Cieliste usta, cielista pomadka - wątek zbiorczy. - Strona 117 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-06-28, 19:20   #3481
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

juz go chce!! na ustach tez taki piekny jak w opakowaniu?
... a przy tym sie nie jest klejuch, nawilza i calkiem dobrze sie trzyma na ustach ... mi sie jeszcze kolor 28 podoba...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg nude.jpg (47,1 KB, 121 załadowań)
desti jest offline  
Stary 2009-06-28, 22:19   #3482
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
... a przy tym sie nie jest klejuch, nawilza i calkiem dobrze sie trzyma na ustach ... mi sie jeszcze kolor 28 podoba...

tylko gdzie ja go znajde?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-28, 22:33   #3483
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

tylko gdzie ja go znajde?
moze w Douglasie... u mnie mozna serie Nude wszedzie bez problemu dostac... pedzelek do rozswietlaczy z tej serii tez jest boski
desti jest offline  
Stary 2009-06-28, 22:37   #3484
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
moze w Douglasie... u mnie mozna serie Nude wszedzie bez problemu dostac... pedzelek do rozswietlaczy z tej serii tez jest boski
ino u mnie nie ma douglasa i tu jest pies pogrzebany:| u mnie tylko marrionaud a tam tez nic nie ma moze uda mi sie pojechac do krakowa niedlugo wiec wlece do douglasa jak wsciekla! pedzelek tez by mi sie przydal
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-28, 22:41   #3485
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ino u mnie nie ma douglasa i tu jest pies pogrzebany:| u mnie tylko marrionaud a tam tez nic nie ma moze uda mi sie pojechac do krakowa niedlugo wiec wlece do douglasa jak wsciekla! pedzelek tez by mi sie przydal

aaaaa... no tak... to troche kicha ... a all ?? ... albo ebay?? ...
desti jest offline  
Stary 2009-06-28, 22:45   #3486
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
aaaaa... no tak... to troche kicha ... a all ?? ... albo ebay?? ...
na all ostatnio szukalam, ale malo co jest a kolorki oj... a na ebayu nie patrzylam wiec musze sie rozgladnac tylko zawsze lepiej wczesniej przetestowac jak mozna no ale jak sie nie wybiore do krk a na ebayu lub all trafi sie okazja to trzeba skorzystac!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-28, 22:48   #3487
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
na all ostatnio szukalam, ale malo co jest a kolorki oj... a na ebayu nie patrzylam wiec musze sie rozgladnac tylko zawsze lepiej wczesniej przetestowac jak mozna no ale jak sie nie wybiore do krk a na ebayu lub all trafi sie okazja to trzeba skorzystac!
na all jest jeden ... klik
desti jest offline  
Stary 2009-06-28, 23:14   #3488
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
na all jest jeden ... klik
kutwa! i teraz bede miala dylemat klikac czy nie klikac? OTO JEST PRAWDZIWE PYTANIE!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-28, 23:21   #3489
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
kutwa! i teraz bede miala dylemat klikac czy nie klikac? OTO JEST PRAWDZIWE PYTANIE!
aaaaa... nie klikac ... popatrzylam na nude a nie na nazwe blyszczyka... to nie jest nowa seria !!!!! ... nowa nazywa sie Hydra Lip Booster

aczkolwiek ten proponowany kolorek ladny jest hihi...
desti jest offline  
Stary 2009-06-28, 23:25   #3490
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
aaaaa... nie klikac ... popatrzylam na nude a nie na nazwe blyszczyka... to nie jest nowa seria !!!!! ... nowa nazywa sie Hydra Lip Booster

aczkolwiek ten proponowany kolorek ladny jest hihi...
no nie! Ty to bys czlowieka z torbami puscila!
heh teraz sie czaje na fever glossa 212, tego co ulinka ma zreszta czego to ja nie chce? a przez Ciebie chce coraz wiecej bo ciagle cos nowego pokazujesz!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-28, 23:29   #3491
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no nie! Ty to bys czlowieka z torbami puscila!
heh teraz sie czaje na fever glossa 212, tego co ulinka ma zreszta czego to ja nie chce? a przez Ciebie chce coraz wiecej bo ciagle cos nowego pokazujesz!
hyhy ... oj tam zaraz ...
desti jest offline  
Stary 2009-06-28, 23:36   #3492
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
hyhy ... oj tam zaraz ...
no a nie? ja napisze tak: wszystko to Twoja wina i Tylko Twoja!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-28, 23:46   #3493
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no a nie? ja napisze tak: wszystko to Twoja wina i Tylko Twoja!
co to to nie... nie dam sie hehe... ja nie kusze brazerami i rozswietlaczami... yyy... no prawie nie kusze ... a Ciebie tu wszedzie pelno
desti jest offline  
Stary 2009-06-29, 09:43   #3494
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
co to to nie... nie dam sie hehe... ja nie kusze brazerami i rozswietlaczami... yyy... no prawie nie kusze ... a Ciebie tu wszedzie pelno
bo wy sie na plotkowym lenicie to musze gdzies cos pisac a Ty za to ciagle z jakimis fotkami wyskakujesz! tys taka be!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-29, 11:56   #3495
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
bo wy sie na plotkowym lenicie to musze gdzies cos pisac a Ty za to ciagle z jakimis fotkami wyskakujesz! tys taka be!
nie jestem be... jestem cacy ... hehe... ja lubie fotki

