przed i po- moje matamorfozy. :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-03, 17:19   #1
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona

jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?


siemka
jednak sie zdecydowalam i prosze o rade
a wiec
na dniach chcialabym sie obciac i moze i zmienic kolorek.
cale zycie chodze w blondzie i jeszcze nigdy nie farbowalam wlosów( poza jednym razem, jak pofarbowalam sobie włoski tak jak widać na fotce z rozyczkami), ale juz sie dawno zmyło
chcialabym sie troche przyciemnic, ale nie wiem czy ciemny kolor w ogole by mi pasowal. mam niebiesko-szare oczy, jasne brwi...
a druga sprawa- jak sie obciac??
jakby sie dalo, to mile widziane sa komputerowe metamorfozy, oraz jakies fotki dziewczyn z niebieskimi oczami i ciemnymi wlosami- bo sama nie wiem czy to w ogole pasuje. POMÓZCIE MIII PLOSE...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg tn_Obraz 014.jpg (90,9 KB, 305 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_Obraz 258.JPG (27,6 KB, 291 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_Obraz 263.jpg (79,3 KB, 265 załadowań)
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 23:33   #2
rav12345
Wtajemniczenie
 
Avatar rav12345
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 609
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

Wklejam kilka zdjęć kobiet o niebieskich oczach i CZARNYCH włosach.
Metamorfozę u ciebie cięzko zrobić, bo nie załączyłaś zdjęcia z dobrze widoczną twarzą (najlepiej na wprost).
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lovely.jpg (73,6 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg k14_jpg.jpg (97,0 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 600x400_3557274_600x400.jpg (25,7 KB, 35 załadowań)
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do. [Walter Bagehot]
rav12345 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 23:52   #3
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
hmmm mam jeszcze takie cos- jakosc nienajlepsza, ale moze cos z tym zrobicie.. hmm a moze jakas grzyweczka, zeby to moje wielkie czolo zaslonic??hmm sama nie wiem... a wiec daje co mam

aaa i jeszcze jedno- jaki ja mam ksztalt twarzy??owalna czy jaka?? czy jakas kanciata??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00703.JPG (71,0 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00707.JPG (60,5 KB, 130 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00712.JPG (54,9 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00714.JPG (64,1 KB, 138 załadowań)
__________________

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-01-04 o 00:02 Powód: post pod postem
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 13:02   #4
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

to jak?? nikt nie pomoze?? dzisiaj chcialam cos z ta moja czupryna zrobic a nadal nie mam pomyslu..
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 13:20   #5
alorah
Zadomowienie
 
Avatar alorah
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 923
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

Moim zdaniem naturalny kolor bardzo ci pasuje, i lepiej nie bawić się w farbowanie. Bardzo ładnie wyglądasz w delikatnych falach. Ja bym na twoim miejscu przy twarzy trochę włosy skróciła, a resztę brała na szeroką lokówkę
__________________
Luty/Marzec najnowsza WYMIANKA


Proszę odpisuj u mnie.
alorah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 14:44   #6
kissable
Rozeznanie
 
Avatar kissable
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 585
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

Wg mnie masz twarz owalną , całkiem wysokie czoło (tak jak ja) i ogólnie urodę (kolorki) podobną do mojej Poradzę tak jak sama mam i moim zdaniem jest ok więc: grzywka lekka, wycieniowana na bok. Farbowałam sobie jakis czas temu włosy taka zmywalna farba Loreal Casting ciemy blond. Bardzo fajnie wyszło, najpierw troche cieme mi sie wydawały ale po myciu super także polecam. Od czasu do czasu solarium, bo czulam sie troche bledsza w tym kolorku. Masz jasne brwi, mozesz podkreslac je brazowa kredka. Chyba masz wycieniowane włosy i raczej nic bym z tym nie robiła, jest ok. moze najwyzej troche odswierzyc u fryzjera i mocniej jeszcze wycieniowac
kissable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 15:05   #7
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

kissable & alorah
dziekówa za rade
hmmm moze najpierw szamponetka sprubuje potraktowac wloski na jakis ciemniejszy blondzik. tylko boje sie ze mi nie zejdzie w razie WU.
juz dlugi czas sie "czaje" zeby kolorek zmienic, ale chyba mam jakis sentyment do moich wlosków..
zastanawiam sie nad taka fryzurka( glownie ta ciemniejsza)
chodzi mi o ciecie. co wy na to??moze jakies komputerowe dobieranko?
i jeszcze jedno pytanie-dotyczace jesnych brwi- henna- czy powinnam sobie ja zrobic? boje sie ze wyjdzie mi jakis rudy kolor zamiast brazowego.. i slyszalalm tez, ze po hennie(jak juz sie zmyje) brwi sa jeszcze bardziej jasniejsze. to ploty?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fav.jpg (14,6 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg fryzurka3.jpeg (6,2 KB, 19 załadowań)
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-05, 16:48   #8
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
no dziewczynki mam jeszcze pol rodziny na namyslenie sie co chce miec na glowie. za pol godziny wychodze wiec dawajcie pomysly
jak moja fryzure doprowadze do pozadku, to postaram sie jakies fotki wkleic 3majcie kciuki

nie rodziny tylko godziny- gdzie tu jest edycja??!! grrr
__________________

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-01-05 o 17:37 Powód: post pod postem
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 11:49   #9
kissable
Rozeznanie
 
Avatar kissable
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 585
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

Na co się w koncu zdecydowałas ? Bardzo ładna ta ciemna fryzurka Jak nie jest za pozno nie to polecam szamponetek... czasem nie wymywaja sie do konca. dlatego ja farbowalam castingiem, nie niszczy wlosow (bez amoniaku) i schodzi do konca, nie ma zadnych odrostow, super polysk uzywalam 2 razy i szczerze moge polecic
kissable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 15:52   #10
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

kurcze- jednak we wtorek na bank sie obcinam. wczoraj nie wyszlo, bo moj TŻ byl juz po piwku i nie chcialo mu sie mnie obcinac.
aaa bo zapomnialam wspomniec ze to on mnie zawsze obcina, bo jest fryzjerem. mmmm wiem, dobrze mam, ale i tak nie moge sie doprosic kiedy wreszcie mnie obetnie.
ale w sumie dobrze, bo mam jeszcze troche czasu na namyslenie sie.
tak bardzo chcialabym, zebyscie komputerowo dobraly mi jakas fryzurke. a jakby sie udalo, to ta, gdzie dziewczyna ma czarne wlosy- tylko zeby byly jasniejsze. np. karmelkowe.
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 13:52   #11
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

no i powracam. co prawda, jeszcze sie na kolorek nie zdecydowalam, ale zmienilam fryzurke- przezylam maly szok, jak zobaczylam ze moje wloski siegaja mi tylko do ramion. ale zaczynam sie do nich przyzwyczajac. a wy co o tym myslicie?
ps. dalej zalezy mi zeby ktos przyciemnil mi wlosy w photoshopie.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg tn_DSC00773.JPG (24,0 KB, 107 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_DSC00766.JPG (20,2 KB, 70 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_DSC00768.JPG (21,0 KB, 59 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_DSC00764.JPG (22,0 KB, 101 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_DSC00763.JPG (23,7 KB, 92 załadowań)
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 15:26   #12
nie kazdy jest takiiii
Raczkowanie
 
Avatar nie kazdy jest takiiii
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: zza monitora;-)
Wiadomości: 137
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

hej!
mi sie Twoja nowa fryzurka podoba,uwazam ze grzywka jest spoko
mysle ze byloby Ci ladnie w ciemniejszym kolorze np.czekolada? zawsze mozesz uzyc szamponetki jesli Ci sie nie spodoba to kolor i tak sie zmyje jestem ciekawa efektu wiec jesli tylko zmienisz kolor to wklej fotkipowodzonka!!
nie kazdy jest takiiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-14, 18:32   #13
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

i to juz wszystkie opinie?niech jeszcze kto napisze co mysli o mojej fryzurce, bo ja sama wlasciwie nie wiem co mam myslec ..
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-14, 21:33   #14
kissable
Rozeznanie
 
Avatar kissable
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 585
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

fajna nowa fryzurka szczegolnie na ostatniej fotce ladnie. tylko grzywke bym odrobinke zapuscila ale no odrosnie kolor bym przyciemnila i bedzie super.
kissable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 11:24   #15
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

no właśnie chciałam grzywke dłuzszą, ale wyszło małe niedomówienie, tak z 1cm moglaby byc dłuższa..
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 17:38   #16
nieboska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20
Dot.: jaki kolor? jaka dlugosc?i w ogole jak?

A ja uważam że powinnaś rozjaśnić włosy.
nieboska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 21:09   #17
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
przed i po- moje matamorfozy. :)

moja METAMORFOZA NA PRZELOMIE OSTATNICH LAT. ...
pierwsza fotka(nie przestraszcie sie) na poczatku liceum- WIEM- MASAKRA,

druga- moja 18nastka- pierwsze kombinacje z farbowaniem
trzecia- chcialam grzywke ale jednak sie do niej nie przekonalam
czwarta- nie dosc ze pyza jak nic bylam, to sama pofarbowalam wlosy na ciemny blond i wyszedl mi zielonkawy. wygladalam jak chlopak na posyłki
przedostatnia- a takie tam loczki, nieloczki- oduczalam sie prostowania
ostatnia -po liceum . troche na buzi jeszcze pyzata jestem, ale z tym walcze


obecnie mam fryzurke podobna do tej ostatniej, z tym ze jeszcze z brazowymi pasemkami.
zastanawiam sie czy nie zafarbowac calych wlosow na ciemno, ale troche mi szkoda blondziku.

......................... ........I JAK?????
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (15,2 KB, 285 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (17,3 KB, 162 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (15,9 KB, 420 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (14,9 KB, 276 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_7.jpg (15,2 KB, 196 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tirara.jpg (76,1 KB, 456 załadowań)
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 21:52   #18
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

ciekawy wątek gdybym ja pokazała jak wyglądałam kiedyś to byście chyba pospadały z krzeseł;p haha

zmieniłaś sie i widac ze kombinowałaś z fryzurkami i dobrze kazda kobieta musi się zmieniac. ja tam nie widze zebys byla pyzata po buzkI
co do przefarbowania włosków na jeden kolor to mam taką anegdotkę, moja kumpela (ma blond balejaż) była w zeszłym tygodniu w salonie fryzjerskim który prowadzą dwaj geje maja zaje*** wyczucie w kwestii włosów i potrafią tak dobrac fryzurkę że na prawde pasuje, no i jeden z tych panów powiedział jej ze taki balejaż jest już nie modny, teraz modne są jednolite kolory nigdy nie widziały mi się ciemne pasemka na blond włosach ;/ fajny mialas tu ten kolorek i ta grzywka też byla spokohttp://wizaz.pl/forum/attachment.php...5&d=1228248438

pozdrawiam!
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 21:57   #19
17zakrecona
Wtajemniczenie
 
Avatar 17zakrecona
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 018
GG do 17zakrecona
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

przymierzam sie do jednolitego kolorku, ale stopniowo chcialam to robic. na ostatniej fotce z tymi ciemnymi pasemkami faktycznie byl za duzy kontrast(tak wlasciwie to, jest ciemny braz), myslalam ze te pasemka wyjda troche jesniejsze. teraz zrobilam do tego brazowe i juz nie widac tego kontrastu. niedlugo postaram sie wrzucic aktualna fotke
__________________
17zakrecona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 21:59   #20
Grazin
Zakorzenienie
 
Avatar Grazin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: oświęcim
Wiadomości: 5 442
GG do Grazin
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

to czekamy
Grazin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-02, 22:03   #21
mysza89
Zadomowienie
 
Avatar mysza89
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 314
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Ostatnie zdjecie jest strasznie wyretuszowane, ładna z Ciebie dziewczyna, tak szczerze to podoba mi sie to zdjecie http://www.wizaz.pl/forum/attachment...4&d=1228248438
Ale myśle ze w blondzie Ci dobrze z tymi ciemnymi pasemkami, moze troche wiecej jak by ich było to tez było by nieźle
__________________
†Baks†
mysza89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-03, 08:57   #22
Aiszka87
Przyczajenie
 
