Cieliste usta, cielista pomadka - wątek zbiorczy. - Strona 35 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-08-11, 21:35   #1021
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez sabcia-myszka Pokaż wiadomość
ja dzis wygralam ta pomadke na allegro 4,75zl
Pomadka Bourjois Comme Par Magie nr. 13
macie moze jej fotke jak wyglada na ustach juz sie jej doczekac nie moge
Też jestem jej strasznie ciekawa
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline  
Stary 2007-08-11, 21:41   #1022
sabcia-myszka
Zadomowienie
 
Avatar sabcia-myszka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 1 549
GG do sabcia-myszka
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Kicia_Wampirzyca Pokaż wiadomość
Też jestem jej strasznie ciekawa
na zdjecu wyglada na idealna ciekawe jak na ustach moze ktos ma foteczke lub szmine i pstryknie dla nas zdjatko
sabcia-myszka jest offline  
Stary 2007-08-11, 22:14   #1023
koniczynkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 245
Wink Dot.: ..Cieliste usta..

heh nie śledzę wątku od początku ale wcześniej wszyscy chcieli nr 5 wibo a teraz 7 to był taki żart żurawinko
koniczynkaa jest offline  
Stary 2007-08-11, 22:33   #1024
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez koniczynkaa Pokaż wiadomość
heh nie śledzę wątku od początku ale wcześniej wszyscy chcieli nr 5 wibo a teraz 7 to był taki żart żurawinko
a 5 to jaki ma odcień?
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline  
Stary 2007-08-11, 23:37   #1025
kasiuuunia_ol
Zadomowienie
 
Avatar kasiuuunia_ol
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 660
Dot.: ..Cieliste usta..

Sabciu, nie moge zrzucic zdjecia dl aCiebie tamtego blyszczyku bo nei dziala mi ta podczerwien ale tez jestem strasznie ciekawa jak ta Twoja szminka !! Szybciutko fote daj jak dostaniesz ja
__________________
Maturzystka 2010 matura to bzdura ! ;D



RZUCAM PALENIE I ODCHUDZAM SIE :P
kasiuuunia_ol jest offline  
Stary 2007-08-11, 23:44   #1026
sabcia-myszka
Zadomowienie
 
Avatar sabcia-myszka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 1 549
GG do sabcia-myszka
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez kasiuuunia_ol Pokaż wiadomość
Sabciu, nie moge zrzucic zdjecia dl aCiebie tamtego blyszczyku bo nei dziala mi ta podczerwien ale tez jestem strasznie ciekawa jak ta Twoja szminka !! Szybciutko fote daj jak dostaniesz ja
aha nio nic trudno moze w drogerii lukne na nia ja raczej tez nie zrobie bo aparat padl a drugi wziela siora ale moze uda mi sie go naprawic tez jestem ciekawa ale wyjezdzam i zobacze ja dopiero po powrocie mam nadzieje ze bedzie to ten ideal
sabcia-myszka jest offline  
Stary 2007-08-12, 10:39   #1027
fruity
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Frankfurt nad Odra
Wiadomości: 2 506
Wyślij wiadomość przez ICQ do fruity GG do fruity
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
w Rossmanie
Tylko, ze ja mieszkam w Niemczech i nie ma tu tej marki. A w polskich miastach gdzie czesto przebywam nie ma Rossmana. :/
W necie zamowic nie mozna przypadkiem?
fruity jest offline  
Stary 2007-08-12, 12:23   #1028
shacka
Raczkowanie
 
Avatar shacka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 248
GG do shacka
Dot.: ..Cieliste usta..

Nr 5 z Wibo rowniez posiadam ale o niebo lepszy jest nr 7. Nr 5 jest kolorem takim metalicznym, cos pomiedzy jasnym brązem, a ciut ciut rozem, ale jest to bardziej brąz w Kazdym bardz razie nie przepadam za nim


O macie tu moje zdjecie na szybko z Wibo nr 7 Nie komentowac zdjecia


yhyhy.JPG

Edytowane przez shacka
Czas edycji: 2007-08-12 o 13:48 Powód: fotka
shacka jest offline  
Stary 2007-08-12, 12:23   #1029
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 911
Dot.: ..Cieliste usta..

