Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-25, 22:16   #31
Netiii
Raczkowanie
 
Avatar Netiii
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: z domku
Wiadomości: 192
GG do Netiii
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

jutro spróbuję i podzielę się informacją jak wyszło
Netiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 22:26   #32
Flicckka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt - Lublin
Wiadomości: 20
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Podobny efect mixing medium można otrzymać uzywajonc płyn do soczewek
Flicckka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 22:33   #33
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez Netiii Pokaż wiadomość
jutro spróbuję i podzielę się informacją jak wyszło
w takim razie czekamy
Cytat:
Napisane przez Flicckka Pokaż wiadomość
Podobny efect mixing medium można otrzymać uzywajonc płyn do soczewek
na to bym nie wpadła ale płyn do soczewek to juz nieco większy koszt, chyba, że ktoś posiada w domu.. No i sprzedawany jest zazwyczaj w nieco większych pojemnościach, których- o ile nie używamy go do soczewek- nie będziemy w stanie zużyć...
Ale pomysł sam w sobie bardzo ciekawy.. Szkoda, że już nie noszę soczewek, bo z moją skłonnością do eksperymentów na pewno bym wypróbowała
Dziewczyny, jeżeli któraś z Was używała płynu do soczewek jako zamiennika mixing medium, niech się podzieli wrażeniami

gabs- moje pierwsze próby również nie były udane- tak jak pisałam, kilka cieni wylądowało w koszu.. ale metodą prób i błędów człowiek dochodzi do wprawy.. A ja i tak się chyba niebawem skuszę na EZ Pres z Coastal Scents, chociazby po to, żeby sobie porównać.. Ale to jak będę miała przypływ wolnej gotówki (chociaż przy mojej rozwijającej się wciąż liście zakupowej- nieprędko to pewnie następi)
KochamMichasia- a w jaki sposób użyłaś mixing medium? do czego?

Edytowane przez cathy
Czas edycji: 2009-01-25 o 22:37
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 23:01   #34
Flicckka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt - Lublin
Wiadomości: 20
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cathy dzienki za strony gdzie sol puste palety, ja je uzywam na ciennie Nars, Mac, Stila
Flicckka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 23:27   #35
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez Flicckka Pokaż wiadomość
Podobny efect mixing medium można otrzymać uzywajonc płyn do soczewek
testowalas? jak go uzyc? od razu maczac w nim sypki cien czy jak?

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
...
Dziewczyny, jeżeli któraś z Was używała płynu do soczewek jako zamiennika mixing medium, niech się podzieli wrażeniami
ja juz nie wiem za co sie chwytac.. dzis w ramach reklasu pomiedzy jednym a drugim pytaniem na egzamin zrobilam mm, ale nie wiem czy te cienie ( pod ogien poszly gazetowe, ktore maja fajna perle a maty do pupy) i faktycznie troche przybraly na intensywnosci, ale nie az takeij by nalozyc je na oko. jutro jak najdzie mnie wena to sprobuje z sypkim. albo z plynem do soczewek chociaz tez patrzylam dzis na tonik ziaji nagietkowy
hehehe, zaraz dojdzie do tego ze i plyn do mycia naczyn nie bedzie mogl ustac spokojnie w kuchni ;P

Edytowane przez lele
Czas edycji: 2009-01-25 o 23:29
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 23:31   #36
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
ja juz nie wiem za co sie chwytac.. dzis w ramach reklasu pomiedzy jednym a drugim pytaniem na egzamin zrobilam mm, ale nie wiem czy te cienie ( pod ogien poszly gazetowe, ktore maja fajna perle a maty do pupy) i faktycznie troche przybraly na intensywnosci, ale nie az takeij by nalozyc je na oko. jutro jak najdzie mnie wena to sprobuje z sypkim. albo z plynem do soczewek chociaz tez patrzylam dzis na tonik ziaji nagietkowy
hehehe, zaraz dojdzie do tego ze i plyn do mycia naczyn nie bedzie mogl ustac spokojnie w kuchni ;P
a próbowałaś najpierw na oko nałożyć mm, a potem ten gazetowy cień
a płynu do mycia naczyń to nawet ja się nie odważę użyć, choć pomysły mam różne
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 23:41   #37
Flicckka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt - Lublin
Wiadomości: 20
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

lele ja próbowałam to z pigmentami maca, i bardzo fajnie to wyglondalo.
Plyn palcen nakladalam na powieke i odrazu na to cień
Flicckka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-25, 23:52   #38
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

to byloby bardzo syzbkie rozwiazanie z tym plynem.. ale czy to nie dziala na zasadzie tylko mokrego cienia wtedy?

