nowa fryzura i makijaż - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-12, 17:05   #1
mm28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: u.k
Wiadomości: 15

nowa fryzura i makijaż


witam!
szukam fryzury!ostatnio robiony czekoladowy okazał sie za ciemny,a pasemka prawie niewidoczne!lubie kolor blond,ale szybko odrost się pojawia!właśnie nie umiem dobrać koloru...w większości wyglądam blado!!i nienaturalnie!
mam cieńkie włosy!kolor naturalny brąz!
nie wiem co z przedziałkiem przy mojej podłużnej twarzy?a moze grzywka będzie lepszym rozwiązaniem?
nie wiem jakim jestem typem urody?oczy brazowe!
odnośnie makijażu-nie wiem jak sie dobrze pomalować...używam cieni fioletowych albo brązowych i czarnej kredki pod okiem,a oczy wyglądają na bardzo zmęczone!co zrobić,aby rozjaśnić spojrzenie?podkreślić!mam mocne worki pod oczami,mimo,ze używam korektora
prosze o rady,koncepcje i z góry dziekuje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Image012.JPG (2,4 KB, 101 załadowań)
mm28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-12, 18:49   #2
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: nowa fryzura i makijaż

Możesz dodać większej rozdzielczości i jakościowo zdjęcie ? Bo po tym to raczej mało co doradzić
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-12, 23:59   #3
northwestpassage
Zadomowienie
 
Avatar northwestpassage
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 1 525
Dot.: nowa fryzura i makijaż

i ja czekam na zdjecie z wieksza rozdzielczoscia
__________________
Kwiaty są pięknymi słowami i hieroglifami natury, którymi daje nam ona poznać, jak bardzo nas kocha.
Johann Wolfgang Goethe (1749-1832)


northwestpassage jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-13, 22:00   #4
mm28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: u.k
Wiadomości: 15
Dot.: nowa fryzura i makijaż

hej!sorry za słabą rozdzielczosc,ale takie wyszło z komórki...czy jest aż tak złe?
mm28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-13, 22:20   #5
mm28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: u.k
Wiadomości: 15
Dot.: nowa fryzura i makijaż

próbowałam coś dorzucić,ale nie mam odpowiedniego programu do obróbki!help!wszystko niewyrażne...
mm28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-14, 00:58   #6
Lena4
Rozeznanie
 
Avatar Lena4
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 811
Dot.: nowa fryzura i makijaż

Na podstawie tego mikroskopijnego zdjęcia na pewno nie da się doradzić..
__________________
Istnieje świat, a to rozprasza.


Lena4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 19:47   #7
mm28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: u.k
Wiadomości: 15
Dot.: nowa fryzura i makijaż

witam!
wcześniej dodawałam zdjecie,ale było za słabe...może to będzie o.k!

potrzebuje rady odnośnie włosów-chce je zmienic na jaśniejszy kolor i fryzury!
i odnośnie makijażu!jak skrócić twarz?!
z góry dzięki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Image006.jpg (12,1 KB, 25 załadowań)
mm28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 20:31   #8
Asiaa1916
Raczkowanie
 
Avatar Asiaa1916
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 38
Dot.: nowa fryzura i makijaż

moim zdaniem ładnie byś wyglądała w balejagu. Blond z czekoladowym wtedy odrosty nie będą tak wdoczne. Grzywka na bok. ale bardziej wycieniowana niż jest i chyba (pewnie dostane od innych wizazanek:P) na Twoim miejscu bardziej regulowałabym sobie brwi..
Asiaa1916 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 20:35   #9
Asiaa1916
Raczkowanie
 
Avatar Asiaa1916
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 38
Dot.: nowa fryzura i makijaż

Zapomniałam dodać-jak chcesz skrócić twarz to modeluj ją pudrem brązującym np. w kulkach. Do Twoich krótkich włosów radziłąbym większe cieniowanie i żeby fryzura sie podniosła może trochę podtapirować? To doda włosom objętości. Pokombinuj przed lustrem. Kurcze ja bym Cie uczesała
Asiaa1916 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 21:17   #10
mm28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: u.k
Wiadomości: 15
Dot.: nowa fryzura i makijaż

oooooooo dzięki za rade,ja troche depiluje brwi,ale nie wiem dokładnie jak-z której strony węższe itp
kurcze szkoda,ze nie jesteś moją fryzjerką?!ja często robiłam balejaż,tylko jakoś blado mi w nim,może przy grzywce powinny być pasma brązowsze,a z tyłu jaśniejsze?co o tym myślisz?
pozdrawiam
mm28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 21:23   #11
MartaLubartow
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 7
Dot.: nowa fryzura i makijaż

jesli chodzi o regulowanie brwi to ciensze powinny byc po zewnetrznych stronach twarzy i byc coraz grubsze choc niewiele blizej srodka twarzy. osobiscie polecam udanie sie do konsmetyczki na regulacje, u mnie w miesteczku kosztuje to 5 zl i pozniej juz bedziesz wiedziala co i jak bo zawsze mozesz z nia porozmawiac a to przeciez nic nie kosztuje
co do fryzurki to zgadzam sie z kolezanka co do koloru, i moze tak uniesc wloski od nasady za pomoca pianki i np walkow? no i radzilabym odzywic mocno bo z tego co widze to nie sa w najlepszej kondycji albo zle widze bo fotka to fotka dokladnie ocenic si enie da no i moze sciecie takie hmm dluzsza bombke?
pozdrawiam i powodzenia
MartaLubartow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 21:38   #12
Asiaa1916
Raczkowanie
 
Avatar Asiaa1916
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 38
Dot.: nowa fryzura i makijaż

Dokładnie na bombke może pójdź na solarium przy tym balejażu ze 2 razy to nie będzie się zlewał z twarzą. Ja mam ten sam problem... i zrób więcej ciemniejszych pasemek tak jak mówisz(na grzywce). Pozdawiam i czekam na przemianę!
Asiaa1916 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 21:48   #13
mm28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: u.k
Wiadomości: 15
Dot.: nowa fryzura i makijaż

dzięki dziewczyny

chętnie skorzystam z Waszych porad,włosy są w nienajlepszej kondycji,mam łojot.zap.skóry!z którym nieusatnnie walcze..nie moge zatem korzytać z solarium,ale dzieki za Wasze opinie
pozdrawiam
mm28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-14, 22:00   #14
Asiaa1916
Raczkowanie
 
Avatar Asiaa1916
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 38
Dot.: nowa fryzura i makijaż

Jak coś zmienisz wklej koniecznie zdjęcie!
Powodzenia
Asiaa1916 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:31.