Pazurki na WYSPACH :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-28, 15:44   #1
addda
Raczkowanie
 
Avatar addda
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 156
Wink

Pazurki na WYSPACH :)


Kochane,
czy sa tu jakies osoby,ktore "bawia sie" w paznokcie zelowe a mieszkaja w Anglii?? Pytam,poniewaz sama jestem o krok od kupienia sprzetu i wszystkiego co potrzeba, a chetnie bym sie doradzila czy porozmawiala,gdzie kupujecie rzeczy itp
Razem to zawsze razniej
Czekam na odpowiedzi,buzka!
addda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-14, 15:32   #2
elvira44
Wtajemniczenie
 
Avatar elvira44
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 414
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

Tak, ja. A co cie interesuje?
__________________
22.01.2015

http://www.suwaczek.pl/cache/556b2ed503.png
elvira44 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-17, 00:12   #3
Blanka235
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 129
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

ja tez mam swoj salonik i staram sie aby zostal salonem firmowym EF a za niedlugo planuje zostac instruktorem
Blanka235 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-24, 12:45   #4
addda
Raczkowanie
 
Avatar addda
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 156
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

oooo jak milo
dlugo nie zagladalam do tego watku bo juz przestalam wierzyc ze ktos odpisze
Ja dopiero zaczynam zabawe z paznokciami,kolekcjonuje potrzebne rzeczy. Mam zamiar robic paznokcie tylko sobie. A moje pytanie jest,gdzie kupujecie zele,pedzelki,brokat itp?? w jakims sklepie(ale jakim?) czy na ebayu? jezeli na ebayu to czy jest jakis sprawdzony przez was sprzedawca?
kazda rada na wage zlota
dzieki serdeczne
addda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-24, 13:22   #5
potty
Wtajemniczenie
 
Avatar potty
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Swindon, Wiltshire
Wiadomości: 2 389
GG do potty
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

ja kupilam na ebayu
produkty firmy nouveau nail
moja instruktorka polecala mi na poczatek produkty z firmy Sina, ale one sa z Hong Kongu i troszke sie przestraszylam chinoli
sa tez sklepy w internecie, ale praktycznie maja to samo, a ceny sporo wyzsze
u mnie w miescie nie ma zadnych hurtowni poza Sally Hansen, ale tam tez drogo
__________________
8.08.2010 - 2+1


Dziecko poniżej pięciu lat to istota całkowicie szalona.
potty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 18:04   #6
elvira44
Wtajemniczenie
 
Avatar elvira44
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 414
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

Ja na ebayu kupuje produkty z firmy ibd u beauty-supplies-online. napewno ma orginalne produkty i jest expresowa wysylka w ciagu jednego dnia. Polecam ! Jesli masz inne pytania to odpowiem.
__________________
22.01.2015

http://www.suwaczek.pl/cache/556b2ed503.png
elvira44 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 12:03   #7
jesupka
Przyczajenie
 
Avatar jesupka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 13
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

zakupuje produkty na ebayu takie jak IBD,Millennium oraz Tammy Taylor tylko ze ostatnia marka idzie az z USA oraz wysylka jest drogaRowniez inne produkty zamawiam na ebayu zwiazane z tematem pazurkowym.Ale rowniez zdarza mi sie zamowic ozdoby na allegro duzym hurtem wtedy coz pozostaje mi czekac na przesylke dlugo do anglii jesli sprzedajacy wysyla za granice a jesli nie to do domu i wtedy Mamcia wysyla paczke;-)pozdrawiam serdecznie
__________________
Wczoraj do Ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest Twoje.
jesupka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 12:32   #8
maguah
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: zielona kraina
Wiadomości: 215
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

a ktos z irlandii moze??
maguah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-22, 22:46   #9
jesupka
Przyczajenie
 
Avatar jesupka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 13
Dot.: Pazurki na WYSPACH :)

A jesli masz rodzine w stanach to super....za wysylke nie skasuja Cie tyle ile tam
__________________
Wczoraj do Ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest Twoje.
jesupka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:59.