eee nie wiem - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-12-29, 01:44   #31
glizdka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: kielce
Wiadomości: 2 142
GG do glizdka
Dot.: eee nie wiem

ogólnie to podoba mi sie ino tylko ja osobiście nie lubie takiego ostrego zakończenia cienia na powiece... bo mi sie wydaje wtedy ze makijaż jest nie dokończony, wolę jak to jest bardziej roztarte ale są różne techniki malowania i taka tez jest i nikt nie powiedział ze tak nie można bo wizażyści tez tak malują zależy jaki efekt chce sie osiągnąć ale mnie osobiście to nie pasi więc mówię tak śliczna laska z ciebie jest i oczyska takie cudne mos i makijaż taki staranny i czysty ino tylko małe ale wiesz jakie jak nie patrz wyżej ale ogólnie jest cool
glizdka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 09:59   #32
betibeata7
Raczkowanie
 
Avatar betibeata7
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wiadomości: 390
Dot.: eee nie wiem

Ja zgadzam się z Glizdolcem. Makijaż czyściutki, pięknie w nim wyglądasz, ale za mało roztarte cienie moim zdaniem troszkę psują efekt.
betibeata7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 10:08   #33
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: eee nie wiem

Kaju zaszokowałaś mnie tym makijażem,bardzo pozytywnie
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 10:52   #34
caya
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 675
Dot.: eee nie wiem

Cytat:
Napisane przez Justynka1710 Pokaż wiadomość
Prześlicznie!
dziekuje

Cytat:
Napisane przez wirlandia Pokaż wiadomość
Piekny
dziekuje

Cytat:
Napisane przez leweloff Pokaż wiadomość
łeeeeeeeeeeeee. ble. idz zesz. super. pieknie. boze. Kaja. nie doluj mnie juz w tym momencie. bu. la.
jest super. rzesy za***isteeeeeeeee i ten czarny tez fajnie. ja tak nie umiem ;( i w ogole fajnie. i nie mam slow. spadaj.
:P
ale nie ma zdjecia zamknietego oka. nanna.
dzieki łoups

Cytat:
Napisane przez Ferrou Pokaż wiadomość
A ja nie wiem, dlaczego Tobie się podobasz w tym makeupie. Wyglądasz bosko seksownie, ślicznie Podobają mi się oczy, świetne nałożenie cieni, policzki, usta Cud miód i malinka
trochę zbyt upiornie wolę siebie w jaśniejszym wydaniu ale dziekuje Ci bardzo

Cytat:
Napisane przez Jeanne90 Pokaż wiadomość
Przy zamkniętych oczach też jest wszystko ok
łi
Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
bardzo fajny makijaz ja moze nieco bardziej bym roztarla ten ciemny cien ( jego gorna granice) i moze delikatnie go zwezyla ale Ty masz mnostwo miejsca na powiece wiec masz spore pole do popisu
usta mi pasuja bardzo w tym makijazu..twarz tez ladnie podkreslona a rzesy..bosko
dziekuje. Kiedys sie naucze rozcierać tą górę
Cytat:
Napisane przez glizdka Pokaż wiadomość
ogólnie to podoba mi sie ino tylko ja osobiście nie lubie takiego ostrego zakończenia cienia na powiece... bo mi sie wydaje wtedy ze makijaż jest nie dokończony, wolę jak to jest bardziej roztarte ale są różne techniki malowania i taka tez jest i nikt nie powiedział ze tak nie można bo wizażyści tez tak malują zależy jaki efekt chce sie osiągnąć ale mnie osobiście to nie pasi więc mówię tak śliczna laska z ciebie jest i oczyska takie cudne mos i makijaż taki staranny i czysty ino tylko małe ale wiesz jakie jak nie patrz wyżej ale ogólnie jest cool
jak wyżej dziekuje
Cytat:
Napisane przez betibeata7 Pokaż wiadomość
Ja zgadzam się z Glizdolcem. Makijaż czyściutki, pięknie w nim wyglądasz, ale za mało roztarte cienie moim zdaniem troszkę psują efekt.
dziekuje za opinie

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Kaju zaszokowałaś mnie tym makijażem,bardzo pozytywnie
xD dziekuje ślicznie
caya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 10:54   #35
frywolna franka
Zakorzenienie
 
Avatar frywolna franka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 547
Dot.: eee nie wiem

po prostu inaczej, ale "eee nie wiem" dlaczego marudzisz
frywolna franka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 10:56   #36
kesly1
Zakorzenienie
 
Avatar kesly1
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Man
Wiadomości: 3 053
Dot.: eee nie wiem

nie wiem jak to zrobiłaś, ze mnie zdziwiłaś, zaszokowałaś i pozwoliłaś paść na "zawał" RE-WE-LA-CJA!!
__________________
Everything in life is temporary.
So if things are going good, enjoy it because it won't last forever.
And if things are going bad, don't worry...
It can't last forever either...
kesly1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 11:12   #37
Toxique
Raczkowanie
 
Avatar Toxique
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 176
Dot.: eee nie wiem

Cudownie
Bardzo mi się podoba kolorek ust
__________________
" Kobieta jest cudem boskim, szczególnie jeśli ma za skórą diabła "
A. Allais
Toxique jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 11:13   #38
antii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 599
Dot.: eee nie wiem

nie wiem czego się czepiasz !! wyglądasz bardzo seksownie
chciałabym choć raz wykonać taki makijaż
Buziak
__________________
Wszystko o lakierach i nie tylko
http://ecosmetics.blogspot.com/



antii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 11:23   #39
agentka101
Raczkowanie
 
Avatar agentka101
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: gotham city
Wiadomości: 470
Dot.: eee nie wiem

oj marudo , jest slicznie
__________________
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
I used the wrong method with the wrong technique
agentka101 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 14:55   #40
ciaszunia
Zakorzenienie
 
Avatar ciaszunia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 5 132
GG do ciaszunia
Dot.: eee nie wiem

ale cudownie Ci to wyszlo jestem zachwycona.
ciaszunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 15:04   #41
żurawinka
Zakorzenienie
 
Avatar żurawinka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 7 673
Dot.: eee nie wiem

Gdzie ta czarownica bo ja nie widzę? Na zdjęciach rewelacja, troszke rozetrzeć ten cień na górnej i do ludzi można wyjść.
żurawinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 15:26   #42
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: eee nie wiem

cud, miod i malina Pieknie
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 16:18   #43
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: eee nie wiem

Hmm.. byłam pewna, że komentowalam ten makijaż. Patrzę, a jednak nie. Widocznie tak się zagapiłam na Twoją cudną buźkę, że zgłupiałam
Co tu dużo pisać- jest ślicznie. Ciutkę bym ten czarny cień "rozdymiła" ku górze, ale tylko ciutkę.
Ty nawet w wersji topielica-zombie być cudnie wyglądała z tą cerą i oczyskami, więc po raz kolejny stwierdzam, że zazdrosna jestem
Czysto, starannie, aż miło popatrzec. I to delikatne podkreślenie policzków i rozświetlenie nad nimi (a czym? bo w opisie nie doczytałam rozświetlacza a tu na tej fotce http://www.wizaz.pl/forum/attachment...1&d=1230499778
taki fajny leciutki blask widać)
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 16:44   #44
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: eee nie wiem

ale super!!! wszystko mi sie podoba!
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 18:33   #45
kolezankaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 643
Send a message via Skype™ to kolezankaa
Dot.: eee nie wiem

booskiii
wszystko pięknie
kolezankaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 18:50   #46
biała_czekolada
Rozeznanie
 
Avatar biała_czekolada
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 595
Dot.: eee nie wiem

Kobieco i zmyslowo Slicznie Ci w takim makijazu
__________________
Oto para idealna,
on Amor, ona amoralna

S.J.Lec


http://www.przewodnikmp.pl/img-250120080253.png
biała_czekolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 19:33   #47
siwak
Raczkowanie
 
Avatar siwak
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 378
Dot.: eee nie wiem

Caya jest pieknie, naprawde nie wiem co ci sie nie podoba. WOgole to ty jestes piekna i zazdroszcze ci wielu rzeczy ale chyba najbardzie powierzchni powiekowej hehehe
siwak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 20:28   #48
anetak
Wtajemniczenie
 
Avatar anetak
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 119
Dot.: eee nie wiem

Świetny makijaż a cera piękna
anetak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 21:17   #49
Pomidora
Zakorzenienie
 
Avatar Pomidora
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: kociewie
Wiadomości: 5 848
Dot.: eee nie wiem

Piękny makijaż, zdecydowanie profesjonalny. Roztarłabym jedynie trochę cienie, żeby delikatniej się kończyły. To nadałoby subtelności makijażowi. Poza tym - ślicznie!
__________________
Jestem zakochana..
Tymek
Maluchowo

28.09.2014





Pomidora jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 22:15   #50
caya
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 675
Dot.: eee nie wiem

Cytat:
Napisane przez frywolna franka Pokaż wiadomość
po prostu inaczej, ale "eee nie wiem" dlaczego marudzisz
dziekuje !!!

Cytat:
Napisane przez kesly1 Pokaż wiadomość
nie wiem jak to zrobiłaś, ze mnie zdziwiłaś, zaszokowałaś i pozwoliłaś paść na "zawał" RE-WE-LA-CJA!!
wow ! dziekuje ślicznie

Cytat:
Napisane przez Toxique Pokaż wiadomość
Cudownie
Bardzo mi się podoba kolorek ust
dziekuje

Cytat:
Napisane przez antii Pokaż wiadomość
nie wiem czego się czepiasz !! wyglądasz bardzo seksownie
chciałabym choć raz wykonać taki makijaż
Buziak
dziekuje

Cytat:
Napisane przez agentka101 Pokaż wiadomość
oj marudo , jest slicznie
a ta to nie marudzi !
dzieki wariacie

Cytat:
Napisane przez ciaszunia Pokaż wiadomość
ale cudownie Ci to wyszlo jestem zachwycona.


Cytat:
Napisane przez żurawinka Pokaż wiadomość
Gdzie ta czarownica bo ja nie widzę? Na zdjęciach rewelacja, troszke rozetrzeć ten cień na górnej i do ludzi można wyjść.
nie. napewno tak nie wyjdę. :P

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
cud, miod i malina Pieknie


Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
Hmm.. byłam pewna, że komentowalam ten makijaż. Patrzę, a jednak nie. Widocznie tak się zagapiłam na Twoją cudną buźkę, że zgłupiałam
Co tu dużo pisać- jest ślicznie. Ciutkę bym ten czarny cień "rozdymiła" ku górze, ale tylko ciutkę.
Ty nawet w wersji topielica-zombie być cudnie wyglądała z tą cerą i oczyskami, więc po raz kolejny stwierdzam, że zazdrosna jestem
Czysto, starannie, aż miło popatrzec. I to delikatne podkreślenie policzków i rozświetlenie nad nimi (a czym? bo w opisie nie doczytałam rozświetlacza a tu na tej fotce http://www.wizaz.pl/forum/attachment...1&d=1230499778
taki fajny leciutki blask widać)
dziekuje nie pisałam bo to wlasciwie to co zostalo na pędzlu z poprzedniego użycia , myslałam ze w ogóle nic nie widać bo tylko tak przejechałam. to inglot

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
ale super!!! wszystko mi sie podoba!


Cytat:
Napisane przez kolezankaa Pokaż wiadomość
booskiii
wszystko pięknie


Cytat:
Napisane przez biała_czekolada Pokaż wiadomość
Kobieco i zmyslowo Slicznie Ci w takim makijazu


Cytat:
Napisane przez siwak Pokaż wiadomość
Caya jest pieknie, naprawde nie wiem co ci sie nie podoba. WOgole to ty jestes piekna i zazdroszcze ci wielu rzeczy ale chyba najbardzie powierzchni powiekowej hehehe
dzieki

Cytat:
Napisane przez anetak Pokaż wiadomość
Świetny makijaż a cera piękna


Cytat:
Napisane przez Pomidora Pokaż wiadomość
Piękny makijaż, zdecydowanie profesjonalny. Roztarłabym jedynie trochę cienie, żeby delikatniej się kończyły. To nadałoby subtelności makijażowi. Poza tym - ślicznie!
profesjonalny chciałabym.
ale dziekuje za wielkie słowa

Edytowane przez caya
Czas edycji: 2008-12-29 o 22:20
caya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-29, 22:35   #51
mal_a_gosia
Wtajemniczenie
 
Avatar mal_a_gosia
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 190
Wpisy w blogu: 5
Dot.: eee nie wiem

wyglądasz w tym make upie tak sexy, że gdybym była facetem, to cała bym się obśliniła na Twój widok:- ) Twoje oczy są po prostu GIGANTYCZNE w tym makijażu, wyglądasz jak laleczka:- )
mal_a_gosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 11:50   #52
mikolajka_1985
Raczkowanie
 
Avatar mikolajka_1985
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiadomości: 192
GG do mikolajka_1985
Dot.: eee nie wiem

Cuuuuudny Każdy twój makijaż mnie zachwyca, cieniowanie cudne
mikolajka_1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 16:27   #53
Natek89
Zadomowienie
 
Avatar Natek89
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: aktualnie z Wrocławia
Wiadomości: 1 741
Dot.: eee nie wiem

Mistrzostwo świata...Przecudownie.
Natek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 16:54   #54
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: eee nie wiem

super wyszlo rzesy wygladaja swietnie mi sie bardzo podoba moze jutro uda mi sie cos takiego wyskrobac?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 17:51   #55
alice86
Wtajemniczenie
 
Avatar alice86
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 2 437
Dot.: eee nie wiem

Caya - BOSKO
Nie wiem co napisać - tak jest cuuuudnie...
Ah...jak ja bym chciała tak pięknie wyglądać A na drugim zdjęciu wyglądasz jak J.Lo. lub inna latynoska laseczka Miodzio
__________________
alice86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 19:35   #56
northwestpassage
Zadomowienie
 
Avatar northwestpassage
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 1 525
Dot.: eee nie wiem

Cay'u - po raz kolejny już nie wiem co pisać, powalasz z nóg, dobrze, że siedzę cudnie, wspaniale, dokładnie, pięknie wszystko dopracowane, mam nadzieję, że i ja kiedyś oglądając Twoje zdjątka i ucząc się osiągnę taki efekt
__________________
Kwiaty są pięknymi słowami i hieroglifami natury, którymi daje nam ona poznać, jak bardzo nas kocha.
Johann Wolfgang Goethe (1749-1832)


northwestpassage jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 20:30   #57
KlatkaNaPtaszka
Zakorzenienie
 
Avatar KlatkaNaPtaszka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 4 049
Dot.: eee nie wiem

Cudownie może bys zrobiła stepa?
__________________
START 1.05.2013

91....................... .......................91
65....................... .......................60
86....................... .......................90
KlatkaNaPtaszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 21:34   #58
Anuuulcia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: tuż za Tobą
Wiadomości: 632
Dot.: eee nie wiem

nie wiem co Ci to nie pasuje....jest piekny!!! idealny!!! świetnie modelujesz twarz.....bez makijazu napewno wyglądasz piękniej niż w nim masz duże powieki i dzieki temu mozesz swobodnie operować cieniami, kreskami...masz duże pole do popisu zazdroszczę Ci tych Ślicznych OCZEK a tak poza tym ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANEGO SYLWESTRA, SALONEJ NOCY I NIEZAPOMNIANYCH WRAZEN
Anuuulcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-30, 21:52   #59
Majlajf
Raczkowanie
 
Avatar Majlajf
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 290
Dot.: eee nie wiem

Szczęka mi opadła ...
Jest wspaniały ; ))
Wyglądasz bardzo seksownie.
Oczy pomalowane są bardzo dobrze (pomimo ostrego zakończenia na górnej powiecie).
ŁoŁ MatKoo ... Jaką ty masz cerę ...
Nie chciałabyś się czasem zamienić? xD
__________________
Czy Kiedykolwiek ...
Zamknąłeś Swe Oczy i Zaufałeś ,
Po Prostu Zaufałeś ?
Wyrzuciłeś Garść Brokatu w Powietrze ?
Stanąłeś Twarzą w Twarz Ze Strachem ?
To Tylko Połowa Drogi Do Miejsca, Skąd Nie Ma Powrotu ...

... Kochamy Się <33
Majlajf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-31, 02:53   #60
caya
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 675
Dot.: eee nie wiem

Cytat:
Napisane przez mal_a_gosia Pokaż wiadomość
wyglądasz w tym make upie tak sexy, że gdybym była facetem, to cała bym się obśliniła na Twój widok:- ) Twoje oczy są po prostu GIGANTYCZNE w tym makijażu, wyglądasz jak laleczka:- )
dziękujęęę

Cytat:
Napisane przez mikolajka_1985 Pokaż wiadomość
Cuuuuudny Każdy twój makijaż mnie zachwyca, cieniowanie cudne
dzieki

Cytat:
Napisane przez Natek89 Pokaż wiadomość
Mistrzostwo świata...Przecudownie.


Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
super wyszlo rzesy wygladaja swietnie mi sie bardzo podoba moze jutro uda mi sie cos takiego wyskrobac?
dziekuje

Cytat:
Napisane przez alice86 Pokaż wiadomość
Caya - BOSKO
Nie wiem co napisać - tak jest cuuuudnie...
Ah...jak ja bym chciała tak pięknie wyglądać A na drugim zdjęciu wyglądasz jak J.Lo. lub inna latynoska laseczka Miodzio
heh dziekuje

Cytat:
Napisane przez northwestpassage Pokaż wiadomość
Cay'u - po raz kolejny już nie wiem co pisać, powalasz z nóg, dobrze, że siedzę cudnie, wspaniale, dokładnie, pięknie wszystko dopracowane, mam nadzieję, że i ja kiedyś oglądając Twoje zdjątka i ucząc się osiągnę taki efekt
dziękuję pięknie chociaż myślę że to za wielkie słowa

Cytat:
Napisane przez KlatkaNaPtaszka Pokaż wiadomość
Cudownie może bys zrobiła stepa?
JUŻ JEST! --> http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=300554

Cytat:
Napisane przez Anuuulcia Pokaż wiadomość
nie wiem co Ci to nie pasuje....jest piekny!!! idealny!!! świetnie modelujesz twarz.....bez makijazu napewno wyglądasz piękniej niż w nim masz duże powieki i dzieki temu mozesz swobodnie operować cieniami, kreskami...masz duże pole do popisu zazdroszczę Ci tych Ślicznych OCZEK a tak poza tym ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANEGO SYLWESTRA, SALONEJ NOCY I NIEZAPOMNIANYCH WRAZEN
dziękuję za komplementy i za życzenia nawzajem!

Cytat:
Napisane przez Majlajf Pokaż wiadomość
Szczęka mi opadła ...
Jest wspaniały ; ))
Wyglądasz bardzo seksownie.
Oczy pomalowane są bardzo dobrze (pomimo ostrego zakończenia na górnej powiecie).
ŁoŁ MatKoo ... Jaką ty masz cerę ...
Nie chciałabyś się czasem zamienić? xD
dziękuję
caya jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:12.