Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Fryzury - Pytania do fryzjerki

Notka

Fryzury - Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-18, 23:37   #1
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Blond pasemka na czarnych wlosach...

Od dawna zastanawiam sie nad zrobieniem blond pasemek..jednak mam farbowane czarne wlosy...I nie wiem czy kolor wyjdzie...a dokladnie chodzi mi o piaskowy blond...
Idąc do jedej fryzierki powiedziała,że to możliwe,zaś inna nie...
Hmmm...moze któraś z was próbowała osiągnąć taki efekt???wie cos na ten temat..pytam o radę..
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 00:27   #2
tucia09
Raczkowanie
 
Avatar tucia09
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Dolnośląskie
Wiadomości: 149
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

na czarnych wlosach nie wyjdzie ci blond tylko rude
__________________
Bo w życiu piękne są tylko chwile...
-----------------------------------
tucia09 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 02:34   #3
kasandra82
Wtajemniczenie
 
Avatar kasandra82
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 2 374
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

dokladnie, jak masz włosy farbowane na czarno to niestety wyjdzie ci kolor rudy
kasandra82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 16:44   #4
x69Czarnulka69x
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 42
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Cytat:
Napisane przez kasandra82 Pokaż wiadomość
dokladnie, jak masz włosy farbowane na czarno to niestety wyjdzie ci kolor rudy
Zgadzam się z innymi ... jeżeli ja miałam swój naturalny ciemny brąz i wyszedł mi rudy a trzymałam jakąś godzine rozjaśniacz 4-6 .. a ty chcesz na czarnych to już masakra.. tylko wiesz fryzjerzy mają strasznie silne rozjaśniacze.. jeżeli chcesz zrobić to jakiś tych lepszych salonach .. zapłacisz drożej a efekt fajny będzie.. pozdrawiam
x69Czarnulka69x jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 18:38   #5
monixa88
Raczkowanie
 
Avatar monixa88
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Lbl
Wiadomości: 55
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Wyjdzie rudy bo u mnie gdy zrobiłam na czarnych takie blond pasemka tez wyszły rudawe. Ale za jakis czas można je rozjaśnić i wtedy połozyc na to jakis kolorek
__________________
--------------------------------------------
A więc chcesz być kochany?
Śmiałe to żądanie.
Ale pomyśl przez chwilę,
Czyś zasłużył na nie?!

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200610183438.png
monixa88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 19:21   #6
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

No ja wlasnie znalazlam rozjasniacz 5-7 tonow..ale wole rozjasnic u fryziera....wlasnie boje sie rudych..chce blondzik..a mozna rozjasniac same pasemka wciaz??? te same??
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 20:14   #7
tootsie
Zakorzenienie
 
Avatar tootsie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 4 609
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

nie rób pasemek samodzielnie bo rudzielec gwarantowany

Profesjonalne rozjaśniacze powinny dać sobie radę z czarnymi włosami. Choć to zalezy także od fryzjerki i jej umiejętności
__________________


tootsie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 20:17   #8
untouchable
Wtajemniczenie
 
Avatar untouchable
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2 360
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

rozjanisz pasemka i otrzymasz cieply odcien, ew. posikany zolty ala jajecznia.
__________________
do twardego stąpania po ziemi nie nadają się buty z miekką podeszwą. .. . ...
untouchable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 20:42   #9
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

jak bedzie choc troche przypominał blond była bym zadowolona..
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 21:04   #10
untouchable
Wtajemniczenie
 
Avatar untouchable
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2 360
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Cytat:
Napisane przez Sweetdari Pokaż wiadomość
jak bedzie choc troche przypominał blond była bym zadowolona..
musialabys je mocno rozjasnic za 1szym razem lepiej nie ryzukuj. po 1 rozjasnianiu bedziesz miala rudy, moze az pomarancz, odczekaj z tydzien rozjasnj drugi raz i wyjdzie zoltko.
__________________
do twardego stąpania po ziemi nie nadają się buty z miekką podeszwą. .. . ...
untouchable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 22:23   #11
KroofkaNeonoofka
Zadomowienie
 
Avatar KroofkaNeonoofka
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Stolica
Wiadomości: 1 050
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Rozjaśniałam pasemkami z czarnego do blondu - im bliżej końcówek tym większy rudzielec Da radę, ale nastaw się, że za pierwszym razem nie będzie to na pewno blond
KroofkaNeonoofka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-19, 22:26   #12
ea83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

ja farbowałam przez kilka lat wlosy na czarno pierwsze moje pasemka blond byly zolte a gdzieniegdzie nawet w odcieniu zielonym ale to pewnie dlatego ze farbowalam na granatowa czern moja rada zrob sobie na poczatek kilka ale cienkich refleksow zamiast pasemek
ea83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-22, 09:38   #13
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Hmm refeksy to tez nie bylby zly pomysl...ale mi sie zdaje ze nie bedzie ich widac
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-23, 17:52   #14
monixa88
Raczkowanie
 
Avatar monixa88
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Lbl
Wiadomości: 55
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Ja robiłam pasemka w zakładzie fryzjerskim i wyszły mi rude...także ciężko powiedziec czy w zakładzie będzie lepiej-zalezy od rozjaśniaczy jakie tam mają
__________________
--------------------------------------------
A więc chcesz być kochany?
Śmiałe to żądanie.
Ale pomyśl przez chwilę,
Czyś zasłużył na nie?!

