Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-05-16, 16:01   #1411
Julianka_7oo7
Zadomowienie
 
Avatar Julianka_7oo7
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 1 297
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

ja tez ósmego zamawiałam i od razu przyszły mejle potwierdzające przyjecie zamowienia. A 12 dostałam mejla że zostało wysłane. Jak nie dostałas zaraz po zlozenia zamowienia 2 mejlów ze zostało zlozone a drugi ze przyjete to chyba lepiej do nich napisz.
Julianka_7oo7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-16, 16:16   #1412
Jolie2601
Zakorzenienie
 
Avatar Jolie2601
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 4 523
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Cytat:
Napisane przez Julianka_7oo7 Pokaż wiadomość
ja tez ósmego zamawiałam i od razu przyszły mejle potwierdzające przyjecie zamowienia. A 12 dostałam mejla że zostało wysłane. Jak nie dostałas zaraz po zlozenia zamowienia 2 mejlów ze zostało zlozone a drugi ze przyjete to chyba lepiej do nich napisz.
ehhh poprzednim razem jak zamawiałam również nie dostałam maila o przyjęciu zamówienia i wysłaniu paczki. Nie mam do nich szczęścia w tej kwestii. Maila napisałam, czekam na odpowiedź. Dzięki za info
__________________
Sacred is the gift that they
have without knowing
Serenity is knowing it's safe
from destruction of time

"Sacred Serenity" Death
Jolie2601 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-16, 20:33   #1413
tova1
Zakorzenienie
 
Avatar tova1
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Marki
Wiadomości: 5 890
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Sprawdź, czy nie potraktowało Ci tych maili jako spam.
tova1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-16, 22:02   #1414
Jolie2601
Zakorzenienie
 
Avatar Jolie2601
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 4 523
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Cytat:
Napisane przez tova1 Pokaż wiadomość
Sprawdź, czy nie potraktowało Ci tych maili jako spam.
sprawdzam spam codziennie tam też nic nie wpadło. Poczekam cierpliwie na odpowiedź od nich.
__________________
Sacred is the gift that they
have without knowing
Serenity is knowing it's safe
from destruction of time

"Sacred Serenity" Death
Jolie2601 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-16, 22:11   #1415
cansada
Zadomowienie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 1 989
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Jolie, ja dzis dostalam potwierdzenie ze wyslane, chyba zamawialysmy mniej wiecej w tym samym czasie. moze jutro z rana dostaniesz
cansada jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-17, 22:11   #1416
Jolie2601
Zakorzenienie
 
Avatar Jolie2601
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 4 523
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
Jolie, ja dzis dostalam potwierdzenie ze wyslane, chyba zamawialysmy mniej wiecej w tym samym czasie. moze jutro z rana dostaniesz
ja chyba mam pecha do tych maili od nich. Nigdy nic nie dostaję. Dopiero jak się upomnę. Upomniałam się i otrzymałam informację, że wysłali do mnie paczuszkę 11 maja Następnym razem przy składaniu od razu poproszę o info o przyjęciu zgłoszenia i wysłaniu zamówienia. Może wtedy coś dostanę
__________________
Sacred is the gift that they
have without knowing
Serenity is knowing it's safe
from destruction of time

"Sacred Serenity" Death
Jolie2601 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-17, 22:15   #1417
brena
Raczkowanie
 
Avatar brena
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 215
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

do mnie wysłali 10 maja i przyszła dziś, więc może poszczęści Ci się i dostaniesz jutro
brena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 15:59   #1418
Julianka_7oo7
Zadomowienie
 
Avatar Julianka_7oo7
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 1 297
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Do mnie dziś przyszły moje miałeczki

Dzięki Carolincescotties zachwycam sie kolorkiem słonia pink inc. wiedziałam ze ryzyko niezadowolenia z kupienia pelnego wymiaru bedzie zminimalizowane Jest przepiękny. jeszcze raz dzięki za fotki Karolka

Kilka próbek crystallinków. Na pierwszy rzut oka sandstone bardzo mi sie podoba, chlodny błyszczący beżyk Tourmaline tez pryjemny taki chlodny ciemno brudny róż. Topaz to żywa pomarańcza ale dosyć lekka niestety słabo odbija światło. No i Quartz. Jaśniutki róż z odblaskiem złota. Nie wiem czy ogarnę ten proszek, troszke sie go boję.

