Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI - Strona 90 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-05-21, 14:29   #2671
Lekko plamiasta
Raczkowanie
 
Avatar Lekko plamiasta
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 100
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

[quote=Michell72;12399110]
Cytat:
Napisane przez Lekko plamiasta Pokaż wiadomość
och fitness zazdroszczę..wciąz sie mobilizuje ale do fajnego mam 60 km to daleko dosc...tez miałam powera jak ćwiczyłam.Najgorszy byl pierwszy mc..nawet dziadek na biezni chodził mniej spocony niz jaale potem rewelka..i ciałko jedrne..ech tam w ostrowie wlkp jest profesjonalka..robia test i pod tym katem dobieraja zestaw ćwiczen..maszyny super..w ogóle kompleks na wysokim poziomie..Tez po dwóch kawusiach ja zreszta TZ mówi ze we mnie z wiadra mozna wlewac a ja i tak....Jak tam specyfik aurigi na plamki..mela..wcierasz?wi dzisz efekty?Ty pigma stosowałaś?

---------- Dopisano o 10:30 ---------- Poprzedni post napisano o 10:27 ----------

Lekko plamiasta hm patrze jakby Cie tu skrócic w nazwiebedzie samo Lekko oj to jak tak rozbudzona po 22 hm Tz szczęsliwy?

MICHELCIO !!!! GRATULUJE CI JA TEGO TYSIAKA

mogę byc tylko "lekko" , taaaak, dalej smaruje gębusie na noc aurigi - druga buteleczka....cóż...napra wde trudno powiedzzeć, czy cos daje....mnie na pewno.... poczucie, że nie olewam problemu...., ale ja raczej nie jestem tzw przeciętna posiadaczka plam....mam je gdzies od 15 lat (w mniejszym lub większym stopniu), juz tak wiele narabiałam ze swoja twarzą, że nie wiem, co może mi pomóc (zbyt cienka i delikatna na cosmelan)...nie stosowałam jedynie jeszcze pigma...bo on niby na recepte u okupantów.... ale jak tak czytam niektóre posty, to się zaczynam poważnie zastanawiać....
z innej beczki: fitness to moja pasja od 20 lat! prawie codziennie...nie umiem inaczej, niestety z mojego rozbudzenia to chwilowo nikt nie korzysta, znaczy się chwilowo brak TZ
Lekko plamiasta jest offline  
Stary 2009-05-21, 14:42   #2672
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

[quote=Lekko plamiasta;12402955]
Cytat:
Napisane przez Michell72 Pokaż wiadomość


MICHELCIO !!!! GRATULUJE CI JA TEGO TYSIAKA

mogę byc tylko "lekko" , taaaak, dalej smaruje gębusie na noc aurigi - druga buteleczka....cóż...napra wde trudno powiedzzeć, czy cos daje....mnie na pewno.... poczucie, że nie olewam problemu...., ale ja raczej nie jestem tzw przeciętna posiadaczka plam....mam je gdzies od 15 lat (w mniejszym lub większym stopniu), juz tak wiele narabiałam ze swoja twarzą, że nie wiem, co może mi pomóc (zbyt cienka i delikatna na cosmelan)...nie stosowałam jedynie jeszcze pigma...bo on niby na recepte u okupantów.... ale jak tak czytam niektóre posty, to się zaczynam poważnie zastanawiać....
z innej beczki: fitness to moja pasja od 20 lat! prawie codziennie...nie umiem inaczej, niestety z mojego rozbudzenia to chwilowo nikt nie korzysta, znaczy się chwilowo brak TZ
Och jaka szkoda ze nie mieszkasz dwa domy dalej motywowała bys mnie a i miałabym z kim cwiczyc bo tu laski jakies oporne Moja na cosmelan tez sie nie nadaje zbyt wrazliwa i naczynka ale jak pigma nie pomoze sam cosm 2 kupie!!! to Ty smaruj mela a ja flavo..3 mce i wydamy opinię

---------- Dopisano o 14:42 ---------- Poprzedni post napisano o 14:39 ----------

Uciekam chwilowo bo musze w papierkowa robote sie zanurzyć Lekko- jej ja tez chce na fitness
Michell72 jest offline  
Stary 2009-05-21, 14:44   #2673
maallaa
Raczkowanie
 