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200610183438.png
monixa88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-23, 20:27   #15
Dagi8118
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 13
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Ajć, widzę, że każdy chce do blondu wracać... No i ja mam ten sam problem.. Jakiś rok temu zafarbowałam włoski na brąz... Wyszły ładnie podobało mi się, lecz z każdym kolejnym farbowaniem stawały sie coraz ciemniesze, az wreszcie czarne :| No wiec... jak myslicie? Rozjaścniacz... I wielka parodia! U góry, gdzie odrosty- jasny blond, nizej marchewka... a dalej ladniutki czekoladowy blond... Potem zafarbowalam na braz lecz juz jasniejszy by nie miec czarnych znow... Teraz obecnie nosze się z ok 3cm odrostami. Planuje wybrac sie do fryzjera. Czy na tych moich włoskach wyjdą mi platynowe pasemka? Albo chociazby przyzwoity blond...? Porszę o rady i załączam zdjecie z kolorem wczesniejszym jednakże bardzo zblizonym do tych które teraz mam. Czekam na odp.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00326.jpg (16,7 KB, 360 załadowań)
Dagi8118 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 23:07   #16
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

hmmm.....czyli zeby z czarnrgo jednym slowem dojsc do blondu..musze rozjasnic pasemka kilkakrotnie;/ Hmm moje wlosy i tak sa juz zniszczone a po tym rozjasniaczach to sobie ich nie wyobrazam... kiedys udalo mi sie dojsc do blondu z czarnego ale dopiero za 4 rozjasnienniem:/ hmmm....myslalam ze pasemka jest zrobic prosciej a niestety:[ no nic utro przejde sie po fryzjerkach i popytam czy maja extra rozjaniacze....

Dagi jutro popytam fryzjerek to powiem ci co mowily...
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 11:23   #17
kasiajasny78
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 26
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

ale po co, takie kontrasty już dawno wyszly z mody…
kasiajasny78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 10:39   #18
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

To nie kwestia mody a upodobania:rolleyes :

No wiec bylam u 5 fryzierow;] 1 powiedzial ze moze wyjsc rudy,a 4 ze wyjdzie slomiany blond;]

Hmm wiec chyba sie skusze
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 18:04   #19
tootsie
Zakorzenienie
 
Avatar tootsie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 4 609
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Cytat:
Napisane przez Sweetdari Pokaż wiadomość
To nie kwestia mody a upodobania:rolleyes :

No wiec bylam u 5 fryzierow;] 1 powiedzial ze moze wyjsc rudy,a 4 ze wyjdzie slomiany blond;]

Hmm wiec chyba sie skusze
ja podchodzę do tego co mówią fryzjerzy o efekcie końcowym z rezerwą
__________________


tootsie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-11, 19:05   #20
ToxicSweety
Rozeznanie
 
Avatar ToxicSweety
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 942
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Widzę, że nie tylko ja chcę wrócić do blondu i żałuje czarnego ;D Przeczytałam wszystko co pisałyście i chyba też się skusze, ale zacznę od refleksów bo boje się całych rudych... W wakacje udało mi się prawie dojść do blondu, ale głupia byłam i przefarbowałam na ciemno znowu.. Tylko boję się o moje włosy, bo już są słabe i poniszczone..
ToxicSweety jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-11, 23:01   #21
debauche
Raczkowanie
 
Avatar debauche
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 69
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Moim zdaniem jeśli dekoloryzacja, odbarwianie włosów to tylko u fryzjera. To jest jeden z najbardziej inwazyjnych zabiegów jakie można sobie zafundować i dość lekkomyslne jest robienie tego samemu w domu- może wyjść nierównomiernie, można tez spalić włosy.
debauche jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-11, 23:06   #22
kala86
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: śląskie
Wiadomości: 39
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Cytat:
Napisane przez Sweetdari Pokaż wiadomość
Od dawna zastanawiam sie nad zrobieniem blond pasemek..jednak mam farbowane czarne wlosy...I nie wiem czy kolor wyjdzie...a dokladnie chodzi mi o piaskowy blond...
Idąc do jedej fryzierki powiedziała,że to możliwe,zaś inna nie...
Hmmm...moze któraś z was próbowała osiągnąć taki efekt???wie cos na ten temat..pytam o radę..
ja mam ciemne krótkie brąz włosy i miałam robione platynowe pasemka. bardzo fajnie wygladało
kala86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-12, 11:43   #23
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

ja Ci proponuje rozjaśnić włosy, wysuszyc i nałożyc na te same pasemka biała farbe joanny AVANGARDA. kolor bedzie prawie popielaty... sprawdzony sposób-POLECAM!!!
__________________
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 17:42   #24
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

hmm,a probowalas to na sobie??czy u kogos?^^
i jak zniosly to wlosy??
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-21, 13:16   #25
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

próbowałam to na sobie. po tym zabiegu włosy oczywiscie sie troche przesuszyły itd jak to po rozjasnianiu ale wystarczy dobra odzywka i bedzie ok.
__________________
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-21, 16:14   #26
poprostu
Wtajemniczenie
 
Avatar poprostu
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 910
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

no i ja tak samo mam czarne włosy ale myślę o zmianie... tylko się obawiam nienawidzę rudego ;/ chciałabym chociaż zejść do brązowego... no i tak myślę i myślę :P
poprostu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-21, 18:22   #27
Eventuate
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 28
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Hej

Pewnie mogę Wam pomóc, bo sama MIAŁAM ten problem ale już po wszystkim ;D a w dodatku mama jest właścicielką/ fryzjerką salonu Loreala, i ja tam się troche poduczam więc poopowiadam Wam troszku

A więc mam włosy tak do połowy pleców chodowane juz sporo sporo, i w wakacje zamalowałam swoje rozjaśniane pasemka na ciemny brąz. Potem wiadomo ciągle odrosty to znowu farba i wyszły bardzo ciemne, wręcz czarne. Jakoś ostatnio skusiłam sie zeby zrobic pasemka, pracownice mamy mówiły, że wyjdą i wyszły ! Wręcz popielaty blond, na czarnych włosach [ robione jakimś rozjaśniaczem loreala] ale siedziałam z nim jakies 2 godziny.. potem odżywki itd, ale .. po dwoch dniach mama mi je zamalowała bo chodziłam i ryczałam ze złości. Okropnie one wyglądały jak skunks. Czarne włosy w białe paski heh.. ale pasemka wyszły idealne.

Po zamalowaniu za jakiś czas poszłam na kąpiel rozjaśniajacą. Jest to mieszanka szamponu, odżywki rozjaśniacza wody i wody utlenionej. Dziewczyny potrzymały mi to pół godziny i po wyszuszeniu ogólnie mialam bardzo nierówny kolor tzn. koncówki taki ciemniejszy rudy zaś u góry rudzizna z żółcią. Ale połozyły mi na to kolorek i teraz mam ciepły brązik ;d i moge wracac se powoli do naturalności

Pozdrawiam ;*
Eventuate jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-21, 19:58   #28
Sweetdari
Raczkowanie
 
Avatar Sweetdari
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Zielona Gora
Wiadomości: 150
GG do Sweetdari
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Mowisz popilaty blodzik^^ hmm potem mozna by je potarkowac jakis zlotym blodem i bylo by idaealnie^^
__________________
24.11-8.12<-1fSB
8.12-?? <-2fSB
ABS+TSE
Wymiary:
-biust 87-84,5
-talia 72-68-67-66-65-64-63-62-61-60
-boczki 85-84-83-82-81-80-79-78-77-76-75-74
-biodra 87-83

Waga-54-52.8-51.3-50-49-48-47-46-45
Wzrost-162cm
Sweetdari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-26, 21:39   #29
sylwucha2102
Raczkowanie
 
Avatar sylwucha2102
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: DKL
Wiadomości: 91
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

2 miesiace temu robiłam pasemka w salonie fryzjerskim i wyszedł mi ładny blondzik, z tym, że włosy (od połowy długości) w trakcie rozjaśniania zaczęły sie wykruszać normalnie zaczęły odpadać... Myślałam, ze zwariuje na tym fotelu, ale na szczęscie nie wygląda to najgorzej. Jednak żałuję, że zdecydowałam się na ten krok. Co jak co, ale na gęstości moicj włosów zależy mi baaardzo
sylwucha2102 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-29, 13:58   #30
*A*N*I*A*
Przyczajenie
 
Avatar *A*N*I*A*
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 20
Dot.: Blond pasemka na czarnych wlosach...

Cytat:
Napisane przez Sweetdari Pokaż wiadomość
Od dawna zastanawiam sie nad zrobieniem blond pasemek..jednak mam farbowane czarne wlosy...I nie wiem czy kolor wyjdzie...a dokladnie chodzi mi o piaskowy blond...
Idąc do jedej fryzierki powiedziała,że to możliwe,zaś inna nie...
Hmmm...moze któraś z was próbowała osiągnąć taki efekt???wie cos na ten temat..pytam o radę..

miałam ten sam problem. Jedni fryzjerzy mówili,że niemożliwe, inni,że mozliwe.
tak więc wybrałam się tydzień temu do fryzjera i zrobiłam balejaż tylko z jednego koloru (oczywiście na moje czarne farbowane włosy) i powiem szczerze, że jak na pierwszy raz kolor wyszedł całkiem ok. myślałam,że będą rude, a wyszły żółte heheh . ale to już zawsze coś, i mam trochę rozjaśnione, więc następnym razem będzie tylko lepiej
__________________
Zaraz na początku życia ktoś powinien nam powiedzieć, że umieramy. Może wtedy żylibyśmy pełnią życia w każdej minucie naszego dnia...
*A*N*I*A* jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, czarny, pasemka

Nowe wątki na forum Fryzury - Pytania do fryzjerki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:51.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra