Wróć   Forum Wizaz.pl > Kobieta > Forum Plotkowe

Notka

Forum Plotkowe Tutaj zapraszamy do dyskusji na każdy temat - również całkowicie nie związany z urodą ;-)

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2004-03-30, 13:13   #1
gattoman
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 9
Rajstopy męskie !

Witam wszystkie miłe Panie!
Chciałbym zorientować się co nasze piękne kobiety sądzą o męskich rajstopach. Ich recenzję znajdziecie na:
http://www.reklama.na.wizaż.pl.jest.płatna.pl (zmienione przez redakcję)
Czy wg Was takie rajstopy będą u nas popularne, czy mężczyźni będą chcieli je nosić, czy będą w stanie przełamać stereotypowe bariery? Osobiście uważam, że takie rajstopy to bardzo dobry pomysł. Przecież facet też marznie w nogi, więc pod spodnie wg mnie może takie rajstopy śmiało zakładać.
gattoman jest offline  
Stary 2004-03-30, 13:23   #2
Charlotte
Wtajemniczenie
 
Avatar Charlotte
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 804
GG do Charlotte
Re: Rajstopy męskie !

Ja jestem jak najbardziej za

Mój facet naprawdę zimą marznie, sam się do tego przyznał ale kalesonów nie chce nosić, bo kiedyś założył i strasznie Mu rwały / ciągnęły włosy na nogach - bolało No i nie chce kalesonów. Może rajstopy by nie ciągnęły?

Dziewczyny, czy Wasi mężczyźni nosili zimą kalesony? Nie skarżyli się na ciągnięcie? Bo tak sobie myślę, że te kalesony mojego może były jakieś kiepskie... no bo przecież każdy facet ma włosy na nogach, a jednak jakoś noszą a może nie noszą
Charlotte jest offline  
Stary 2004-03-30, 13:30   #3
joannea
Zadomowienie
 
Avatar joannea
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 1 694
Re: Rajstopy męskie !

mój nosi, bo jest z ciepłego kraju, a tu zimno, że hej . Dla odmiany ja nie nosze, bo nie cierpię, jak mi się coś pałęta pod spodniami.
Ale mój nosi takie specjalne, czarne, polarowe, kupione w sklepie dla podróżników - fakt, diabelnie dorgie, ale raz że się nie poci, dwa że ciepłe, trzy - trwałe, no, i nic nie podrażnia, nie wyrywa, bo materiał mięciutki. Taki produkt naprawde polecam.
joannea jest offline  
Stary 2004-03-30, 13:43   #4
gattoman
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 9
Re: Rajstopy męskie !

Dodam jeszcze parę informacji na temat rajstop męskich oferowanych np. w Niemczech. Są to cienkie rajstopy męskie 15den, 20den oraz grubsze 40den z mikrofibrą w kolorach: czarnym, cielistym i beżowym. Wyglądają bardzo podobnie do damskich rajstop. Więc co myślicie o takich męskich rajstopkach, które w sumie niczym nie różnią się od damskich?
gattoman jest offline  
Stary 2004-03-30, 14:03   #5
kasiulka
Zakorzenienie
 
Avatar kasiulka
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 4 306
Wpisy w blogu: 1
Re: Rajstopy męskie !

No mój facet na pewno by nie założył takich rajstopek, szczególnie tych cielistych. Prawdę mówiąc umarlabym ze śmiechu gdybym go zobaczyła w czymś takim . Ale takie polarowe o jakich pisze joannea to już inna sprawa.
Poza tym czy takie cienkie rajtki naprawdę grzeją? Pytam bo sama w życiu bym nie założyła pod spodnie, brrr.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lev6070.jpg (28,5 KB, 179 załadowań)
__________________
moj blog

Oliwka
kasiulka jest offline  
Stary 2004-03-30, 18:47   #6
WioletaM
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 224
Re: Rajstopy męskie !

