Cieliste usta, cielista pomadka - wątek zbiorczy. - Strona 33 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-08-02, 21:03   #961
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

kiepska jakosc z racji aparatu--przepraszam

jest to Glam Shine Juice Loreal'a kolor: Sweet Juice
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Stary 2007-08-02, 21:42   #962
Sunny20
Zadomowienie
 
Avatar Sunny20
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: zmienna ;)
Wiadomości: 1 252
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Kicia_Wampirzyca Pokaż wiadomość
Mi też ten zapach nie odpowiada Jak dla mnie jest strasznie chemiczny i pachnie gumą balonową, której nienawidzę..ehhh, ale czego nie robi się dla cielistego efektu :P
Cytat:
Napisane przez n89 Pokaż wiadomość
Jeśli chodzi o zapach błyszczyku Wibo to przypomina on do złudzenia gumę balonową, ale czuć w nim jeszcze obecność mentolu. Ja mam dwa takie blyszczyki: nr 5 i 7. Nr 7 u mnie delikatnie pachnie gumą, a bardziej wyczuwalny jest mentol. W numerze 5 natomiast czuję tylko tą gumę balonową.
Ehhh gumę balonową to ja bym jeszcze przeżyła, ale to był jakiś skisły smrodek. Może poszukam jeszcze w innym sklepie i zobaczę czy będzie tak samo.
__________________
Wątek wymiankowy- zapraszam http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=281525
Książki szukam/wymienię http://www.wizaz.pl/forum/showthread...21#post9464921
Sunny20 jest offline  
Stary 2007-08-02, 21:54   #963
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Sunny20 Pokaż wiadomość
Ehhh gumę balonową to ja bym jeszcze przeżyła, ale to był jakiś skisły smrodek. Może poszukam jeszcze w innym sklepie i zobaczę czy będzie tak samo.
To pewnie rzeczywiście trafił Ci się przeterminowany.
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline  
Stary 2007-08-04, 11:34   #964
pohontas
Raczkowanie
 
Avatar pohontas
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 206
GG do pohontas
Dot.: ..Cieliste usta..

wczoraj udalo mi sie w rossmanie nr 3 nabyc magiczny blyszczyk Vibo No 7 i nie jestem nim zachwycona bo sie kiepsko rozprowadza, zapach gumy balonowej da sie przezyc, zobaczymy jak z trwaloscia, bo na razie testowalam w domku kolor moze byc, ale oczekiwalam chyba czegos bardziej cielistego po nim:P
moja pomadka z Faberlica jednak jest No ONE
__________________
...i don't want to say 'goodbye' for the summer...

...zaczynam nowy etap...

START: 03.09.2007
cel -> 55 kg >> LET'S GO!

02.09 -> 60 kg

pohontas jest offline  
Stary 2007-08-04, 11:56   #965
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: ..Cieliste usta..

Rzeczywiście,ten błyszczyk Wibo naprawde cięzko się rozprowadza,niewiem może to kwestia pędzelka?ten jest taki cienki...

A tutaj kolejne fotki z przepieknym cielistym odcieniem pomadki

http://www.hollywoodrag.com/index.ph...e_full2/14771/
http://www.hollywoodrag.com/index.ph...e_full2/14776/
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline  
Stary 2007-08-04, 11:59   #966
Potwolek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 32
Dot.: ..Cieliste usta..

Przeczytałam ten wątek, bo też napaliłam się na cieliste usta. Byłam w 3rossmanach we wrocławiu i nigdzie nie ma wibo nr7, więc poszłam do drogerii w feniksie (chyba Natura) i jest nowa kolekcja błyszczyków palomy- nr 3 jest idealnie jasno-mleczno-beżowy, seria crystal lip gloss. Polecam, śliczny kolorek, ale najszybciej znika z półki, dostałam ostatni
Potwolek jest offline  
Stary 2007-08-04, 17:34   #967
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: ..Cieliste usta..

