Triki,sposoby uzywania mineralow:) - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-03-09, 19:55   #331
skrytka
Raczkowanie
 
Avatar skrytka
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: prowincja :)
Wiadomości: 127
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość
zastowuj wiec pod int promer. mi bardzo wydluzyl czas nieswiecenia na twarzy a byly dni ze wogole go nie bylo. a tez po godzinie sie juz swiecilam
Jest dla mnie nadzieja dziękuję,

Cytat:
Napisane przez dudkaaa Pokaż wiadomość
Meow ma bardzo szeroki wybor kolorow, trzy formuły i dwa z tego co pamietam typy primerkow- do mieszanej i do tlustej cery. Moze tam zacznij? FF ma podobne krycie jak Intensive EDM a buzia mi sie juz tak przy nim nie przetluszczala, dlugo sie trzymaja i w ogole bardzo miałki lubie
I tak pewnie zrobię, bo widzę sporo dobrych opinii. Potrzebowałam tylko impulsu
__________________
...Wizaż Victim...
skrytka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 20:43   #332
dudkaaa
Raczkowanie
 
Avatar dudkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 475
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez skrytka Pokaż wiadomość
Jest dla mnie nadzieja dziękuję,



I tak pewnie zrobię, bo widzę sporo dobrych opinii. Potrzebowałam tylko impulsu
dudkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-23, 08:52   #333
martusienka
Wtajemniczenie
 
Avatar martusienka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 122
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Dziewczyny, pomóżcie...
Podkład wygląda na mnie jak maska, jak ciasto. Nie wiem już co mam robić. Stosowałam sposób stemplowania twarzy i zawsze działało. Teraz nagle moja twarz wygląda tragicznie. Nic nie zmieniałam, ani kremu ani podkładu. Co jeszcze mogę zrobić, co mam zmienić? Pomóżcie, bo jestem załamana.
__________________

martusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-23, 10:36   #334
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

moze zrezygnuj na jakis czas z kremu. wydaje mi sie ze czasem skora ma za duzo tego wszytkiego.
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-23, 11:01   #335
martusienka
Wtajemniczenie
 
Avatar martusienka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 122
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość
moze zrezygnuj na jakis czas z kremu. wydaje mi sie ze czasem skora ma za duzo tego wszytkiego.
Ale bez kremu moja skóra jest mocno ściągnięta.
__________________

martusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-23, 13:29   #336
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

wiem ze efekt ciasta przy mineralach na twarzy robi sie albo od "przekarmienia" cery kremem i innymi nawizlazczami ablo od braku primera albo od za duzej ilosci kremu ktory nie chce sie juz wchlonac
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-23, 18:51   #337
_Czarodzielnica_
Rozeznanie
 
Avatar _Czarodzielnica_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 664
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez martusienka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, pomóżcie...
Podkład wygląda na mnie jak maska, jak ciasto. Nie wiem już co mam robić. Stosowałam sposób stemplowania twarzy i zawsze działało. Teraz nagle moja twarz wygląda tragicznie. Nic nie zmieniałam, ani kremu ani podkładu. Co jeszcze mogę zrobić, co mam zmienić? Pomóżcie, bo jestem załamana.
Może po prostu spróbuj innej firmy albo formuły.
Np. Blusche zapewniało mi okropny efekt ciasta i maski, a meow tego mi nie robi.
__________________
Świadomie dbam o siebie z wizażem

Zespół TŻ, zapraszam miłośniczki ciężkiego brzmienia: http://www.reverbnation.com/nilfgaard

Czarodzielnica na blogspocie
_Czarodzielnica_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-24, 11:52   #338
martusienka
Wtajemniczenie
 
Avatar martusienka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 122
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość
wiem ze efekt ciasta przy mineralach na twarzy robi sie albo od "przekarmienia" cery kremem i innymi nawizlazczami ablo od braku primera albo od za duzej ilosci kremu ktory nie chce sie juz wchlonac
Może rzeczywiście spróbuję nałożyć mniej kremu... Jako primera uzywam pudru bambusowego.
Cytat:
Napisane przez _Czarodzielnica_ Pokaż wiadomość
Może po prostu spróbuj innej firmy albo formuły.
Np. Blusche zapewniało mi okropny efekt ciasta i maski, a meow tego mi nie robi.
Tylko, że ja nie zmieniłam podkładu i nagle coś takiego mi się robi. Nie mam aż tyle pieniędzy, aby co chwilę próbować nowych minerałów i szukać swojego odcienia...
__________________

martusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-24, 13:12   #339
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez martusienka Pokaż wiadomość
Tylko, że ja nie zmieniłam podkładu i nagle coś takiego mi się robi. Nie mam aż tyle pieniędzy, aby co chwilę próbować nowych minerałów i szukać swojego odcienia...
Jakich mineralow uzywasz? Podaj prosze firme, formule i odcien
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-24, 22:25   #340
martusienka
Wtajemniczenie
 