Avatar maallaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 432
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

A co to za bonte??????????????????
maallaa jest offline  
Stary 2009-05-21, 15:20   #2674
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Michell jak to szczytowanko ???? fajnie bylo ??? ...my tu w wiekszosci do takich atrakcji mamy daleczko ....

mnie juz glowka nie boli , ktos mi tak cisnienie podniosl ,ze chyba od tego przeszlo

i comelanek na noc dzis sobie zaserwuje bo napewno padne wczesnym wieczorkiem po nocce nieprzespanej

milego popoludnia zycze , ja musze jeszcze mozg prezyc na hiszpanskim dzis i oj ciezko bedzie , no ale co chce umiec , uczyc sie musi ....
do tego znow pada u mnie ....jejus co za fatal dzien ;( , wszystko dzis nie tak ....

Edytowane przez LAPIEL
Czas edycji: 2009-05-21 o 15:29
LAPIEL jest offline  
Stary 2009-05-21, 17:12   #2675
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 770
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

napisałam pięknego posta i poszedł się........No nic,zaczynam od początku.
Miszelka gratulacyje za tysiaczka Puderek jest bombowyale zobaczymy czy mnie nie zapchaTo był mój pierwszy zakup na bio,może coś jeszcze zakupię ale generalnie lubie podotykać zanim kupię więc zakupy na odległość są dla mnie stresujące

Słońce-my teściowesuper pomysłCiągle byśmy tylko,maziały mazidłami a w przerwach dbałybyśmy o kondycje
Kupiłam dziś bluzeczkę na bierzmowanie ale teraz muszę kupić torebkę bo mi nie pasuje hehehehe.
Cały czas się zastanawiam nad tą platyną,poszukam jeszcze jakiś opinii zanim ja kupię
Chciałam też kupić dermablend ale dla mnie chyba jest za ciężki a już napewno nie na lato.Jest jeszcze fajny Iwostin i naprawdę fajnie kryje.Jednak cały czas mi się przewija Revlon i ciągle do niego wracam.Muszę pokombinować próbeczki i ocenię
Lapielq hiszpański?fiu fiu.Dobrze ze w moim(i Miszelki czyli mlodym) wieku już nie uczę się
__________________

Edytowane przez SzatAnka71
Czas edycji: 2009-05-21 o 17:14
SzatAnka71 jest offline  
Stary 2009-05-21, 17:59   #2676
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez SzatAnka71 Pokaż wiadomość
napisałam pięknego posta i poszedł się........No nic,zaczynam od początku.
Miszelka gratulacyje za tysiaczka Puderek jest bombowyale zobaczymy czy mnie nie zapchaTo był mój pierwszy zakup na bio,może coś jeszcze zakupię ale generalnie lubie podotykać zanim kupię więc zakupy na odległość są dla mnie stresujące

Słońce-my teściowesuper pomysłCiągle byśmy tylko,maziały mazidłami a w przerwach dbałybyśmy o kondycje
Kupiłam dziś bluzeczkę na bierzmowanie ale teraz muszę kupić torebkę bo mi nie pasuje hehehehe.
Cały czas się zastanawiam nad tą platyną,poszukam jeszcze jakiś opinii zanim ja kupię
Chciałam też kupić dermablend ale dla mnie chyba jest za ciężki a już napewno nie na lato.Jest jeszcze fajny Iwostin i naprawdę fajnie kryje.Jednak cały czas mi się przewija Revlon i ciągle do niego wracam.Muszę pokombinować próbeczki i ocenię
Lapielq hiszpański?fiu fiu.Dobrze ze w moim(i Miszelki czyli mlodym) wieku już nie uczę się
A tys biadolica?bo jak biadolica to probaski Ci moge podesłac u mnie dośc tegonp Magda i Lapi(je widziałam )to czarnulki o sniadej cerze wiec kolorystycznie odbiegamy...a Lapiuś to nasza rówiesniczkajak Clarinsa wypudruje tez sobie ten puderek kupim pisałam Wam wcześniej o nim to mi Nuśka kazała sie bambusowaćnie powinien zapychac,na bio bez konserwantówMówie ci kobieto kup pigmanorm
Michell72 jest offline  
Stary 2009-05-21, 20:14   #2677
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

