Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI - Strona 49 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-12-17, 15:53   #1441
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
idz idz!

do mnie doszla paczuszka z 208 fever glossem bede jutro testowac w dziennym swietle

wnerwilam sie!:[ sprzedalam na all blyszczyk chanela i dzisiaj dostaje maila takiego dlugasnego, ze nie odp na maile nie odbieram tel itp i ze ona zmarnowala juz kilka dni itp a zadnych maili nie dostawalam a wczoraj mialam tylko 2 polaczenia z obcego nr i to jak siedzialam na wykladach! a nie mam nawet jak odp na obcy nr:/ a jedyny mail od tej osoby to z dzisiejszego dnia z 00;13!! i do mnie sie czepia:[
Cytat:
Napisane przez Marei Pokaż wiadomość
też miałam takie sytuacje :/ osoba nie płaciła, nie pisała, więc ja do niej napisałam 3 e-maile w sumie- nic. Zadzownilam- jak sie zorientowala kto dzwoni stwierdzila ze nie moze rozmawiac i zebym za pol godz zadzwonila, oczywiscie odrzucala polaczenie. Po 4 tyg wystawilam negatywa (jak allegro zwróciło mi prowizję, czyli oni do niej też pisali) odpowiedziala mi negatywem, ze brak mi kultury, wcale do niej nie pisalam i ze wyzywalam ja w mailach... szczena mi opadla jak go przeczytalam!


Tak w temacie, to kliknelam liner ardenki, wahałam się nad tym i nad shiseido, ale skoro zachwalana była to zaoszczędzę parę groszy powinnam zrobić odwyk, niestety jest to ciężkie do zrealizowania....
Ja za każdym razem kiedy sprzedaje coś na all to boję się o wiele bardziej niż wtedy gdy kupuję. Raz sprzedałam bluzkę i zawsze mam opcję tylko wpłata na konto a po skończonej aukcji małolata mi pisze kiedy jej wyślę paczkę. Na to ja, że jak mi pieniądze na konto wpłyną. A ona dalej swoje - kiedy nadam przesyłkę. To ja jej pisze, krok po kroku jak ma dokonać wpłaty na konto a ona do mnie ze ona chce tylko wiedzieć kiedy nadam paczkę i ze nie moze się ze mną dogadać i wystawia negatywa Na szczęscie to jedyny taki przypadek w mojej karierze na all.
dennyrose jest offline  
Stary 2008-12-17, 16:11   #1442
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Kai Pokaż wiadomość
Dotarły wreszcie meteoryty zamówione 25 listopada, oczywiście z przystankiem w Urzędzie Celnym. Ulżyło mi, bałam się że zostane bez prezentu.

Teraz mam ochotę na szminkę Guerlaina, ale skoro tak bardzo łapią na UC, to zastanawiam się czy jest sens. No i nie mogę się zdecydować co do koloru.
Wypróbowałam wiele różnych pomadek i Guerlain u mnie zajmuje 1-sze miejsce Mam 3 kolory z serii KissKiss MaxiShine:
1/ 620 Red Shine
2/ 661 Natural Shine
3/ 600 White Shine

Bardzo podoba mi się ich zapach Od razu poprawia mi się humor
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-12-17, 18:13   #1443
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Wypróbowałam wiele różnych pomadek i Guerlain u mnie zajmuje 1-sze miejsce Mam 3 kolory z serii KissKiss MaxiShine:
1/ 620 Red Shine
2/ 661 Natural Shine
3/ 600 White Shine

Bardzo podoba mi się ich zapach Od razu poprawia mi się humor
Mariola cyknij jakąś fotke?;> Poszukuje pomadki idealnej...
Właśnie sobie klinęłam tą baze, mam nadzieje ze UC jej nie dopadnie :\
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-12-17, 18:21   #1444
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI


Nie wierzę zwrócili mi vat juz jest
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:08   #1445
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

No dobra kobitki, stało się. Gdańsk czapnął moją przesyłkę (Reese to te błyszczyki ). Nie było mnie w domu, zastałam awizo. A na nim jest zaznaczone, że jest do odbioru ten list zagraniczny i deklaracja celna. O co chodzi? Będę mogła tę przesyłkę odebrać jutro na poczcie po opłaceniu cła i wypełnieniu tej deklaracji, czy jak ? Miałyście tak może ?
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:08   #1446
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość

Nie wierzę zwrócili mi vat juz jest
Wow! Nio to trzeba koniecznie wydać .... na Tru oczywiście
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:11   #1447
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mariola cyknij jakąś fotke?;> Poszukuje pomadki idealnej...
Właśnie sobie klinęłam tą baze, mam nadzieje ze UC jej nie dopadnie :\

Ja też szukam... szukam... i nic mi się nie podoba

W Sephorze też ostatnio spędziłam sporo czasu. Na dodatek ostatnio nikt kompletnie się tam nikim nie inweresuje więc nawet nie miał mi kto doradzić....
A szukam jakiejś naturalnej szmineczki....
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:38   #1448
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
No dobra kobitki, stało się. Gdańsk czapnął moją przesyłkę (Reese to te błyszczyki ). Nie było mnie w domu, zastałam awizo. A na nim jest zaznaczone, że jest do odbioru ten list zagraniczny i deklaracja celna. O co chodzi? Będę mogła tę przesyłkę odebrać jutro na poczcie po opłaceniu cła i wypełnieniu tej deklaracji, czy jak ? Miałyście tak może ?
OOOOOOO to masz pecha
Kurczę bo zawsze jak łapia to zostawiaja wezwanie do uzupłenienia tej deklaracji i trzeba im przesłać OC to jest polecone i dopiero UC odsyła. Mnie listonoszka zawsze zostawia nawet jak nas nie ma to rodzicom, a dziś mnie poprosiła zebym ojcu nr pesel zostawiła bo ona to tacha w te i wete. ale daj znać co i jak czy to juz po nowemu poczta to obsługuje:confu sed: Bo ja tez ja dzis pytałam jak to będzie i zrobiła rybke ze nic na ten temat jej nie wiadomo.....
albinek ja dzis byłam w sephorze obczaić meteorytki to rykłam czy mi ktos poradzi przyleciała i mnie nie przekonała ale i tak wiem ze sie bez nich obejdę - wyleczyłam sie

Edytowane przez Magda_M_1973
Czas edycji: 2008-12-17 o 19:40
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:41   #1449
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
OOOOOOO to masz pecha
Kurczę bo zawsze jak łapia to zostawiaja wezwanie do uzupłenienia tej deklaracji i trzeba im przesłać OC to jest polecone i dopiero UC odsyła. Mnie listonoszka zawsze zostawia nawet jak nas nie ma to rodzicom, a dziś mnie poprosiła zebym ojcu nr pesel zostawiła bo ona to tacha w te i wete. ale daj znać co i jak czy to juz po nowemu poczta to obsługuje:confu sed: Bo ja tez ja dzis pytałam jak to będzie i zrobiła rybke ze nic na ten temat jej nie wiadomo.....
Hmm...a może to będzie jakoś prościej skoro na awizo mam info, że jest ten list zagraniczny i deklaracja. No bo normalnie to na poczcie nie ma tej przesyłki, prawda ? Jest w UC ?
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:45   #1450
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Ja ostatnio mam ewidentnie jakiegoś pecha do sklepów. Rozumiem, że im się nie chce... ale jak sie ktoś podejmie jakiejś pracy to chyba powinien już się wywiązywać...

A mnie ostatnio naprawdę łatwo przekonać, że jest mi coś potrzebne

Miałyście może kiedyś tusz z Guerlain?

http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=G#DETAIL

Tak się zastanawiam, bo cena jak na tą pojemność świetna. A niestety moje zasoby się kurczą... i muszę sobie sprawić coś nowego!
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:47   #1451
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Hmm...a może to będzie jakoś prościej skoro na awizo mam info, że jest ten list zagraniczny i deklaracja. No bo normalnie to na poczcie nie ma tej przesyłki, prawda ? Jest w UC ?
Tak mi sie wydaje że powinien być w UC - a na poczcie to tylko ta deklaracja nieszczęsna pospolicie Laurka ale Gdańsk to nie Bytom chyba sto razy szybciej im to idzie.......
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:48   #1452
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

... bo Helenka to juz porażka cenowa....

http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=H#DETAIL

Zła jestem, bo jak była po 60pln to sie czaiłam i w końcu jej nie kupiłam
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 19:58   #1453
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
Tak mi sie wydaje że powinien być w UC - a na poczcie to tylko ta deklaracja nieszczęsna pospolicie Laurka ale Gdańsk to nie Bytom chyba sto razy szybciej im to idzie.......
No i właśnie tym się łudzę
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2008-12-17, 20:22   #1454
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Ja za każdym razem kiedy sprzedaje coś na all to boję się o wiele bardziej niż wtedy gdy kupuję. Raz sprzedałam bluzkę i zawsze mam opcję tylko wpłata na konto a po skończonej aukcji małolata mi pisze kiedy jej wyślę paczkę. Na to ja, że jak mi pieniądze na konto wpłyną. A ona dalej swoje - kiedy nadam przesyłkę. To ja jej pisze, krok po kroku jak ma dokonać wpłaty na konto a ona do mnie ze ona chce tylko wiedzieć kiedy nadam paczkę i ze nie moze się ze mną dogadać i wystawia negatywa Na szczęscie to jedyny taki przypadek w mojej karierze na all.
no daj spokoj! moze ona myslala ze pierw jej bluzke wyslesz i dopiero CI pieniadze wysle? ja sie z ta kobieta tez nie dogadalam teraz, ona do mnie e wysylala mi maile z innej strony z mojej aukcji jako pytanie o przedmiot i wszystkie na pewno doszly i ona nie moze wiedziec czy ja mam czas czy nie mam i ze ja ja oskarzam o wplate o co chodzi to nei wiem bo nie zrozumialam, ale dla mnie proste i logiczne ze jak nie odbieram to znaczy ze czasu nie mam, a wyraznie jej napisalam ze maila dostalam z pytaniem o 00;13 a nastepnego po 12 ze jej nie odpisuje, a niestety ciezko mi pisac przez sen...ale jak wiecej jest takich na all to ja chyba spasuje:/

Cytat:
Napisane przez Marei Pokaż wiadomość
też miałam takie sytuacje :/ osoba nie płaciła, nie pisała, więc ja do niej napisałam 3 e-maile w sumie- nic. Zadzownilam- jak sie zorientowala kto dzwoni stwierdzila ze nie moze rozmawiac i zebym za pol godz zadzwonila, oczywiscie odrzucala polaczenie. Po 4 tyg wystawilam negatywa (jak allegro zwróciło mi prowizję, czyli oni do niej też pisali) odpowiedziala mi negatywem, ze brak mi kultury, wcale do niej nie pisalam i ze wyzywalam ja w mailach... szczena mi opadla jak go przeczytalam!


Tak w temacie, to kliknelam liner ardenki, wahałam się nad tym i nad shiseido, ale skoro zachwalana była to zaoszczędzę parę groszy powinnam zrobić odwyk, niestety jest to ciężkie do zrealizowania....
ej na prawde mysle nad zakonczeniem swojej kariery na all:/ w sumie wszystko sprzedalam juz co nie uzywalam jak dojdzie ten eyelinerek daj znac jaki jest bo tez sie zastanawiam nad nim ciagle

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ło jejku Jakbym podlegała pod ten Bytom, to chyba wykończyli by mnie jakby wszystkie paczki łapali tak jak Poznań Chyba bym nie miała na to siły
heh ja mam nadzieje ze zobacze te paczki jeszcze zanim o nich zapomne

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
łee ja nie lubie niebieskich drobinek
poszukuję fajnego różu, śrdenio kryjącego, ale drobinki raczej złote i różowe
208 nie jest kryjacy ani nie jest rozowy to lososiowy odcien, z drobinkami zielono, zloto, fioletowo niebieskimi widac je tylko jak sie bedziesz przygladac z bardzo bliskiej odleglosci w lusterko

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Wiecie co dziewczyny ? Zauważyłam, że jak się pisze maile przypominające o niedokończeniu transakcji to Ci co są oporni, olewają to. Ja zaczęłam wysyłać przypomnienie, ale przez formularz przypomnienia ze strony all To od razu informuje all o sytuacji i jak się źle skończy to taka osoba dostaje upomnienie od all, a 3 upomnienia to zawieszenia konta i koniec z zabawą Polecam, bo wypróbowałam i działa nawet na oporne do odzewu "gatunki"
dobre ja najdluzej czekalam ok 9 dni chyba ale nie denerwowalam sie bo akurat moge poczekac no ale jakby mi ktos przez 14 dni nie wplacal za wygrana to juz by mnie to zdenerwowalo troche
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-17, 20:41   #1455
biała_czekolada
Rozeznanie
 
Avatar biała_czekolada
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 595
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
Ja ostatnio mam ewidentnie jakiegoś pecha do sklepów. Rozumiem, że im się nie chce... ale jak sie ktoś podejmie jakiejś pracy to chyba powinien już się wywiązywać...

A mnie ostatnio naprawdę łatwo przekonać, że jest mi coś potrzebne

Miałyście może kiedyś tusz z Guerlain?

http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=G#DETAIL

Tak się zastanawiam, bo cena jak na tą pojemność świetna. A niestety moje zasoby się kurczą... i muszę sobie sprawić coś nowego!
Uzywam obecnie tego tuszu. Na poczatku bylam nim rozczarowana, poniewaz efekt pogrubienia nie do konca mnie satysfakcjonuje (na tym przede wszystkim mi zalezy). Polubilam go jednak, poniewaz jest niesamowicie trwaly, nie kruszy sie, nie rozmazuje i nie zbija sie w grudki. To pierwszy tusz, ktory mam tak dlugo, a nic sie z nim zlego nie dzieje, nie zgestnial, prezentuje sie na rzesach tak jak na poczatku (moze efekt nieco lzejszy ze wzgledu na znaczny juz ubytek tuszu). Jesli oczekujemy spektakularnego pogrubienia, to niestety nie to (chyba ze ktos zostal hojnie obdarzony przez matke nature). Jak dla mnie to tusz do naturalnego dziennego makijazu
__________________
Oto para idealna,
on Amor, ona amoralna

S.J.Lec


http://www.przewodnikmp.pl/img-250120080253.png
biała_czekolada jest offline  
Stary 2008-12-17, 20:43   #1456
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Dimiti, o tym pisałaś ,że ma lososiowy odcień?

http://pl.strawberrynet.com/productD...d=75761#DETAIL

bo mi jakoś na zdjęciu nie wygląda:-(

a mi się zgubił mój Biotherm i nie mam nic prócz starego Diora w puzderku. Ale on strasznie brokatowy jest.
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 20:47   #1457
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez biała_czekolada Pokaż wiadomość
Uzywam obecnie tego tuszu. Na poczatku bylam nim rozczarowana, poniewaz efekt pogrubienia nie do konca mnie satysfakcjonuje (na tym przede wszystkim mi zalezy). Polubilam go jednak, poniewaz jest niesamowicie trwaly, nie kruszy sie, nie rozmazuje i nie zbija sie w grudki. To pierwszy tusz, ktory mam tak dlugo, a nic sie z nim zlego nie dzieje, nie zgestnial, prezentuje sie na rzesach tak jak na poczatku (moze efekt nieco lzejszy ze wzgledu na znaczny juz ubytek tuszu). Jesli oczekujemy spektakularnego pogrubienia, to niestety nie to (chyba ze ktos zostal hojnie obdarzony przez matke nature). Jak dla mnie to tusz do naturalnego dziennego makijazu
To jest szansa , ze sie skuszę . Mam dość gęste ale nie za długie rzęsy i tusze które bardzo pogrubiają stanowczo nie są dla mnie.
Zresztą maluje się prawie wyłącznie do pracy wiec i tak nie ma szans na super makijaż.
Mam teraz Shiseido, jestem bardzo zadowolona ale jest bardzo mały no i chciałam coś zmienić... taka przypadłość
Dzięki!
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 20:50   #1458
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Wypróbowałam wiele różnych pomadek i Guerlain u mnie zajmuje 1-sze miejsce Mam 3 kolory z serii KissKiss MaxiShine:
1/ 620 Red Shine
2/ 661 Natural Shine
3/ 600 White Shine

Bardzo podoba mi się ich zapach Od razu poprawia mi się humor
foteczki foteczki plisss

Mariolu, czy te szmineczki sa kryjace? ladnie sie blyszcza??jak z ich trwaloscia?

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
... bo Helenka to juz porażka cenowa....

http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=H#DETAIL

Zła jestem, bo jak była po 60pln to sie czaiłam i w końcu jej nie kupiłam
ja kupowalam za 72zl chyba, ale teraz to przegieli!!
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-12-17, 20:54   #1459
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość


ja kupowalam za 72zl chyba, ale teraz to przegieli!!
Trochę mnie ścieło, i jakoś nie mogę sobie darować że wcześniej nie kupiłam. Muszę sprawdzić ile w Sephora za nia chcą.
Teraz do piątku -20% na wszystko.
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 21:36   #1460
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

a do mnie przylecial krem ahava, ten do suchej skóry z purchawek
daty po kodzie nawet nie sprawdzam, bo pewnie się przerażę, ale kremik jest świetny, ładnie pachnie, ma fajną konsystencję, nie jest tłusty i dobrze się wchłania, już drugi raz teraz wieczorem smaruje ryjek i mam taką delikatną gumkową powłoczkę na twarzy...
tylko czemu akurat zamiast tego kremu złapali mi paseczki ardenkowe...
__________________
juz sie nie objadam po 18tej
i spodnie na mnie pasują


oł je !!! juz w jedne wlazłam
i w kolejne dwie pary. Yes! Yes!
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-12-17, 21:49   #1461
Gosia_Szymonek
Rozeznanie
 
Avatar Gosia_Szymonek
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Mam paczkę!!

Oczywiście nie omieszkali mi dowalić Vatu i musiałam oddać w ręce pocztowca 55,50zł Napisałam już do Truskawki z prośbą o zwrot, no ale zobaczymy jak będzie.

Dziewczyny, a jak to jest? Zdarza się, że nie oddają tego vatu?
Gosia_Szymonek jest offline  
Stary 2008-12-17, 21:51   #1462
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Gosia_Szymonek Pokaż wiadomość
Mam paczkę!!

Oczywiście nie omieszkali mi dowalić Vatu i musiałam oddać w ręce pocztowca 55,50zł Napisałam już do Truskawki z prośbą o zwrot, no ale zobaczymy jak będzie.

Dziewczyny, a jak to jest? Zdarza się, że nie oddają tego vatu?
Ja raz płaciłam. Oddali ale czekałam prawie miesiąc.
albin_ek jest offline  
Stary 2008-12-17, 21:53   #1463
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
Dimiti, o tym pisałaś ,że ma lososiowy odcień?

http://pl.strawberrynet.com/productD...d=75761#DETAIL

bo mi jakoś na zdjęciu nie wygląda:-(

a mi się zgubił mój Biotherm i nie mam nic prócz starego Diora w puzderku. Ale on strasznie brokatowy jest.
tru ma to do siebie ze kolory na ich zdjeciach "troche" odbiegaja od kolorow w rzeczywistosci on jest taki dziwny bo to taki ni roz brzoskwiniowy ni losos, taki mieszany strasznie odcien
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-12-17, 22:20   #1464
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość

Nie wierzę zwrócili mi vat juz jest
Nooo postarali się Pomyśleli że wydałaś tyle na kosmetyki że zwrócą ci szybko ten vat zebys mogła na świeta chociaż karpia sobie kupić

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no daj spokoj! moze ona myslala ze pierw jej bluzke wyslesz i dopiero CI pieniadze wysle? ja sie z ta kobieta tez nie dogadalam teraz, ona do mnie e wysylala mi maile z innej strony z mojej aukcji jako pytanie o przedmiot i wszystkie na pewno doszly i ona nie moze wiedziec czy ja mam czas czy nie mam i ze ja ja oskarzam o wplate o co chodzi to nei wiem bo nie zrozumialam, ale dla mnie proste i logiczne ze jak nie odbieram to znaczy ze czasu nie mam, a wyraznie jej napisalam ze maila dostalam z pytaniem o 00;13 a nastepnego po 12 ze jej nie odpisuje, a niestety ciezko mi pisac przez sen...ale jak wiecej jest takich na all to ja chyba spasuje:/

ej na prawde mysle nad zakonczeniem swojej kariery na all:/ w sumie wszystko sprzedalam juz co nie uzywalam jak dojdzie ten eyelinerek daj znac jaki jest bo tez sie zastanawiam nad nim ciagle
Raczej myślała że wyślę jej bluzkę a potem zapomnę o tym że ma mi wpłacić

Widziałyscie ten puder EL http://us.strawberrynet.com/productD...Char=E#DETAIL?

Ktoś zna? posiada? moze coś na jego temat powiedzieć?
dennyrose jest offline  
Stary 2008-12-17, 22:23   #1465
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Nooo postarali się Pomyśleli że wydałaś tyle na kosmetyki że zwrócą ci szybko ten vat zebys mogła na świeta chociaż karpia sobie kupić



Raczej myślała że wyślę jej bluzkę a potem zapomnę o tym że ma mi wpłacić

Widziałyscie ten puder EL http://us.strawberrynet.com/productD...Char=E#DETAIL?

Ktoś zna? posiada? moze coś na jego temat powiedzieć?
Dla mnie to szok trwało to raptem kilka dni ten zwrot od wysłania im info, dokładnie 40 dychy i w złotówkach przelali pomysleć ile czekałam wczesniej

teraz wyslałałam o 20 dychy zobaczymy.
O pudełeczko takie same jak PI.....

Edytowane przez Magda_M_1973
Czas edycji: 2008-12-17 o 22:24
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-17, 23:16   #1466
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mariola cyknij jakąś fotke?;> Poszukuje pomadki idealnej...
Właśnie sobie klinęłam tą baze, mam nadzieje ze UC jej nie dopadnie :\
Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
foteczki foteczki plisss

Mariolu, czy te szmineczki sa kryjace? ladnie sie blyszcza??jak z ich trwaloscia?
Jutro cyknę fotki Pomadki są niezwykle lekkie, takie "wilgotne" migoczące, poza jedną, która wygląda jak własne rumiane usta - jak gdyby podbijała tylko kolor własnych ust. U mnie nie wysusza ust i przy tym ślicznie pachnie Opakowanie bardzo gadżeciarskie Zastosowane np na usta zwilzone np Superbalmem wyglądają bardzo "soczyście" ja już innych nie chcę Przy nich inne są "toporne" według mnie oczywiście
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-12-17, 23:37   #1467
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Jutro cyknę fotki Pomadki są niezwykle lekkie, takie "wilgotne" migoczące, poza jedną, która wygląda jak własne rumiane usta - jak gdyby podbijała tylko kolor własnych ust. U mnie nie wysusza ust i przy tym ślicznie pachnie Opakowanie bardzo gadżeciarskie Zastosowane np na usta zwilzone np Superbalmem wyglądają bardzo "soczyście" ja już innych nie chcę Przy nich inne są "toporne" według mnie oczywiście
wlasnie takiej podbijajacej kolor ust szukam!!! ktory to kolorek? oblukam jutro w Sephorze!!
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-12-18, 08:01   #1468
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
wlasnie takiej podbijajacej kolor ust szukam!!! ktory to kolorek? oblukam jutro w Sephorze!!
661 Natural Shine
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-12-18, 09:18   #1469
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI


Znowu robie tak wczoraj wyslałam skan naliczonego vat gdzies o 21 po 22 Teresa napisała to co zwykle a dzis info z paypala że te pieniądze już czekają. To tylko 20 zł ale zawsze cos - to w tej sytuacji sobie klikam cos.
Co oni tak szybko zwracają teraz.......na zachęte chyba. Bo przez ten kryzys im też obroty spadły:confused : - chyba
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-12-18, 09:46   #1470
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VI

no jakiegoś speeda się nażarli te kitajce chyba. Już dostałam paseczki. Błyskawica. Nie utknęły nigdzie i są przecudne! Śliczny kolorek, obłędna puderniczka już mi szkoda ich używac
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:05.