyny wyedytowałam! Wpisujemy nasz komentarz po [/quote]
Ciesze sie ze pomogłam
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-12-05, 23:18   #1035
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Acha no to ja sie bede upierac ze to jest data produkcji
wcześniej napisałaś że kremik jest dobry.A coś więcej możesz o nim napisać? nie zauważyłaś nic dziwnego? nie szczypie, nie smrodkuje...? jakieś jednodniowe efekty zauważyłaś? te dobre oczywiście...
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-05, 23:23   #1036
Agnieszka32
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 833
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Dziewczyny wyedytowałam! Wpisujemy nasz komentarz po
Ciesze sie ze pomogłam [/quote]

Dzięki za pomoc
__________________

Chcesz poprawić los zwierzaków ze schroniska - kliknij, żeby napełnić pustą miskę:

http://9.bb/183291/pustamiska
Agnieszka32 jest offline  
Stary 2008-12-05, 23:26   #1037
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
wcześniej napisałaś że kremik jest dobry.A coś więcej możesz o nim napisać? nie zauważyłaś nic dziwnego? nie szczypie, nie smrodkuje...? jakieś jednodniowe efekty zauważyłaś? te dobre oczywiście...
Mam skóre przesuszoną latami walki z trądzikiem, miejscami strasznie sie łuszczy po kwasie migdałowym, dodatkowo jest bardzo wrazliwa. Krem nie szczypie, a wręcz łągodzi podrażnienia, daje efekt chłodzenia, natychamistowe nawilżenie, stosowałam na noc, rano buźka pierwa klasa, szkoda mi było go zmywać.
Dodatkowo widac i czuć wyraźnie efekt wygładzenia, dla mnie bomba i nie ma absolutnie mowy zeby był przeterminowany, pachnie bardzo przyjemnie, delikatnie, nie nachalnie. Konsystencja normalna, super się wchłania, moge wychwalac pod niebiosy
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-12-06, 00:07   #1038
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mam skóre przesuszoną latami walki z trądzikiem, miejscami strasznie sie łuszczy po kwasie migdałowym, dodatkowo jest bardzo wrazliwa. Krem nie szczypie, a wręcz łągodzi podrażnienia, daje efekt chłodzenia, natychamistowe nawilżenie, stosowałam na noc, rano buźka pierwa klasa, szkoda mi było go zmywać.
Dodatkowo widac i czuć wyraźnie efekt wygładzenia, dla mnie bomba i nie ma absolutnie mowy zeby był przeterminowany, pachnie bardzo przyjemnie, delikatnie, nie nachalnie. Konsystencja normalna, super się wchłania, moge wychwalac pod niebiosy
bardzo Ci dziekuje ja mam podobne problemy, do tego teraz skóra przesuszyła mi sie makabrycznie i potrzebuje dobrego nawilżacza, a nic na mnie nie działa...
w takim razie będę za niego płacić i odprawiać modły co by mi go nie capneli celnicy

a tak btw to całkiem fajne rzeczy poczytałam o tej firmie...
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-06, 00:23   #1039
sunprince
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 152
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
no i złapali mi paczkę o wartości 40 zł
teraz mam spokojnie miesiąc czekania.
I jak tu sie nie wściekać....
Wytłumaczcie laikowi jak to jest.
Idzie paczka, łapią ją i dostajecie zawiadomienie, że jest złapana? I dopiero po miesiącu wysyłają do Was?
Zupełnie tego nie rozumiem, a powoli szykuję się do jakiegoś pierwszego zamówienia.
__________________
sunprince jest offline  
Stary 2008-12-06, 00:27   #1040
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
bardzo Ci dziekuje ja mam podobne problemy, do tego teraz skóra przesuszyła mi sie makabrycznie i potrzebuje dobrego nawilżacza, a nic na mnie nie działa...
w takim razie będę za niego płacić i odprawiać modły co by mi go nie capneli celnicy

a tak btw to całkiem fajne rzeczy poczytałam o tej firmie...
Właśnie zastanaiwam się nad balsamem do ciała z tej firmy, ale to moze w przyszłym roku juz