"rowiesniczka " hmmm no niech ci bedzie Michelko , w sumie to miedzy 30 a 40 jestesmy ....no i znow mam burze , co za pogoda .....wyspac sie musze a tu gromy wala ...chyba sie napic trza lub tablete zapodac - w obu przyp. sen murowany hahaha

milego wieczorku
LAPIEL jest offline  
Stary 2009-05-21, 20:35   #2678
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
"rowiesniczka " hmmm no niech ci bedzie Michelko , w sumie to miedzy 30 a 40 jestesmy ....no i znow mam burze , co za pogoda .....wyspac sie musze a tu gromy wala ...chyba sie napic trza lub tablete zapodac - w obu przyp. sen murowany hahaha

milego wieczorku
nie rówieśniczka????:rolleyes : mnie sie wydawałoTZ- ta pomęcz to szybciej zasnieszalbo mleczko i banana..patrz wciskam Ci Małysza papua ja wole burze niz 30+ upały mnie dobijają....
Michell72 jest offline  
Stary 2009-05-21, 21:35   #2679
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Michell72
nie rówieśniczka????:rolleyes : mnie sie wydawało
......................... ......................... ......................... ......................
alez moja mila wszycho gra , powiedzmy , prawie rowiesniczka
lat mniej ciutke i jaka mlodsza sie czuje nie ....


nynu ide , dobrej nocki ,
LAPIEL jest offline  
Stary 2009-05-21, 22:22   #2680
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 770
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Wychodzi na to że jestem najstarsza
Miszelko biadolica bym była gdybym się nie brązowiła
__________________
SzatAnka71 jest offline  
Stary 2009-05-21, 22:30   #2681
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez SzatAnka71 Pokaż wiadomość
Wychodzi na to że jestem najstarsza
Miszelko biadolica bym była gdybym się nie brązowiła
napisz mi adres na pw my tesciowe musimy sie wspierać
Michell72 jest offline  
Stary 2009-05-22, 08:52   #2682
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Tak sie naczytałam o tym fitnessie że chyba sama polecę w niedzielę na zajęcia na które mogą chodzić ciężarówki Za tydzien kończy mi się karnet roczny więc musze nadrobić
Catherine1980 jest offline  
Stary 2009-05-22, 09:00   #2683
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Witam , kawusia i do roboty

Jak sie masz Catrinka ? pracujesz czy na zwolnionku ?

nie placz SzatAnka , pewnie lachon jak Michelka jestes , wiek nie ma znaczenia ....

milego dnia laseczki
LAPIEL jest offline  
Stary 2009-05-22, 09:05   #2684
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

ja non stop pracuję , jestem pracoholikiem
mam zmaiar do samego końca chodzić do pracy nie umiem usiedziec w domu nie pracując

-------------------------------

Miszka spróbuj wystawić kosmetyki na allegro
Catherine1980 jest offline  
Stary 2009-05-22, 09:09   #2685
jedynusia
Rozeznanie
 
Avatar jedynusia
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 519
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
Witam , kawusia i do roboty

Jak sie masz Catrinka ? pracujesz czy na zwolnionku ?

nie placz SzatAnka , pewnie lachon jak Michelka jestes , wiek nie ma znaczenia ....

milego dnia laseczki
cześć laseczki- lachoneczki
Po pierwsze Miszelko kłamczuszko - Ty nie masz żadnych plam ani małych piersi
oglądałam wczoraj fotki na NK, laseczka jakich mało, łobuzico Ty jedna
a po drugie wróciłam wczoraj padnięta ale zadowolona
wczoraj miałam bardzo ważne wydarzenie w swojej pracy, którego byłam organizatorem i UDAŁO SIĘ
no a teraz robie kawę - Maallaa białą
jedynusia jest offline  
Stary 2009-05-22, 10:43   #2686
maallaa
Raczkowanie
 