Przeglądałam allegro i nawet sporo tu cielistych pomadek,błyszczyków ,niektóre z nich:

http://www.allegro.pl/item222484536_...in_klein_.html

http://www.allegro.pl/item221061533_..._magie_24.html

http://www.allegro.pl/item220964009_...alny_bez_.html

http://www.allegro.pl/item222346418_..._orginal_.html

http://www.allegro.pl/item219819381_...nal_nr_60.html

http://www.allegro.pl/item220963995_...z_cudowny.html

http://www.allegro.pl/item219393441_...yk_wybor_.html
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline  
Stary 2007-08-05, 20:57   #968
shacka
Raczkowanie
 
Avatar shacka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 248
GG do shacka
Dot.: ..Cieliste usta..

Mi sie baaaardzo, ale to baaardzo podobaja cieliste usta Zazwyczaj nakladalam na swoje troche podkladu z tym, ze on bardzo je wysuszal...z miesiac temu kupilam Maybelline water shine elixir w koloze bezowym Przesliczny Zobaczylam go w drogerii Douglas i pomyslalam czemu nie. Nakladalam go sporo, bo cienkiej warstwy nie bylo praktycznie widac i po 3 dniach mi sie skonczyl Zaplacilam za niego niecale 25 zl, polecam, ale cienka warstwa nic nie daje, trzeba duzo akladac, no ale wtedy szybko sie konczy Juz kiedys kupilam blyszczyk Wibo ale nr 5 i nie jest taki zly. Po przeczytaniu Waszych postow postanowilam dorwac nr 7 W Galerii Krakowskiej w Rossmanie go nie bylo, ale dopadlam ostatnia sztuke w Rossmanie na Florianskiej i powiem Wam, ze calkiem niezly jest Kolor troche moze za pomaranczowy, ale calkiem calkiem Ciezko go mozna znalezc ale polecam...
shacka jest offline  
Stary 2007-08-06, 18:35   #969
sabcia-myszka
Zadomowienie
 
Avatar sabcia-myszka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 1 549
GG do sabcia-myszka
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez meri99 Pokaż wiadomość
ja sprobuje bo cos mi sie dzieje z aparatem i tez bym bardzo juz chciala nawklejac swoje blyszczyczki i szmineczki ale nie mam jak

sprobuje te co mi wyszly jutro moze cos dorzuce...
wlasnie dzis kupilam ten blyszczyk Glam Shine Juice Loreal'a kolor: Sweet Juice bez sprawdzenia kolorku i okazalo sie ze mam podobny i nie mam co teraz z nim zrobic... moze ktos chialby sie wymienic czekam na pw
sabcia-myszka jest offline  
Stary 2007-08-07, 18:50   #970
shacka
Raczkowanie
 
Avatar shacka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 248
GG do shacka
Dot.: ..Cieliste usta..

Zmienilam zdanie co do Wibo nr 7 Reweeelacjaaa ! Kolor wsumie bardzo jasny, blady roz, intensywnosc zalezy of kors od ilosci nakladanej na usta... Slicznie sie blyszczy, uwielbiam to uczucie chlodu na ustach...Trwalosc moze nie najlepsza ale nie narzekam Za 5.99 godny polecenia Usta sa sliczne
shacka jest offline  
Stary 2007-08-07, 19:06   #971
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: ..Cieliste usta..

ho ho, widzę, że wibo nr 7 stał się strasznie popularny i niedostępny. no proszę, nie spodziewałam się tego. teraz się cieszę, że kupiłam go zanim jeszcze zaczął się ten szał
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-08-07, 19:15   #972
shacka
Raczkowanie
 
Avatar shacka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 248
GG do shacka
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
ho ho, widzę, że wibo nr 7 stał się strasznie popularny i niedostępny. no proszę, nie spodziewałam się tego. teraz się cieszę, że kupiłam go zanim jeszcze zaczął się ten szał
Szał nie szał, pewnie nie jedna z Nas by g owczesniej nabyla gdyby byl on dostepny... Czesto bywam w Rossmanie i przegladam kosmetyki, wszystkich firm, Wibo takze, juz adwno temu kupilam ten blyszczyk ale nr 5, z nr 7 do tej pory sie nigdzie nie spotkalam. Tak jak pisalam wczesniej dorwalam ostatnia sztuke w 2 Rossmanie, w ktorym bylam w niedziele Najbardziej cieliste usta i tak mialam po niewielkiej ilosci podkladu, ale niestety usta wysuszal
shacka jest offline  
Stary 2007-08-07, 19:33   #973
natallkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar natallkaa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 2 086
Dot.: ..Cieliste usta..

