Szybkie cukierkowe kolory - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-15, 17:54   #1
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334

Szybkie cukierkowe kolory


Jak w tytule..makijaz wykonany bardzo na szybko i tak tez zakladam tego posta bo musze leciec z domku a pozniej nie bede miec czasu wieeec mam nadzieje ze sie niektorym spodoba

kiedys mowilam ze polaczenie bezu/brazu z fioletem moze byc ciekawe i wydaje mi sie ze osiagnelam troszke ten cel choc to nie jest taki odcien bezu jaki chcialam w tym makijazu...trza powiekszyc kolekcje znaczy sie

no i dodaje zdjecie z lampa i bez bo ciemnawo juz sie robilo i kolorow zlapac nie moglam

Mam nadzieje ze wam sie spodoba

Kosmetyki:
tusz loreal architect
cienie inglota
pan stick max factor
roz rimmel
bluszczyk clinique

milego ogladania
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg xbf.jpg (77,9 KB, 200 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg xbf1.jpg (73,0 KB, 199 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN7931 copy.jpg (59,3 KB, 373 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN7976 copy.jpg (48,1 KB, 353 załadowań)
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 18:16   #2
dzwoneczek186
Rozeznanie
 
Avatar dzwoneczek186
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kevelaer, Niemcy
Wiadomości: 753
GG do dzwoneczek186
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Sama nie moge w to uwierzyc, ale... nie podoba mi sie. Jakos za duzo tego fioletu
dzwoneczek186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 18:31   #3
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Oj kochana moja, nie pasi mi ten fiolet jest go za dużo, żeś dziś poszalała, dla mnie szczególnie za dużo go przy wewnętrznym kąciku.
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 18:43   #4
MorticiaAdams
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 350
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

nie jest najgorzej, ja osobiście lubie takie kolorki, ale rzęski okropnie Ci sie posklejaly
MorticiaAdams jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 18:54   #5
You See
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 92
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

A mnie jak zwykle sie podoba ^^
Tylko troszke ciemno taam przy zgieciu na powiece ...

Edytowane przez You See
Czas edycji: 2008-11-15 o 18:55
You See jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 20:13   #6
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Dzieki dziewczyny za spojrzenie krytyczne :d
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...





Edytowane przez Candy Killer
Czas edycji: 2008-11-15 o 20:19
Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 21:49   #7
Monika1994
Wtajemniczenie
 
Avatar Monika1994
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 424
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Hmm, jeśli mam być szczera to według mnie postarza Cię ten makijaż aż mi samej ciężko uwierzyć, że jakiś Twój makijaż mi się nie podoba ale i tak jesteś mistrzynią
__________________
"Wiesz, mam ochotę pokazać ci zdjęcia z poprzednich wakacji. (...) Wiesz co było najgorsze? Poranki. Za każdym razem, gdy się budziłam wyobrażałam sobie, że całujesz mnie w kark, a wtedy dreszcze przechodzą moje ciało. Ciebie tam nie było, nie całowałeś mnie, a jednak czułam dreszcze."
Monika1994 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 22:17   #8
kesly1
Zakorzenienie
 
Avatar kesly1
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Man
Wiadomości: 3 053
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Nie podoba mi się odcień tego fioletu... Daje odczucie podbitych oczu ...
Pomysł tak, wykonanie tak, kolor fioletu NIE
__________________
Everything in life is temporary.
So if things are going good, enjoy it because it won't last forever.
And if things are going bad, don't worry...
It can't last forever either...
kesly1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 22:29   #9
czarna_kawa80
Zakorzenienie
 
Avatar czarna_kawa80
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 9 993
GG do czarna_kawa80
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

halo halo chciałam Was troche spionowac dziewczyny na tym forum nie tylko oceniamy to czy komus jest ładnie w danym makijażu, ale równiez to jak jak jest wykonany technicznie itd Candy uważam że super czysto itd ale koloch choc cudny jednak nie dla Ciebie, i tak jak ja sie przekonałam na własnej skórze zdjecia z lampa są bleeeee a poza tym włosy ufarbowałas ??
__________________
Panna Żelazny Zad
wizażuję sobie http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=343695 ZAPRASZAM


http://wizaz.pl/Mikroreklama






jestem zbyt za✂✂✂ista żeby ociekac za✂✂✂istością, to za✂✂✂istość ocieka mną


czarna_kawa80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 23:02   #10
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

wykonanie genialne, bardzo czysto i podoba mi sie sposób nałozenia cienia tez tak kiedys próbowałam, le nic mi nie wyszło
jednak ten fiolet jakos mi nie gra i postarza Cie Candy ale jakby wcisnac tam inny kolorek to mniam mniam
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 23:31   #11
Monika1994
Wtajemniczenie
 