Avatar Aiszka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: pochodze z Zar (lubuskie), a mieszkam od ponad 7 lat w Berlinie (niemcy)
Wiadomości: 12
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

a mi sie podoba ta ostatnia fryzurka i przed ostatnia tez
blond do Ciebie jak najbardziej pasuje, ale mysle ze jakas cciemna czekoladka tez byl super wygladala oczywiscie na calych wlosach
__________________
WIELKIE POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH
Aiszka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 16:45   #23
ARLET
Raczkowanie
 
Avatar ARLET
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 152
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Po pierwsze to zazdroszczę Ci włosków, bo widać, że masz gęste i fajne A dwa sądzę, że w ciemniejszych włoskach wyglądałabyś super. Np. jasny brąz.
__________________

ARLET jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 16:50   #24
SaMa
Zadomowienie
 
Avatar SaMa
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 1 205
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Cytat:
Napisane przez Grazin Pokaż wiadomość
ciekawy wątek gdybym ja pokazała jak wyglądałam kiedyś to byście chyba pospadały z krzeseł;p haha

zmieniłaś sie i widac ze kombinowałaś z fryzurkami i dobrze kazda kobieta musi się zmieniac. ja tam nie widze zebys byla pyzata po buzkI
co do przefarbowania włosków na jeden kolor to mam taką anegdotkę, moja kumpela (ma blond balejaż) była w zeszłym tygodniu w salonie fryzjerskim który prowadzą dwaj geje maja zaje*** wyczucie w kwestii włosów i potrafią tak dobrac fryzurkę że na prawde pasuje, no i jeden z tych panów powiedział jej ze taki balejaż jest już nie modny, teraz modne są jednolite kolory nigdy nie widziały mi się ciemne pasemka na blond włosach ;/ fajny mialas tu ten kolorek i ta grzywka też byla spokohttp://wizaz.pl/forum/attachment.php...5&d=1228248438

pozdrawiam!

ekhm, czy mogłabyś wysłać mi na priv adres tego salonu? bo mieszkam niedaleko a szukam dobrego fryzjera...
SaMa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 17:21   #25
Princeska90
Raczkowanie
 
Avatar Princeska90
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 108
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Ślicznie wyglądasz w blondzie Ja bym nie zmieniała koloru
Princeska90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 17:34   #26
LadyMagnolia
Rozeznanie
 
Avatar LadyMagnolia
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: 3 Planeta od Słońca
Wiadomości: 781
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Ja bym się zastanowiła nad tą czekoladką.
__________________

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Captain Jack Sparrow

I' ve never recived
my acceptance
letter to Hogwarts

So I'm leaiving
Shire

TO BECOME
A JEDI

LadyMagnolia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 17:52   #27
Lunawera
Raczkowanie
 
Avatar Lunawera
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 279
Wink Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Bardzo fajnie teraz wyglądasz, myślę, że blond pasuje do Ciebie doskonale i nic bym nie zmieniała.
__________________
Nic dwa razy się nie zdarza i nie zdarzy....



Lunawera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 17:54   #28
Mini007
Zakorzenienie
 
Avatar Mini007
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Wiadomości: 3 178
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Jak dla mnie, najlepiej wyglądałaś jako ten "chłopiec na posyłki".
Mini007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 18:21   #29
mmmilena
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 487
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Cytat:
Napisane przez Mini007 Pokaż wiadomość
Jak dla mnie, najlepiej wyglądałaś jako ten "chłopiec na posyłki".

Też tak sądzę!
i pierwsza fotka ładna też, po prostu naturalna; te Twoje włosy teraz... hmmm
mmmilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 18:45   #30
Nikaa1990
Wtajemniczenie
 
Avatar Nikaa1990
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 2 567
Dot.: przed i po- moje matamorfozy. :)

Wg mnie najlepiej wygladałaś "w wersji 3" czyli na 3 zdjeciu do góry. Drapieżnie a zarazem dziewczęco. W wersji 1,2 i 4 nie bardzo mi się podoba, a co do dwóch ostatnich - zbyt laleczkowato.
Ale to tylko moje prywatne zdanie
__________________
"Człowiek nie jest stworzony do klęski.
Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
[Ernest Hemingway]

30.37.45
75.74.50
Nikaa1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:25.