Ja dzisiaj nabyłam ten nr 7 i trochę się wachałam bo nr 6 też slicznie wyglądał. Generalnie fajny, ładnie wygląda na ustach tylko cięzko się go nakłada
natallkaa jest offline  
Stary 2007-08-07, 19:35   #974
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez shacka Pokaż wiadomość
Szał nie szał, pewnie nie jedna z Nas by g owczesniej nabyla gdyby byl on dostepny... Czesto bywam w Rossmanie i przegladam kosmetyki, wszystkich firm, Wibo takze, juz adwno temu kupilam ten blyszczyk ale nr 5, z nr 7 do tej pory sie nigdzie nie spotkalam. Tak jak pisalam wczesniej dorwalam ostatnia sztuke w 2 Rossmanie, w ktorym bylam w niedziele Najbardziej cieliste usta i tak mialam po niewielkiej ilosci podkladu, ale niestety usta wysuszal
u mnie na początku było bardzo dużo tego koloru, teraz już tylko bywa
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2007-08-07, 20:04   #975
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: ..Cieliste usta..

a ta 6 Wibo to jaki odcień??bardziej beżowy czy różowy od 7?
wszystko by było super,bo nawet trwałość nie jest najgorsza,tylko to nakładanie...
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline  
Stary 2007-08-07, 20:25   #976
shacka
Raczkowanie
 
Avatar shacka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 248
GG do shacka
Dot.: ..Cieliste usta..

6 z tego co kojarze bardziej rozowy jest i mi osobiscie bardziej podobal sie nr 7 no nakladanie takie sobie, nie narzekam, 3 machniecia i gotowe, nie rozczulam sie nad blyszczykami
shacka jest offline  
Stary 2007-08-07, 20:40   #977
natallkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar natallkaa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 2 086
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez tripka Pokaż wiadomość
a ta 6 Wibo to jaki odcień??bardziej beżowy czy różowy od 7?
wszystko by było super,bo nawet trwałość nie jest najgorsza,tylko to nakładanie...
jest bardziej rózowy
natallkaa jest offline  
Stary 2007-08-07, 22:07   #978
Amberella
Wtajemniczenie
 
Avatar Amberella
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 110
GG do Amberella
Dot.: ..Cieliste usta..

Też bardzo lubię mieć jasne, cieliste usta. Nabyłam Wibo nr 7 i jest rzeczywiście fajny. Jeśli ktoś chciałby uzyskać bardziej matowy efekt - polecam szminkę Sephora nr 15. Jest bez perełki, bez drobinki, taki fajny delikatny beżyk
Amberella jest offline  
Stary 2007-08-08, 12:14   #979
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: ..Cieliste usta..

Ambrella, a mzoesz podac cene szminki?
nAtaL!a jest offline  
Stary 2007-08-08, 19:32   #980
Amberella
Wtajemniczenie
 
Avatar Amberella
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 110
GG do Amberella
Dot.: ..Cieliste usta..

Proszę bardzp we Wrocku płaciłam za nią 28 zł.
Amberella jest offline  
Stary 2007-08-08, 21:12   #981
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez pohontas Pokaż wiadomość
wczoraj udalo mi sie w rossmanie nr 3 nabyc magiczny blyszczyk Vibo No 7 i nie jestem nim zachwycona bo sie kiepsko rozprowadza, zapach gumy balonowej da sie przezyc, zobaczymy jak z trwaloscia, bo na razie testowalam w domku kolor moze byc, ale oczekiwalam chyba czegos bardziej cielistego po nim:P
moja pomadka z Faberlica jednak jest No ONE
A masz możliwość zrobienia zdjęcia ustom pomalowanym tą pomadką Faberlic ? bo mnie kusi...
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline  
Stary 2007-08-08, 21:54   #982
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: ..Cieliste usta..

