Krem zwiększający gęstosc skóry - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-12, 12:15   #1
S.rykiel
Raczkowanie
 
Avatar S.rykiel
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 40

Krem zwiększający gęstosc skóry


Dziewczyny doradzcie, byłam dzisiaj u kosmetyczki i ta zasugerowała że powinnam kupic sobie krem zwiększający gęstosc skóry. Fakt pomimo 32 lat mam juz wiotką skóre na twarzy. Jakie polecacie, z reklam znam tylko jeden z Vichy, a może inny sprawdzony?
__________________
rykiel

Edytowane przez S.rykiel
Czas edycji: 2008-11-12 o 16:13
S.rykiel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-12, 17:38   #2
ejaj
Zadomowienie
 
Avatar ejaj
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 096
GG do ejaj
Dot.: Krem zwiększający gęstosc skóry

A co sie kryje za pojeciem wieksza "gestosc skory" ? Sorry, ale troszke tepawa jestem i nie czaje xd
__________________
Rebel inside. ^^

•.¸♥¸.•


[vichy]366899[/vichy]
prosze o jedno kliknięcie
ejaj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-12, 17:52   #3
S.rykiel
Raczkowanie
 
Avatar S.rykiel
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 40
Dot.: Krem zwiększający gęstosc skóry

Cytat:
Napisane przez ejaj Pokaż wiadomość
A co sie kryje za pojeciem wieksza "gestosc skory" ? Sorry, ale troszke tepawa jestem i nie czaje xd

mam wiotką skóre, i chodzi o to by była bardziej mięsista, grubsza, o taki efekt mi chodzi
__________________
rykiel
S.rykiel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-12, 20:21   #4
ejaj
Zadomowienie
 
Avatar ejaj
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 096
GG do ejaj
Dot.: Krem zwiększający gęstosc skóry

Aa, dziekuje za oświecenie
__________________
Rebel inside. ^^

•.¸♥¸.•


[vichy]366899[/vichy]
prosze o jedno kliknięcie
ejaj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-13, 12:02   #5
k4t3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 298
Dot.: Krem zwiększający gęstosc skóry

Cytat:
Napisane przez S.rykiel Pokaż wiadomość
mam wiotką skóre, i chodzi o to by była bardziej mięsista, grubsza, o taki efekt mi chodzi
Czyli jędrna, tak? Bo ja się pierwszy raz spotykam z określeniem 'gęstość skóry'...
k4t3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-13, 13:44   #6
S.rykiel
Raczkowanie
 
Avatar S.rykiel
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 40
Dot.: Krem zwiększający gęstosc skóry

Cytat:
Napisane przez k4t3 Pokaż wiadomość
Czyli jędrna, tak? Bo ja się pierwszy raz spotykam z określeniem 'gęstość skóry'...
Tak zgada sie jedrna, ale tego określenia uzywają w reklamie Kremu Neovadiol Vichy
__________________
rykiel
S.rykiel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 11:46   #7
k4t3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 298
Dot.: Krem zwiększający gęstosc skóry

Cytat:
Napisane przez S.rykiel Pokaż wiadomość
Tak zgada sie jedrna, ale tego określenia uzywają w reklamie Kremu Neovadiol Vichy
Czyli chwyt reklamowy, coby się zainteresować o co chodzi Dziękuję
k4t3 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:52.