Mój mąż nosi kalesony jak jest bardzo zimno. Nie wyobrażam go sobie w rajtuzach, na dodatek cielistych. Jakoś źle mi się to kojarzy. Osobiście, to nienawidzę kaleson. Nie mogę na nie patrzeć i jak mąż skąś przychodzi, to zaraz musi je ściągnąć.
WioletaM jest offline  
Stary 2004-03-30, 19:45   #7
cheetah
Zadomowienie
 
Avatar cheetah
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 1 143
GG do cheetah
Re: Rajstopy męskie !

Przepraszam, ale tego typu rajstopy jakos srednio mi sie kojarza. Moj kotek, poniewaz tez z cieplych krajow nosi rajstopy meskie bez stop (takie bodajze welniane) lub kalesony. Natomiast nie wierze zeby 15 den, czy 20 den mialo grzac, to raczej smiech na sali. Sprobojcie zalozyc zwykle rajstopy 15 den przy -20 stopni, to przeciez przymarzna do ciala Ja 15 den zakladam przy 15 stopniach, a nie zima. Te rajstopy zupelnie mnei nie przekonuja, koloru cielistego i na dodatek z polyskiem...heh.. Jestem raczej za rozwiazaniem jakie przedstawila joannea

Cheetah
cheetah jest offline  
Stary 2004-03-30, 20:12   #8
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 847
Smaczny profil Ami
Smaczne przepisy2
Re: Rajstopy męskie !

Całkowicie zgadzam się z Cheetah. Z własnego doświadczenia wiem, że rajstopy 20 den żadnego ciepła nie dają. Dopiero te od 40 den w górę i to też nie na -20, chyba że pod spodnie.
Karola, mój brat nosi kalesony- zwykłe bawełniane i nie słyszałam, żeby narzekał, że ciągną włosy. Może te na które trafił Twój chłopak jakieś felerne były? Za ciasne? Za dużo sztucznego?
A wracając do rajstop, mój chłopak w życiu by czegoś takiego nie włożył. Kalesony owszem, ale nie rajstopy i to na dodatek cienkie, beżowe i błyszczące. Zresztą sama bym ze smiechu pękła gdybym go w nich zobaczyła.
A poza tym wyobrażacie sobie męskie stopy w cienkich rajstopach? Przecież to by oczko już przy zakłaaniu poszło!
Ami jest offline  
Stary 2004-03-30, 21:29   #9
Charlotte
Wtajemniczenie
 
Avatar Charlotte
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 804
GG do Charlotte
Re: Rajstopy męskie !

Ja też mam wątpliwości, czy mój założyłby takie rajstopy
Ale może bym Go namówiła w najgorsze mrozy...
Co do grzania, to takie rajstopy troszkę grzeją, a raczej nie tyle grzeją, ile sprawiają, że lodowate spodnie nie dotykają nóg...
Ja kiedyś nosiłam rajstopy pod spodnie, ale tylko grube, takie które mają dużo laycry. Ale nosiłam 2 lata temu, jak były takie straszne mrozy, a ja nie miałam kożucha. W tym roku było chyba trochę cieplej, a ja kupiłam sobie kożuch do kolan, więc na szczęście było mi ciepło (bo strasznie nie lubię rajstop pod spodniami).

Co do faceta, to sądzę, że jednak lepsze niż rajstopy, byłyby kalesony + skarpetki. Chociaż może się mylę, niech wypowiedzą się mężczyźni
Charlotte jest offline  
Stary 2004-03-30, 21:39   #10
dziewczyna
Zakorzenienie
 
Avatar dziewczyna
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 13 804
Re: Rajstopy męskie !

Nikt z moich znajomych płci męskiej nie nałożyłby rajstop. Prawdę powiedziawszy to bym pękła ze śmiechu jakbym zobaczyła jakiegoś w takich rajtuzikach
dziewczyna jest offline  
Stary 2004-03-30, 22:03   #11
Charlotte
Wtajemniczenie
 
Avatar Charlotte
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 804
GG do Charlotte
Re: Rajstopy męskie !

Ami napisał(a):
> Całkowicie zgadzam się z Cheetah. Z własnego doświadczenia wiem, że rajstopy 20 den żadnego ciepła nie dają. Dopiero te od 40 den w górę i to też nie na -20, chyba że pod spodnie.

