Cieliste usta, cielista pomadka - wątek zbiorczy. - Strona 39 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-09-12, 16:06   #1141
Ani@1987
Rozeznanie
 
Avatar Ani@1987
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Świdnik/k.Lublina
Wiadomości: 807
Dot.: ..Cieliste usta..

Oj po przeczytaniu tego watku oczywiscie i mnie naszła ochota na takie boskie cieliste usta (chociaz miałam już nie kupowac kolejnych mazideł do ust) no ale znalazłam cos wspaniałego, pieknie pachnacego, po prostu idealnego i za tekie grosze grzech było nie kupic...a konkretnie pomadke firmy Verona VOLLARE nr 44 za 3 zł (!!!!!!!!!) i efekt jest super kolorek cielisty...taki idealny bezowo-rózowy matowy nigdy nie miałam nic tej firmy oprócz kuleczek i cieni (oczywiście) a tu taka niespodzianka... pomadka tej firmy tez jest świetna! Nawet moj TZ stwierdził ze mam cos fajnego na ustach...a to jest cośi opakowanie tez ma bardzo ładne-złote Niestety nie wkleje zdjęc bo nie mam aparatu...ale szukajcie jej bo warto!!!
__________________
Życie zdobywa wartość dzięki miłości.
nasz ślub 10.09.2011
Ani@1987 jest offline  
Stary 2007-09-13, 00:24   #1142
www
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 140
Szminka jasny brąz - gdzie szukać?

Witam.
Czy mogłybyście drogie wizażanki polecić mi jakąś fajną szminkę (najlepiej firma i nr) w kolorze bardzo jasnego brązu?
Najlepiej wypróbowaną, bo kupiłam kiedyś taką szminkę i jej kolor na ustach wyglądał zupełnie inaczej ( wsklepie wypróbowałąm tester na ręce - może powinnam od razu na ustach?)
Może być też ewentualnie błyszczyk.
Jak zwykle liczę na Was.
www jest offline  
Stary 2007-09-13, 06:28   #1143
michalina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 220
Dot.: Szminka jasny brąz - gdzie szukać?

sprawdż te Lorealki dla roznych typów urody - naprawdę milusie w użyciu

i wątek CIELISTE USTA - tam dziewczyny opisuja wszystkie cieliste lekko brązowe i lekko rózowe
michalina121 jest offline  
Stary 2007-09-13, 07:54   #1144
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szminka jasny brąz - gdzie szukać?

A moze szminka z Avonu Cappucino,wydaje mi sie ze jest w 2wersjach (ale zabic za to sie nie dam) matowej(ciemniejsza) i z lekkim polyskiem(jasniejsza) Mam nadzieje ze jeszcze jest w katalogu,mozesz zapytac na plokowym w watku dla Avonomaniaczek Pozdrawiam
__________________


Astra jest offline  
Stary 2007-09-13, 08:28   #1145
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Szminka jasny brąz - gdzie szukać?

łączę z podobnym wątkiem
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2007-09-13, 20:41   #1146
olinkaaa
Zadomowienie
 
Avatar olinkaaa
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 551
Dot.: ..Cieliste usta..

dziś zaopatrzyłam się w błyszczyk Infinity nr 107 i jestem baaardzo zadowolona Świetny kolor taki mleczno-różowy, jedynym minusem jest to, że nie utrzymuje się zbyt długo na ustach (przynajmniej moich )
__________________



"Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem,

ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"
G.G. Marquez


olinkaaa jest offline  
Stary 2007-09-14, 19:48   #1147
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez kittyyy1 Pokaż wiadomość
dziewczyny, a macie może Natural Flux z Avonu? w katalogu wygląda na cielisty, obawiam się żeby nie był różowy, więc pytam
wiec dostalam tez blyszczyk pierwsze wrazenie, sliczny w opakowaniu cudownie cielisty, jednak gdy nalozylam go na usta czar prysl raczej nie jest to cielisty blyszczyk i takiego tez efektu nie daje. Za jego pomoca mozna uzyskac minimalne rozjasnienie. Raczej jest to zwykly blyszczyk z malymi drobinkami, ladnie prezentuje sie na ustach. Jutro dam mu druga szanse w swietle dziennym i pokombinuje bo teraz juz za ciemno

EDIT:chyba za wszesnie go ocenilam w sloncu slicznie wyglada, podobny jest do wibo 6,ale zdecydowanie nie wysusza( jak w przyadku wspomnianego wibo(, nawilza, ja jestem na tak, ale nie jest to taka cielistosc o ktora mi chodzi, nie mniej pozostanie w mojej kosmetyczce na pewno

Edytowane przez nAtaL!a
Czas edycji: 2007-09-15 o 14:19
nAtaL!a jest offline  
Stary 2007-09-15, 18:45   #1148
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: ..Cieliste usta..

A ja byłam wczoraj w jedynej Naturze w Krawowie...i tych kosmetyków Infinity w ogóle nie mają Tak więc moge sie pozegnac z blyszczykiem 107

Acha! Chcialam zapytać, czy któraś z Was ma moze ten błyszczyk Avon "Arabian Glow" odcień : NUDE ? Na zdjeciu wygląda bosko!
Ale Avon jak to Avon - wiadomo

Zastanawiam sie tez nad wykrecaną kredka Avon - odcien "Nude Pink"
Jula84 jest offline  
Stary 2007-09-15, 20:36   #1149
Waniencja
Raczkowanie
 
Avatar Waniencja
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 388
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Kicia_Wampirzyca Pokaż wiadomość
Bardzo ładny kolorek Chociaż ja liczyłam, że ta pomadka będzie dawała bardziej kryjący efekt.

A tak przy okazji...czy któraś z Was ma może pomadkę z Avonu Ultra Color Rich, kolorki : Latte Cream (kremowa) i Sheer Naturale (przejrzysta) ??? Te kolory w katalogu wydają się być bardzo cieliste i matowe. Ciekawa jestem jak jest naprawdę.
Latte Cream - kryjąca, jasny brąz, bez drobinek. No taka kawka z mlekiem ;-)

Sheer Naturale - transparentna, lekko połyskująca (raczej na chłodno), ale zdecydowanie nie daje takiego efektu jak w katalogu :-( Liczyłam na efekt Champaigne Glow (totalnie naturalnego, transparentnego i jasnego beżu). Sheer jest taka ... mleczna. Chyba takie określenie jest najbardziej trafne.

Co do cielistych mazideł, to ostatnio widziałam w osiedlowej drogerii błyszczyki Miss Delia. To chyba była jakaś seria typu nudes ;-) bo tylko takie kolorki wypatrzyłam. Na pewno któryś by się nadał. Cena - 5 zł
__________________
This band rox !
Waniencja jest offline  
Stary 2007-09-15, 21:29   #1150
aga.b
Przyczajenie
 
Avatar aga.b
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 19
Dot.: ..Cieliste usta..

Witam, nie czytałam całego wątku, bo trochę tego dużo i może powtórzę to co już napisano, ale Art Deco wypuściło całą gamę kosmetyków nude look. Są tam też szminki i błyszczyki w takich cielisto-beżowych kolorkach.
aga.b jest offline  
Stary 2007-09-16, 08:08   #1151
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: ..Cieliste usta..

Ta szminka wygląda świetnie...ale gorzej z ceną...
http://www.allegro.pl/item243323776_...alny_bez_.html
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 243323776cl.jpg (19,2 KB, 57 załadowań)
Jula84 jest offline  
Stary 2007-09-16, 12:14   #1152
Klementynka
Raczkowanie
 
Avatar Klementynka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: herbaciarnia
Wiadomości: 268
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Jula84 Pokaż wiadomość
Acha! Chcialam zapytać, czy któraś z Was ma moze ten błyszczyk Avon "Arabian Glow" odcień : NUDE ? Na zdjeciu wygląda bosko!
Ale Avon jak to Avon - wiadomo
Też o Arabian Glow pytałam wcześniej bo w katalogu wyglądają bardzo ciekawie. Tyle, że te katalogowe kolory lubią kłamać... I trudno mi się zdecydować, który odcień zamówić.
__________________
ciuchy do oddania:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=872916
Klementynka jest offline  
Stary 2007-09-16, 13:02   #1153
vanilla_blossom
Raczkowanie
 
