Nowe Pazurki czy korzystac z naturalnych? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-11-18, 16:42   #1
irelax
Raczkowanie

Nowe Pazurki czy korzystac z naturalnych?

Witam gorąco, na kursie uczono mnie,że robi się nowy set paznokci ,potem dwa pełne(po ok.4 tyg) dopełnienia i na nowo ....set i dopełnienia. Nie mam dużego doświadczenia ,ale klijentki ,którym stylizuje pazn. mówią, że jak im od spodu urośnie naturalny pazur to mam to wykorzystać i dalej robić na naturalnych tylko dopełnienia,że inne tak robią.
Pytam Was doświadczone o to, czy jest jakaś reguła w tej materii i pod względem dobra pazura klijentki i naszego porfela i od czego to zależy?

P.S Wyszukiwarka odmówiła posłuszeństwa
irelax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-18, 18:03   #2
lauracrow
Rozeznanie

Dot.: Nowe Pazurki czy korzystac z naturalnych?

Cytat:
Napisane przez irelax Pokaż wiadomość
Witam gorąco, na kursie uczono mnie,że robi się nowy set paznokci ,potem dwa pełne(po ok.4 tyg) dopełnienia i na nowo ....set i dopełnienia. Nie mam dużego doświadczenia ,ale klijentki ,którym stylizuje pazn. mówią, że jak im od spodu urośnie naturalny pazur to mam to wykorzystać i dalej robić na naturalnych tylko dopełnienia,że inne tak robią.
Pytam Was doświadczone o to, czy jest jakaś reguła w tej materii i pod względem dobra pazura klijentki i naszego porfela i od czego to zależy?

P.S Wyszukiwarka odmówiła posłuszeństwa
nie ma reguły...zależy od upodoban klientek...
wiele dziewczyn, przedluża sobie paznokcie na tipsie , przychodzi na uzupełnienie, raz, drugi, trzeci, poczym tips juz całkiem odrośnie i maja swoje pazurki (bo tak lubią)