Cathy testy byly tylko na dloni.. i najpierw posmarowana reka mm, raz nalozylam za szybko cien i bylo blotko, za drugim razem wzmocnil sie, ale tylko czarny jakos tak by moze mozna bylo uzyc.. tez probowalam maczac w mm i smarowac i nic
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 00:09   #39
Flicckka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt - Lublin
Wiadomości: 20
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

lele mozna uzywac z kazdym cieniem, bardzo sybko schnie i tryma sie bardzo dobze na powiecze
Flicckka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 00:31   #40
frantic
Zakorzenienie
 
Avatar frantic
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 393
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
na to bym nie wpadła ale płyn do soczewek to juz nieco większy koszt, chyba, że ktoś posiada w domu.. No i sprzedawany jest zazwyczaj w nieco większych pojemnościach, których- o ile nie używamy go do soczewek- nie będziemy w stanie zużyć...
Ale pomysł sam w sobie bardzo ciekawy.. Szkoda, że już nie noszę soczewek, bo z moją skłonnością do eksperymentów na pewno bym wypróbowała
Dziewczyny, jeżeli któraś z Was używała płynu do soczewek jako zamiennika mixing medium, niech się podzieli wrażeniami
Z ciekawości jutro spróbuję z tym płynem, ale coś mi się wierzyć nie chce.
frantic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 01:17   #41
KochamMichasia
Rozeznanie
 
Avatar KochamMichasia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 681
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cathy chodziło mi o zdjęcie które Ty wstawiłaś na początku.
__________________
Szczęście to jest sposób myślenia, a nie rzecz, którą dostajemy.
KochamMichasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 12:23   #42
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

to tak szybko w ramach odstresowania sie pzed nauka pobawilam sie

testowalam kolor pomaranczowy z wczesniej wspominanej paletki. w maire widoczny, ale i tak za slabo jak na oko. posmarowalam reke plnem do soczewek i usyskalam efekt bardziej lsniacy, bardziej intensywny. nastepnie posmarowalam reke tonikiem ziaji nagietkowym i wyszedl mi ladny, ciemnny pomarancz, ktory rownomiernie pokryl reke. nastepnei sprobowalam mojego mm * robionego z 2 lyzek wody i lyzki gliceryny * mam 86% + jeszcze kilka kropelek gliceryny. efekt wyszedl jeszcze inny. od toniku taki bardziej pomaranczowy. a kreska namalowana na mokro wyszla najbardziej zblizona kolorem do toniku.. najbardziej rozni sie od nich wszystkich kolor namalowany na plynie do soczewek, bo cien z matowego stal sie blyszczacy

ot. tyle z dzisiejszych obserwcacji. czas na nauke..
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 12:24   #43
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Kupiłam sobie paletkę w Inglocie, faktycznie mała jest po 9 zł, ma magnesowy spód i zmieści się 12 cieni w 26mm pojemniczkach Nie było zbędnych pytań

Teraz tylko pytanie - a co ja będę prasować żeby włożyć do paletki?
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 12:50   #44
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

gabs cienie vollare :p wlasnie sie maluje miedzia i jest piekna


nyx sypki lime po uzyciu mm wygalda jak stare zloto zielonkawe
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 12:55   #45
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
gabs cienie vollare :p wlasnie sie maluje miedzia i jest piekna


nyx sypki lime po uzyciu mm wygalda jak stare zloto zielonkawe
Właśnie tak myślałam ze do prób się nada
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 12:59   #46
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

ja wlasnie je nalozylam na powieke wczesniej posmarowana mm i nic sie nie osypalo ( a moze to jzu kwestia wprawy w obchodzeniu sie z sypkimi, ale ani krusyznka nie spadla). wiecej na ten temat wieczorem napisze. tak jak z meidzi jestem zadowolona ( w sumie zlota i miedzi), tak z niebieskiego absolutnie nie, ale moze dam mu sie jeszcze wykazac w spolpracy z mm a jak nie to pojdzie na peirwszy ogien do prasowania
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 16:16   #47
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

wrzucam foty palet inglotowych - niestety nie widać różnicy między matową a błyszczącymi. W małej matowej jeden z modeli "wypełniaczy" (niestety nie ma wersji z samymi kółkami).

w małą wchodzi 12 kółek 26mm i tyle samo nyxowych mono
w dużą max 39 kółek 26mm i 35 nyxowych mono
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCF6350.jpg (26,1 KB, 191 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCF6352.jpg (20,5 KB, 256 załadowań)
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 18:30   #48
Queen
Wtajemniczenie
 
Avatar Queen
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: co chwilę gdzie indziej
Wiadomości: 2 369
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

A czy któraś z was orientuje się, czy paleta z okrągłymi okienkami pasuje też na cienie MAC pojedyncze?
__________________

Mój wątek z wymianą kosmetyczną:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=723489

Queen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 18:35   #49
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez Queen Pokaż wiadomość
A czy któraś z was orientuje się, czy paleta z okrągłymi okienkami pasuje też na cienie MAC pojedyncze?
myślisz o palecie Inglotowej?