Avatar Monika1994
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 424
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Oj oj no takie małe przeoczenie wykonanie jak zwykle zaje... super wykonanie, no
__________________
"Wiesz, mam ochotę pokazać ci zdjęcia z poprzednich wakacji. (...) Wiesz co było najgorsze? Poranki. Za każdym razem, gdy się budziłam wyobrażałam sobie, że całujesz mnie w kark, a wtedy dreszcze przechodzą moje ciało. Ciebie tam nie było, nie całowałeś mnie, a jednak czułam dreszcze."
Monika1994 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 23:36   #12
1141655
Zakorzenienie
 
Avatar 1141655
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 21 227
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Mam wrazenie ,ze na tym zdjeciu http://www.wizaz.pl/forum/attachment...7&d=1226767951 wygladasz na przemeczona..moze przytlacza cie ten makijaz troche...i pudru jakby za duzo...
nie mniej jednak makijaz broni sie moimi jednymi z ulubionych kolorów
__________________
http://agicosmoholic.blogspot.com/ Mój wlasny, prywatny blog.

http://perfekcyjniewdomu.blogspot.com/
Mój drugi, prywatny, trochę o porządkach
1141655 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 15:34   #13
arinitti
Raczkowanie
 
Avatar arinitti
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 462
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Technicznie ok, ale mnie się też nie podoba całośc. Przeszkadza mi jasna powieka górna. mam wrażenie, że kolorki za ciepłe.
arinitti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 15:45   #14
renusia151
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 5
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Czesc mam pytanko. Jaki odcien i typ makijażu bedzie pasował do żółtej pastelowej sukienki bombki????
renusia151 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 17:39   #15
tyneczka
Wtajemniczenie
 
Avatar tyneczka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 038
GG do tyneczka
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Trochę ciężko, za dużo fioletu przez co oczy wyglądają na bardzo zmęczone. Mimo wszystko fajne wykonanie
Cuuudny avatar. Też chcę taką obróbkę !!
__________________

tyneczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 20:31   #16
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Dzieki dziewczyny a teraz objasnieeee dlaczego zmaiescilam taki makijaz ...nie w moim stylu,niedopracowany itd...
chcialam sprawdzic czy zaistniala sytuacja na forum ze masa dziewczyn slodzi przy makijazach ktore sa niefajne,beda mi tez slodzic..bo juz kilka razy zamiescilam makijaz z ktorego bylam niezadowolona a slyszalam ze cudny piekny itd.
wieeeeeeeeeeeeeeeeec bardzo mnie cieszy ze zauwazylyscie co jest nie tak ze nie bylo super slicznie wszystko

aaa i Aga..fakt faktem ostatnio jestem zmeczona i celowo wybralam ten fiolet zeby jeszcze bardziej to podkreslic
kiedys zrobilam cale oko w tym fiolecie i jest to jak najbardziej moj kolor tylko intensywnosc inna tu jest i nalozenie wiec wyglada to inaczej

ciesze sie ze mimo naszej sympatii do siebie widzicie mankamenty i o tym piszecie

wkrotce makijaz juz nie prowokacja tylko porzadny ;)
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...