a tak w ogole to strasznie podoba mi sie superbalm hazelnut ... tez tak nudowato wyglada...
desti jest offline  
Stary 2009-06-29, 13:35   #3496
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a widzialas te moze z serii nude?
Si, wlasnie o tych mowie.

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
moze w Douglasie... u mnie mozna serie Nude wszedzie bez problemu dostac... pedzelek do rozswietlaczy z tej serii tez jest boski
Ooo tak, gdybym nie zaopatrzyla sie ostatnio w zestaw pedzli inglota, ten z art deco bylby moj

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no nie! Ty to bys czlowieka z torbami puscila!
heh teraz sie czaje na fever glossa 212, tego co ulinka ma zreszta czego to ja nie chce? a przez Ciebie chce coraz wiecej bo ciagle cos nowego pokazujesz!
Kochana, a ja wyczailam jeszcze jeden sliczny kolorek FG ale nie pamietam numeru
A jesli chodzi o art deco, to u mnie jest, moge Ci kupic jesli chcesz.
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline  
Stary 2009-06-29, 14:47   #3497
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
nie jestem be... jestem cacy ... hehe... ja lubie fotki

a tak w ogole to strasznie podoba mi sie superbalm hazelnut ... tez tak nudowato wyglada...
hihi.....a zgadnij co mam?
superbalma hazelnuta
ale cielak z niego zaden rozjasnia, ale efektu cielistych ust nie ma
tak ja juz zauwazylam jak bardzo Ty fotki lubisz! szczegolnie jak jeszcze dolaczysz do tego achy i ochy to juz wogole

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Si, wlasnie o tych mowie.

Ooo tak, gdybym nie zaopatrzyla sie ostatnio w zestaw pedzli inglota, ten z art deco bylby moj

Kochana, a ja wyczailam jeszcze jeden sliczny kolorek FG ale nie pamietam numeru
A jesli chodzi o art deco, to u mnie jest, moge Ci kupic jesli chcesz.
no to jestem ciekawa o jakiego FG chodzi chetna bym byla, ale musze je jakos przetestowac jak sie uda, jezeli nie i w najblizszej przyszlosci nadal nie bedzie szans na testy to skorzystam z propozycji
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-29, 16:32   #3498
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
hihi.....a zgadnij co mam?
superbalma hazelnuta
ale cielak z niego zaden rozjasnia, ale efektu cielistych ust nie ma
no i dobrze ... przynajmniej moge sobie darowac

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
tak ja juz zauwazylam jak bardzo Ty fotki lubisz! szczegolnie jak jeszcze dolaczysz do tego achy i ochy to juz wogole
ja jestem wizualna jednostka... zamilowanie do zdjec mam ogolne... choc bardziej idzie w kierunku zywych obiektow ... a jak cos ladne to trzeba do tego ochy i achy dolaczyc
desti jest offline  
Stary 2009-06-29, 17:24   #3499
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
no i dobrze ... przynajmniej moge sobie darowac



ja jestem wizualna jednostka... zamilowanie do zdjec mam ogolne... choc bardziej idzie w kierunku zywych obiektow ... a jak cos ladne to trzeba do tego ochy i achy dolaczyc
fajnie nawilza i wyglada, ale koloru jako tako nie daje

wez zdjecia rob kwiatuszka albo owadom a nie kosmetyka! wyjdzie mi to na zdrowie na pewno
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-06-29, 17:27   #3500
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
wez zdjecia rob kwiatuszka albo owadom a nie kosmetyka! wyjdzie mi to na zdrowie na pewno
robie... i to dosc czesto ... ale preferuje wieksze obiekty... a ostatnio z braku czasu mam tylko kosmetyki pod reka hehehe....
desti jest offline  
Stary 2009-06-29, 18:03   #3501
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
robie... i to dosc czesto ... ale preferuje wieksze obiekty... a ostatnio z braku czasu mam tylko kosmetyki pod reka hehehe....
heh tak i dlatego inni cierpia
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-07-02, 16:54   #3502
CzarneSlonko
Rozeznanie
 
Avatar CzarneSlonko
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 597
Dot.: Cieliste usta

Byłam wczoraj w Douglasie i nie ma ani błyszczyków z serii Nude z ArtDeco ani pomadek Revlona z serii matte, a tak chciałam je oblookać
__________________
Chloe Howl - Rumour

Nieustannie zakochana

CzarneSlonko jest offline  
Stary 2009-07-03, 21:28   #3503
zania
Matka buldoga
 
Avatar zania
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 7 147
Dot.: Cieliste usta

Ja dzis bylam w Rossmanie. Myslalam, ze moze cos nowego upoluje ale nic z tego, zadne kolory z serii diamentowej maybelline mnie nie zainteresowaly. Ogladalam tez nowe pomadko-blyszczyki Loreal Gelee czy jakos tak i lipa, nie bylo odcienia golden vanilia.