5 powinna pasować - cienie do 5tek mają typowy wymiar: 26mm

3 niekoniecznie [cienie do 3 są odrobinę mniejsze]
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 18:55   #50
ananke_2
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 756
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
myślisz o palecie Inglotowej?

5 powinna pasować - cienie do 5tek mają typowy wymiar: 26mm

3 niekoniecznie [cienie do 3 są odrobinę mniejsze]
Mam palety 15ki MACa i idealnie do nich pasuja Inglotowe wklady z 5tek, wiec mysle, ze w druga strone bedzie tak samo.
__________________

ananke_2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 20:51   #51
northwestpassage
Zadomowienie
 
Avatar northwestpassage
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 1 525
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
northwestpassage- dziękuję To chyba mój wrodzony pedantyzm skłania mnie do porządkowania ciągle wszystkiego (w czasach szkolnych dziewczyny śmiały się ze mnie, ze kupilam specjalny pojemnik na różne cukierki, bo wkurzało mnie, gdy mieszały się w jednym- każdy kolor musiał miec swoją przegródkę, więc to chyba takie nieuleczalne moje zboczenie ) Lubię mieć wszystko poukładane
p.s twój nick za każdym razem kojarzy mi się z jedną z moich ulubionych piosenek
ps. nie wiem czy powinnam zdradzić przyczyne nazwania nicku o własnie tak jak jest, (ma to związek z niejakim Roaldem Amundsenem i książką "Człowiek o którego upomniało się morze" - goraco polecam)
ciesze sie ze przypomina Ci cosik miłego
__________________
Kwiaty są pięknymi słowami i hieroglifami natury, którymi daje nam ona poznać, jak bardzo nas kocha.
Johann Wolfgang Goethe (1749-1832)


northwestpassage jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 11:33   #52
Queen
Wtajemniczenie
 
Avatar Queen
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: co chwilę gdzie indziej
Wiadomości: 2 369
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Tak, tak. O inglotową mi chodziło. Przepraszam, że nie zaznaczyłam.
Super, że pasują. Na pewno skorzystam.

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
myślisz o palecie Inglotowej?

5 powinna pasować - cienie do 5tek mają typowy wymiar: 26mm

3 niekoniecznie [cienie do 3 są odrobinę mniejsze]
Cytat:
Napisane przez ananke_2 Pokaż wiadomość
Mam palety 15ki MACa i idealnie do nich pasuja Inglotowe wklady z 5tek, wiec mysle, ze w druga strone bedzie tak samo.
__________________

Mój wątek z wymianą kosmetyczną:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=723489

Queen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 17:42   #53
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cathy swietna robota

Moze kogos zainteresuje - mm w uzyciu
http://pl.youtube.com/watch?v=-PvaCiqrmTU
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 18:11   #54
Anecka
Zakorzenienie
 
Avatar Anecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: UB8
Wiadomości: 8 711
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Absolutnie REWELACYJNY wątek!

W koncu dowiedzialam sie jak uzywac tej gliceryny
Moze sprasuje jakis cień bo akurat mam Ziaje Spa Tylko mam pytanko..
Te inglotowe paletki do cienie mają te takie "foremki" do cieni?

Kurcze nie moge sie doczekac jak zaaplikuje sobie moj kochany kolore jutro na oczko
__________________
28.05 - dokument do odbioru

Aneckowo

metal gora - 06.02.2012
metal dol - 12.06.2012
Anecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 18:51   #55
Kagan
Wtajemniczenie
 
Avatar Kagan
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 2 125
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Kupiłam glicerynę i postanowiłam zrobić mm. Co prawda nie tą 99% tylko 86%, ale efekt jest Cathy jeszcze raz wielkie dzięki za obrazowy opis dla nierozgarniętych
Mam ochotę spróbować prasowania pigmentów Nyx, ale muszę zdobyć jakieś wkłady do palet, bo nie mam w co ich zapakować
Kagan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:05   #56
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Cathy swietna robota

Moze kogos zainteresuje - mm w uzyciu
http://pl.youtube.com/watch?v=-PvaCiqrmTU
dzięki tez wczesniej oglądałam ten filmik... a że pure luxe już do mnie leci, to... pewnie testy też będą

Cytat:
Napisane przez Anecka Pokaż wiadomość
Absolutnie REWELACYJNY wątek!