Avatar martusienka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 122
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez carolinascotties Pokaż wiadomość
Jakich mineralow uzywasz? Podaj prosze firme, formule i odcien
Obecnie Clinique Almost Powder kolor o1 Fair. Nie wiem, czy to do końca czysto mineralny podkład, ale to nie ma znaczenia, bo używam go jakiś czas i nie miałam nigdy tego "ciasta", więc szukam sposobu, aby się pozbyć z twarzy tej maski...
__________________

martusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-25, 02:00   #341
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez martusienka Pokaż wiadomość
Obecnie Clinique Almost Powder kolor o1 Fair. Nie wiem, czy to do końca czysto mineralny podkład, ale to nie ma znaczenia, bo używam go jakiś czas i nie miałam nigdy tego "ciasta", więc szukam sposobu, aby się pozbyć z twarzy tej maski...
Tu mozesz znalezc sklad -
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-24...any-SPF-15.htm
Nie jest to kosmetyk czysto mineralny

Zdarza się, że podkłady - i te mineralne i niemineralne przestają dobrze współpracować z kremem. Może tu jest przyczyna.
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-25, 05:07   #342
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Moze przyczyna to:
nieodpowiedni primer/krem-za tlusty,za duza ilosc nakladana?
za duza ilosc nakladanego podkladu?
zmiana cery,zaczela Ci sie bardziej przetluszczac moze?
moze pedzelek jest do wymiany?(u mnie jak pedzel byl do wymiany to mialam ciasto)

sprobuj moze odpoczac od kremu i przetrzyj skore tonikiem i na to naloz podklad?
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-31, 18:25   #343
auraria
Rozeznanie
 
Avatar auraria
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 539
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Dobrze jest też zrezygnować ze wszystkich aktywnych substancji, na pewien okres czasu, wg mnie to typowe dla przekarmienia skóry. Bardzo proste w składzie kosmetyki pozwalają, bardzo szybko dojść naszej cerze do równowagi. Ja tak miałam, jak zachłysnęłam się dobrem, które wg mnie mogłam dostarczyć swojej skórze. Teraz wiem, że najlepsze są proste składy, to nie znaczy, że nie bogate. Wręcz przeciwnie, byle nie za dużo na raz
auraria jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-31, 18:37   #344
martusienka
Wtajemniczenie
 
Avatar martusienka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 122
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Dzięki za rady dziewczyny. Ograniczyłam ilość nakładanego na buzię kremu i jest już dobrze.
__________________

martusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-24, 21:50   #345
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Ostatnio odkrylam ze do nakladania sypkich mineralnych korektorow najlepiej sprawuje sie u mnie taki puchaty pedzel-efekt jest naturalny i nic nie wlazi w zmarszczki.Stosuje go do korektorow na cienie pod oczami:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ecotools.jpg (48,5 KB, 192 załadowań)
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-24, 22:50   #346
_Czarodzielnica_
Rozeznanie
 
Avatar _Czarodzielnica_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 664
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez auraria Pokaż wiadomość
Dobrze jest też zrezygnować ze wszystkich aktywnych substancji, na pewien okres czasu, wg mnie to typowe dla przekarmienia skóry. Bardzo proste w składzie kosmetyki pozwalają, bardzo szybko dojść naszej cerze do równowagi. Ja tak miałam, jak zachłysnęłam się dobrem, które wg mnie mogłam dostarczyć swojej skórze. Teraz wiem, że najlepsze są proste składy, to nie znaczy, że nie bogate. Wręcz przeciwnie, byle nie za dużo na raz
To bardzo mądre słowa, ja właśnie zafundowałam sobie taki efekt przekarmienia. Na początku mojej przygody z wizażem chciałam od razu wszystkiego spróbować i maksymalnie pielęgnować, a to tylko wszystko pogorszyło. Teraz najlepiej się sprawdza u mnie minimalizm, skóra dochodzi do równowagi. Najlepiej u mnie sprawdza się prosty żel do mycia twarzy/olej jojoba na noc etc. Cieszę się, że teraz zmądrzałam, moja skóra też.
__________________
Świadomie dbam o siebie z wizażem

Zespół TŻ, zapraszam miłośniczki ciężkiego brzmienia: http://www.reverbnation.com/nilfgaard