No i coś na co liczyłam - jasne skinny dippersy, light occicat i light Korat. Piękna jasna tafla. Czuje że bedzie idealnym rozświetlaczem na lato

Aha cashmere pink ink jest boski

Edytowane przez Julianka_7oo7
Czas edycji: 2011-05-19 o 16:06
Julianka_7oo7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 17:57   #1419
cansada
Zadomowienie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 1 989
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Ja tez dzis dostalam moje miałki i 2probeczki mini-mini gratis

Jutro zrobie zdjecia aby porownac kolory, mnie juz sie w glowie kreci,
cansada jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 19:33   #1420
agkz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 194
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Można się przyłączyć ?

Dzięki Wam, drogie kusicielki dostałam dzisiaj swój pierwszy duży zestaw próbek Meow.

Na razie faza testów, ale już wiem, że z kolorem znów będzie ciężko. Po wstępnych testach paskowych pozostały mi Occikat i Korat, poziom 2, może 1, a najlepiej zmieszane

Widzę Julianko, że chyba masz podobnie ? To pocieszające i może łatwiej mi będzie na twoim przykładzie dobierać te kolory.

Fajne są te crystalinki, ale wymagają chyba większych umiejętności lub odwagi. Ja mam Canary Diamond w odcieniu kości słoniowej, w ciepłym tonie oraz Citrine Sample istny żółtek.
Muszę spróbować pozostałe. Sugerowałam się bardziej opisem niż fotką i teraz wiem, że nie do końca dobrze wybrałam.

Wybrane róże to mocne kolory, a przynajmniej na takie wyglądają w woreczkach, na skórze już zdecydowanie lepiej. Za to wszystkie cienie to prawdziwe cuda

Cieszę się, że jednak się skusiłam.

Jako, że koty to moja kolejna, a właściwe dużo wcześniejsza pasja... musiałam miałki spróbować
agkz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 20:14   #1421
Annieee
Wtajemniczenie
 
Avatar Annieee
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: stąd.
Wiadomości: 2 575
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Julianko, ja mam Topaz w bigu - jak zobaczyłam go w pudełku to się przeraziłam tego odcienia... ale na mojej skórze baaaardzo ładnie wygląda. Z tym, że ja mam skórę brzoskwiniową-żółtą (a przynajmniej tak mi się wydaje, skoro z podkładów najlepiej pasuje mi Chartreux)
__________________

And I can't escape,
can't wash this away.




Annieee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 20:15   #1422
Julianka_7oo7
Zadomowienie
 
Avatar Julianka_7oo7
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 1 297
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Cytat:
Napisane przez agkz
Widzę Julianko, że chyba masz podobnie ? To pocieszające i może łatwiej mi będzie na twoim przykładzie dobierać te kolory.
Agkz, witaj czuj sie jak u siebie. Pewnie prędko stąd nie wyjdziesz

Moim typem jest raczej abissynian Ale opalam sie na beżowy brąz, wiec occicat ciemniejszy na lato wzięłam.
Moim zdaniem Crystalinki można nawet palcem nakładać chyba nawet ciekawszy efekt jest niż pędzlem. Bardzo lubię.

Pewnie też wrzuce jakieś swatche, przy okazji jak najdzie mnie ochota na focenie.


Annieee, no to mnie zachęciłaś. Powoli nabiorę odwagi zeby go użyć

Edytowane przez Julianka_7oo7
Czas edycji: 2011-05-19 o 20:17
Julianka_7oo7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 20:24   #1423
agkz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 194
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Na razie jestem nastawiona pozytywnie.
Moim największym marzeniem jest jednak idealny bronzer, nadający się do konturowania. W miałkach jest taka szansa, bo sporo tych bronzerów jest.

Tak, tak minerały wciągają niemiłosiernie, podobnie jak naturalna pielęgnacja. To, ale to już wszystkie wiecie.
agkz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 20:32   #1424
Julianka_7oo7
Zadomowienie
 
Avatar Julianka_7oo7
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 1 297
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

myślę że tu znajdziesz skinny dippers to moim zdaniem najlepszy kosmetyk do konturowania. Trzeba tylko najlepszy kolor dla siebie wybrać. Wcale nie musi być z tej samej rodziny kolorystycznej co podkład. U mnie mimo ciepłego, lekko żoltawego kolorytu cery, naturalne cienie i opalenizna są raczej chłodnawe(nie wiem jak to możliwe) wiec occicat jest idealny.
Julianka_7oo7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 20:40   #1425
agkz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 194
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Ja już nie wiem co ja mam. Nie umiem określić czy ciepłe czy zimne tony. Niby szyja zielonkawa, ale z żółcią. Spod ciepłych podkładów wybija różowość. No zwariować można
Obstawiam oliwki i neutrale, ale raczej bez różu. Za to w makijażu najlepiej wyglądają chłodne cienie i róże. Jednym słowem ciężka sprawa.
Najlepszy dla mnie kolor to Light natural w Lumiere, a w Meow chyba occikaty.
Szczerze mówiąc liczę, że wybiorę coś w końcu i kupię biga, bo wykańczają mnie te próbki.

Edytowane przez agkz
Czas edycji: 2011-05-19 o 20:41
agkz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-19, 21:11   #1426
Annieee
Wtajemniczenie
 
Avatar Annieee
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: stąd.
Wiadomości: 2 575
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Ja właśnie w ostatnim zamówieniu z meow znalazłam swój bronzer idealny - surfer cat z Firefly Collection. W ogóle uważam Firefly Collection za bardzo udaną, róż Flash wręcz uwielbiam (tylko zimą jest na mnie trochę za ciemny, więc w okresie grudzień-połowa marca miałam przymusową przerwę... ale jak tylko złapałam trochę słońca, to od razu do niego wróciłam )
__________________

And I can't escape,
can't wash this away.




Annieee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-20, 10:13   #1427
tova1
Zakorzenienie
 
Avatar tova1
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Marki
Wiadomości: 5 890
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

[QUOTE=Julianka_7oo7;27018 742]Agkz, witaj czuj sie jak u siebie. Pewnie prędko stąd nie wyjdziesz

Moim typem jest raczej abissynian Ale opalam sie na beżowy brąz, wiec occicat ciemniejszy na lato wzięłam.
Moim zdaniem Crystalinki można nawet palcem nakładać chyba nawet ciekawszy efekt jest niż pędzlem. Bardzo lubię.

Pewnie też wrzuce jakieś swatche, przy okazji jak najdzie mnie ochota na focenie.


Czekam z niecierpliwościa na swatche, bo sama używam Abisyńczyka 3 i "mam apetyt" na krystlinki. Już 3 razy miałam je w koszyku i zawsze coś pilniejszego się znalazło
tova1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-20, 22:57   #1428
_Czarodzielnica_
Rozeznanie
 
Avatar _Czarodzielnica_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 664
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Dzisiaj coś mnie podkusiło i otworzyłam świeżutkie opakowanie meow flawless feline. Obiecałam sobie, że zużyję swoje inne zapasy, ale oczywiście nie wytrzymałam.

Wiem już jedno, będę wierna meow już do końca! Formuła pampered puss była pierwszymi minerałami, które mi się spoodobały, tylko krycie za małe dla mojej kapryśnje skóry. Flawless feline jest idealne, ale o efekcie maski nie ma mowy. Wpadłam po uszy, już to czuję.
Zamówiłam też trzy próbki różu, ale wśród nich raczej nie ma mojego ulubieńca, a topaz jest takie pomarańczowe, że cały czas boję się go użyć.
Prośba do wtajemniczonych. Poszukuję różu, najlepiej matowego, bo teraz mam świecące i te drobinki mnie denerwują. Takiego, który nada świeży, dziewczęcy look (rudzielec jestem). Co polecacie?
Julianko, po Twpich zachętach na KWC na pewno spróbuję też skinny dippers, ale nie mam pojęcia w jaki kolor celować.
__________________
Świadomie dbam o siebie z wizażem

Zespół TŻ, zapraszam miłośniczki ciężkiego brzmienia: http://www.reverbnation.com/nilfgaard

Czarodzielnica na blogspocie

Edytowane przez _Czarodzielnica_
Czas edycji: 2011-05-20 o 22:59
_Czarodzielnica_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-21, 19:19   #1429
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 703
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Cytat:
Napisane przez Julianka_7oo7 Pokaż wiadomość
Do mnie dziś przyszły moje miałeczki

Dzięki Carolincescotties zachwycam sie kolorkiem słonia pink inc. wiedziałam ze ryzyko niezadowolenia z kupienia pelnego wymiaru bedzie zminimalizowane Jest przepiękny. jeszcze raz dzięki za fotki Karolka
Bardzo sie ciesze Julianko, ze zminimalizowalam ryzyko Twoich nieudanych zakupow Pozdrawiam Was ze slonecznej Belgii
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-24, 11:26   #1430
tova1
Zakorzenienie
 
Avatar tova1
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Marki
Wiadomości: 5 890
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Chciałam się pochwalić, że właśnie mój ulubiony Pan Listonosz przyniósł mi paczuszkę, którą zamawiałam w piątek 13
tova1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-24, 14:10   #1431
agkz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 194
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

A ja chciałam się oficjalnie pochwalić, że jestem już uzależniona od Meow

Co prawda dalej nie wiem czy jestem occicat czy korat, no i pasuje mi poziom 1 złamany 2, ale w zasadzie oba samodzielnie też nie są złe... Tak swoją drogą to bardzo to wszystko ciekawe Uwielbiam też skiny dippersy i sunsplashery, choć lekkie bronzery od nich nadal będę testować.
Ogarnęłam posiadane crystalinki, połyskliwe cudne róże i choć cienie nie wydawały mi się porywające to jednak używam wszystkich kolorów - jak dla mnie to niesamowite !!!

Absolutny hit to primer do cery tłustej, po którym na mej upierdliwej skórze z dużą tendencją do przetłuszczania makijaż utrzymuje się bez poprawek 9-10 godzin.
Rety, człowiek od tylu lat się maluje i nagle odkrył Amerykę ... hi, hi...

Chyba nie ma produktu, który by mi się nie podobał.

Teraz czas na pełnowymiarowe zakupy. Najlepiej w jakiejś kuszącej promocji
agkz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 09:27   #1432
kasiarybka
Raczkowanie
 
Avatar kasiarybka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa/Londyn
Wiadomości: 398
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Z okazji Memorial Day zniżka 20% na zakupy w Meow lub darmowa wysyłka
http://us1.campaign-archive2.com/?u=...&id=b09838abc0
__________________
Projekt "Denko" - marzec: 3

Ograniczam zakupy kosmetyczne tzn... chciałabym bardzo...