A mi dają dużo nawet cieniutkie rajstopy... dżinsy na mrozie robią się strasznie zimne i jak dotkną nogi, to brrrrr.... a jak ma się rajstopy, to zimne spodnie mogą dotykać do nogi, ale tego zimna się tak nie czuje.
Inna sprawa, że rajstopy pod spodniami są cholernie niewygodne...

> Karola, mój brat nosi kalesony- zwykłe bawełniane i nie słyszałam, żeby narzekał, że ciągną włosy. Może te na które trafił Twój chłopak jakieś felerne były? Za ciasne? Za dużo sztucznego?

Być może... w przyszłą zimę kupię Mu bez pytania jakieś porządne kalesonki, może będą dobre

> A wracając do rajstop, mój chłopak w życiu by czegoś takiego nie włożył. Kalesony owszem, ale nie rajstopy i to na dodatek cienkie, beżowe i błyszczące. Zresztą sama bym ze smiechu pękła gdybym go w nich zobaczyła.

Tak, to faktycznie zabawnie by wyglądało Już fotka wklejona przez Kasiap bardzo mnie rozbawiła Myślę, że żeby ten pomysł w ogóle wypalił, rajstopy męskie musiałyby być MĘSKIE a nie identyczne jak damskie

> A poza tym wyobrażacie sobie męskie stopy w cienkich rajstopach? Przecież to by oczko już przy zakłaaniu poszło!

Eeeeeeee, niekoniecznie Mój chłopak ma ładniejsze stopy, niż ja Jak pupka niemowlaka, serio. A niczego nie używa. Zero stwardnień, pięta i podeszwa jak alabaster... a ja, kobieta, co powinna mieć najdelikatniejsze stopy na świecie, muszę używać pumeksu, smarować je kremami i nadal mam twarde
Charlotte jest offline  
Stary 2004-03-31, 07:53   #12
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 214
Re: Rajstopy męskie !

mój facet w życiu by czegoś takiego nie założył..

na marginesie - czym te rajstopy róznią się od damskich? chyba tylko rozmiarem
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline  
Stary 2004-03-31, 11:20   #13
Komanka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Wiadomości: 809
Re: Rajstopy męskie !

Mój mąż nawet kalesonów nie chce nosić, a jakby miał ubrać rajstopy, to by umarł ze śmiechu, a ja razem z nim
Komanka jest offline  
Stary 2004-03-31, 12:32   #14
gattoman
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 9
Re: Rajstopy męskie !

Miłe Panie!
Nie ulega dyskusji, że to Wy najpiękniej wyglądacie w rajstopach. Ale jeśli chodzi o mężczyzn noszących rajstopy to przecież nie robią oni tego by publicznie się w nich pokazywać, tylko po to żeby dobrze się w nich czuć. Logiczne jest, że takie 40den męskie rajstopy zakłada się jak są mrozy, a takie 15den są odpowiednie pod spodnie do temperatury max.15 stopni.
Dlaczego facet ma nosić takie rajstopy? Już tłumaczę. Ponieważ wg mnie w rajstopach jest bardzo wygodnie, cieplej, stopy nie pocą się tak jak w skarpetkach, uczucie ocierania się o spodnie jest wg mnie bardzo fajne. Pewnie wiele z kobiet powie tu, że rajstopy wcale wygodne nie są. Dla jednych są dla innych nie. Fakt, że jesteśmy bardzo stereotypowym społeczeństwem i ciężko nam zaakceptować lekko kontrowersyjne nowości. Więc jeszcze raz powtarzam: facet nie nosi rajstop dla dobrego w nich wyglądu tylko dla satysfakcji i wygody ich noszenia. Pozdrawiam wszystkie kobiety w rajstopkach !
gattoman jest offline  
Stary 2004-04-01, 11:01   #15
gattoman
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 9
Re: Rajstopy męskie !

