Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :) - Strona 17 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-27, 14:03   #481
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Cytat:
Napisane przez anick88 Pokaż wiadomość
a to dobrze, ze nie tylko u nas w domu sa takie swiry...
kiedys ojciec wraca do domu, usiadl u mowi do mamy: kochanie.. cos strasznego sie stalo... wiesz... jechalem samochodem i nagle patrze ,a na drodze lezy kot. to zawrocilem, wysiadlem.. patrze.. a to nasz kot... (matka patrzy na niego ztakim przerazeniem, ze glowa mala i mowi do niego.. ale ja przed chwila karmilam naszego kota) .. a ojciec na to: nie kochanie.. innego karmiles.. nasz niestety nie zyje.. ale nie placz, bedzie nastepny.
i w tym momencie po schodach nonszalancko schodzi balbina, przeciagnela sie... i tato tylko wstal i nagle z wielkim usmiechem drze morde: FALSZYWY ALARM!! BALBINA ZYJE!!! .. wy glupie baby zawsze afere jakas zrobicie kocham go...



jeszcze 25 minut i koncze wyklad... i do doomu
FAŁSZYWY ALARM

Anuś powiedz mi czy ty tak siedzisz i stukasz a wykładowcom to nie przeszkadza?
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 14:36   #482
kadyrka
Rozeznanie
 
Avatar kadyrka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 954
GG do kadyrka
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

No hejka Babki!
Po pierwsze,to ja też chcę Was na nk.
Po drugie,Ann-cudna kota! Miałam kiedyś dachowca.Nazywał się Pucek,ale mi go otruli na działce chamy jedne.
Po trzecie mam jeszcze psa,owczarka nemieckiego i zazywa się Emi oraz królika o wdzięcznym imieniu Bags.
Po czwarte,moje ryby nie mają imion.
Po piate,byłam dziś u lekarza i mam jescze zapalenie płuc. Wcale nie żartuję.
__________________
KADYRKA

No i stało się. Ukończyłam kurs stylizacji paznokci.
kadyrka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 15:48   #483
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

byli, no cos ty a czemu mialoby im to przeszkadzac? ja ma 200 osob na wykladzie, a wyklady mam zazwyczaj w beczce, albo na auli, ale sale sa tak skonstruowane, ze ona musialaby sie niezle natrudzic, zeby mnie zobaczyc. poza tym jakies 80% ludzi ma ze soba laptoki


aha!i ja mialam zapalenie pluc to mija....;P
a moje rybki zawsze mialy imiona.. (jedna nazwałam nowotwór i zyla 3 lata!!!!mialam 10lat..... sory)
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 16:06   #484
PinkSlip
Różowy Jednorożec
 
Avatar PinkSlip
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 4 084
GG do PinkSlip
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

ZALATUJE EMO? JA?! Dzięki Wam bardzo. :[
Ja n-k nie mam. Po prostu drażni mnie to że robi się z niej druga fotka.pl i ludzie zamiast szukać znajomych z dawnych lat robią z tego kolejny matrymonialny portal. Nie wszyscy oczywiście.
__________________
Tęcza, brokat, jednorożce.
PinkSlip jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 18:47   #485
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 16 713
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Hello dziouszki!!!
Jak wszyscy to ja tez:
mam psa goldena,
i zolwia czerwonolicego,
wiecej zwierzat nie posiadam (no chyba, zeby meza podciagnac
pod te kategorie)
a i ja tez chcialabym was ujrzec na nk, a co.
haneczkakrk jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 19:20   #486
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Cytat:
Napisane przez kadyrka Pokaż wiadomość
No hejka Babki!
Po pierwsze,to ja też chcę Was na nk.
Po drugie,Ann-cudna kota! Miałam kiedyś dachowca.Nazywał się Pucek,ale mi go otruli na działce chamy jedne.
Po trzecie mam jeszcze psa,owczarka nemieckiego i zazywa się Emi oraz królika o wdzięcznym imieniu Bags.
Po czwarte,moje ryby nie mają imion.
Po piate,byłam dziś u lekarza i mam jescze zapalenie płuc. Wcale nie żartuję.
Łooo matko...
To nieźle Cię złapało
u nas ośrodek zdrowia pęka w szwach. wszyscy grypują..

Cytat:
Napisane przez anick88 Pokaż wiadomość

aha!i ja mialam zapalenie pluc to mija....;P
a moje rybki zawsze mialy imiona.. (jedna nazwałam nowotwór i zyla 3 lata!!!!mialam 10lat..... sory)
Nie chce wiedzieć jak nazwiesz dzieci
Cytat:
Napisane przez haneczkakrk Pokaż wiadomość
Hello dziouszki!!!
Jak wszyscy to ja tez:
mam psa goldena,
i zolwia czerwonolicego,
wiecej zwierzat nie posiadam (no chyba, zeby meza podciagnac
pod te kategorie)
a i ja tez chcialabym was ujrzec na nk, a co.
Podeślę Wam nk

Wiecie co jeszcze chciałam Was o coś zapytać:
Jak Wy "montujecie" cyrkonie na paznokciach?
Bo ja po nadaniu kształty i zmatowieniu daje małe kropki glossa tam gdzie chcę cyrkonie, nakłądam je na te kropeczki zelu i do lampki i później jadę po całości glossem. Przychodzą dziewczyny po 3 tygodniach i wszystkie cyrkonie co do 1 są.
A dziś tak sobie czytam "Paznokcie" i jest artykulik Sylwii Pfajfer która daje cenne rady jak przymocować cyrkonie żeby trzymały się długo: i sposób który opisałam wyżej a wyniosłam z kursu od Pauli obaliła stwierdzeniem że tak się nie trzymają bo cyrkonie mają od spodu blaszki które nie przepuszczają światła a gloss ich nie utrzyma i że najlepszym sposobem jest na gotowe paznokcie przymocowanie ich za pomocą KLEJU DO TIPSÓW. :/ Kilka razy tak robiłam dawniej to po 3-4 dniach nie było po nich śladu ;/
Więc nie wiem czy ja mam jakieś ciulowe cyrkonie że nie odpadają jak gloss z cyrkonii zejdzie czy ona ma jakieś tytanowe kleje do tipsów..
__________________

Edytowane przez byliczka
Czas edycji: 2009-01-27 o 19:43
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 19:45   #487
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Cytat:
Napisane przez byliczka Pokaż wiadomość
Każda kobieta jest inna, a faceci to wszyscy jak jeden mąż.... nie do wiary..


To Ty jesteś trendi dżezi kul ent sajepiosa że masz nk? To ja bym chętnie poznała naszą Frau na własne oczy przez monitor



Nie wymagajmy od płci brzydkiej za wiele

No patrząc na imię to się nie dziwię że szybko się jego żywot zakończył...
A jeśli o IMOŁ czy też EMO chodzi to przecież oni są mrochni a chmurki nie są mrochne


I tną się żyletkami żeby ładnie było


Cytat:
Napisane przez anick88 Pokaż wiadomość
oo!!to ja tez chce frau zobaczyc!! nie bede gorsza..

nie wymagajmy zbyt wiele-ok... ale chociaz minimum????....

ja mysle, ze pink tak troche emo podjezdza... ten rozowy kon... i w ogole... i kot czarnobyl... cos w tym jest

te zyletki musza byc zerdzewiale czy moga byc takie zwykle?
Cytat:
Napisane przez byliczka Pokaż wiadomość
Łooo matko...
To nieźle Cię złapało
u nas ośrodek zdrowia pęka w szwach. wszyscy grypują..



Nie chce wiedzieć jak nazwiesz dzieci

Podeślę Wam nk
chcecie mnie zobaczyc niecnoty?
Jestem w znajomych i u Pauli i u Jagodsona.
Szerlokiem trzeba byc....aaaa i u Aksiczka tez,i u Kini tez...
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 19:59   #488
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Ja tez chce linki do Waszych profili!
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 20:22   #489
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Cytat:
Po prostu drażni mnie to że robi się z niej druga fotka.pl i ludzie zamiast szukać znajomych z dawnych lat robią z tego kolejny matrymonialny portal.
o to to!a ja ogolnie nie lubie robic tego co wszyscy, wiec kiedy wszycy zakladaja nk, to ja dla odmiany nie.. i uwazam, ze dobrze na tym wyszlam.. po co dawac komus lekka reka swoje dane osobowe itd.. no ja mam moze inny sposob patrzenia, ze wzgledu na prawo, ale nie jestem amatorka takich akcji jak n-k..
no tak jakos

hania ja tez mam goldena sa cuuuudowne


Cytat:
Podeślę Wam nk
a ja to co?tez sobie zobacze??od kogos...;P




jak ktos znajdzie frau, to niech wklei linka, bo nie mam jak znalezc;( ... a bym znalazla...
jagody tez
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.

Edytowane przez anick88
Czas edycji: 2009-01-27 o 20:24
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 20:52   #490
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Byliczka ale z Ciebie drobinka
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 20:56   #491
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Kiniu 48 kg. żywej wagi.
I ani 100 gram więcej nie drgnie od roku.
Jedynie mnie ciąża ratuje
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:03   #492
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

byli jakie ty jestes sliczne malenstwomatkooo... a ta ostatnia fotka...ualalala... piekna

i ha!dorwalam helge helga... ale ty to dopiero jestes mrrrau
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:06   #493
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Mialam ten sam problem przez cale zycie. 47 - 48 kg i ani grama wiecej.
Od roku jedak waze 53 kg za sprawa magicznych specyfikow TZ, ktore pochlania kilka razy dziennie, bo cwiczy jiujitsu i chodzi na silownie. Zawsze skapnie mi jakas szklaneczka milkszejka 2 - 3 razy dziennie
Do tego siedzaca praca, nieregularne posilki w ciagu dnia (czyt. snickers, czy tam ciastko francuskie zjedzone w 30 sekund) i wielki obiad o 20.
Dziala. Ale mi wszystk idzie w dupsko
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:08   #494
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Mi nawet jedzenie o 23 nie działa.
A te specyfiki też piłam Ale nie działało nic.!

Dziewczęta możecie mi coś powiedzieć na temat żeli Ra Nails?
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:15   #495
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

A widzialas moje bialo-bezowe kul kozaczki?
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:21   #496
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

a kinia jaka slicznamaaatko .. no to i ja wam sie pokaze... juz niech bedzie
ale tylko na chwilke, bo nie moge pokazywac fotek w sieci
ja ci mohe byli powiedziec, mam kilka... nie narzekam sa mieciutki, latwo sie je piluje, ale mozno pyla praktycznie najbardziej ze wszystkich, ale plusem jest latwosc obrabiania. mam jakiegos cleara jest gesty, ale fajny i mam taki pink, tez calkiem fajny, na paznokciach praktycznie nie widac odcienia, natomiast fajnie przygasza whita, a ja nie lubie mocno bialych koncowek. nie "bąbluje" się, dobrze sie trzyma...mysle, ze godny polecenia.
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.

Edytowane przez anick88
Czas edycji: 2009-01-27 o 22:09
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:26   #497
Kallla
Rozeznanie
 
Avatar Kallla
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław/Długołęka
Wiadomości: 558
GG do Kallla
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...7&d=1233005956

piekny ja jestem chora jak gdzieś kota widze, TŻ mówi że na starość będę mieszkać w bloku, mieć 30 kotów i będę śmierdzieć wszystkie co widze zaraz bym zabierała do domu a w domu ... kot zwany Jago, sucz zwana Kaja i pies zawby Tajfun, ni cholery nic sie juz nie zmieści.
na zdjęciach Dżagon i Kajka.

a co do nk ... anicku masz 100 % racji

se chciałam wkleić i nie śmiga
__________________
Bóg stworzył kota, żeby człowiek mógł pogłaskać tygrysa.














WYMIANA :


Edytowane przez Kallla
Czas edycji: 2009-01-27 o 21:33
Kallla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:26   #498
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Cytat:
Napisane przez kinia2305 Pokaż wiadomość
A widzialas moje bialo-bezowe kul kozaczki?
Oczywiście!
Mi nie chodzi o taaaaakieeee!!
To nie są trendi dżezi i kul.

http://www.allegro.pl/item535521335_...i_rozmiar.html
teee są

http://bialekozaczki.blog.pl/ a tu macie blog Specjalnie dla Was
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:27   #499
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Anick88 ALE MASZ PIEKNE WLOSY!!!
Co ja bym dala za takie
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder


Edytowane przez kinia2305
Czas edycji: 2009-01-27 o 21:30
kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:29   #500
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Cytat:
Napisane przez anick88 Pokaż wiadomość
a kinia jaka slicznamaaatko .. no to i ja wam sie pokaze... juz niech bedzie
ale tylko na chwilke, bo nie moge pokazywac fotek w sieci
ja ci mohe byli powiedziec, mam kilka... nie narzekam sa mieciutki, latwo sie je piluje, ale mozno pyla praktycznie najbardziej ze wszystkich, ale plusem jest latwosc obrabiania. mam jakiegos cleara jest gesty, ale fajny i mam taki pink, tez calkiem fajny, na paznokciach praktycznie nie widac odcienia, natomiast fajnie przygasza whita, a ja nie lubie mocno bialych koncowek. nie "bąbluje" się, dobrze sie trzyma...mysle, ze godny polecenia.
Kinula na prawdę piękna kobitka
Frau nasza sexy kocica Już jej to pisałam w komentarzu ze seksem ocieka
Ann ale Ty śliczna jesteś! Na prawdę!

Czyli możesz powiedzieć że warto?
Bo tak patrzę teraz 30 crystal buldier cleara z PB 85 zł a z RA perfect buldier clear 60 g. 105 zł to myślę żeby może spróbować. Bo PB już znam a w AP i w Paznokciach tak reklamują to Ra Nails że może spróbuje zamówić 60tkę cleara buldiera..

Anuś ja się nie dziwię że Cię Twój podstępem zaręczył
Taką śliczną kobietę nie chciał wypuścić ze swoich rąk
__________________

Edytowane przez byliczka
Czas edycji: 2009-01-27 o 21:34
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:37   #501
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)


sie zarumienilam ... achhh...warto bylo wkleic

ja mam wlasnie ten builder chyba.. ale jest bardzo gesty, wiec uprzedzam, ze jesli nie lubisz gestych, to nie przypadnie ci do gustu.
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.

Edytowane przez anick88
Czas edycji: 2009-01-27 o 21:40
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:40   #502
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

Cytat:
Napisane przez anick88 Pokaż wiadomość
byli jakie ty jestes sliczne malenstwomatkooo... a ta ostatnia fotka...ualalala... piekna

i ha!dorwalam helge helga... ale ty to dopiero jestes mrrrau





Cytat:
Napisane przez anick88 Pokaż wiadomość
a kinia jaka slicznamaaatko .. no to i ja wam sie pokaze... juz niech bedzie
ale tylko na chwilke, bo nie moge pokazywac fotek w sieci
ja ci mohe byli powiedziec, mam kilka... nie narzekam sa mieciutki, latwo sie je piluje, ale mozno pyla praktycznie najbardziej ze wszystkich, ale plusem jest latwosc obrabiania. mam jakiegos cleara jest gesty, ale fajny i mam taki pink, tez calkiem fajny, na paznokciach praktycznie nie widac odcienia, natomiast fajnie przygasza whita, a ja nie lubie mocno bialych koncowek. nie "bąbluje" się, dobrze sie trzyma...mysle, ze godny polecenia.

a ciemu????

i tak wam powiem dziewczyny-jaka to jest pikna laska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:46   #503
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

bo mam kontrakt podpisany i zobowiazuje mnie do tego jeszcze przez rok
taki epizod mialam
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:51   #504
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

a opowiadaj,opowiadaj...!
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:57   #505
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

no wiesz .. jak ktos postanowil sobie jako siksa radzic sam i nie czepiac sie pieniazkow rodzicow, to trzeba bylo kombinowac i tak sobie podorabialam przed obiektywem.
i trafilam na firme produkujaca suknie slubne, ale oni wymagali kontraktu. juz od ponad roku nie mamy ze soba nic wspolnego, bo nie mam czasu, aleee... kontrakt dalej obowiazuje
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 22:04   #506
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

aaaa-znaczy sie gwiazda...!

__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 22:08   #507
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

taaaa... taka raczej pseudogwiazda... tak blizej pseudostylistki
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 22:29   #508
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

To dawaj linka dotych sukien slubnych, bo ja bym Cie chciala obcenic
Poza tym dwie moje bliskie kolezanki upadly na glowe i w tym roku wychodza za maz i jedna poprosila mnie o rade a ja zielona w temacie
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 22:31   #509
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)


Toć to jakiś celebryt w naszych skromnych progach!


Anuś wiesz co hm...
Wcześniej miałam jednofazówkę z SF,
teraz mam crystal buldier z PB..
Więc nie wiem.. spróbuję, najpierw zamówie małe opakowanie a potem ewentualnie tą 60 tkę

Idę do łóżka czytać lektrury bo dopiero teraz dostałam Paznokcie i spa&wellnes więc się idę podokształcać

Miłego wieczoru a właściwie to już dobrej nocy
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 22:41   #510
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Bardzo offtopowy wątek pazurkowy :)

no co ty.. zadnych linkow!!wstydze sie powaznie... mowie, ze to byl epizod i to raczej niezbyt chwalebny.. taki celebrit ze spalonego teatru. dobra, kaniusz tematua linki ci moge podeslac bo sama szukam sobie sukni slubnej

zamow, ja tam na probe zamowilam 30tke.. i tak najbardziej kocham cto i ibd i jestem im szalenie wierna... aleee..
no tylko pyli okropnie, a ja mam soczewki, wiec chyba w goglach zaczne pilowac ten zel
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:43.