Avatar vanilla_blossom
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 214
Dot.: ..Cieliste usta..

ja mam cielistego burżuja docteur glamour nr10 nawet bylam z niego zadowolona <nie jest perlowy tak jak to widac na zdjeciach, ktore niedawno zamiescila tu ktoras z wizazanek-przepraszam,ale nie pamietam ktora >niestety konczy sie on i zastanawiam sie nad comme par magie nr 13 albo nad wyzej wklajoną pomadka ;/ ciut drogo, ale tak ladnie wyglada.....
z cielistych blyszczykow super jest caffe latte bourjois z tej nowej linii eau de gloss, albo ktorys z tej serii nude tej samej firmy <jakos tak mam slobosc do ich kosmetykow...>
__________________

vanilla_blossom jest offline  
Stary 2007-09-16, 18:35   #1154
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: ..Cieliste usta..

Znalazłam dziś świetny błyszczyk...pisała już tu o nim jedna z Wizażanek i dlatego postanowiłam go sprawdzic. Art Deco - nr 27... Po prostu cudo.Idealny kolor...ale ta cena :-( 48 zł.... :-(
Jula84 jest offline  
Stary 2007-09-16, 19:08   #1155
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: ..Cieliste usta..

Ojej kocham błyszczyki Art Deco. Ale tego 27 musiałam nie widzieć. No to już wiem na co będę teraz polowała
Angel@ jest offline  
Stary 2007-09-16, 19:33   #1156
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: ..Cieliste usta..

A ja sie raczej zdecydowalam i ide jutro do Natury po szminke Essence - koloru 01 Frosted .. No chyba, ze blyszczyk Infinity bedzie ladniejszy i tanszy :P Ale watpie, bo juz ja widzialam i naprawde w 99% odpowiada moim wymaganiom
(To ta 2 na zdjeciu )
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Essence_Lipstick__1112806.jpg (9,3 KB, 115 załadowań)
lea88 jest offline  
Stary 2007-09-16, 20:14   #1157
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Waniencja Pokaż wiadomość
Latte Cream - kryjąca, jasny brąz, bez drobinek. No taka kawka z mlekiem ;-)

Sheer Naturale - transparentna, lekko połyskująca (raczej na chłodno), ale zdecydowanie nie daje takiego efektu jak w katalogu :-( Liczyłam na efekt Champaigne Glow (totalnie naturalnego, transparentnego i jasnego beżu). Sheer jest taka ... mleczna. Chyba takie określenie jest najbardziej trafne.
Dzięki za info
Pewnie zamówię którąś z pomadek Avonu dla spróbowania
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline  
Stary 2007-09-17, 08:58   #1158
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: ..Cieliste usta..

Kochane, a nie wiecie kiedy będzie jakis weekand - 20% w Galerii Centrum? Bo ten blyszczyk Art deco kupie na pewno...ale wolalabym dać te 10 zł mniej...
Jula84 jest offline  
Stary 2007-09-18, 20:39   #1159
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: ..Cieliste usta..

No więc dostałam dzis tą "wykręcaną" kredkę do ust Avon - odcień "Nude Pink" i jest beznadziejna. Cala brokatowa i świecąca tylko nie tak jak trzeba.Już nigdy nie zamówię zadnego kolorowego kosmetyku Avon'u - bo nic w rzeczywistości nie wygląda tak jak na zdjęciach...!

Jutro bede miala ten błyszczyk Infinity - 107, mam nadzieje ze chociaż nim sie nie zawiodę...
Jula84 jest offline  
Stary 2007-09-18, 21:30   #1160
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: ..Cieliste usta..

a u nas zlikwidowali jedyna Nature w miescie i moge sie pozegac z Infiniti i Sensiqe(nie wiem jak to sie pisze)
nAtaL!a jest offline  
Stary 2007-09-19, 21:00   #1161
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: ..Cieliste usta..

Jaki efekt daje Glam Shine L'oreala nr 400 ? Wydaje się nie mieć drobinek i jest taki beżowo-różowy w opakowaniu...
Jula84 jest offline  
Stary 2007-09-19, 21:18   #1162
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez Jula84 Pokaż wiadomość
Jaki efekt daje Glam Shine L'oreala nr 400 ? Wydaje się nie mieć drobinek i jest taki beżowo-różowy w opakowaniu...
ja pare stron wczesniej umieszczalam swojego glam shine juice
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Stary 2007-09-20, 09:28   #1163
Jula84
Wtajemniczenie
 
Avatar Jula84
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 427
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez meri99 Pokaż wiadomość
ja pare stron wczesniej umieszczalam swojego glam shine juice
Ale mnie chodzi o tego Glam Shine'a z nowej serii - tej naturalnej "Glow coś tam"
Dzis poczta przyjdzie do mnie Infinity 107 (kuzyn mi z Łodzi wyslal ) wiec napisze jak sie sprawuje
Jula84 jest offline  
Stary 2007-09-20, 21:55   #1164
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: ..Cieliste usta..

A ja dzis bylam w Naturze i niestety na moich dosc czerownych ustach ani blyszczyk Infinity 107, ani szminka Essence Frosted nie dawaly efektu cielistosci jedynie jasne polysk. Najlepsza bylaby pewnie nieperlowa szminka/blyszczyk koloru bardzo jasny roz/bez. Chyba rozejrze sie za czyms do 30 zl na osiedlowym bazarku, bo w necie zauwazylam fajne zdjecie szminki Constance Caroll (ciekawe jak prezentuje sie w rzeczywistosci http://www.goldmax.pl/product_info.php?products_id=4329).

A w ogole to dolaczam fotke znaleziona w necie z dokladnie takim kolorem ust jaki chcialabym uzyskac .
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IS693-023.jpg (15,9 KB, 102 załadowań)

Edytowane przez lea88
Czas edycji: 2007-09-20 o 22:35
lea88 jest offline  
Stary 2007-09-20, 23:53   #1165
chmurencja
Raczkowanie
 
Avatar chmurencja
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 30
Dot.: ..Cieliste usta..

GOSH, velvet touch lipstick nr 134 (darling).
Kosztuje 25,90 zł. Dostępna w Galerii Centrum.

Fantastyczna!!!
__________________
aby do czegoś dojść, należy wyruszyć w drogę
-----------------------------------------------------------------------

I WILL !!!
chmurencja jest offline  
Stary 2007-09-21, 09:41   #1166
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez lea88 Pokaż wiadomość
A ja dzis bylam w Naturze i niestety na moich dosc czerownych ustach ani blyszczyk Infinity 107, ani szminka Essence Frosted nie dawaly efektu cielistosci jedynie jasne polysk. Najlepsza bylaby pewnie nieperlowa szminka/blyszczyk koloru bardzo jasny roz/bez. Chyba rozejrze sie za czyms do 30 zl na osiedlowym bazarku, bo w necie zauwazylam fajne zdjecie szminki Constance Caroll (ciekawe jak prezentuje sie w rzeczywistosci http://www.goldmax.pl/product_info.php?products_id=4329).

A w ogole to dolaczam fotke znaleziona w necie z dokladnie takim kolorem ust jaki chcialabym uzyskac .
jezeli piszesz ze masz usta w intensywnej barwie to mysle ze zadna szminka nie da taiego efektu jak na zdjeciu,jezeli przed jej nalozeniem nie uzyjesz podkladu,...ja tez mam usta wpadajace w maline(co jest dla mnie utrapieniem) i kiedys aby moje usta wygladaly na cieliste(mialam na tym pkt'cie chopla) zawsze uzywalam podkladu,lub korektora...wiem, ze korektor wysusza ale wystarczy ze zaopatrzysz sie w nawilzajacy i juz bedzie ok...ja polecam Touche Magique Loreal jest rewelacyjny w robieniu cielistych ust
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Stary 2007-09-21, 10:00   #1167
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: ..Cieliste usta..

Mysle, ze da sie taki efekt osiagnac, sek w tym, zeby znalezc kryjaca i nieperlowa szminke/blyszczyk i nakladac ja na przypudrowane usta. Mam bezowy jasny blyszczyk Maybelline i swietnie kryje, ale niestety jest mocno perlowy, wiec daje troche inny efekt. A co do podkladu i korektora, to korektor jest strasznie suchy i marnie wyglada na ustach, a podkladow nie uzywam kryjacych, wiec tez tak srednio pasuja.. Kiedys jeszcze w liceum mialam swietna szminke Vipery, ktora wlasnie wygladala jak korektor, szkoda ze juz takiej nie ma . Pamietam, ze moja kolezanka kupila wtedy tez podobna z Miss Sporty i Manhattanu, ale teraz tez takich nie ma :/ Ale ide dzis na lowy na bazarek, moze cos mi sie uda upolowac :P

Edytowane przez lea88
Czas edycji: 2007-09-21 o 14:18
lea88 jest offline  
Stary 2007-09-21, 16:46   #1168
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez lea88 Pokaż wiadomość
Mysle, ze da sie taki efekt osiagnac, sek w tym, zeby znalezc kryjaca i nieperlowa szminke/blyszczyk i nakladac ja na przypudrowane usta. Mam bezowy jasny blyszczyk Maybelline i swietnie kryje, ale niestety jest mocno perlowy, wiec daje troche inny efekt. A co do podkladu i korektora, to korektor jest strasznie suchy i marnie wyglada na ustach, a podkladow nie uzywam kryjacych, wiec tez tak srednio pasuja.. Kiedys jeszcze w liceum mialam swietna szminke Vipery, ktora wlasnie wygladala jak korektor, szkoda ze juz takiej nie ma . Pamietam, ze moja kolezanka kupila wtedy tez podobna z Miss Sporty i Manhattanu, ale teraz tez takich nie ma :/ Ale ide dzis na lowy na bazarek, moze cos mi sie uda upolowac :P
Zalezy jakiego korektoru uzywasz...Touche Magique jest pod oczy i nie ma prawa wysuszac... jest plynny jak podklada co do tych szminek z Manhattanu to pamietam jedna taka ktora dawala piekny cielisty efekt...mialam jataka w metalowym opakowaniu.byla swietna...i siostra mi ja podbierala i obiecala ze mi ja odkupi a gdy chciala ja odkupic to juz je wycofali...
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Stary 2007-09-21, 17:23   #1169
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez meri99 Pokaż wiadomość
Zalezy jakiego korektoru uzywasz...Touche Magique jest pod oczy i nie ma prawa wysuszac...
Tak wiem, ale za taka cene (ktora jest dla mnie zbyt wysoka) to mysle, ze kupilabym sobie spokojnie jakas fajna szminke, tymbardziej, ze korektor pod oczy jest mi nie potrzebny. Poza tym chyba bym sie bala.. mimo wszystko korektor sluzy do czegos innego, niz do smarowania ust.
lea88 jest offline  
Stary 2007-09-21, 19:32   #1170
meri99
Wtajemniczenie
 
Avatar meri99
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Skierniewice
Wiadomości: 2 245
Send a message via Skype™ to meri99
Dot.: ..Cieliste usta..

Cytat:
Napisane przez lea88 Pokaż wiadomość
Poza tym chyba bym sie bala.. mimo wszystko korektor sluzy do czegos innego, niz do smarowania ust.
to zalezy...zarowno korektor jak i podklad sluza jako gruntowny/a baza/podklad pod reszte makijazu.
__________________
Music is the answer

Pagan Poetry

~~~~Film...moja miłość~~~
meri99 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
beżowa szminka, blade usta, christina aguilera, cielista szminka, cieliste usta, nawilżenie, nude, pomadka, pomadki, rimmel, usta

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:44.