Odpisz, proszę, u mnie
kasiarybka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 12:34   #1433
tova1
Zakorzenienie
 
Avatar tova1
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Marki
Wiadomości: 5 890
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Cytat:
Napisane przez kasiarybka Pokaż wiadomość
Z okazji Memorial Day zniżka 20% na zakupy w Meow lub darmowa wysyłka
http://us1.campaign-archive2.com/?u=...&id=b09838abc0
Byłam pierwsza i już wpisałam w wątku dotyczącym promocji i zniżek
tova1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 14:10   #1434
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 900
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Ale nie znalazłam do kiedy jest to promo
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne


Isilindil jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 17:40   #1435
bociek1709
Raczkowanie
 
Avatar bociek1709
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 303
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Sto lat mnie nie bylo na fisaszu, co za czasy, tylko biegiem i biegiem
Ale nie o tym.
Koncza mi sie zasoby Blusche Butter Caramel ale ostatnio jakos sie wazy na facjacie. Widze, ze kocie mineralki sa teraz na topie , dlatego grzecznie zapytowywuje czy znalazlaby sie jakas dobra dusza, ktora podpowiedzialaby co z Meow bedzie odcieniem najbardziej zblizonym do Butter Caramel. Prosze nie odsylajcie mnie do diabla, bo ja juz z poprzednich poszukiwan mam sporo nietrafionych probek, a za krotka chwile skonczy sie Blusche....
Julianko, Ty wiesz na pewno, pomoz plizzzzzzzzzzzzzzzzz
__________________
Czarownicujaco dzis wygladam




bociek1709 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 19:49   #1436
Julianka_7oo7
Zadomowienie
 
Avatar Julianka_7oo7
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 1 297
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Bociek, gdzieś Ty była, o! Piękna

Ja generalnie to nie wiem ale mogłby sie spisać occicat, siamese być może też bengal . Poziom jasności raczej 3 naughty . Ale to tylko takie teoretyczne szacunki. bo butter caamel to chyba raz na oczy widzialam i słabo pamietam...

BTW. Jakby ktoś chciał mojego munchkina abissyniana trójkę w pampered, to chetnie oddam. Ubytek mizerny. Łatwo ulegam pokusom i raczej nie chce już tego prochu.

Edytowane przez Julianka_7oo7
Czas edycji: 2011-05-27 o 19:51
Julianka_7oo7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 20:47   #1437
lhunfeniel
Raczkowanie
 
Avatar lhunfeniel
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Warszawa | Cardiff
Wiadomości: 393
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Darmowa wysyłka jest od jakiejś określonej kwoty?
__________________
Last.fm
Studentka farmacji
lhunfeniel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 21:12   #1438
Annieee
Wtajemniczenie
 
Avatar Annieee
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: stąd.
Wiadomości: 2 575
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

to zależy są 2 kody: jeden jest na -20%, drugi na darmową wysyłkę, niezależnie od kwoty zamówienia. Ale jeśli masz zamówienie na ponad 75$, to możesz wybrać opcję darmowej wysyłki, a jednocześnie wpisać kod na -20%
__________________

And I can't escape,
can't wash this away.




Annieee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 21:53   #1439
lhunfeniel
Raczkowanie
 
Avatar lhunfeniel
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Warszawa | Cardiff
Wiadomości: 393
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

Chciałabym tylko ze 3-4 próbki dlatego się zastanawiam czy przejdzie darmowa wysyłka
__________________
Last.fm
Studentka farmacji
lhunfeniel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-27, 22:49   #1440
dontknow
Zakorzenienie
 
Avatar dontknow
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: zachód PL
Wiadomości: 5 302
GG do dontknow
Dot.: Kosmetyki mineralne MEOW

hej,
jestem nowicjuszka w mineralach, wiec szykujcie sie na jakas degradacje pytaniami poki co zbieram pieniadze na jakis podklad z tej firmy (zalezy mi na mocnym kryciu), ale chyba bede musiala sie obejsc bez probek, bo nie bedzie mnie stac na dwie przesylki itd..
uzywala moze ktoras z was podkladu Toleriane z La Roche Posay? chodzi mi o to, zeby znalezc kolor, ktory maksymalnie odpowiada odcieniowi 11...
__________________
Aktualnie na SFD.
Ale jeszcze tu wrócę
dontknow jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-10-06 12:25:29


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:26.







Advertisement