Edytowane przez Candy Killer
Czas edycji: 2008-11-16 o 22:34
Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 20:40   #17
Ferrou
Zakorzenienie
 
Avatar Ferrou
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: gdzieś tam...
Wiadomości: 3 723
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

A co Ty tutaj jakieś podchody, prowokacje...? Nieładnie A tak na serio, to nieźle to wymyśliłaś

Jeżeli chodzi o makijaż, taka technika mi się bardzo podoba, połączenie kolorystyczne też, nawet kiedyś sama próbowałam tak się wymalować Jednakże nie jestem do końca zadowolona z efektu, który tutaj uzyskałaś, za wysoko wyciągnęłaś fioletowy cień, jest go za dużo w wewnętrznych kącikach, efekt zmęczonych oczu Ale rozumiem, ze chciałaś nas sprawdzić, Ty Niedobra Ale wybaczam
Ferrou jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 21:19   #18
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

a cooo..maly tescik na lizusostwo cale szczescie wiekszosc z was go zdala;D
tez bardzo lubie taka technike ale tu jak mowie..przesadyzm celowy co by obadac pradomownosc:P:P

a jeszcze bede probowac zrobic cos niecos innego..mocne odciecie kolorow rozniacych sie od siebie bez plynnego przejscia aleeee do tego potrzebuje porzadnych pedzli....ale to juz wkrotce
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 21:54   #19
1141655
Zakorzenienie
 
Avatar 1141655
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 21 227
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
Dzieki dziewczyny a teraz objasnieeee dlaczego zmaiescilam taki makijaz ...nie w moim stylu,niedopracowany itd...
chcialam sprawdzic czy zaistniala sytuacja na forum ze masa dziewczyn slodzi przy makijazach ktore sa niefajne,beda mi tez slodzic..bo juz kilka razy zamiescilam makijaz z ktorego bylam niezadowolona a slyszalam ze cudny piekny itd.
wieeeeeeeeeeeeeeeeec bardzo mnie cieszy ze zauwazylyscie co jest nie tak ze nie bylo super slicznie wszystko

aaa i Aga..fakt faktem ostatnio jestem zmeczona i celowo wybralam ten fiolet zeby jeszcze bardziej to podkreslic
kiedys zrobilam cale oko w tym fiolecie i jest to jak najbardziej moj kolor tylko intensywnosc inna tu jest i nalozenie wiec wyglada to inaczej

ciesze sie ze mimo naszej sympatii do siebie widzicie mankamenty i o tym piszecie

wkrotce makijaz juz nie propokacja tylko porzadny ;)
Osz tyyyy ale wiesz,sama sie zdziwilam, ze dalas taki mejkap i mi tak to niuchalo czyms podstepnym :P
fiolet dokladnie, jest twoim kolorem, lubie cie w makijazach takich,ale wlasnie to nalozenie ...
ales sobie to wykombinowala \

dobre totot
__________________
http://agicosmoholic.blogspot.com/ Mój wlasny, prywatny blog.

http://perfekcyjniewdomu.blogspot.com/
Mój drugi, prywatny, trochę o porządkach
1141655 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 22:01   #20
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

Candy łobuziara z Ciebie
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 22:33   #21
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 23:09   #22
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

a ja siedziałam cicho, mimo, iż byłam jedną z pierwszych osób, które obejrzały Twój makijaż.. Nie oceniłam go (to rzadkość przy Twoich ostatnich makijażach), bo nie podobał mi się, ale pomyślałam sobie "a gdzie mnie tam pouczać takiego guru makijażowego" Pomyślałam sobie, że się po prostu nie znam. Już parę razy tak było, że makijaż mi się nie podobał u kogoś (u mnie zresztą też ), a dziewczyny pisały, że cudny, więc nawet się nie wychylałam
Pomyślałam sobie, że lepiej będzie, jak nic nie napiszę, niż miałabym nieszczerze napisać, że jest cudnie
Całe szczęście, że to była prowokacja

Edytowane przez cathy
Czas edycji: 2008-11-16 o 23:12
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 23:18   #23
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

ano widzisz kochana :d
jeszcze lepiej by bylo jakbys napisala u mnie czy tez w innych makijazach ktore Ci sie nie pdoobaja ze tak jest i dlaczego wtedy nie bedziesz sie zastanawiala
jak mi sie cos nie podoba to pisze..pewnie dlatego coraz mniej osob odwiedza moje makijaze bo im zle napisalam :P:P hehe
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 10:29   #24
dzwoneczek186
Rozeznanie
 
Avatar dzwoneczek186
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kevelaer, Niemcy
Wiadomości: 753
GG do dzwoneczek186
Dot.: Szybkie cukierkowe kolory

naughty girl
dzwoneczek186 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:09.