W koncu dowiedzialam sie jak uzywac tej gliceryny
Moze sprasuje jakis cień bo akurat mam Ziaje Spa Tylko mam pytanko..
Te inglotowe paletki do cienie mają te takie "foremki" do cieni?

Kurcze nie moge sie doczekac jak zaaplikuje sobie moj kochany kolore jutro na oczko
cieszę się, że się spodobal wątek
Ziaja Spa na pierwszy ogień do prasowania? ciekawa jestem efektów, bo jak pisałam, każdy cień zachowuje się zupełnie inaczej
inglotowe paletki chyba foremek nie mają, ale niech się raczej wypowie ktoraś z inglotowych fanek, bo ja nią jakoś nie zostałam, bo wiecznie naburmuszone panie w moim Inglocie skutecznie zniechęciły mnie do testów tej marki
Czekamy w takim razie na testy glicerynowe na oku

Cytat:
Napisane przez Kagan Pokaż wiadomość
Kupiłam glicerynę i postanowiłam zrobić mm. Co prawda nie tą 99% tylko 86%, ale efekt jest Cathy jeszcze raz wielkie dzięki za obrazowy opis dla nierozgarniętych
Mam ochotę spróbować prasowania pigmentów Nyx, ale muszę zdobyć jakieś wkłady do palet, bo nie mam w co ich zapakować
Nie ma za co
Co do NYX-ów, to ja osobiście nie znalazłam jeszcze w 100% odpowiadającej mi formuły do ich prasowania. Owszem, udało mi się kilka kolorów sprasować, ale efekt zadowala mnie w 70% (da się używac, nie osypują się, ale czegoś mi jeszcze brakuje- chyba za dużo wzięłam gliceryny, bo nieco twardawe są- następnym razem spróbuję z innymi proporcjami). Jakbyś odkryła przepis na prasowanie NYX-ów ze 100% zadowalającym efektem, koniecznie podziel się

A do testów spokojnie można wypróbować jakieś stare, nieużywane cienie, które na pewno posiadają foremkę- wywalamy cien do kosza i zostaje nam przydatna blaszka (choć ja już się pozbyłam wszystkich- od starych Avonowych i Oriflamowych cieni, poprzez nawet paletkę Lancome, którą kupiłam dawno temu, gdy jeszcze nie wiedzialam, że szarobure fiolety nie są dla mnie )
ps. a jak użyłaś glicerynki- na oko bezpośrednio, czy pastę z cieni robiłaś
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 22:03   #57
Kagan
Wtajemniczenie
 
Avatar Kagan
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 2 125
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość

Nie ma za co
Co do NYX-ów, to ja osobiście nie znalazłam jeszcze w 100% odpowiadającej mi formuły do ich prasowania. Owszem, udało mi się kilka kolorów sprasować, ale efekt zadowala mnie w 70% (da się używac, nie osypują się, ale czegoś mi jeszcze brakuje- chyba za dużo wzięłam gliceryny, bo nieco twardawe są- następnym razem spróbuję z innymi proporcjami). Jakbyś odkryła przepis na prasowanie NYX-ów ze 100% zadowalającym efektem, koniecznie podziel się
Jak mi się uda z moimi wątpliwymi zdolnościami coś zrobić to na pewno napiszę

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
ps. a jak użyłaś glicerynki- na oko bezpośrednio, czy pastę z cieni robiłaś
Zrobiłam tak, jak było w jednym z filmików. Umoczyłam pędzel w MM ( tak troszkę, żeby nie był zbyt mokry ) nabrałam pigment nadmiar strzepując i wyszło super


Edit: Musiałam edytować. Czy Wasze pędzle po użyciu mm też robią się mniej miękkie?