Avatar maallaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 432
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez jedynusia Pokaż wiadomość
cześć laseczki- lachoneczki
Po pierwsze Miszelko kłamczuszko - Ty nie masz żadnych plam ani małych piersi
oglądałam wczoraj fotki na NK, laseczka jakich mało, łobuzico Ty jedna
a po drugie wróciłam wczoraj padnięta ale zadowolona
wczoraj miałam bardzo ważne wydarzenie w swojej pracy, którego byłam organizatorem i UDAŁO SIĘ
no a teraz robie kawę - Maallaa białą
Cześć Plamki ja już po kawce i śniadanku a ile już roboty zrobiłam.... fajnie tak od rana zacząć u nas rano cimno i pochmurno, a teraz słońce grzeje - w nocy burzował taka prawdziwa wiosna
Nuśka - gratulacje same zdolniachy się tu chyba zebrały
maallaa jest offline  
Stary 2009-05-22, 10:46   #2687
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 770
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cześć Laski

Jedynusia gratulejszyn za udaną imprezkę

Lapielq taaaa ja lachonisko jak nie powiem co buahahahhaha co prawda do dzwonnika z Notre Dame mi trochę brakuje ale do lachona też

Cati który to miesiąc?Na zajęciach się nie przegimnastykuj Fajnie było chodzić ciąży ale kiedy to było

Miszelka jak tutaj nikt się nie bedzie interesował co chcesz sprzedać to są wątki wymiany a nóż widelec coś znajdziesz dla siebieWszystkie już Cię widziały?A jateż chcę

Ja szukam pędzla do pudru sypkiego.Niby znalazłam ale żyła jestem bo nie dam 150zł za taki jaki chceA chce taaaaaaaaaaaaki rozłożysty

Buziaki dla Was i lęcę do pracki
Ps.Chciałam chwilkę spędzić na solarium(bierzmowanie-kilka minutek mnie nie spali, z ręcznikiem papierowym na twarzy)ale oparzyłam rękę gorącym tłuszczem
__________________
SzatAnka71 jest offline  
Stary 2009-05-22, 11:47   #2688
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Szatanka początek 4tego
Jeszcze się troche nanoszę kilogramów
Catherine1980 jest offline  
Stary 2009-05-22, 13:47   #2689
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Hej laseczkiNuśka te cycki to mi jakos same takie duże wyszłysama sie zdziwiłam hi hi..nie ma jak skurczyc ramionkaGratuluje co tam Ci sie udałoSzatanka na solarke wez folie aluminiowa na twarz i na to recznik-powaga..lepiej nie zabezpieczysz...a co, nie chcecie to nie kosmetyków a takie śliczniutkie i reperujace papedopiero wróciłam..lekko zmoknięta Jutro po towar..wrrr.kiedy ja poleże do góry brzuszkiem
Michell72 jest offline  
Stary 2009-05-22, 14:15   #2690
evelina.00
Raczkowanie
 
Avatar evelina.00
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: wawa
Wiadomości: 325
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez SzatAnka71 Pokaż wiadomość
Cześć Laski

Ps.Chciałam chwilkę spędzić na solarium(bierzmowanie-kilka minutek mnie nie spali, z ręcznikiem papierowym na twarzy)ale oparzyłam rękę gorącym tłuszczem
Nic nie da ręcznik papierowy na twarzy bo promienie i tak są. Jak otworzysz oczy pod tym papierem to masz widno czyli i tak opala twoje plamy.
Jeśli już koniecznie solarium to bawełniany T-shert czrny ew. granatowy złożony na 4. trzeba się szczenie zakryć zeby nic nie docierało. Jak otwiersz oczy pod tym to masz ciemno czyli promienie nie dochodzą.
Ale to i tak ryzyko jest.
evelina.00 jest offline  
Stary 2009-05-22, 14:49   #2691
Catherine1980
Rozeznanie
 
Avatar Catherine1980
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 740
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Evela teraz wraca moda na bladość jak za starych czasów.
Najbogatsze panie przechadzały się z parasolkami a reszta musiała w polu pracować i chcąc nie chcąc mieli opalenizne
Catherine1980 jest offline  
Stary 2009-05-22, 15:51   #2692
jedynusia
Rozeznanie
 
Avatar jedynusia
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 519
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

nom to ja jestem na topie - bladzioch na maxa
Miszka tez marzy mi się leżenie do góry brzuszkiem, ale to chyba dopiero na urlopie, jutro sadzimy z córka kwiatki, jakies rolki, w niedziele żużel i znów do pracki
takie życie, na basen też pojade bo karnet się marnuje
zbieram sie dziewczynki, do wieczora moze, jak któras będzie
jedynusia jest offline  
Stary 2009-05-22, 17:09   #2693
LAPIEL
Zakorzenienie
 
Avatar LAPIEL
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Poznań- Zielona Góra
Wiadomości: 3 220
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

milego popoludnia i wieczorka wszystkim

ja zdenerwowana jestem po tym tyg , cisnienie mi sie niemal do zenitu podnioslo ostatnimi dniami , zatem dzis winko , serek
, winogronka i oliwki ....i dobry film na dvd ....i odpoczywam...jakos trza odreagowac
LAPIEL jest offline  
Stary 2009-05-22, 20:12   #2694
patika
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 62
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Michell mało mam czasu ostatnio na wizaż i zagladam sporadycznie. Staram się też jak najmniej myśleć o plamach. Smaruje się filtrem, słońca się dalej boje ale staram się jakos to opanować w końcu lato idzie nie da się nie wychodzić tym bardziej że mam malucha w domu. Nie smaruje niczym plam a ty? bałam się po naszej dyskusji chyba w marcu jeszcze
Lapi dla mnie zwykła bioderma jest za ciemna. Kolor tej AR jest znacznie lepszy dla mnie. czy ty uzywasz coś na nią?bo pisałyście że destabilizuje się z kolorowymi. Ja bym chciała róż. Można?

---------- Dopisano o 20:12 ---------- Poprzedni post napisano o 20:10 ----------

Lapi ja dziś też piwko i film i już doczekać się nie moge na ten relaks
Miłego oglądania i picia
patika jest offline  
Stary 2009-05-22, 20:38   #2695
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 770
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez Catherine1980 Pokaż wiadomość
Szatanka początek 4tego
Jeszcze się troche nanoszę kilogramów
Catuś
może i się nanosisz ale to cudowne kg

---------- Dopisano o 20:25 ---------- Poprzedni post napisano o 20:18 ----------

Cytat:
Napisane przez Michell72 Pokaż wiadomość
Hej laseczkiNuśka te cycki to mi jakos same takie duże wyszłysama sie zdziwiłam hi hi..nie ma jak skurczyc ramionkaGratuluje co tam Ci sie udałoSzatanka na solarke wez folie aluminiowa na twarz i na to recznik-powaga..lepiej nie zabezpieczysz...a co, nie chcecie to nie kosmetyków a takie śliczniutkie i reperujace papedopiero wróciłam..lekko zmoknięta Jutro po towar..wrrr.kiedy ja poleże do góry brzuszkiem
za NK ale z Ciebie laska i lachon i wogóleBędę w Twoich znajomych to sobie mnie obejrzysz a jak nie to dam Ci swoje namiaryA Synową mam super!
Ale mnie kurde nastraszyłyście tym solariummyślałam że ręczniczek wystarczy a tu

---------- Dopisano o 20:28 ---------- Poprzedni post napisano o 20:25 ----------

Cytat:
Napisane przez evelina.00 Pokaż wiadomość
Nic nie da ręcznik papierowy na twarzy bo promienie i tak są. Jak otworzysz oczy pod tym papierem to masz widno czyli i tak opala twoje plamy.
Jeśli już koniecznie solarium to bawełniany T-shert czrny ew. granatowy złożony na 4. trzeba się szczenie zakryć zeby nic nie docierało. Jak otwiersz oczy pod tym to masz ciemno czyli promienie nie dochodzą.
Ale to i tak ryzyko jest.
A szyjkę jak opalę?skoro tak mam być szczelnie zakryta?Nie no żartuję jak już pójdę to sobie poradzę.Nienawidzę być biała a po tym jak brązowię twarz to muszę resztę wyrównać.Próbowałam brązujących mazi ale to nie pomaga.Ale spoko-nie smażę się na solarce

---------- Dopisano o 20:34 ---------- Poprzedni post napisano o 20:28 ----------

Dostałam próbki podkładu Iwostinu i Vichy.Będę testowaćMam fajną konsultantkę w Super Pharmie-dałam Jej do przetestowania puderek bambusowy a Ona mi podkładzikiSzkoda że cen mi obnizyć nie moze
W Kruku dostałam zniżkę 50%i odłożyłam pięęęęękny pierścioneczek.Prześpię się z tematemMuszę ograniczyć wydatki bo zaczynam więcej wydawać niż zarabiam hehehehe.