Mam wiarygodne informacje, że w Niemczech takie męskie rajstopy świetnie się sprzedają. Rodacy - mężczyźni, chyba nie jesteśmy aż tak stereotypowi by wstydzić się chodzić w swoich męskich rajstopach! Przeciez i tak ich nie widać spod spodni!
gattoman jest offline  
Stary 2004-04-05, 13:34   #16
Kasiaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 1
Re: Rajstopy męskie !

WOOW !!
Jestem pod dużym wrażeniem tych rajstop. W sumie wyglądają tak samo jak damskie. Mi się bardzo podobają. Uważam, że to bardzo dobry pomysł. Jeśli facet chce to może takie rajstopki nosić sobie pod spodnie. Na pewno śmiesznie w nich wyglądałby ale nie o to tu chyba chodzi. Z tego co można sobie było poczytać na stronie gattomana wnioskuję, że faceci chcą nosić takie rajstopy by było im cieplej, przyjemniej, by się po prostu fajnie w nich czuć. Oczywiście takie rajtopki to dość odważny pomysł, ale kiedyś czy długie włosy u faceta też były kontrowersyjne.
A więc panowie, do dzieła! Już nie mogę się doczekać aż przyuważę jakiegoś w rajstopkach zamiast skarpetkach. Tylko prosimy, spódniczki zostawcie kobietom! Jak tyko znajde takie męskie rajstopki w sklepie to na pewno kupię je swojemu facetowi. Ale szybciej będzie jak namówię go na założenie moich damskich rajstopek. Jeśli taka moda będzie mu odpowiadać to ok, ja nie mam nic przeciwko. W końcu mamy ponoć równouprawnienie. Pa
Kasiaa jest offline  
Stary 2004-04-05, 14:06   #17
kasiulka
Zakorzenienie
 
Avatar kasiulka
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 4 306
Wpisy w blogu: 1
Re: Rajstopy męskie !

hehe, Kasiu-Gattomanie, jak chciałe(a)ś podać się za inną osobę trzeba było w profilu wpisać jakis inny adres mailowy. Bo tak to od razu widac że to jedna i ta sama osoba
Sorry za drobną złośliwosc, ale mam dzis PMS-a, więc jestem usprawiedliwiona
__________________
moj blog

Oliwka
kasiulka jest offline  
Stary 2004-04-05, 14:15   #18
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 214
Re: Rajstopy męskie !

kasiap napisał(a):
> hehe, Kasiu-Gattomanie, jak chciałe(a)ś podać się za inną osobę trzeba było w profilu wpisać jakis inny adres mailowy. Bo tak to od razu widac że to jedna i ta sama osoba
> Sorry za drobną złośliwosc, ale mam dzis PMS-a, więc jestem usprawiedliwiona

Kasiup
Ależ z Ciebie Sherlock
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline  
Stary 2004-04-05, 14:21   #19
joannea
Zadomowienie
 
Avatar joannea
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 1 694
Re: Rajstopy męskie !

ja nie mam PSM, ale bede złośliwa bardziej niz "drobnie": co za bezczelność. co, internet pozwala na łatwe oszukiwanie i matactwo? tfu, ładna reklama firmy...
joannea jest offline  
Stary 2004-04-05, 14:38   #20
cheetah
Zadomowienie
 
Avatar cheetah
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 1 143
GG do cheetah
Re: Rajstopy męskie !

Heh...nie dosc ze wstretna reklama firmy, to jeszcze jak nieprawdziwa. Jakos nie chcialabym, zeby moj facet chodzil w moich rajstopach (jej), czy Twoja bielizne tez moze pozyczac od ciebie droga Kasiu...stringi koronkowe a moze staniczek? Dla mnie facet w rajstopach, to jak facet z ogolonymi nogami (mi sie to starsznie nie podoba). Wole jak facet ma ladne dlugie skarpetki, niz jak spod spodni od garnituru beda mu wystawac swiecace sie rajstopy. Nie sadze, zeby zostal uznany za powazna osobe
Wydaje mi sie to takie zniewiesciale, a facet ma byc facetem, tak jak kobieta, kobieta.
Rownouprawnienie to jedno, a przebieranie sie w kobiece ciuszki to drugie

Cheetah

p.s. Faceci z dlugimi wlosami tez mi sie nie podobaja, bo wg mnie wygladaja nieestetycznie.
cheetah jest offline  
Stary 2004-04-06, 09:45   #21
gattoman
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 9
Re: Rajstopy męskie !