Fruity to moze napisz do nich maila, znaczy sie do Wibo? w sieci chyba raczej nie znajdziesz, wpisywalam na allegro ale nic nie znalazlo. Moze ktos ze znajomych lub rodziny bedzie w stanie wyslac Ci ?
nAtaL!a jest offline  
Stary 2007-08-12, 16:03   #1030
mysia007
Raczkowanie
 
Avatar mysia007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 55
Dot.: ..Cieliste usta..

shacka jakie ty masz rzesyyyyyy co to za tusz???
__________________
mysia007
mysia007 jest offline  
Stary 2007-08-12, 18:32   #1031
shacka
Raczkowanie
 
Avatar shacka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 248
GG do shacka
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez mysia007 Pokaż wiadomość
shacka jakie ty masz rzesyyyyyy co to za tusz???
A wyschniety juz tusz I koncowka, ale polecam, swiezy jak dlam nie rewelacja Rimmel Volume Flash Black Extreme, polecam tez zwyhlego Rimmela Extra Super Lash, ale wole Voluma bo czarny naj Mniejsza o rzesy, nie tego watek dotyczy
shacka jest offline  
Stary 2007-08-12, 18:49   #1032
*Sylvia*
Raczkowanie
 
Avatar *Sylvia*
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: woj.pomorskie
Wiadomości: 175
GG do *Sylvia* Wyślij wiadomość przez MSN do *Sylvia*
Dot.: ..Cieliste usta..

Śliczny kolorek ma Jennifer Lopez w teledysku: " Que Hiciste" co to moze byc?chce taki sam kolor!!

http://pl.youtube.com/watch?v=ccGUJIPrF2A
__________________
Błagamy o jakąkolwiek pomoc - http://nadzieja-dobermana.pl/
*Sylvia* jest offline  
Stary 2007-08-12, 19:09   #1033
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez shacka Pokaż wiadomość
Nr 5 z Wibo rowniez posiadam ale o niebo lepszy jest nr 7. Nr 5 jest kolorem takim metalicznym, cos pomiedzy jasnym brązem, a ciut ciut rozem, ale jest to bardziej brąz w Kazdym bardz razie nie przepadam za nim


O macie tu moje zdjecie na szybko z Wibo nr 7 Nie komentowac zdjecia


Załącznik 1040775
Shacka masz śliczne oczy i te rzęsy...
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline  
Stary 2007-08-12, 19:30   #1034
shacka
Raczkowanie
 
Avatar shacka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 248
GG do shacka
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez tripka Pokaż wiadomość
Shacka masz śliczne oczy i te rzęsy...

Tripuś dziekuje, ale chodzilo mi jedynie o pokazanie koloru Wibo nr 7 :P Oczy jak oczy
shacka jest offline  
Stary 2007-08-12, 20:59   #1035
szyna
Zadomowienie
 
Avatar szyna
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 046
Dot.: ..Cieliste usta..

Tez mam Vibo nr 7. Poczatkowo zrazil mnie tym swoim sposobem rozprowadzania, jak lakier do paznokci. Jednak szybko sie do niego przekonalam. Nakladam go na pomadke Inglota tez w takim cielistym kolorze i efekt jest perfekcyjny - idealnie cieliste usta
szyna jest offline  
Stary 2007-08-14, 14:01   #1036
Bullet For My Valentine
Przyczajenie
 
Avatar Bullet For My Valentine
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4
Dot.: ..Cieliste usta..

Witam ja też nie śledzę tego watku ale od dłuższego czasu poszukiwałam takiej "cielistej szminki" i dzisiaj zakupiłam przypadkowo za śmieszne 2 zeta LEMAX COLOUR 141 i jest the best! Idealna, taka o jaka mi chodziło usta cieliste perfekt hehe Pozdrawiam
Bullet For My Valentine jest offline  
Stary 2007-08-14, 14:08   #1037
Julia91
Zadomowienie
 
Avatar Julia91
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Wiadomości: 1 027
GG do Julia91
Dot.: ..Cieliste usta..

ja moją kochaną szmineczkę znalazlam wreszcie u mojej babci jest to szminka z bzarku ma napisane na opakowaniu ''jade'' a usta wygladaja jak posmarowane korektorem kocham ja !!
Julia91 jest offline  
Stary 2007-08-14, 17:11   #1038
Madzia007
Zadomowienie
 
Avatar Madzia007
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 1 932
Dot.: ..Cieliste usta..

