to wlasnie ja-nowa na forum - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-29, 17:41   #1
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Hej! bardzo bym prosila o porady, opinie w sprawie fryzury i makijazu. Dolaczam zdjecie bez makijazu. dziekuje specjalistki

Dodam, ze mam zielone, skosne oczy, wlosy brazowe, maluje na glebszy braz, chce zapuscic wlosy..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 26112008.jpg (52,8 KB, 901 załadowań)

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-11-29 o 20:50 Powód: post pod postem
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 18:46   #2
Princeska90
Raczkowanie
 
Avatar Princeska90
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 108
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Ja widziałabym Cię we fryzurce Alby W tym kolorku wyglądasz ładnie, ale gdybyś chciała zmienić to proponuje taki ciepły karmelek. Dołączam zdjęcie fryzurki według mnie korzystnej dla Ciebie:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jessica.jpg (8,1 KB, 95 załadowań)
Princeska90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 20:07   #3
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Dziekuje mialam wlasnie taka juz dluga grzywke na bok, ale fryzjerka zrobila mi krotsza z powrotem na skos:/wiec znowu czekam i juz wiem ze takiej grzywki nie chce jak mam: na szczescie wlosy szybki mi rosna
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 20:12   #4
betibeata7
Raczkowanie
 
Avatar betibeata7
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wiadomości: 390
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Normalnie Edyta Górniak- wypisz, wymaluj
betibeata7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 21:10   #5
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Cytat:
Napisane przez betibeata7 Pokaż wiadomość
Normalnie Edyta Górniak- wypisz, wymaluj
czyli az tak dobrze?
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 21:16   #6
Princeska90
Raczkowanie
 
Avatar Princeska90
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 108
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Faktycznie Teraz zauważyłam po oczach cała Edyta Górniak
Princeska90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 21:21   #7
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

co tam pokaze jeszcze jedno zdjecie bardziej kolorowe
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 15112008.jpg (43,3 KB, 471 załadowań)
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 21:42   #8
fixed
Raczkowanie
 
Avatar fixed
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 150
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Uroda jak u Gorniak lal
fixed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 21:48   #9
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Cytat:
Napisane przez fixed Pokaż wiadomość
Uroda jak u Gorniak lal
dobrze bedzie mi w czerwonym typowo kolorze szminki?

Cytat:
Napisane przez psychotropina Pokaż wiadomość
dobrze bedzie mi w czerwonym typowo kolorze szminki?
czy uwazac na kolory zbyt jaskrawe? no ale nie chce byc juz szara myszka-tak postanowilam dlatego pytam

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-11-29 o 23:38 Powód: post pod postem
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 21:53   #10
Princeska90
Raczkowanie
 
Avatar Princeska90
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 108
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

No to już wiesz od kogo możesz czerpać wzór Zapuść tylko grzyweczkę i na bok
Princeska90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 22:13   #11
fixed
Raczkowanie
 
Avatar fixed
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 150
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Czerwienie na ustach(na wieczor na codzien brazowe) i czerwone ubrania,mocno zakcentowane brwi,jasna cera i czarne zesy-uwazam ze to jest to!Wkleje kilka linkow:

http://muzyka.onet.pl/10172,1630615,plotki.html
http://images.google.ie/imgres?imgur...icial%26sa%3DN
http://images.google.ie/imgres?imgur...icial%26sa%3DN
fixed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-30, 19:57   #12
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

dzieki
to ze jestem podobna do Gorniak mowila mi kiedys babcia, dzieki Waszym opiniom teraz mam pewnosc, co do mnie pasuje, nie zawsze jest sie kogo spytac..
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 13:33   #13
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

hej ! zapuszczam wlosy i grzywke, tak jak radzilyscie. Mam jescze pytanie: na swieta bede farbowac wlosy: wiecie moze jakiej firmy sa najlepsze brazy? Ten co mam na drugim zdjeciu to Sredni braz garniera; ale ta emulsja co trzyma do 8tyg. Moze znacie cos innego? Czy moze zdecydowac sie na ciemny braz?
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 13:45   #14
Kira87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 2 779
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Muszę przyznać, że masz perfekcyjny kształt ust! Takie pełne i zgrabne

I zgadzam się również z innymi użytkowniczkami - jesteś bardzo podobna do Edyty...i myślę, że jej stylistyka będzie do Ciebie bardzo pasować
Kira87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 18:33   #15
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Dzieki za te mile slowa
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 18:52   #16
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

jesteś druga edyta na prawde bardzo podoba

czerwienie na yustach jak najbardziej tak. do tego klayczny makija oka, czarna kreseczka linerem i zdecydownaie mocniej podkrślone rzesy. moim zdaniem mogłabyś się zdecydowć na ciemniejszy kolorek. możesz wzorowac się na edycie G. ona ma niezły styl i będziesz wiedzieć co ci pasuje
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 19:26   #17
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Cytat:
Napisane przez betibeata7 Pokaż wiadomość
Normalnie Edyta Górniak- wypisz, wymaluj
rzeczywiscie, oczy i usta Edzi
Masz sliczna buzie, wlasciwie nic bym nie zmieniala poza tym,ze podkreslilabym Twoje cudne oczeta przynajmniej tuszem
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 22:47   #18
Agula 88
Zakorzenienie
 
Avatar Agula 88
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Malinowa chatka
Wiadomości: 3 891
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
rzeczywiscie, oczy i usta Edzi
Masz sliczna buzie, wlasciwie nic bym nie zmieniala poza tym,ze podkreslilabym Twoje cudne oczeta przynajmniej tuszem
zgadzam się z powyższym i zapuściła włosy a Edyta według mnie jest bardzo bardzo ładna
Agula 88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 17:02   #19
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1182595762 poki nie mam dluzszych chcialabym sobie kombinowac taka fryzurke, grzywka juz podobnie dluga ja na zdj., jak to robic zeby tak wlosy sie ukladaly wokol twarzy? nie mam pojecia czy moze mi ktos doradzic?
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 17:11   #20
Princeska90
Raczkowanie
 
Avatar Princeska90
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 108
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Cytat:
Napisane przez psychotropina Pokaż wiadomość
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1182595762 poki nie mam dluzszych chcialabym sobie kombinowac taka fryzurke, grzywka juz podobnie dluga ja na zdj., jak to robic zeby tak wlosy sie ukladaly wokol twarzy? nie mam pojecia czy moze mi ktos doradzic?
Żeby włoski się układały wokół twarzy możesz spróbować lokówką wywijać kosmyki ku twarzy. Jeśli nie masz to proponuje kupić sobie szczotkę okrągłą i gdy umyjesz włoski lekko suszarką podsusz tak aby były wilgotne i nawiń na szczotkę i susz dalej
Princeska90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-05, 18:20   #21
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

oto moje marzenie: http://www.wizaz.pl/forum/attachment...4&d=1228428239 myslicie ze realne? ile czasu czeka sie na takie wlosy? i jaki to kolor jakbym chciala zakupic?
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-07, 10:56   #22
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Smile Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Cytat:
Napisane przez Princeska90 Pokaż wiadomość
Żeby włoski się układały wokół twarzy możesz spróbować lokówką wywijać kosmyki ku twarzy. Jeśli nie masz to proponuje kupić sobie szczotkę okrągłą i gdy umyjesz włoski lekko suszarką podsusz tak aby były wilgotne i nawiń na szczotkę i susz dalej
dzieki princeska widze ze sie znasz
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 18:10   #23
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Czy mozeciie okreslic jaki mam ksztalt twarzy?
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 18:35   #24
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 983
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

musialabys dac zdjecie z wlosami spietymi do tylu, przodem, bo po tych zdjeciach trudno ocenic, przynajmniej mi.
Olcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-17, 21:01   #25
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Question Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Witajcie!
Urosly mi wlosy i zamierzam zrobic sobie wkrotce fotki, zeby pokazac. Mam jednak jeszcze pytanie- otoz bardzo podoba mi sie ta fryzura z taka wlasnie grzywka na bok jak radziliscie : http://www.wizaz.pl/forum/attachment...0&d=1205259086

Chcialabym wiedziec jak wlosy ukladac, zeby tak to wlasnie wygladalo. Grzywke mam podobnej dlugosci, reszta troche krotsza (wlosy byly pocienowane poprzednim razem i nierowno rosna), sa tez naturalnie lekko przy koncach falowane. Prostownica odpada oczywicie.
Kolor robilam ostatnio casting i musze powiedziec, ze jest wart swojej ceny-ciemny braz). Zamierzam powtorzyc ten kolor.

Bede wdzieczna za sugestie
A i jeszcze jedno: zna ktos dobra szminke w kolorze czerwieni, wiecie takiej prawdziwej? Blyszczyki sie nie sprawdzaja...
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-14, 16:58   #26
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

hej! teraz jest tak
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 10032009.jpg (52,5 KB, 374 załadowań)
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-15, 13:29   #27
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 983
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

ladnie
a malujesz sie? przydalby sie dobry tusz do rzes i roz
Olcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-15, 13:37   #28
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Ładnie byś wyglądała gdybyś pociągnęła oczka eyelinerem . Moim zdaniem ładnie by Tobie było w kreseczce a uroda bez kitu jak Edyta Górniak Pozdrawiam
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-15, 14:07   #29
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Cytat:
Napisane przez Olcia Pokaż wiadomość
ladnie
a malujesz sie? przydalby sie dobry tusz do rzes i roz
racja-na tym zdjeciu tuszu nie ma, postawilam na usta
Rozu uzylam, ale widac nie umiem, bo nie widac(trzeba po prostu wiecej go na pedzel, a mam jakis strach..ehh

oLLeM-chce wyprobowac te kreski, tylko na gornej powiece co nie?bo oczy mam dosc male
Jak wlosy urosna jeszcze dam zdj, dysponuje tylko aparatem kom i mam problem z transferem na kompa ehh
Zastanawiam sie czy nie wyrownac wlosow do ramion, gdyz scieniowane sa.
Czy zaczekac i zapuszczac-nie wiem
Dzieki. Pozdrawiam serdecznie!
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-15, 14:22   #30
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: to wlasnie ja-nowa na forum

Tak , na górnej powiece Albo cienie po wewnętrznym kąciku jasnym cieniem a w zewnętrznym np. granat Taki makijaż powinien optycznie powiększyć oko musiała byś popróbować i sama zobaczyć w czym się najlepiej czujesz

---------- Dopisano o 14:22 ---------- Poprzedni post napisano o 14:16 ----------

Chociaż jak masz zielone oczy to myślę , że będzie Tobie pasować raczej fiolet albo śliwka
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:09.