Essence cz. II - Strona 164 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-04-26, 19:27   #4891
blau
Rozeznanie
 
Avatar blau
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: z Internetu ;))
Wiadomości: 859
Wink Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez blackswan Pokaż wiadomość
Rozczarowaly mnie cienie z DOTB, fiolet wyglada jeszcze jako tako, ale niebieski i bialy to chyba jakis zart...
Zakochana jestem w bronzerku, mam nadzieje z zastane jeszcze 2 opakowania, i lakiery
3 kolorowe beda moje, bede sie bila o nie
I moze jedno blyszczydlo, bo teraz bede polowac na stala oferte z blyskotek do ust...
Też marzę o pudrze uwielbiam takie błyskotki na policzkach z cieni chyba zrezygnuje, bo doszłam do wniosku, że jakoś nie lubię ciapania się z mokrymi, te ze stałej oferty nie są zachwycające, podobnie jak cienie z limitowanki sensique, wolę sypkie, ew. kremowe w kamieniu. Puder wygląda na zdjęciach cudownie

Ciekawe kiedy będzie DOTB
__________________

68>67>66>65>64>63>62>61>60>59>58>57
Ehhh trzeba wziąć się w garść!
blau jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:08   #4892
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Essence cz. II

Ciekawe czy będzie jeszcze dostawa PB. Z DOTB chcę tylko puder.
201604211131 jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:19   #4893
nobodygirl91
Zadomowienie
 
Avatar nobodygirl91
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Gołdap / Gdańsk
Wiadomości: 1 128
Dot.: Essence cz. II

jak myślicie, która następna limitowanka będzie dostępna w Polsce?? (wszystkie wiemy, że część nas omija)
ale po 50's chyba była PB i jest, potem JB, a później ma być DOTB.
może coś im się w mózgach ponaprawiało i nas żadna nie ominie??
__________________
nobodygirl91 jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:24   #4894
cypressangel
Zakorzenienie
 
Avatar cypressangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 28 618
Dot.: Essence cz. II

Kolejność limitowanek:

Cytat:
Napisane przez cypressangel Pokaż wiadomość
Tak, teraz 'planowo' powinna być:

  • jelly baby

A potem:

  • pure beauty
  • nothing but rebel!
  • down on the beach
  • show your feet glam up!


---------- Dopisano o 20:24 ---------- Poprzedni post napisano o 20:23 ----------

Przy czym nothing but rebel! jest podobno tylko dla DM.
__________________


cypressangel jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:25   #4895
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez Jessiczka Pokaż wiadomość
podczytuje Was od dawna wiecie ;> i dzieki Wam poznałam nowa marke fajnych kosmetyków i jestem na bieżąco co nowego i co warto kupic
to fajnie to teraz pochwal sie co juz masz

no ja brazerek musze obowiazkowo kupic z beachowej limitowanki!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:47   #4896
SugaMama1988
Zadomowienie
 
Avatar SugaMama1988
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 550
GG do SugaMama1988
Dot.: Essence cz. II

Ooo czyli widze ,że co najwyżej jeden z błyszczyków z dotb kupie na pocieszenie bo taki brązujący brokat zdecydowanie nie dla mnie
__________________
Alicja w krainie czarów.

SugaMama1988 jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:48   #4897
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez fuksjaa Pokaż wiadomość
a to w butelce to płyn do demakijażu?
Tak, płyn do demakijażu wodoodpornego.

Ja z DOTB skusze się chyba tylko na niebieski lakier. Za to z NBR wykupiłabym połowę kosmetyków.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:53   #4898
Jessiczka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: zzzz kanapy ;-p
Wiadomości: 720
GG do Jessiczka
Dot.: Essence cz. II

no dobrze wiec chwale sie
moja malutka kolekcja bo w końcu czytam Was od niedawna
słynny AOH
paletka do brwi
błyszczyk xxxl bezbarwny
błyszczyk w tubce wanilia
kredeczke do kresek taka turkusowa niepamietam fachowej nazwy
oraz czarna no to na tyle wychaczyłam z mojej ubogiej Naturi
zastanawiam sie nad pudrem mineralnym by sprawdzic ale sie waham
__________________
...KtÓż Z NaS kOcHa NiE gŁuPiEjĄc PrZy TyM...
Jessiczka jest offline  
Stary 2009-04-26, 20:54   #4899
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez Jessiczka Pokaż wiadomość
no dobrze wiec chwale sie
moja malutka kolekcja bo w końcu czytam Was od niedawna
słynny AOH
paletka do brwi
błyszczyk xxxl bezbarwny
błyszczyk w tubce wanilia
kredeczke do kresek taka turkusowa niepamietam fachowej nazwy
oraz czarna no to na tyle wychaczyłam z mojej ubogiej Naturi
zastanawiam sie nad pudrem mineralnym by sprawdzic ale sie waham
eee to dosc tego
ja ostatnio kupilam brazer i calkiem jest niezly
teraz bedziemy czekac na nowa limitowanke wiec zbiorek moze Ci sie powiekszyc
ale jak juz AOH jest to 5+ za zbiorek
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:04   #4900
Jessiczka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: zzzz kanapy ;-p
Wiadomości: 720
GG do Jessiczka
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
eee to dosc tego
ja ostatnio kupilam brazer i calkiem jest niezly
teraz bedziemy czekac na nowa limitowanke wiec zbiorek moze Ci sie powiekszyc
ale jak juz AOH jest to 5+ za zbiorek
w takim razie uznaje sie za malutka fanke ..ale co bedzie pozniej uhh
no a tak to czekam na głosy co nowego by pędzic...
u mnie niestety pustki na pólkach by sobie cos kupic wiec wytrwale czekam na dostawe
__________________
...KtÓż Z NaS kOcHa NiE gŁuPiEjĄc PrZy TyM...
Jessiczka jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:20   #4901
black-bubu
Zakorzenienie
 
Avatar black-bubu
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 581
Dot.: Essence cz. II

rozczarowało mnie DOTB myślałąm , że puder to normalny matowy bronzer, a to świecący na złoto brokat fuj, cienie też kiepskie - może jedynie fioletowy, lakiery też do niczego - chociaż ten filoet wyglada całkiem nieźle, nie wiem czy sobie nie odpuszcze tej limitowanki wolałabym nbr.
black-bubu jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:23   #4902
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez Jessiczka Pokaż wiadomość
w takim razie uznaje sie za malutka fanke ..ale co bedzie pozniej uhh
no a tak to czekam na głosy co nowego by pędzic...
u mnie niestety pustki na pólkach by sobie cos kupic wiec wytrwale czekam na dostawe
czekamy czekamy
u mnie obowiazkowo jest czarna wysuwana kredka
chociaz kredki, eyelinerki itd sa swietne wszystkie
teraz testuje ten trzy kolorowy korektor
poki co mi sie podoba zielony calkiem niezle maskuje mi czerwone lica, rozowy faktycznie lekko rozjasnia oko a bezowy jest idealny do maskowania roznosci
Cytat:
Napisane przez black-bubu Pokaż wiadomość
rozczarowało mnie DOTB myślałąm , że puder to normalny matowy bronzer, a to świecący na złoto brokat fuj, cienie też kiepskie - może jedynie fioletowy, lakiery też do niczego - chociaż ten filoet wyglada całkiem nieźle, nie wiem czy sobie nie odpuszcze tej limitowanki wolałabym nbr.
ehm to jak brokat to ja tez podziekuje jezeli daje jeszcze cieply poblysk to tym bardziej...a tak liczylam na matowe cudo!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:26   #4903
cypressangel
Zakorzenienie
 