Drogie Panie.
Ponoć o gustach się nie dyskutuje! Wam może nie podobać się facet w rajstopkach zamiat skarpetkach a innym kobietom może się to podobać. Zresztą ogromna większośc facetów też nie przepada za kobietami noszącymi częściej spodnie niż spódniczki. A ponoć kobieta powinna być kobieca! Też spodnie zabrałyście od facetów, potem zaczęto te spodnie tak kreować by pasowały bardziej do kobiet. A czy dziewczyna w glanach jest kobieca - też mogę tu się zaśmiać z takiej, hehe i stwieradzam, że to taka męska kobietka. Poza tym śmiać się można z takich osób które przypuszczają, że skoro facet nosi swoje rajstopy to na pewno także stringi damskie czy staniczek. Świadczy to o płytkim rozumku. Nie należy wszystkich facetów, którzy lubią chodzić w rajstopach, wrzucać do jednego worka z obojętnie jakim głupim napisem.
Tak wiec uczmy się tolerancji, każdy niech nosi to w czym najlepiej się czuje. A historia z pewnością udowodni nam, że męskie rajstopy będą hitem także u nas w kraju, bo na zachodzie sprzedają sie doskonale. Uczmy się także kultury i tolerancji od naszych zachodnich sąsiadów.
gattoman jest offline  
Stary 2004-04-06, 09:59   #22
Charlotte
Wtajemniczenie
 
Avatar Charlotte
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 804
GG do Charlotte
Re: Rajstopy męskie !

Jeśli chodzi o mnie, to poniekąd zgadzam się z Gattomanem/ką
Nie wiem czy mój facet założyłby takie rajstopy (cienkie, błyszczące itp.), ale jakby były bardziej męskie i nie ciągnęły włosów (jak pisałam do kalesonów się zraził ) to może udałoby mi się Go namówić.
I jeśli chodzi o mnie, to bardziej mi zależy, żeby było Mu ciepło zimą, niż żeby super wyglądał. Przecież na te rajstopy można założyć skarpetki (lepiej wygląda w bucie no i przyjemniej jest stopie) a po przyjściu do domu przecież się człowiek przebiera, nie chodzi w tym samym, w czym po ulicy.
Mi również przyszło do głowy z tymi spodniami, że przecież kiedyś też "należały" tylko do mężczyzn. Kobiety nie wyobrażały sobie, żeby mogły nosić spodnie. Ale jakoś się przyjęły i zobaczcie jak je lubimy

Ja uważam, że nie należy nic z góry przekreślać... część panów i pań może nie będzie chciała słyszeć nawet o męskich rajstopach, ale część może je polubi, czy przynajmniej uzna za przydatne
Charlotte jest offline  
Stary 2004-04-06, 10:24   #23
kasiulka
Zakorzenienie
 
Avatar kasiulka
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 4 306
Wpisy w blogu: 1
Re: Rajstopy męskie !

Karola napisał(a):
> Ja uważam, że nie należy nic z góry przekreślać... część panów i pań może nie będzie chciała słyszeć nawet o męskich rajstopach, ale część może je polubi, czy przynajmniej uzna za przydatne

Ależ ja nic nie przekreślam i pewnie znajdą się faceci skłonni nosić takie rajtki i niech sobie noszą, na zdrowie .
Ale Gattoman-ka sam przecież poprosił w pierwszym poście o nasze szczere opinie na temat męskich rastopek, co też uczyniłyśmy. A teraz wyjeżdża nam z brakiem tolerancji i tekstami że o gustach się nie dyskutuje . W takim razie po co było w ogóle zaczynac całą dyskusję?, Chyba że spodziewał się że wszystkie będziemy zgodnym chórem piać z zachwytu nad zachwalanym przez niego produktem.
Przyznam że nie rozumiem tej determinacji z jaką usiluje nas przekonać do nieszczęsnych rajtek. Jak na mój gust osiąga efekt odwrotny od zamierzonego, szczególnie po tej wczorajszej niefortunnej próbie podszycia się pod zachwyconą wizażankę .
Podkreślam jeszcze raz, mnie się ten produkt nie podoba, mam do tego pełne prawo i wcale nie czyni mnie to nietolerancyjną czy małomiasteczkową. Na pewno nie będę śmiać się ani wytykac palcami ludzi którzy zdecydują się je nosic (no chyba że to będzie mój mąż choć nie sądzę ). Zresztą i tak nie będzie mi dane zobaczyc bo nie zamierzac obcym facetom zaglądać pod spodnie.

A tak w ogóle to kończę pisanie w tym wątku, bo nastukalam tu już chyba najwięcej postów (oprocz Gattomana oczywiście )
__________________
moj blog

Oliwka
kasiulka jest offline  
Stary 2004-04-06, 10:24   #24
Nutka
Nutka nie gryzie!
 
Avatar Nutka
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 4 172
Re: Rajstopy męskie !

Watpię aby takie rajstopy zostały hitem Znacznie lepsze są takie zwykłe bez stopek,bo i ciepłe i nie kojarzące sie dziwnie
No cóż Gattomanie masz poczucie humoru dobrej zabawy i jak nabędziesz takie rajstopki koniecznie prześlij swoje foto w rajtuzkach na Wizaż..Ja osobiscie z przyjemnoiścią ocenię..
Pozdrofffki serdeczne
__________________

_________________________ _________________________ _
_________________________ _________________________ _


WYSZUKIWARKA nie gryzie


mikroREKLAMA
Moje gotowanie
Dzielimy się wiedzą jak przyrządzić, ugotować i upiec tak wspaniale jak nasze babcie!

Ta reklama pokazywana jest pod 4 172 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Nutka jest offline  
Stary 2004-04-06, 10:29   #25
Charlotte
Wtajemniczenie
 
Avatar Charlotte
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 804
GG do Charlotte
Re: Rajstopy męskie !

kasiap napisał(a):
> Ale Gattoman-ka sam przecież poprosił w pierwszym poście o nasze szczere opinie na temat męskich rastopek, co też uczyniłyśmy. A teraz wyjeżdża nam z brakiem tolerancji i tekstami że o gustach się nie dyskutuje . W takim razie po co było w ogóle zaczynac całą dyskusję?

Faktycznie, masz rację.
Charlotte jest offline  
Stary 2004-04-06, 10:41   #26
Nutka
Nutka nie gryzie!
 
Avatar Nutka
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 4 172
Re: Rajstopy męskie !

..może chce rozkrecić biznesss???
__________________

_________________________ _________________________ _
_________________________ _________________________ _


WYSZUKIWARKA nie gryzie


mikroREKLAMA
Moje gotowanie
Dzielimy się wiedzą jak przyrządzić, ugotować i upiec tak wspaniale jak nasze babcie!

Ta reklama pokazywana jest pod 4 172 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Nutka jest offline  
Stary 2004-04-06, 11:25   #27
joannea
Zadomowienie
 
Avatar joannea
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 1 694
Re: Rajstopy męskie !

Gattoman napisał(a):
> Drogie Panie.
> Ponoć o gustach się nie dyskutuje! Uczmy się także kultury i tolerancji od naszych zachodnich sąsiadów.

a Ty, rozumiem, w działkę owej wysokiej kultury, której nam podobno brakuje, właczasz też oszukiwanie i podszywanie się pdo inne osoby? Facet, zastanów się. Po wczorajszej wpadce pwoienieneś zwinąć ineters i sie nie odzywać, a Ty masz jeszcze czelnosć pisać posta pouczającego nas? Normalnie nie wierzę!
Już i siebie, i firmę świetnie zaprezentowałeś - jeżeli jej produkty są tak wiarygodne, jak ty sam, to nie sadzę, żeby którakolwiek z nas je kupiła.
joannea jest offline  
Stary 2004-04-06, 11:27   #28
cheetah
Zadomowienie
 
Avatar cheetah
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 1 143
GG do cheetah
Re: Rajstopy męskie !

