Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI - Strona 44 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-12-12, 13:11   #1291
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 037
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ja tam od dawna mam bambuska i nie żałuję. To porządny brązerek Pomogłam ?
chyba tak miałam już na niego kilka OC i jakoś nie mogłam się zdecydować po czytaniu KWC a potem zapominałam i przepadało zresztą, zawsze można sprzedać na all

w ogóle to jestem w szoku i muszę się tym podzielić ostatnio baaardzo mocno wydzielało mi się sebum na twarzy, masakra to była. Zaczęłam używać kremu la roche posay hydreane legere i cud! Praktycznie nic się nie wydziela, miałam jakieś ciemne plamki na policzkach i zniknęły Takiego efektu to się nie spodziewałam taki delikatny OT
Priyaa jest offline  
Stary 2008-12-12, 13:29   #1292
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
wczoraj wypędzlowałam się (pędzel linieje) paseczkami po całej twarzy i muszę przyznać, że nie było źle nawet jakoś tak mi ją odświeżył, chyba przez te drobinki właśnie
kilka pociągnięć na szyi i nie było tragedii
jak ktoś nie ma ciemnej karnacji to polecam Goldena
jak patrzę na fotki tego ciemniejszego to mam wrażenie, że wpada bardziej w pomarańczowy brąz, Goldeny są bardziej ciasteczkowe, ale to może być złudne wrażenie sądząc li tylko po zdjęciach Kasi
po PI po czymś takim byłabym bombką, on ma większe te drobinki
hym a golden to odcien cieply czy chlodny?

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Cześć Karola - ja chyba też skorzystam.....tylko oszczędnie go dozuj bo pierwsze opakowanie to się szybko skończyło.
Dimiti tych jasnych to nie bo jak masz sunkiseda to po co ci Ja mysle, ze on taki będzie tylko bardziej drobinkowy ale tu PI załatwia sprawę
No cóż wypacykowana itp to dawaj do roboty wrrrrrrrhrrrrrr
heh no w sumie racja za ciemne zaplacilam mam OC na jasne wiec moge jeszcze myslec
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-12, 13:57   #1293
karola_sz
Rozeznanie
 
Avatar karola_sz
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 741
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Cześć Karola - ja chyba też skorzystam.....tylko oszczędnie go dozuj bo pierwsze opakowanie to się szybko skończyło.
Ja się trzymam Twoich wskazówek i używam oszczędnie. Nie mam innego wyjścia. Bo jak moja osobista Skarpeta (czyt. mąż) dowiedziałaby się ile krem kosztował, to by na zawał serca padła. Wg w/w Skarpety 20 zł za krem to już zdzierstwo.
karola_sz jest offline  
Stary 2008-12-12, 14:19   #1294
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

NOWE PURCHAWKI NA TRU (SPECIAL PURCHASE dla niewtajemniczonych )


Lecę oglądać tym bardziej że dolar spadł o 15 groszy
dennyrose jest offline  
Stary 2008-12-12, 14:39   #1295
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
ja jeszcze mam dylemat, mam OC na bambusa i ciągle myślę, czy płacić czy nie płacić... a niedługo mi się przeterminuje poradźcie, warto??
Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
NOWE PURCHAWKI NA TRU (SPECIAL PURCHASE dla niewtajemniczonych )


Lecę oglądać tym bardziej że dolar spadł o 15 groszy
To ja też lecę , dzięki za cynk, bo już dawno nie zaglądałam na tru ze względu na te ceny
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-12-12, 14:55   #1296
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 037
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
NOWE PURCHAWKI NA TRU (SPECIAL PURCHASE dla niewtajemniczonych )


Lecę oglądać tym bardziej że dolar spadł o 15 groszy
ja nic nie znalazłam

ciekawa jestem tylko czy ktoś kupi zielony błyszczyk

Edytowane przez Priyaa
Czas edycji: 2008-12-12 o 15:01
Priyaa jest offline  
Stary 2008-12-12, 15:33   #1297
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
ja nic nie znalazłam

ciekawa jestem tylko czy ktoś kupi zielony błyszczyk
A ja tak sobie myślę nad tym
http://pl.strawberrynet.com/productD...4329&CatgId=19
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-12-12, 16:33   #1298
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Mariola też myślę nad tym samym......a ten zielony błyszczyk to takiej jednej mojej koleżance bym wzieła ALE BY JEJ PASIŁ
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-12, 17:01   #1299
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
NOWE PURCHAWKI NA TRU (SPECIAL PURCHASE dla niewtajemniczonych )


Lecę oglądać tym bardziej że dolar spadł o 15 groszy
o zaraz ide ogladac!

dostalam dwie laurki z UC na pomadke el i roz bourjoisa 36
wiecie co....zauwazylam ze lepiej wygladam (a przynajmniej bardziej mi sie teraz podoba) jak mam policzki mazniete samym PI lekko albo rozswietlajacym revlonem, wiec jedyne co bedzie mnie kusilo ze swojej listy to meteoryty (i chanel) i teraz bede rozswietlaczy szukala!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-12, 17:05   #1300
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Dimiti
To może weźmiemy na spółkę to http://pl.strawberrynet.com/productD...5994&CatgId=19
Bo Hexana pisała, ze to rozświetla....
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-12, 17:08   #1301
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Dimiti
To może weźmiemy na spółkę to http://pl.strawberrynet.com/productD...5994&CatgId=19
Bo Hexana pisała, ze to rozświetla....
no w sumie tylko to strasznie male jest! a jak sie mi spodoba i bede chciala jeszcze jedno a Ty juz nie to co ja zrobie?
ale wiesz ze tez myslalam wlasnie o tym rozswietlaczu bo on podobno jest chlodny
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-12, 17:23   #1302
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
hym a golden to odcien cieply czy chlodny?
ciepły
izabellini jest offline  
Stary 2008-12-12, 17:26   #1303
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no w sumie tylko to strasznie male jest! a jak sie mi spodoba i bede chciala jeszcze jedno a Ty juz nie to co ja zrobie?
ale wiesz ze tez myslalam wlasnie o tym rozswietlaczu bo on podobno jest chlodny
To myśl bierzemy!!!!! Ale wydajne o!!! Kupisz inny rozświetlacz bo przeciez trzeba testować nie żeby znaleśc ten idealny..... to co mam klikać.....dwóch nie chcę
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-12, 17:51   #1304
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
ciepły
u to nie dla mnie
Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
To myśl bierzemy!!!!! Ale wydajne o!!! Kupisz inny rozświetlacz bo przeciez trzeba testować nie żeby znaleśc ten idealny..... to co mam klikać.....dwóch nie chcę
hym ja zachlanna jestem kliklam juz ale kliknij sobie na OC jeszcze lepiej bo jak mi sie spodoba to okaze sie ze CI nie oddam wiec narazie nie bedziesz mi kasy dawala

a ten brazerek elizki cieply jest czy chlodny? zaplace od razu za pomadke toma forda 04
wiecie co? chyba roze bourjoisa nie dla mnie! sa takie twarde ze ja oszaleje chyba!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram

Edytowane przez dimiti
Czas edycji: 2008-12-12 o 17:56
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-12, 18:08   #1305
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
u to nie dla mnie

hym ja zachlanna jestem kliklam juz ale kliknij sobie na OC jeszcze lepiej bo jak mi sie spodoba to okaze sie ze CI nie oddam wiec narazie nie bedziesz mi kasy dawala

a ten brazerek elizki cieply jest czy chlodny? zaplace od razu za pomadke toma forda 04
wiecie co? chyba roze bourjoisa nie dla mnie! sa takie twarde ze ja oszaleje chyba!
Acha....to klikłaś wiesz to ja poczekam...odcień paseczków kurcze mnie spasował i niby brąz a zimny sie wydawał wyglądałam super....dla mnie ekstra powinien ci bardzo pasować
Ty Dimiti ja burżujków jeszcze nie mam ale od ciebie zgapiłam a może pędzelek masz nie taki co trzeba.....
Ale w razie reklamacji to wiem kogo co i jak...ale te rzeczy co mi podsunełaś to te burzujki rekompensująwiec nie będę krzyczeć nawet nad tą pomarańczową brzoskwinka bo sie nia myziałam i wyszła bardzo fajnie Oooooo!!!
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-12, 18:25   #1306
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
ciepły
Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Acha....to klikłaś wiesz to ja poczekam...odcień paseczków kurcze mnie spasował i niby brąz a zimny sie wydawał wyglądałam super....dla mnie ekstra powinien ci bardzo pasować
Ty Dimiti ja burżujków jeszcze nie mam ale od ciebie zgapiłam a może pędzelek masz nie taki co trzeba.....
Ale w razie reklamacji to wiem kogo co i jak...ale te rzeczy co mi podsunełaś to te burzujki rekompensująwiec nie będę krzyczeć nawet nad tą pomarańczową brzoskwinka bo sie nia myziałam i wyszła bardzo fajnie Oooooo!!!
Dziewczyny to powiedzcie prosze, bo juz sie pogubilam ktore paseczki Ardenki waszym zdaniem sa cieple a ktore zimne
Taszanta jest offline  
Stary 2008-12-12, 18:38   #1307
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość

ooo super wyglada ten kremik
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-12-12, 18:39   #1308
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Acha....to klikłaś wiesz to ja poczekam...odcień paseczków kurcze mnie spasował i niby brąz a zimny sie wydawał wyglądałam super....dla mnie ekstra powinien ci bardzo pasować
Ty Dimiti ja burżujków jeszcze nie mam ale od ciebie zgapiłam a może pędzelek masz nie taki co trzeba.....
Ale w razie reklamacji to wiem kogo co i jak...ale te rzeczy co mi podsunełaś to te burzujki rekompensująwiec nie będę krzyczeć nawet nad tą pomarańczową brzoskwinka bo sie nia myziałam i wyszła bardzo fajnie Oooooo!!!
a co ja CI jeszcze podsunelam? to dobrze ze ten brazer chlodny! a tego burzujka 36 juz masz? wiesz co dostalam jeden roz 35 dokladnie i on uzywany byl i jak zejdzie ta pierwsza miekka warstwa to to takie twarde! bede musiala rozem po policzku miziac
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-12, 18:54   #1309
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość

ja mam akurat na odwrot, czesto podklad po zakupie, nawet testowany na probkach, okazuje sie za ciemny
wiec jak jasny to akurat dla mnie super
no ale poza tym jak sie sprawowal?

Wysłałam Ci próbkę tego podkładu E. Arden. Mam nadziję, że dojdzie...
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-12, 19:01   #1310
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Jakieś te purchawki mocno marne...

Miałyście może ten puder:

http://pl.strawberrynet.com/productD...5994&CatgId=19

zastanawiam się nad nim i nad tą maseczką oczyszczjącą:

http://pl.strawberrynet.com/productD...5144&CatgId=19 - tylko czy ta siarka w składzie za bardzo nie będzie wysuszać... choś pewnie jest w każdej maseczce oczyszczjącej ... napisali i teraz sie będę zastanawiać. Tyle, że nic nigdy nie miałam z tej firmy
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-12, 19:17   #1311
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Dziewczyny to powiedzcie prosze, bo juz sie pogubilam ktore paseczki Ardenki waszym zdaniem sa cieple a ktore zimne
Tylko nie krzycie potem że ja daltonistaka dla mnie chłodny brązowy ten ciemny ale komuś może inaczej w oko wpaść - goldeny ciepłe są
Zacznijmy od krejzolków..........długa ta lista się zrobiła
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-12, 19:38   #1312
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
Wysłałam Ci próbkę tego podkładu E. Arden. Mam nadziję, że dojdzie...
Wielkie dzieki, u mnie poczta dziala jak zolw ale raczej nic nie ginie, dam znac jak dojdzie
Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
Jakieś te purchawki mocno marne...

Miałyście może ten puder:

http://pl.strawberrynet.com/productD...5994&CatgId=19

zastanawiam się nad nim i nad tą maseczką oczyszczjącą:

http://pl.strawberrynet.com/productD...5144&CatgId=19 - tylko czy ta siarka w składzie za bardzo nie będzie wysuszać... choś pewnie jest w każdej maseczce oczyszczjącej ... napisali i teraz sie będę zastanawiać. Tyle, że nic nigdy nie miałam z tej firmy
ja ta maseczke na pewno wezme, lubie szalec z maseczkami, ale na razie nie klikam (jest ich chyba z 500) bo zastanawiam sie co jeszcze potrzebuje i moze kilka rzeczy zamowie na raz
Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Tylko nie krzycie potem że ja daltonistaka dla mnie chłodny brązowy ten ciemny ale komuś może inaczej w oko wpaść - goldeny ciepłe są
Zacznijmy od krejzolków..........długa ta lista się zrobiła
dzieki
Taszanta jest offline  
Stary 2008-12-12, 19:38   #1313
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a co ja CI jeszcze podsunelam? to dobrze ze ten brazer chlodny! a tego burzujka 36 juz masz? wiesz co dostalam jeden roz 35 dokladnie i on uzywany byl i jak zejdzie ta pierwsza miekka warstwa to to takie twarde! bede musiala rozem po policzku miziac
Podobno trzeba usunąć jakimś szorstkim papierem tą skamieniałą warstwę i jest OK. Ten róż twardnieje od tłuszczu, który z twarzy nanosi się na niego pędzlem.
I faktem jest, że dobrze sprawdzają się twardsze pędzle do tych róży.

Należy się 50 zł za poradę. Numer konta znasz
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2008-12-12, 19:48   #1314
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Podobno trzeba usunąć jakimś szorstkim papierem tą skamieniałą warstwę i jest OK. Ten róż twardnieje od tłuszczu, który z twarzy nanosi się na niego pędzlem.
I faktem jest, że dobrze sprawdzają się twardsze pędzle do tych róży.

Należy się 50 zł za poradę. Numer konta znasz
osz TY !! zdarlabys ze mnie ostatni grosz!!

ze tez inne roze bardziej normalne? wezme od taty papier scierny moze cos da?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-12, 19:49   #1315
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
ooo super wyglada ten kremik
tylko jeszcze pytanie, czy to nie będzie jakis staruch...
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-12, 19:56   #1316
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
osz TY !! zdarlabys ze mnie ostatni grosz!!

ze tez inne roze bardziej normalne? wezme od taty papier scierny moze cos da?
Bo ja zbieram na różne cacuszka

Papier ścierny to chyba za mocny...spróbuj kawałkiem gazety czy czymś w tym stylu...chodzi o to, żeby zetrzeć tylko tę wierzchnią warstewkę, a nie połowę zawartości pudełka One są takie twarde bo produkowane metodą wypiekania. A poza tym, ideałów nie ma
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2008-12-12, 20:05   #1317
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Dimiti
To może weźmiemy na spółkę to http://pl.strawberrynet.com/productD...5994&CatgId=19
Bo Hexana pisała, ze to rozświetla....
Ja to biorę Bo zakochałam się w kosmetykach mineralnych
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-12-12, 20:09   #1318
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Bo ja zbieram na różne cacuszka

Papier ścierny to chyba za mocny...spróbuj kawałkiem gazety czy czymś w tym stylu...chodzi o to, żeby zetrzeć tylko tę wierzchnią warstewkę, a nie połowę zawartości pudełka One są takie twarde bo produkowane metodą wypiekania. A poza tym, ideałów nie ma
jak to nie ma?!?! przepraszam bardzo a my??? hym no postaram sie ale jakos te roze mi nei podchodza 35 mi sie podoba i 95, 33 tez fajna ale nie wiem czy 34 sie nie pozbede
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ja to biorę Bo zakochałam się w kosmetykach mineralnych
ehm zaraz sobie pomysle ze powinnam puder mineralny sobie nabyc albo jakis podklad!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-12, 20:10   #1319
marmaris
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 8
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Witam,

znacie może sposób na sprawdzenie roku produkcji perfum Lolity Lempickiej?
marmaris jest offline  
Stary 2008-12-12, 20:13   #1320
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
jak to nie ma?!?! przepraszam bardzo a my??? hym no postaram sie ale jakos te roze mi nei podchodza 35 mi sie podoba i 95, 33 tez fajna ale nie wiem czy 34 sie nie pozbede

ehm zaraz sobie pomysle ze powinnam puder mineralny sobie nabyc albo jakis podklad!
Od 2 dni używam podkładu mineralnego i cieni mineralnych. Co Ci bedę mówić jaki to komfort i cudo
Nie wiem tylko jaki to minerał (podkład) bo go dostałam i zapomniałam nazwę, ale chyba Bare lub Everyday Cienie póki co mam Loreala - są boskie
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu

Edytowane przez Mariola13
Czas edycji: 2008-12-12 o 20:14
Mariola13 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:57.