trochę fotek z cielistymi ustami -jennifer lopez,niewiem jak ona to robi ale zawsze ma śliczny odcień pomadki,błyszczyka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jarulejlo_1130766297.jpg (14,5 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lopez250_250.jpg (19,7 KB, 75 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jennifer_lopez_all_i_have.jpg (14,5 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jennifer_20lopez_20bling_small1.jpg (47,5 KB, 118 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jennifer_lopez_ci.jpg (31,2 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 320x240.jpg (15,6 KB, 93 załadowań)
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline  
Stary 2007-08-08, 22:18   #983
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Amberella Pokaż wiadomość
Proszę bardzp we Wrocku płaciłam za nią 28 zł.
Dziekuje bardzo rozejrze sie
nAtaL!a jest offline  
Stary 2007-08-08, 22:31   #984
elmoska
Zakorzenienie
 
Avatar elmoska
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 427
GG do elmoska Wyślij wiadomość przez MSN do elmoska
Dot.: ..Cieliste usta..

Nie ma co jutro ide po Wibo 7
__________________

BBL
5/28

AC MILAN CAMPIONI D`ITALIA


elmoska jest offline  
Stary 2007-08-09, 16:27   #985
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: ..Cieliste usta..

nawet nie wiedziałam że siódemka Wibo taka słynna jest była dziś w Rossmannie po serię Bielendy SEXY LOOK do ust i zajrzałam do szafy WIBOspodobały mi się dwa błyszczykii: Water Sheen WIBO nr 7 (ostatnia sztuka) oraz Night Fever nr 2 ( od tego zaraz odpadła mi i zginęła skuwka i jestem wkurzona
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wibo.jpg (19,1 KB, 334 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez agabil1
Czas edycji: 2007-08-09 o 16:51
agabil1 jest offline  
Stary 2007-08-09, 16:44   #986
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

tak mi sie zdaje ze ten watek teraz powinien nazywac sie "Wibo nr. 7" a nie "cieliste usta" hihihihihihihhi
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Stary 2007-08-09, 16:56   #987
Ines-ka
Zakorzenienie
 
Avatar Ines-ka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 7 906
Dot.: ..Cieliste usta..

A mój Wibo nr 7 dostał dzisiaj (się do) kosza. Pędzelek ok, kolor, chłodzenie/mrowienie i zapach też. Tylko ten ważący się pigment w opakowaniu i tym bardziej na ustach go zdyskwalifikował.
Ines-ka jest offline  
Stary 2007-08-09, 18:05   #988
elmoska
Zakorzenienie
 
Avatar elmoska
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 427
GG do elmoska Wyślij wiadomość przez MSN do elmoska
Dot.: ..Cieliste usta..

No ja dzis nabylam Wibo7 i masakra z nakladaniem moze ktoras mi udzieli przyspieszonego kursu umiejetnosci nakladania tego blyszczyka
__________________

BBL
5/28

AC MILAN CAMPIONI D`ITALIA


elmoska jest offline  
Stary 2007-08-09, 18:28   #989
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez elmoska Pokaż wiadomość
No ja dzis nabylam Wibo7 i masakra z nakladaniem moze ktoras mi udzieli przyspieszonego kursu umiejetnosci nakladania tego blyszczyka
ja też chętnie dowiem się jak nakładać,żeby jakoś to wyglądalo...
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline  
Stary 2007-08-09, 18:37   #990
kociak902
Raczkowanie
 
Avatar kociak902
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 285
GG do kociak902
Dot.: ..Cieliste usta..

To ja może dodam coś od siebie .Szminka Mac Satin kolor Myth-rewelacja! Kupiłam jak byłam ostatnio w Warszawie.Oglądałam też cielista szminkę Armaniego ale ma tak fajny kolor że czesto nie mozna jej kupić bo sa braki.I Vanilla Truffle Estee Lauder ( nr 1A0 chyba ).To takie "trupie" kolory .
kociak902 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
beżowa szminka, blade usta, christina aguilera, cielista szminka, cieliste usta, nawilżenie, nude, pomadka, pomadki, rimmel, usta

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:38.