---------- Dopisano o 20:38 ---------- Poprzedni post napisano o 20:34 ----------

Cytat:
Napisane przez LAPIEL Pokaż wiadomość
milego popoludnia i wieczorka wszystkim

ja zdenerwowana jestem po tym tyg , cisnienie mi sie niemal do zenitu podnioslo ostatnimi dniami , zatem dzis winko , serek
, winogronka i oliwki ....i dobry film na dvd ....i odpoczywam...jakos trza odreagowac
Lapielq tylko uważaj żebyś jutro kaca nie miała
__________________

Edytowane przez SzatAnka71
Czas edycji: 2009-05-22 o 20:36
SzatAnka71 jest offline  
Stary 2009-05-22, 20:47   #2696
evelina.00
Raczkowanie
 
Avatar evelina.00
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: wawa
Wiadomości: 325
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez Catherine1980 Pokaż wiadomość
Evela teraz wraca moda na bladość jak za starych czasów.
Najbogatsze panie przechadzały się z parasolkami a reszta musiała w polu pracować i chcąc nie chcąc mieli opalenizne
Moja mama od dawna powtarza ze "hrabianki sie nie opalają" (sama nie mogla i jak ktos ja pytal czemu taka blada w srodku lata to tak odpowiadala).
A jej drugie powiedzenie to że "ładne sie nie malują" bo nigdy sie nie malowala. Strasznie mnie to dziwi ale jak tak lubi.
evelina.00 jest offline  
Stary 2009-05-22, 20:53   #2697
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 770
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Cytat:
Napisane przez evelina.00 Pokaż wiadomość
Moja mama od dawna powtarza ze "hrabianki sie nie opalają" (sama nie mogla i jak ktos ja pytal czemu taka blada w srodku lata to tak odpowiadala).
A jej drugie powiedzenie to że "ładne sie nie malują" bo nigdy sie nie malowala. Strasznie mnie to dziwi ale jak tak lubi.
I pewnie ma zdrową i piękną skórę bez tych mazideł
__________________
SzatAnka71 jest offline  
Stary 2009-05-22, 21:13   #2698
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Ewelinka For You
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Wieczor-panienski_Sony-Music,images.jpg (40,7 KB, 46 załadowań)
Michell72 jest offline  
Stary 2009-05-22, 21:16   #2699
Michell72
Zakorzenienie
 
Avatar Michell72
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

Szatanka ..znowu czarnulkanastepna sniada czarnowłosa na forum ślicznotka..czy tu sa jakies blondynkidobrze ze mam IQ wyzsze od Dody Neta nie miałam przez ta ulewe wrrrrr...dopadlam sie własnie
Michell72 jest offline  
Stary 2009-05-22, 21:22   #2700
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 770
GG do SzatAnka71
Dot.: Zabieg Cosmelan-Pamietnik- Część VI

A wieczór panieński kiedy będzie?Miszelka obiecałaśFacet na rurze to byłby widok

---------- Dopisano o 21:18 ---------- Poprzedni post napisano o 21:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Michell72 Pokaż wiadomość
Szatanka ..znowu czarnulkanastepna sniada czarnowłosa na forum ślicznotka..czy tu sa jakies blondynkidobrze ze mam IQ wyzsze od Dody Neta nie miałam przez ta ulewe wrrrrr...dopadlam sie własnie
Włoski tylko mam ciemne ale lico białe wrrr

---------- Dopisano o 21:22 ---------- Poprzedni post napisano o 21:18 ----------

Cytat:
Napisane przez Michell72 Pokaż wiadomość
Szatanka ..znowu czarnulkanastepna sniada czarnowłosa na forum ślicznotka..czy tu sa jakies blondynkidobrze ze mam IQ wyzsze od Dody Neta nie miałam przez ta ulewe wrrrrr...dopadlam sie własnie
U mnie już po burzy ale od jakiegoś czasu wizaż mi się buntujeakurat teraz jak znalazłam fajne laskiIdę do wanny spa sobie zrobićBuuuziaki Plameczki
__________________
SzatAnka71 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:15.