Edytowane przez Kagan
Czas edycji: 2009-01-28 o 11:56
Kagan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 11:54   #58
Anecka
Zakorzenienie
 
Avatar Anecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: UB8
Wiadomości: 8 711
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość

cieszę się, że się spodobal wątek
Ziaja Spa na pierwszy ogień do prasowania? ciekawa jestem efektów, bo jak pisałam, każdy cień zachowuje się zupełnie inaczej
inglotowe paletki chyba foremek nie mają, ale niech się raczej wypowie ktoraś z inglotowych fanek, bo ja nią jakoś nie zostałam, bo wiecznie naburmuszone panie w moim Inglocie skutecznie zniechęciły mnie do testów tej marki
Czekamy w takim razie na testy glicerynowe na oku

Narazie nic nie prasuje bo nie mam foremek

Dzis nalozylam cienie z buff'd na MM.. no i efekt o tyle zadowalajacy, że po 3 godzinach nic się nie zrolowalo ale kolory tak samo jak na sucho. (Pędzel mam z rossmana z wlosia naturalnego, ktory ma same najwyzsze oceny).

Ps. MM nakladalam palcem - roztarlam sobie, poczekalam az wyschnie troszke i zaczelam malowac
__________________
28.05 - dokument do odbioru

Aneckowo

metal gora - 06.02.2012
metal dol - 12.06.2012
Anecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 14:22   #59
mala_kobietka
Raczkowanie
 
Avatar mala_kobietka
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 442
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Pierwsze próby z prasowaniem cieni mam za sobą

Prasowałam przy użyciu Biosilku cień z Lumiere i....wyszło kiepsko, za dużo Biosilku dałam.
Przy kolejnym teście nie byłam tak odważna i wzięłam sypki cień APC którego nie używam , stopniowo dawałam Biosilk bojąc się ,że przedobrze i wyszło super.

Jednak boję się jak będzie ten cień z Biosilkiem zachowywał się na dłuższą metę, wolałabym pewnie profesjonalny preparat do prasowania z CS
mala_kobietka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 14:30   #60
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Mixing medium, prasowanie cieni, tworzenie palet- wszystko, co trzeba wiedzieć

Cytat:
Napisane przez Kagan Pokaż wiadomość
Jak mi się uda z moimi wątpliwymi zdolnościami coś zrobić to na pewno napiszę

Zrobiłam tak, jak było w jednym z filmików. Umoczyłam pędzel w MM ( tak troszkę, żeby nie był zbyt mokry ) nabrałam pigment nadmiar strzepując i wyszło super


Edit: Musiałam edytować. Czy Wasze pędzle po użyciu mm też robią się mniej miękkie?
Kurczę, nic takiego z moimi pędzlami się nie dzieje... Uzywam pędzli z CS i mixing medium nie robi im żadnej krzywdy...

Cytat:
Napisane przez Anecka Pokaż wiadomość
Narazie nic nie prasuje bo nie mam foremek

Dzis nalozylam cienie z buff'd na MM.. no i efekt o tyle zadowalajacy, że po 3 godzinach nic się nie zrolowalo ale kolory tak samo jak na sucho. (Pędzel mam z rossmana z wlosia naturalnego, ktory ma same najwyzsze oceny).

Ps. MM nakladalam palcem - roztarlam sobie, poczekalam az wyschnie troszke i zaczelam malowac
Naprawdę mixing medium nic a nic nie podbiło koloru cieni? Może za bardzo wyschło na powiece? Przyznam, ze w takim razie cienie buff'd to by były pierwsze, które nie reagują na mm... A do mnie kilka pigmentów z buff'd wlaśnie leci...

Cytat:
Napisane przez mala_kobietka Pokaż wiadomość
Pierwsze próby z prasowaniem cieni mam za sobą

Prasowałam przy użyciu Biosilku cień z Lumiere i....wyszło kiepsko, za dużo Biosilku dałam.
Przy kolejnym teście nie byłam tak odważna i wzięłam sypki cień APC którego nie używam , stopniowo dawałam Biosilk bojąc się ,że przedobrze i wyszło super.

Jednak boję się jak będzie ten cień z Biosilkiem zachowywał się na dłuższą metę, wolałabym pewnie profesjonalny preparat do prasowania z CS
pierwsze próby zazwyczaj wychodzą średnio udane.. Szkoda tylko, że do tego cień Lumiere został zmarnowany Ja tez się chyba niebawem w koncu skuszę na EZ Press z CS, chociazby po to, żeby mieć porównanie...

Dziewczyny, doleciała do mnie dzisiaj pusta paletka z starsmakeupheaven... Później ją obfotografuję, ale jestem bardzo zadowolona- mała, zgrabna, estetyczna Mam zajęcie na dziś wieczór- przekładanie cieni z trójek NYX- a do tej paletki
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
gliceryna, mixing medium, prasowanie cieni

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-10-17 00:54:05


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:26.