Cytat:
Napisane przez sunprince Pokaż wiadomość
Wytłumaczcie laikowi jak to jest.
Idzie paczka, łapią ją i dostajecie zawiadomienie, że jest złapana? I dopiero po miesiącu wysyłają do Was?
Zupełnie tego nie rozumiem, a powoli szykuję się do jakiegoś pierwszego zamówienia.
Zawiadomienie ze jest złapana, musisz wysłac im potwierdzenie złozenia zamowienia i wtedy Ci odsyłają (3dni do 30dni czekania), płacisz listonoszowi vat i dostajesz paczuche
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-12-06, 00:32   #1041
sunprince
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 152
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Zawiadomienie ze jest złapana, musisz wysłac im potwierdzenie złozenia zamowienia i wtedy Ci odsyłają (3dni do 30dni czekania), płacisz listonoszowi vat i dostajesz paczuche
Dzięki wielkie za wyjaśnienie.
__________________
sunprince jest offline  
Stary 2008-12-06, 01:07   #1042
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 039
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
ja mam jeszcze jedną uwagę odnośnie uzywania PI (czego nie zauważyłam w szimerku rose) - mianowicie jak PI nakladałam pędzelkiem to drobinki mi sie osypywały i tylko osiadały na górnej częsci kości policzkowych, a ostatnio zaczełam się mazać paluchem - i tu efekt jest rewelacyjny, te drobinki tak jakby się wtapiają w skórę, dając jednolity efekt, dużo lepszy jak po pędzlu.
Ale to tylko moje odczucie. W każdym razie, ciesze się że mam jedno pudełko w zapasie
moje też dokładnie to samo ostatnio zauważyłam. Na początku byłam zadowolona średnio-teraz z rozcieraniem cuuudooooo

a w ogóle to użyłam dopiero 1 raz na noc tego cuda na rzęsy Mavala, i dzisiejsze malowanie to był szok-rzęsy grube, rozdzielone, podkręcone, mimo że ciągle ten sam tusz i sposób malowania ten sam, a nigdy aż tak nie wyglądały
Priyaa jest offline  
Stary 2008-12-06, 07:51   #1043
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Dziewczyny, datrło wczoraj moje awizo.. więc paczka z 21.11 czeka na poczcie....:j upi:

Widziałyście ofertę DOUGLAS??? jest YSL Eclert na 99 zł w promocji świątecznej i L.Lempnicka za 116 zł 30 mil. Ja chyba się skuszę..... Było jeszcze trochę innych ale to akurat planuję zakupić..

YSL korektorka nie miałam jeszcze, ale słyszałam, że rewelacja!
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-06, 09:31   #1044
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
bardzo Ci dziekuje ja mam podobne problemy, do tego teraz skóra przesuszyła mi sie makabrycznie i potrzebuje dobrego nawilżacza, a nic na mnie nie działa...
w takim razie będę za niego płacić i odprawiać modły co by mi go nie capneli celnicy

a tak btw to całkiem fajne rzeczy poczytałam o tej firmie...
a gdzie czytalas, mozesz dac jakis link, bo ja nie bardzo cos moglam znalezc?
Cytat:
Napisane przez sunprince Pokaż wiadomość
Wytłumaczcie laikowi jak to jest.
Idzie paczka, łapią ją i dostajecie zawiadomienie, że jest złapana? I dopiero po miesiącu wysyłają do Was?
Zupełnie tego nie rozumiem, a powoli szykuję się do jakiegoś pierwszego zamówienia.
Jesli jestes z Wawy to mozesz odebrac osobiscie ale to gdzies na dalekim Ursynowie, no ale dostajesz ja od razu......
Taszanta jest offline  
Stary 2008-12-06, 10:04   #1045
Annaluka
Zakorzenienie
 
Avatar Annaluka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 003
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
L.Lempnicka za 116 zł 30 mil. Ja chyba się skuszę....

To drogo. Bo w Naturze 30 ml Lempickiej jest bodajże za 79 lub 89 zł. Nie pamiętam dokładnie
A w Superpharm 50 ml Lempickiej było swego czasu za około 90 zł.

Żadna promocja w Douglasie.
__________________
Wszyscy mają bloga - mam i ja
Bella Beauty
Annaluka jest offline  
Stary 2008-12-06, 10:46   #1046
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
Dziewczyny, datrło wczoraj moje awizo.. więc paczka z 21.11 czeka na poczcie....:j upi:

Widziałyście ofertę DOUGLAS??? jest YSL Eclert na 99 zł w promocji świątecznej i L.Lempnicka za 116 zł 30 mil. Ja chyba się skuszę..... Było jeszcze trochę innych ale to akurat planuję zakupić..

YSL korektorka nie miałam jeszcze, ale słyszałam, że rewelacja!
ja mam ten korektor 02
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-06, 11:42   #1047
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Zawiadomienie ze jest złapana, musisz wysłac im potwierdzenie złozenia zamowienia i wtedy Ci odsyłają (3dni do 30dni czekania), płacisz listonoszowi vat i dostajesz paczuche
Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość

Jesli jestes z Wawy to mozesz odebrac osobiscie ale to gdzies na dalekim Ursynowie, no ale dostajesz ja od razu......
Poznanianki za to chyba mogą odebrać paczki osobiście, w UC obok Dworca Zachodniego. Moje wezwanie swego czasu stamtąd przyszło, poszłam osobiście (jakoś w czerwcu to było) godzinka i paczuszka w moich rękach, jeszcze sobie miłą pogawędkę ucięłam z panią która mi te papierki wydawała o tym jaka to Truskawa fajna

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość

Widziałyście ofertę DOUGLAS??? jest YSL Eclert na 99 zł w promocji świątecznej i L.Lempnicka za 116 zł 30 mil. Ja chyba się skuszę..... Było jeszcze trochę innych ale to akurat planuję zakupić..

YSL korektorka nie miałam jeszcze, ale słyszałam, że rewelacja!
dooobra to ja się spytam - to YSL Eclat to korektor tak? to jego jest 30ml? bo w tej mojej gazetce tak jest napisane...napiszcie cos o nim. I co to daje?


Ahhh Wizażanka wczoraj kliknęła dla mnie ten PI. mam nadzieję, że przed Świętami dojdzie i że nie złapie go UC...
kasiaj85 jest offline  
Stary 2008-12-06, 11:46   #1048
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 523
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

kasiu nie - YSL to korektor rozswietlajacy w olówku ale jest jego 2,5 ml.

bardzo chwalony
ranka jest offline  
Stary 2008-12-06, 11:59   #1049
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
kasiu nie - YSL to korektor rozswietlajacy w olówku ale jest jego 2,5 ml.

bardzo chwalony
dzięki ranko za info
w mojej Douglasowej gazetce jest podane coś takiego: YSL Touche Eclat, 30ml, 140zł (przekreślone) i cena 99zł. I zdjecie czegosco wygląda jak korektor w pędzelku... Dlatego pytałam

hmm tutaj http://www.douglas.pl/magazin.php juz jest poprawione i pod nazwą jest napisane "korektor", w miejscu gzie w mojej gazetce jest napisane "30ml" coś im się rypło
kasiaj85 jest offline  
Stary 2008-12-06, 12:04   #1050
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 039
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
dzięki ranko za info
w mojej Douglasowej gazetce jest podane coś takiego: YSL Touche Eclat, 30ml, 140zł (przekreślone) i cena 99zł. I zdjecie czegosco wygląda jak korektor w pędzelku... Dlatego pytałam

hmm tutaj http://www.douglas.pl/magazin.php juz jest poprawione i pod nazwą jest napisane "korektor", w miejscu gzie w mojej gazetce jest napisane "30ml" coś im się rypło
na feelunique jest za około 78zł przy pesymistycznym kursie funta 4,70
ale widziałam, że na all można dostać jeszcze taniej
Priyaa jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:25.