Gattoman napisał(a):

> Poza tym śmiać się można z takich osób które przypuszczają, że skoro facet nosi swoje rajstopy to na pewno także stringi damskie czy staniczek. Świadczy to o płytkim rozumku.

Kolega sie chyba zagalopowal....?
A sam na poczatku napisal, ze o gustach sie nie dyskutuje. Ty mozesz nam wmawiac, ze facet w rajstopachj wyglada seksownie,a my nie mozemy sie na ten temat wypowiedziec.

Jak dla mnie EOT. Nie widze sensu rozmowy z osoba, ktora 'myli sie w zeznaniach', na dodatek gdy brak jej argumentow zaczyna obrazac innych.

Gorace pozdrowienia,
Cheetah
cheetah jest offline  
Stary 2004-04-06, 11:58   #29
Iwonalodz
Zakorzenienie
 
Avatar Iwonalodz
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 13 113
Smaczny profil Iwonalodz
Smaczne przepisy2
GG do Iwonalodz
Re: Rajstopy męskie !

A mnie zaintrygowało to, że na tym zdjęciu modele majtek nie mają pod tymi rajstopkami chyba, że ślepa jestem i nie widzę czyli te rajstopy to takie 3 w 1 : czyli kalesony, majtki i skarpetki w jednych cienkich rajstopkach
__________________
" – Pani Iwonko! Pani wytrze tę szminkę, bo klient znów się będzie pieklił ... "




NA PEWNO piszemy NA PEWNO oddzielnie!
NAPRAWDĘ piszemy NAPRAWDĘ łącznie!
Iwonalodz jest offline  
Stary 2004-04-06, 16:19   #30
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 214
Re: Rajstopy męskie !

Gattoman napisał(a):
> Drogie Panie.
> Ponoć o gustach się nie dyskutuje! Wam może nie podobać się facet w rajstopkach (..)

no właśnie. MOŻE nam się nie podobać.. więc skoro większości dziewczyn nie podoba się taka opcja - nie musisz się od razu oburzać. o gustach się nie dyskutuje

> Zresztą ogromna większośc facetów też nie przepada za kobietami noszącymi częściej spodnie niż spódniczki.

ogromna większość? hmm.. a jakieś badania przeprowadziłeś?

> A ponoć kobieta powinna być kobieca!

Kobieca = w spódnicy.. bardzo ciekawe

> Poza tym śmiać się można z takich osób które przypuszczają, że skoro facet nosi swoje rajstopy to na pewno także stringi damskie czy staniczek. Świadczy to o płytkim rozumku. Nie należy wszystkich facetów, którzy lubią chodzić w rajstopach, wrzucać do jednego worka z obojętnie jakim głupim napisem.

bardzo przepraszam, ale facet reklamujący rajstopy w cielistym kolorze i występujący w owej reklamie bez majtek kojarzy się dość specyficznie. wyglada równie "męsko" jak kobieta "kobieco" w za dużych, źle skrojonych i brudnych portkach

> Tak wiec uczmy się tolerancji,

jak najbardziej popieram, ale żeby uczyć innych trzeba też samemu stosować się do nauczanych zasad

> każdy niech nosi to w czym najlepiej się czuje. A historia z pewnością udowodni nam, że męskie rajstopy będą hitem także u nas w kraju, bo na zachodzie sprzedają sie doskonale.

reklamowane przez tych facetów [bez majtek] raczej hitem nie będą. mogę się założyć o grube pieniądze - nie tędy droga.

> Uczmy się także kultury i tolerancji od naszych zachodnich sąsiadów.

którzy są tacy tolerancyjni?


naprawdę przykre jest to, że momi tego, że podszyłeś się pod wizażankę - nawet przez myśl Ci nie przeszło, żeby to jakoś wytłumaczyć - tylko brniesz w zaparte. wstyd.
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Forum Plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:59.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj