Zapowietrzenia - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-12-11, 11:02   #121
ania226
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 117
Dot.: Odprywkujący żel.

Paulakrk, chyba nieco przegięłaś stwierdzeniem,że powinno być karalne wykonywanie tipsów bez szkolenia.To tak jak by ktoś miał smykałkę do szycia a nie był krawcową.Nie wolno by mu było uszyc koleżance spódnicy i wziąć mniej niż szwalnia? Zastanów się nad tym co pleciesz.W każdej podkreślam w każdej branży są niezarejestrowane osoby wykonujące zawód po cichu i tobie nic do tego.Moga być nawet mistrzem w tym co robią.Jeśli cię to tak okrutnie bulwersuje to może powinnaś zmienić zawód i zacząć pracę w policji skarbowej. Wpodałabyś do takiego zakładziku i pałą po grzbiecie pracownika bez kursu!!! I won na zbity ryj i kopa!!! Pomyśl nad tym.
ania226 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:11   #122
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez ania226
Paulakrk, chyba nieco przegięłaś stwierdzeniem,że powinno być karalne wykonywanie tipsów bez szkolenia.To tak jak by ktoś miał smykałkę do szycia a nie był krawcową.Nie wolno by mu było uszyc koleżance spódnicy i wziąć mniej niż szwalnia? Zastanów się nad tym co pleciesz.W każdej podkreślam w każdej branży są niezarejestrowane osoby wykonujące zawód po cichu i tobie nic do tego.Moga być nawet mistrzem w tym co robią.Jeśli cię to tak okrutnie bulwersuje to może powinnaś zmienić zawód i zacząć pracę w policji skarbowej. Wpodałabyś do takiego zakładziku i pałą po grzbiecie pracownika bez kursu!!! I won na zbity ryj i kopa!!! Pomyśl nad tym.
Aniu, a Ty pomysl o tym, ze zniszczenie komus plytki paznokciowej czy naruszenie macierzy, nie wspomne juz o uzywaniu nie zdezynfekowanych narzedzi moze powodowac rozne powazne chorobowe powiklania. Nie musi, ale moze. W interesie specjalistow i klientow jest, aby to ryzyko zminimalizowac. O tym jak, dziewczyny ucza sie wlasnie na kursach. Zle uszycie spodnicy czy kiepskie wszycie guzika moze spowodowac co najwyzej tymczasowy bol glowy
Zauwaz, ze dziewczyny nigdy nie byly przeciwko osobom, ktore SAME SOBIE bez szkolenia robia pazurki. Jesli jednak robia je komus, to powinny brac za to odpowiedzialnosc. Jak jednak maja brac odpowiedzialnosc skoro nie wiedza co robia? - to jest po prostu nieuczciwe naciaganie klientow moim zdaniem.
Nie przesadzajmy dziewczyny ani w jedna strone ani w druga.
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:16   #123
anda
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 24
Dot.: Odprywkujący żel.

Ej, nie, hehe, koncze temat, za bardzo plastikowe dla mnie jednak jestescie ;> Jak nie umiecie odroznic pytania z jednej dziedziny od drugiej i bajer z paznokciami stawiacie na piedestale, bo to priorytetowa sprawa, na ktora wydajecie najglupsze 600zl, sorry. ;>
Tkwijcie dalej w swoim swiecie jednak ;>
anda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:19   #124
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez anda
Ej, nie, hehe, koncze temat, za bardzo plastikowe dla mnie jednak jestescie ;> Jak nie umiecie odroznic pytania z jednej dziedziny od drugiej i bajer z paznokciami stawiacie na piedestale, bo to priorytetowa sprawa, na ktora wydajecie najglupsze 600zl, sorry. ;>
Tkwijcie dalej w swoim swiecie jednak ;>
Hmm, czyli idac Ando tokiem Twojego rozumowania dziewczyny nie powinny sie doszkalac, bo szkoda pieniedzy?!
Opadly mi rece, z mojej strony EOT
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:22   #125
anda
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 24
Dot.: Odprywkujący żel.

Njaprosciej jest wykazac sie idiotyzmem ;> Bo nie trzeba myslec ;> A moim Tokiem rozumowania niestety nie idziesz, nie wychodzi ci ;>

Jeszcze jedno, pomoze mi ktos znalesc opcje usun konto? ;> Bo nie widze, a to jest szablon a w nich sa opcje skasuj konto Z góry dziękuję ;>
anda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:25   #126
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez anda
Njaprosciej jest wykazac sie idiotyzmem ;> Bo nie trzeba myslec ;> A moim Tokiem rozumowania niestety nie idziesz, nie wychodzi ci ;>

Jeszcze jedno, pomoze mi ktos znalesc opcje usun konto? ;> Bo nie widze, a to jest szablon a w nich sa opcje skasuj konto Z góry dziękuję ;>
Nie skomentuje. Mam do siebie za duzo szacunku.
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:27   #127
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez anda
Jeszcze jedno, pomoze mi ktos znalesc opcje usun konto? ;> Bo nie widze, a to jest szablon a w nich sa opcje skasuj konto Z góry dziękuję ;>
Jakby to powiedzieć - wyszukiwarka działa, przed chwilą sprawdzałam tam znajdziesz to czego szukasz....
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:29   #128
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez Różowy Strachulec
Jakby to powiedzieć - wyszukiwarka działa, przed chwilą sprawdzałam tam znajdziesz to czego szukasz....
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:31   #129
anda
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 24
Dot.: Odprywkujący żel.

Moj Boze, kto robil to forum, ze tu sie konta usunac nie da? ;>
Hehe, jest kul. ;>
anda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 11:39   #130
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez anda
Moj Boze, kto robil to forum, ze tu sie konta usunac nie da? ;>
Hehe, jest kul. ;>
Nie martw się, zawsze ktoś Cię może w tym wyręczyć
__________________

Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 12:14   #131
madzila
Raczkowanie
 
Avatar madzila
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 143
Dot.: Odprywkujący żel.

I to naprawde wazne! Trzeba skoczyć kurs! i wiele ćwiczyć! Aniu opiswałaś jak Twoja (psełdo) stlistka robi Ci paznokcie , ani słowa nie napisałas o tym ze dezfekuje twoje i swoje dłonie.Zdajesz sobie spawe Co Ci grozi? np. grzybica. Czy jsteś nadal pwna ze chesz chodzić do tej dziewczny.Wypraw ja na kurs napeno bedzie dobra sytlistką ale napierw musi poznać podstawy bezpiecznej pracy.POzna tez wiele przczyn dlatóreych to wąśnie Tobie odpadaja. i bedzie mogła je wyelininować
madzila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 12:39   #132
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 765
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez anda
Njaprosciej jest wykazac sie idiotyzmem ;> Bo nie trzeba myslec ;> A moim Tokiem rozumowania niestety nie idziesz, nie wychodzi ci ;>

Jeszcze jedno, pomoze mi ktos znalesc opcje usun konto? ;> Bo nie widze, a to jest szablon a w nich sa opcje skasuj konto Z góry dziękuję ;>
Może tak trochę grzeczniej byś się zaczęła zwracać do Użytkowniczek? NIkt nie ma obowiązku udzielać ci odpowiedzi na pytania, a TE które to robią, robia to z własnej DOBREJ woli! Rozumiesz?

Dlatego Twojej watpliwości przede wszystkim POWINNA umiec wyjaśnić Twoja stylistka-paznokciarka. Skoro tego nie umie, a same paznokcie są wyjątkowo beznadziejnym produktem, źle wykonanym, to znaczy, że albo zrezygnujesz z takiej stylizacji, albo zrezygnuj z tej paznokciarki z Boży łaski, albo rób co chesz i nie miej pretensji o innych, ze NIE umieją ci wyjasnić jakiś skrajnych przypadków. #Wolna wola...

Jest jedna osoba, BA! dwie są, które nie dość, że pomogą usunąć konto to i jeszcze zablokuję dostęp do Wizażu-w razie czego.

Cioa Anda.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 13:03   #133
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Odprywkujący żel.

Smoczyco, Pomadziu - czy ja juz Wam mowilam, ze Was ubostwiam? To tak a propos KWA, KWA, KWAaaaa......

Madzila, wielka za Twoj post!

Dzieki Dziewczyny!!!!
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 13:27   #134
bunny-pie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: bEckingham palace
Wiadomości: 3 163
Dot.: Odprywkujący żel.

A po co usuwac konto? Niech zostanie. Wystarczy BAN
__________________
bunny-pie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 14:04   #135
zlosliwiec
Przyjaciel Wizaz.pl
 
Avatar zlosliwiec
 
Zarejestrowany: 2001-10
Wiadomości: 14 669
Wpisy w blogu: 7
Dot.: Odprywkujący żel.

Cytat:
Napisane przez anda
Njaprosciej jest wykazac sie idiotyzmem ;> Bo nie trzeba myslec ;> A moim Tokiem rozumowania niestety nie idziesz, nie wychodzi ci ;>

Jeszcze jedno, pomoze mi ktos znalesc opcje usun konto? ;> Bo nie widze, a to jest szablon a w nich sa opcje skasuj konto Z góry dziękuję ;>
Pomogę Ci - kont nie usuwamy (patrz regulamin), ale za to dostaniesz ode mnie gratisa. BAN.

zlosliwiec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 17:57   #136
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 580
GG do paulakrk
Dot.: Odprywkujący żel.

O kurcze ale sie porobiło Chwilkę mnie nie było, na zielonej łączce sie pasłam a tu taka rewolucja Nawet nic do skomentowania dla mnie nie zostalo bo knotie pięknie wszystko powiedziala
Więc może tylko powtórzę za nią oraz madzilą - istnieje pewna tyci,tyci minimalna różnica między szyciem spódnicy a stylizacją paznokci. Ale jesli do kogoś nie dochodzi informacja ,że machanie kilkanastu klientek jednym pilnikiem, całkowity brak dezynfkcji, brak chociaż podstawowej wiedzy na temat budowy paznokcia oraz po prostu TECHNIKI przedłużania paznokci, mogą być szkodliwe i po prostu grozne - to krzyżyk mu na drogę!!
Choć akurat w przypadku andzi obawy o kilkunastu klientkach obsługiwanych jednym pilnikiem nie wydają mi się na miejscu - bo dam sobie głowę uciąć ,że nie chodzi do zadnej tylistki tylko robi sobie paznokcie sama. Ale i jej - krzyżyk na drogę.
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-12, 13:35   #137
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Odprywkujący żel.

Zgadzam się z Paula, jezeli ktoś źle uszyje sukienke, no coż... starta ceny materiału, możemy byc wściekłe, ale nawet i ta złośc minie a 2-3 dni .
Gorej jezeli pseudo-stylistka uszkodzi nam płytke paznokcia, lub co gorsza macierz, wtedy skutki takiej usługi będa widoczne, moze nawte do końca zycia- paznokieć bedzie rósł pofalowany, może pekac, lub zacząć woniej rosnąć, lub gdy zarazi grzybica- bieganie po lekarzach, leczenie i ... złe samopozucie, bo jak kolezanki popatrza na ciebie, gdy masz grzyba na pazokciach? To większa strata i wstyd, niz strata ciucha, prawda?
Dlatego jak lwice bronimy naszego terytoruim jakim jest profesjonalna stylizacja paznokci!
Nie dlatego, że jestesmy złe i złośliwe i ze chcemy tylko jak najwięcej zarobic.
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-12, 15:36   #138
tusia27
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 13
Dot.: Odprywkujący żel.

moim skromnym zdaniem jedyną radą na paznokciowe rozterki andy jest zrobienie kursu na paznokcie przez nią samą , przekona się wtedy jak bardzo jest to skomplikowana sztuka, dowie się co znaczą te trudne terminy o których tu napisałyście i dlaczego czasami żel odpryskuje, no i oczywiście bedzie mogła sama robić paznokcie sobie i koleżankom, wtedy zrozumie co znaczy odpowiedzialność, pozdrawiam ( oj dawno mnie nie było)
__________________
tusia27 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-16, 12:18   #139
majag
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 287
Dot.: czemu nie trzymaja sie "mnie" ani żele ani akryle ?

Cytat:
Napisane przez Albertyna
No to kiepsko.
Krzywa C powoduje, że paznokcie mniej są podatne na złamania.
z tego co piszesz to akryl dośc szybko odszedł od strony skórek, może były one zalane akrylem? Często tego nie widac, ale potem akryl odchodzi.....
o ile przy nich sama nie majstrowałas- tzn nie skubałas, nie podpiłowywałas, nie próbowałas obgryzać, to raczej wina stylistki (o ile nie jesteś w tych 5%).

Na paznokietki naturalne polecam odżywke z mirry- trzeba ja wsmarowywać w macierz paznokcia codziennie, lub moczenie w oliwce z oliwek, lub w żelatynie (te dwie to domowe metody). Pozostałe odzywki tylko poprawiaja wygląd płytki paznokcie nie lecząc jej.
gdzie dostanę odżywkę z mirry?
majag jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-16, 16:09   #140
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 580
GG do paulakrk
Dot.: czemu nie trzymaja sie "mnie" ani żele ani akryle ?

W eurofashion!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 17:31   #141
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: Re: tipsy żelowe- POMOCY

O jejku koszmarna musiała być ta kosmetyczka!! Współczuję...
PatkaM84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 17:41   #142
Angelika
Rozeznanie
 
Avatar Angelika
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: lubuszanka
Wiadomości: 930
Dot.: Re: tipsy żelowe- POMOCY

Cytat:
Napisane przez PatkaM84
O jejku koszmarna musiała być ta kosmetyczka!! Współczuję...
nie sądze że autorka watku ma wciąż ten sam problem... spójrz na datę wątku, 2003 rok
__________________
Blondes do it better...
Angelika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 07:33   #143
aferka
Wtajemniczenie
 
Avatar aferka
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 206
Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

Nie wiem czy był już taki temat, ale ja nie znalazłam.
Mam taki problem. Po pomalowaniu paznokci robia mi sie taki maleńkie grudki (jakby pęcherzyki) na lakierze. Dzieje sie to właściwie po wyschnięciu ostatniej warstwy. Maluję najpierw utwardzaczem (napisali, że można go stosować pod lakier), potem dwie warstwy lakieru i znów utwardzacz. Najpierw myślałam, że może poszczególne warstwy nie są dość wysuszone, więc teraz między malowaniem kolejnych warstw robię przerwę czasem nawet 15 minut. Po malowaniu kolejnymi warstwami pojawia się jedna, może dwie grudki, kończę malowanie, patrzę za pół godziny - i mam całe paznokcie w grudki. O co chodzi?
Nie jest to chyba kwestia firmy - bo mam tak na różnych lakierach. Utwardzacz i lakier też są z tej samej firmy. I nie zawsze tak się dzieje. Czasem malując tymi samymi preparatami mam idealnie gładnie paznokcie.
Pomóżcie, bo już całkiem zgłupiałam.
aferka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 10:56   #144
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

a probowalas nie nakladac utwardzacza miedzy warstwy lakieru?? moze on powoduje ten efekt...
sprobuj utwardzacz nalozyc tylko na ostatnia warstwe lakieru..
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 11:13   #145
aferka
Wtajemniczenie
 
Avatar aferka
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 206
Dot.: Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

Cytat:
Napisane przez villemcia
a probowalas nie nakladac utwardzacza miedzy warstwy lakieru?? moze on powoduje ten efekt...
sprobuj utwardzacz nalozyc tylko na ostatnia warstwe lakieru..
Ja nie nakładam utwardzacza między warstwy, tylko na początku - na czysty paznokieć i na koniec.
Sęk w tym, że to nie występuje zawsze. Zresztą nawet teraz kiedy mam te cholerne grudki - to na jednym paznokciu mam ich całą masę, a na paznokciu obok ani jednej.
aferka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 11:21   #146
magdzialenk@
Zadomowienie
 
Avatar magdzialenk@
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 327
Dot.: Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

Ja też tak mam ale ja pomalowałam dwoma warstwami tylko odżywki.
magdzialenk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 11:27   #147
aferka
Wtajemniczenie
 
Avatar aferka
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 206
Dot.: Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

Cytat:
Napisane przez magdzialenk@
Ja też tak mam ale ja pomalowałam dwoma warstwami tylko odżywki.
Czyli nie zależy to od lakieru. Więc od czego? Może od grubości warstwy?
Wczoraj podczas malowania specjalnie sie starałam położyć cieniutką wartwę, żeby zobaczyć co będzie - a i tak mam te grudki.
aferka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 11:42   #148
maszka4
Zadomowienie
 
Avatar maszka4
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Oleśnica
Wiadomości: 1 535
GG do maszka4
Dot.: Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

Może źle odtłuściłaś płytkę, i dlatego robią się te grudki Mnie tak się kiedyś robiło, od zbyt grubej warstwy lakieru, ale jeżeli stosowałaś cieńką, to już nie wiem o co chodzi
__________________
Moja fotogaleria
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=235829
Moje pazurki
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93829

Różowy
maszka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 11:48   #149
aferka
Wtajemniczenie
 
Avatar aferka
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 206
Dot.: Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

Cytat:
Napisane przez maszka4
Może źle odtłuściłaś płytkę, i dlatego robią się te grudki
Raczej nie - bo bezpośrednio przed malowaniem zmywałam paznokcie zmywaczem.
Cytat:
Napisane przez maszka4
Mnie tak się kiedyś robiło, od zbyt grubej warstwy lakieru, ale jeżeli stosowałaś cieńką, to już nie wiem o co chodzi
Tak się zastanawiam, czy to nie zależy od ilości warstw - bo dwie warstwy lakieru + dwie warstwy utwardzacza - w sumie daje 4, może za dużo tego jest. Z drugiej strony nie chiałabym rezygnować z utwardzacza, ani na spód ani na górę - na spód - żeby uniknąć przebarwień po lakierze - na górę - żeby przedłużyć "życie" lakieru. Juz sama nie wiem. Może faktycznie z tipsami byłoby lepiej?
aferka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-26, 11:51   #150
Robe
Raczkowanie
 
Avatar Robe
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Szwajcaria -Zürich
Wiadomości: 139
GG do Robe Send a message via Skype™ to Robe
Dot.: Grudki (albo pęcherzyki) na lakierze

Cytat:
Napisane przez aferka
Nie wiem czy był już taki temat, ale ja nie znalazłam.
Mam taki problem. Po pomalowaniu paznokci robia mi sie taki maleńkie grudki (jakby pęcherzyki) na lakierze. Dzieje sie to właściwie po wyschnięciu ostatniej warstwy. Maluję najpierw utwardzaczem (napisali, że można go stosować pod lakier), potem dwie warstwy lakieru i znów utwardzacz. Najpierw myślałam, że może poszczególne warstwy nie są dość wysuszone, więc teraz między malowaniem kolejnych warstw robię przerwę czasem nawet 15 minut. Po malowaniu kolejnymi warstwami pojawia się jedna, może dwie grudki, kończę malowanie, patrzę za pół godziny - i mam całe paznokcie w grudki. O co chodzi?
Nie jest to chyba kwestia firmy - bo mam tak na różnych lakierach. Utwardzacz i lakier też są z tej samej firmy. I nie zawsze tak się dzieje. Czasem malując tymi samymi preparatami mam idealnie gładnie paznokcie.
Pomóżcie, bo już całkiem zgłupiałam.
Sprobuj utwardzacz nalozyc na ostatnia warstwe., a jesli grudki tez sie pojawia to sprobuj go nie uzyc moze to wlasnie on jest powodem.
__________________
. JAK NAZWAC SWOJ SALON
Robe jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:12.