Avatar cypressangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 28 618
Dot.: Essence cz. II

dimiti, w linku, który podała iguanaiguana można zobaczyć puder dotb: http://essencecosmetics.fare-forum.n...beach-t312.htm
__________________


cypressangel jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:27   #4904
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez black-bubu Pokaż wiadomość
rozczarowało mnie DOTB myślałąm , że puder to normalny matowy bronzer, a to świecący na złoto brokat fuj, cienie też kiepskie - może jedynie fioletowy, lakiery też do niczego - chociaż ten filoet wyglada całkiem nieźle, nie wiem czy sobie nie odpuszcze tej limitowanki wolałabym nbr.
To ja podziękuję tej limitowance, lub skuszę się tylko na błyszczyk

Edytowane przez 201604211131
Czas edycji: 2009-04-26 o 21:30
201604211131 jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:28   #4905
doronia85
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: lublin
Wiadomości: 68
Dot.: Essence cz. II

pure beauty już jest, wczoraj kupiłam korektor z tej serii z aplikator w kształcie pędzelka, bardzo dobrze kryje, ale jest chyba tylko jeden odcień dostępny - jasny
doronia85 jest offline  
Stary 2009-04-26, 21:31   #4906
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez cypressangel Pokaż wiadomość
dimiti, w linku, który podała iguanaiguana można zobaczyć puder dotb: http://essencecosmetics.fare-forum.n...beach-t312.htm
dziekuje

ehm no i duzo sie wyjasnilo
lakiery mi sie podobaja pewnie kupie fioletowy z cieni fioletowy tez ladny, ale nie lubie takich wiec i nie kupie
ten blyszczyk ciemniejszy fajnie na ustach wyglada
brazer na poczatku wyszedl ladnie, ale pozniej faktycznie widac pelno tego zlotka i w odcieniu wydaje sie pomaranczowawy...oj nie wiem co to bedzie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-04-27, 00:05   #4907
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Essence cz. II

Kupiłam ten róż z limitowanki http://www.pinkmelon.de/wp-content/u...saicpowder.jpg

i jestem zawiedziona ani koloru ani błysku jak przy AOH. Jedyne co mnie pociesza to fakt że kosztował jakieś 10 zł.
Lemirka jest offline  
Stary 2009-04-27, 11:34   #4908
anies_zg
Raczkowanie
 
Avatar anies_zg
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 90
Dot.: Essence cz. II

przetestowałam w końcu podwójna kredkę z pb i uważam że jest świetna, daje fajny efekt, oczko wygląda super, wytrzymała wczoraj calutki dzień na pełnym słońcu polecam!
anies_zg jest offline  
Stary 2009-04-27, 12:57   #4909
Axaxax
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 258
GG do Axaxax Send a message via Skype™ to Axaxax
Dot.: Essence cz. II

n

Edytowane przez Ines-ka
Czas edycji: 2009-04-29 o 15:03
Axaxax jest offline  
Stary 2009-04-27, 13:22   #4910
gayenka
Zakorzenienie
 
Avatar gayenka
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 274
Dot.: Essence cz. II

Axaxax usun te linki bo reklama na wizazu jest platna i zaraz sie moderator przyczepi.Mozesz zarobic punkty.
__________________
Se spánky z břidlicových střech
se zády rtutě na oknech,
páry z broušenýho skla,
se stehny váhy, tě každej zná,
tě každej zná, tě každej zná
a když Tě ochutná,
ví, že víš, že...



gayenka jest offline  
Stary 2009-04-27, 14:12   #4911
cypressangel
Zakorzenienie
 
Avatar cypressangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 28 618
Dot.: Essence cz. II

W końcu zobaczyłam pb na żywo Strasznie mdła jest kolorystyka tej limitowanki
__________________


cypressangel jest offline  
Stary 2009-04-27, 16:20   #4912
joyfeel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 31
Dot.: :)

Witajcie essensomaniaczki!
Jestem od dłuższego czasu stałą czytelniczką tego tematu, staram się zaglądac tu codziennie, czy nie ma czegoś nowego.
Dzięki wam bardziej zainteresowałam się tą marką. Wcześniej nie zwracałam na nią uwagi
Razem z wami wycekiwałam na 50's fever i pure beauty.
Mam całkiem pokaźny zbiorek kosmetyków:
1) AOH- kupiłam ponieważ tak bardzo go zachwalałyście, nie używam bo nie wiem jak, gdzie, boję się, że będę sie przesadnie świecić, czeka.
2) mineral compact powder- dosyć dobrze matuje, to numer 04 perfect beige, to trochę dziwne bo jest chyba najjaśniejszy, szybko sie wytracił została mi tylko półcentymetrowa obwódka a cześto go nie uzywałam.
3) clear& matt- 01 porcelain kupiłam na studniówkę, dobrze stapia się ze skórą, odpowiedni kolor, ale raczej nie pokrył moich wszystkich pryszczy
4) mineral powder brush- 04 best friend, najbardziej różowy, więc odpowiedni dla mnie, ale nie używam, bo na codzień nie nakładam tapety, a poza tym tak samo jak z AOH nie wiem jak i gdzie go nakładać, boję się przesadzić, czeka na lepsze dni
5) mineal powder brush pędzel
6) kajal pencils- o7 forever green, o4 white, o8 teddy, intensywne kolorki, trwałe, jak przypudruję to się nie odbijają na powiece, takto się odbijają
7) eyebrow stylist set- właśnie dla niego po raz pierwszy w życiu wyregulowałam sobie brwi, jest genialny, bardzo podobają mi się taki cieme teatralne, wyróżniające sie brwi
8) ultra strong nail repair- szybko schnie, zauważyłam że jak mam pomaliwane nim paznokcie to mniej mnie bierze chętka na obgryzanie, szybko nie odpada, moje paznokcie rosną mocniejsze i się tak nie rozdwajają, czasem jak chcę go odkręcić, to odkręca się sama nakretka a pędzelek zostaje.
9)power pastel nail manicure- o5 power topaz, ładny delikatny manicure, delikatne drobinki
10)pilniczek d paznokci 4w1- płaski użyteczny wielozadaniowy, nie strzępi się, ma fajne etui
50's fever
1) pomadka- o1 loe me tender piękny kolor, także na ustach, chodz chyba nie do końca trwały
2) duo blush- o1 love me tender ładny kolor, świetny pomysł z podziałem na strefę matową i brokatową, sytuacja jak z różem ze stałej oferty, czeka na lepsze dni
3) cień- o2 rockabilly, matowy(+), dobrze się nakłada na pędzel, może i fajny do przydymionego makijażu ale ja nie umiem go aplikować na powiekę, wychodzi trochę nierównomiernie, troche nieładnie w nim wyglądam
4) pędzel- miękki, delikatny
5) lakiery- różowy i biały, numerów nie pamiętam, darłam naklejki, trwałe, ładnie się nakładają, nawet mi to wychodzi i to na obie ręce, ładne kolory, trwałe
pure beauty
1) lakiery- o3 adorable i ten jaśniejszy beżowy, delikatne kolorki,trwałe
2) błyszczyk- o3 adorable trochę ciężko mi sie nakłada, gęsty, bez lusterka się nie obejdzie, mam go teraz na swoich ustach, potem napiszę jak z trwałością, kolor delikatny, nie klei się, chodz gly wyjdę na pole i podieje wiatr to włosy przyklejaja mi sie do ust i to trochę denerwuje
3) duo eyliner- ładne kolory, ciekawy pomysł z podziałem, miękki, łatwo sie nakłada, ładnie wyląda na oku.

To tyle jak na razie, troche się rozpisałam, przepraszam.
Kosmetyki kupuję w Tarnobrzegu w Naturze.

Pozdrawiam,
joyfeel jest offline  
Stary 2009-04-27, 16:32   #4913
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez black-bubu Pokaż wiadomość
rozczarowało mnie DOTB myślałąm , że puder to normalny matowy bronzer, a to świecący na złoto brokat fuj, cienie też kiepskie - może jedynie fioletowy, lakiery też do niczego - chociaż ten filoet wyglada całkiem nieźle, nie wiem czy sobie nie odpuszcze tej limitowanki wolałabym nbr.
Też liczyłam, że będzie matowy jak ten bronzer SC
__________________
Blog
kasienka.b jest offline  
Stary 2009-04-27, 17:54   #4914
iga333
Rozeznanie
 
Avatar iga333
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 530
Dot.: Essence cz. II

Moje nowe nabytki z Essence

Sorry za jakość zdjęć... :/
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00282.jpg (133,6 KB, 90 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00283.jpg (132,7 KB, 117 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00285.jpg (133,7 KB, 100 załadowań)

Edytowane przez iga333
Czas edycji: 2009-04-27 o 17:55
iga333 jest offline  
Stary 2009-04-27, 17:59   #4915
Ł@siczk@
Zakorzenienie
 
Avatar Ł@siczk@
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Stalowa Wola
Wiadomości: 4 764
GG do Ł@siczk@
Dot.: Essence cz. II

joyfeel, witaj! Ja tez jestem z TBG i tez kupuje w Naturze W tej obok rynku
Ja niedawno nareszcie obkupilam sie w PB i nareszcie moge odetchnac...przynajmniej do nastepnej limitowanki
__________________
HANIA [02.10.2012]

GOSIA [13.08.2015]


Dzięki Ci Boże za korektor pod oczy i Dębowe Mocne


BLOG
Ł@siczk@ jest offline  
Stary 2009-04-27, 18:30   #4916
poison.iv
Wtajemniczenie
 
Avatar poison.iv
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 465
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez iga333 Pokaż wiadomość
Moje nowe nabytki z Essence

Sorry za jakość zdjęć... :/
Fajne zakupy Na ostatnim zdjęciu jest korektor lakieru do paznokci, tak? W jakiej jest cenie i jak się sprawuje?
poison.iv jest offline  
Stary 2009-04-27, 18:30   #4917
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez Lemirka Pokaż wiadomość
Kupiłam ten róż z limitowanki http://www.pinkmelon.de/wp-content/u...saicpowder.jpg

i jestem zawiedziona ani koloru ani błysku jak przy AOH. Jedyne co mnie pociesza to fakt że kosztował jakieś 10 zł.
u mnie tez nic nie daje, wogole go nei widac wiec nakladam na cala twarz nie wiem po co no ale taki ladny jest
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-04-27, 18:35   #4918
iga333
Rozeznanie
 
Avatar iga333
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 530
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez poison.iv Pokaż wiadomość
Fajne zakupy Na ostatnim zdjęciu jest korektor lakieru do paznokci, tak? W jakiej jest cenie i jak się sprawuje?
Korektor dorwałam dziś w Douglasie za około 1ozł z hakiem. Wyrzuciłam rachunek, więc nie wiem dokładnie, jaka była jego cena. Dopiero go będę testowała
iga333 jest offline  
Stary 2009-04-27, 18:48   #4919
Axaxax
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 258
GG do Axaxax Send a message via Skype™ to Axaxax
Dot.: Essence cz. II

Cytat:
Napisane przez gayenka Pokaż wiadomość
Axaxax usun te linki bo reklama na wizazu jest platna i zaraz sie moderator przyczepi.Mozesz zarobic punkty.
Spoko, spoko Kto mial widziec to juz widzial Ale dziekuje za troske
Axaxax jest offline  
Stary 2009-04-27, 18:59   #4920
lorek1
Rozeznanie
 
Avatar lorek1
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 955
Dot.: Essence cz. II

Iga a ta buteleczka SOS to odżywka jakaś?
lorek1 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
drogerianatura, essence

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:26.