Te Glam Shiny bardzo fajnie wyglądają, ja ich nie kupię, bo nie mam już pieniędzy ale może komuś się przyda

http://allegro.pl/item223723053_lore...00_nowosc.html

http://allegro.pl/item223726507_lore...04_nowosc.html
__________________
A najbardziej mnie wkurza jak są trzy mleka na raz otwarte
Madzia007 jest offline  
Stary 2007-08-14, 18:42   #1039
kasiuuunia_ol
Zadomowienie
 
Avatar kasiuuunia_ol
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 660
Dot.: ..Cieliste usta..

Jakos nie ufam tym lrealom Jak ogladalam je w sklepie to niektore niby takei cieliste wopakowaniu a na reku braz, roz,brokat i wsyztsko inne razem wziete
__________________
Maturzystka 2010 matura to bzdura ! ;D



RZUCAM PALENIE I ODCHUDZAM SIE :P
kasiuuunia_ol jest offline  
Stary 2007-08-14, 19:22   #1040
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

firma "Jade" istniala kiedys na polskim rynku, obecnie jest z niego wycofana :/
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Stary 2007-08-14, 20:22   #1041
kasiuuunia_ol
Zadomowienie
 
Avatar kasiuuunia_ol
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 660
Dot.: ..Cieliste usta..

Nigdy nie slyszalam o tym Jade
__________________
Maturzystka 2010 matura to bzdura ! ;D



RZUCAM PALENIE I ODCHUDZAM SIE :P
kasiuuunia_ol jest offline  
Stary 2007-08-15, 13:40   #1042
Madzia007
Zadomowienie
 
Avatar Madzia007
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 1 932
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez kasiuuunia_ol Pokaż wiadomość
Jakos nie ufam tym lrealom Jak ogladalam je w sklepie to niektore niby takei cieliste wopakowaniu a na reku braz, roz,brokat i wsyztsko inne razem wziete
Może te z brokatem, ale te są bez i nie powinny zmienić koloru.
__________________
A najbardziej mnie wkurza jak są trzy mleka na raz otwarte
Madzia007 jest offline  
Stary 2007-08-15, 13:53   #1043
Ines-ka
Zakorzenienie
 
Avatar Ines-ka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 7 906
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Madzia007 Pokaż wiadomość
Te Glam Shiny bardzo fajnie wyglądają, ja ich nie kupię, bo nie mam już pieniędzy ale może komuś się przyda

http://allegro.pl/item223723053_lore...00_nowosc.html

http://allegro.pl/item223726507_lore...04_nowosc.html
Ja dorwałam swój za 25 zł w Naturze. Stały przy kasie, niektóre miały pozrywane naklejki zabezpieczające, były oblepione. Znalazłam nowiutki.

Cytat:
Napisane przez meri99 Pokaż wiadomość
firma "Jade" istniala kiedys na polskim rynku, obecnie jest z niego wycofana :/
Jade to po prostu Maybelline. Różnią się tylko nazwą (w Niemczech Jade, a w Polsce M).
Ines-ka jest offline  
Stary 2007-08-15, 17:41   #1044
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

do Ines-ka wiesz ja niewiem jak to w koncu jest...moja siostra (gdy ja bylam jeszcze dzieckiem) miala taka kredke do oczu Jade i pamietam jak mnie jeszcze nia malowala...
a teraz ona pracuje w loreal'u i gdy przynosi kosmetyki ktore sa wysylane do innych krajow to kiedys mi przyniosla samoopalacz Garniera do twarzy (to byla edycja na niemcy) i pisalo "Garnier" a pod nim pisalo "Jade" tak jakby to byly dwie firmy na jednym kosmetyku...
no ale po prostu moze to jest jeden koncern...bo Maybelline jest polaczone z Garnierem tak jak wiele innych firm
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Stary 2007-08-15, 18:13   #1045
kasiuuunia_ol
Zadomowienie
 
Avatar kasiuuunia_ol
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 660
Dot.: ..Cieliste usta..

oo, a ja nie wiedzialam nic o tym Jade ;O
__________________
Maturzystka 2010 matura to bzdura ! ;D



RZUCAM PALENIE I ODCHUDZAM SIE :P
kasiuuunia_ol jest offline  
Stary 2007-08-15, 18:14   #1046
mysia007
Raczkowanie
 
Avatar mysia007
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 55
Dot.: ..Cieliste usta..

a ja wam pokaze moje usta po błyszczyku Golden Rose Lip Gloss with Vitamins nr. 02 moze podchodzi pod cielisty kolor:P
__________________
mysia007

Edytowane przez mysia007
Czas edycji: 2008-12-05 o 09:01
mysia007 jest offline  
Stary 2007-08-16, 12:33   #1047
MonkaIska
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: ciągle w drodze :)
Wiadomości: 1 059
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez sabcia-myszka Pokaż wiadomość
ja dzis wygralam ta pomadke na allegro 4,75zl
Pomadka Bourjois Comme Par Magie nr. 13
macie moze jej fotke jak wyglada na ustach juz sie jej doczekac nie moge
Witam
Ja mam Pomadkę Bourjois Comme Par Magie nr. 21
Zrobię dzisiaj fotkę na ustach i prześlę (taki blado różowo-beżowy kolorek)
Nie perlisty ale też nie całkiem matowy, taki transparentny raczej.
Pozdrawiam
tez kupiłam na all. za ok 4 zł i mimo, ze miałam wątpliwości (cena za taką firmę) to jednak pomadka jest OK tylko dobrze, nakładac na szminkę bezbarwną nawilżającą
Jutro dam fotkę
__________________
Monika jestem

Króliczki
MonkaIska jest offline  
Stary 2007-08-16, 14:26   #1048
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: ..Cieliste usta..

ja mam wibo 8 i dla mnie ten robi cieliste usta..nie wiem jak 5 i 7 bo nie widziałam ich w rossmanie(pewnie wizażanki wykupiły)ale 8 dla mnie jest ok
phdwao jest offline  
Stary 2007-08-16, 17:53   #1049
Różyczka007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: z krainy miodem i wódką płynącej:P
Wiadomości: 2
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez smileofangel Pokaż wiadomość
hmmm a takie? dla mnie to strzal w 10... zdjecia nie oddaja tego... jedno jest z blyskiem drugie bez no i w rzeczywistosci jest bardziej biszkoptowy a tu tak bladawo wyszedl
mam podobne odcienie pomadek..tanichheh:P chodzi tu o pomadki pielegnujace i nadajace kolor czyli 2w1 a mianowicie pomadka kiss me (okolo 4zl) sztyft ma kolor niebieski a po nalozeniu na ustka nadaje im kolor naturalny.. blady.. lekko perlowy.. nastepna pomadka jest pomadeczka nivea lip care PEARL&SHINE(okolo 8-9 zl nadaje kolor bez polysku bardzo jasny roz.. taki jakby przypudrowany.. bardzo ladny i moja ostatnia propozycja jest pomadka avon naturals (okolo 6 zl..zalezy od katalogu)no wlasciwie to jest to balsam do ustek chyba z wyciagiem brzoskiwini czy cos takiego. jest ona bardzo smaczna(smakuje brzoskwiniami) i co nawazniejsze nadaje sliczny blado brzoskwiniowy kolor..
wszystkie wymienione przeze mnie sztyfty do ust nadaja sliczne kolorki a zarazem odzywiaja i nawilzaja ustkai cudnie pachna.. polecam

Edytowane przez Różyczka007
Czas edycji: 2007-08-16 o 17:56 Powód: nie dodalam cen dwoch ostatnich pomadek:P
Różyczka007 jest offline  
Stary 2007-08-17, 00:35   #1050
żurawinka
Zakorzenienie
 
Avatar żurawinka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 7 661
Dot.: ..Cieliste usta..

A masz może fotki z tymi pomadeczkami na ustach?
żurawinka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
beżowa szminka, blade usta, christina aguilera, cielista szminka, cieliste usta, nawilżenie, nude, pomadka, pomadki, rimmel, usta

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:13.