A tak poza tym to przez te upaly moje usta robia sie bardziej czerwone, jakbym wypila goraca herbate i zadne cieliste pomadki juz tak fajnie nie wygladaja jak na wiosne :-> czym bym sie nie umalowala to po pol godzinie znowu mam czerwone usta, grr.
__________________
"Nie mam nic do ukrycia...oprócz strzykawek, skalpeli i pił do kości, które mam w ukrytej szufladzie..."
zania jest offline  
Stary 2009-07-04, 16:09   #3504
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Cieliste usta

Ja dostalam probki tych pomadek gellee z l'oreala, odcien brzoskwiniowy, nie przypasowaly mi niestety. Choc moze to kwestia koloru.
Ja polecam goraco odcien 28 z serii nude z art deco, u mnie slicznie rozjasnia usta.
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline  
Stary 2009-07-05, 11:36   #3505
zania
Matka buldoga
 
Avatar zania
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 7 147
Dot.: Cieliste usta

ulinkaaa mozesz pokazac jak ta pomadka wyglada na Twoich ustach? Albo chociaz sama pomadke. Bo szukalam internecie i nie moglam jej znalzc (moze zle szukalam)

Z gory dziekuje.

---------- Dopisano o 11:36 ---------- Poprzedni post napisano o 11:30 ----------

Poszukalam info na temat pomadek Nude ArtDeco i znalazlam tylko Nude Look Lip Stylo, ale w odcieniach 03, 05, 07, a na niemieckiej stronie dodatkowo 01, 04, 06, 07. Nie ma tam zadnej pomadki nr 28, wiec moze to inna seria???
__________________
"Nie mam nic do ukrycia...oprócz strzykawek, skalpeli i pił do kości, które mam w ukrytej szufladzie..."
zania jest offline  
Stary 2009-07-05, 12:09   #3506
CzarneSlonko
Rozeznanie
 
Avatar CzarneSlonko
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 597
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez zania Pokaż wiadomość
Poszukalam info na temat pomadek Nude ArtDeco i znalazlam tylko Nude Look Lip Stylo, ale w odcieniach 03, 05, 07, a na niemieckiej stronie dodatkowo 01, 04, 06, 07. Nie ma tam zadnej pomadki nr 28, wiec moze to inna seria???
Tu chodzi o błyszczyk Artdeco Color Gloss z serii nude.
__________________
Chloe Howl - Rumour

Nieustannie zakochana

CzarneSlonko jest offline  
Stary 2009-07-05, 16:04   #3507
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez CzarneSlonko Pokaż wiadomość
Tu chodzi o błyszczyk Artdeco Color Gloss z serii nude.
Blyszczyk dokladnie nazywa sie: Hydra Lip booster (pierwszy po prawej).

Nie mam zdjecia na ustach, ale mam cos takiego:
Na moich ustach ma dokladnie taki kolor jak w opakowaniu, do tego cudownie pachnie karmelem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg CIMG4147.jpg (144,2 KB, 185 załadowań)
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...

Edytowane przez ulinkaaa
Czas edycji: 2009-07-05 o 16:05
ulinkaaa jest offline  
Stary 2009-07-05, 16:40   #3508
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Cieliste usta

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
do tego cudownie pachnie karmelem
o tak ten zapach ... moj tez tak pachnie ... bosko...
desti jest offline  
Stary 2009-07-06, 09:52   #3509
zania
Matka buldoga
 
Avatar zania
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 7 147
Dot.: Cieliste usta

Dla mnie za rozowy
A propos karmelu. Mam blyszczyk z manhatanu w kolorze jasnego brazu "szwajcarska czekolada" czy jakos tak, a pachnie wlasnie karmelem.
__________________
"Nie mam nic do ukrycia...oprócz strzykawek, skalpeli i pił do kości, które mam w ukrytej szufladzie..."
zania jest offline  
Stary 2009-07-06, 10:21   #3510
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Cieliste usta

wczoraj ogladalam te piekne pomadki Inglota i kolory wogole mi nie podchodza za to wypatrzylam roz za 9zl i nadal cienie na wyprzedazy wiec dzisiaj moze paletke jakas zrobie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
beżowa szminka, blade usta, christina aguilera, cielista szminka, cieliste usta, nawilżenie, nude, pomadka, pomadki, rimmel, usta

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:56.