Czarodzielnica na blogspocie
_Czarodzielnica_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-30, 16:35   #347
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Czarny elfie szukalam takiego pedzelka wlasnie podobnego do EDM junior kabuki zeby nakladac korektor pod oczy tak jak ty gdzie go mozna kupic ?
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-04, 21:17   #348
Yasinisi
Zakorzenienie
 
Avatar Yasinisi
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 9 247
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
Czarny elfie szukalam takiego pedzelka wlasnie podobnego do EDM junior kabuki zeby nakladac korektor pod oczy tak jak ty gdzie go mozna kupic ?
Ksenko z tego co widzę na zdjeciu to pędzelek ECO Tools.. Tę serię pędzli można dostać (a przynajmniej ja tam kupowałam) w aptekach Super Pharm..
Poza tym czasem sa na Allegro..
No i w sklepie iHerb są tanie. Z kodem (np od Cathy) masz na pierwsze zakupy zniżkę 5$. Niestety paru dziewczynom (w tym mi) paczka od nich zaginęła bo wzięłyśmy tę tańszą wysyłkę (aczkolwiek wiele paczek dotarło )
__________________
WYMIANKA

NIE PRZESYŁAM TŁUMACZEŃ KSIĄŻEK!!!
Yasinisi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-04, 22:48   #349
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

U mnie niestety nie ma SP :/ a wlasnie boje sie zamawiac z iHerb bo wlasnie moga nie dojsc a na drozsza wysylke 17$ to mi szkoda
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-04, 23:12   #350
Yasinisi
Zakorzenienie
 
Avatar Yasinisi
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 9 247
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Jak chcesz to przy okazji jak będę w Super Pharmie u siebie to zerknę czy mają ten pędzel


edit:
Ps. Właśnie doczytałam, że jesteś z okolic Stalowej Woli.. Wybieram się do Stalowej Woli 28-29 maja na zawody..
Zakładając, że będą mieli tu ten pędzel i byś chciała to mogłabym go dla Ciebie kupić a odebrałabyś go sobie ode mnie osobiście wtedy..
__________________
WYMIANKA

NIE PRZESYŁAM TŁUMACZEŃ KSIĄŻEK!!!

Edytowane przez Yasinisi
Czas edycji: 2011-05-04 o 23:17
Yasinisi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 13:18   #351
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Witam
Chciałam Wam donieść, że dzięki temu wątkowi, do którego odwiedzenia skłoniła mnie SzatAnka, i dzięki zawartym tu wskazówkom udało mi się nawiązać przyjaźń z minerałami lumiere.
Nie mam niestety żadnych magicznych sposobów i tricków, którymi mogłabym sie podzielić. Ale ciesze sie bardzo, że w końcu, po kilku wczesniejszych nieudanych próbach z mineralnymi podkładami, znalazłam odpowiedni dla siebie
Uzywam lumiere w formule VV, testowałam tez cashmiere, ale była za lekka odrobinę (może jak doleczę paszczę). Miałam też ochotę na FF, ale czytając wypowiedzi bałam się, że sobie z nią nie poradze i że wszyscy będa podziwiali piękna maske w moim wykonaniu jak trochę nabiore wprawy i pewności to może sie skuszę. Tyle, że na myśl o ponownym dobieraniu koloru włosy mi się jeżą....
A może mi podpowiecie, który kolor z formuły FF byłby odpowiedni?
Teraz mieszam 1 porcję light golden z 2 porcjami light medium golden formuły VV.
__________________
anula_ga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-24, 19:29   #352
jowinia
Raczkowanie
 
Avatar jowinia
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: polska zet
Wiadomości: 114
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

chciałam nawiązać do wypowiedzi martusieńki. Nikt nie zwrócił uwagi, że używa pudru bambusowego jako primera - mnie bambus przesuszył okrutnie. I ogólnie za dużo prochów też. Musiałam nakładać ze 4 warstwy kremu, żeby nie łuszczyć się.

a i jeszcze mały trick, który znalazłam na jakimś anglojęzycznym forum. Za trwałość minerałów odpowiada między innymi mika "sericite" (do kupienia w coastal scents), wchodzi w skład np. Lumiere, czy Signature Minerals, które właśnie mają opinie bardzo trwałych. Można użyć jej jako primera.

Edytowane przez jowinia
Czas edycji: 2011-07-01 o 19:17 Powód: błąd w nazwie!
jowinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-29, 16:11   #353
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez jowinia Pokaż wiadomość
chciałam nawiązać do wypowiedzi martusieńki. Nikt nie zwrócił uwagi, że używa pudru bambusowego jako primera - mnie bambus przesuszył okrutnie. I ogólnie za dużo prochów też. Musiałam nakładać ze 4 warstwy kremu, żeby nie łuszczyć się.

a i jeszcze mały trick, który znalazłam na jakimś anglojęzycznym forum. Za trwałość minerałów odpowiada między innymi mika "serecite" (do kupienia w coastal scents), wchodzi w skład np. Lumiere, czy Signature Minerals, które właśnie mają opinie bardzo trwałych. Można użyć jej jako primera.
ja nia finiszuje tz ostatnia warstwa lumiere mieszami pol na pol z ta mika podklad robi sie mniej pudrowy na twarzy i jakby dluzej sie trzyma albo jak sie sciera to poprostu nie widac tej roznicy miedzy matem podkladu a blyzkiem nagiej skory
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-29, 23:01   #354
jowinia
Raczkowanie
 
Avatar jowinia
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: polska zet
Wiadomości: 114
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość
ja nia finiszuje tz ostatnia warstwa lumiere mieszami pol na pol z ta mika podklad robi sie mniej pudrowy na twarzy i jakby dluzej sie trzyma albo jak sie sciera to poprostu nie widac tej roznicy miedzy matem podkladu a blyzkiem nagiej skory
oo, ciekawe, to sobie pomieszam
jowinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 00:53   #355
capuccino
z innej bajki
 
Avatar capuccino
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 6 472
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

O którą mikę CS chodzi? Wpisuję w wyszukiwarkę na stronie "serecite" i nie wyskakuje sama mika . A jak patrzę na "micas&pigments", to tam są jakieś błyszczące same, jakby do powiek...
__________________
Na wizażu bywam już tylko z sentymentu (za dużo zmian)

*
W moim niebie będę znowu głaskać wszystkie moje pożegnane psy.
*

Wymiankowy listopad (klik!)



Edytowane przez capuccino
Czas edycji: 2011-07-01 o 00:55
capuccino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 08:16   #356
Yasinisi
Zakorzenienie
 
Avatar Yasinisi
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 9 247
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez capuccino Pokaż wiadomość
O którą mikę CS chodzi? Wpisuję w wyszukiwarkę na stronie "serecite" i nie wyskakuje sama mika . A jak patrzę na "micas&pigments", to tam są jakieś błyszczące same, jakby do powiek...
Musisz wejść w dział "Fillers&Additives". Tam masz czystą Sericite..

Mam wrażenie, że ta wyszukiwarka na stronie kiepsko działa..
__________________
WYMIANKA

NIE PRZESYŁAM TŁUMACZEŃ KSIĄŻEK!!!
Yasinisi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 14:42   #357
capuccino
z innej bajki
 
Avatar capuccino
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: pl
Wiadomości: 6 472
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez Yasinisi Pokaż wiadomość
Musisz wejść w dział "Fillers&Additives". Tam masz czystą Sericite..

Mam wrażenie, że ta wyszukiwarka na stronie kiepsko działa..
Dziękuję
__________________
Na wizażu bywam już tylko z sentymentu (za dużo zmian)

*
W moim niebie będę znowu głaskać wszystkie moje pożegnane psy.
*

Wymiankowy listopad (klik!)


capuccino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 19:18   #358
jowinia
Raczkowanie
 
Avatar jowinia
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: polska zet
Wiadomości: 114
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

o w mor... zrobiłam błąd w nazwie i to pewnie też było przyczyną problemów z wyszukaniem miki.. już się poprawiłam.
jowinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-21, 20:19   #359
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

znalazlam sposob ny uzyskac o-glo z intensive. zadna sericte mica z ciekawosci dorzucilam ORIENTAL BEIGE do int. i wyszlo! dodaje juz w miseczce na oko ok 1/4 objetosci musi stanowic calosci co najlepsze tak samo bedzie jesli dodamy oriental beige do lumiere vv
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-21, 20:46   #360
Julianka_7oo7
Zadomowienie
 
Avatar Julianka_7oo7
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 1 297
Dot.: Triki,sposoby uzywania mineralow:)

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość
znalazlam sposob ny uzyskac o-glo z intensive. zadna sericte mica z ciekawosci dorzucilam ORIENTAL BEIGE do int. i wyszlo! dodaje juz w miseczce na oko ok 1/4 objetosci musi stanowic calosci co najlepsze tak samo bedzie jesli dodamy oriental beige do lumiere vv
zgadzam się, mika oriental beige jest swietna. Robiłam na niej puder rozswietlający, podkład też i sie bardzo dobrze sprawdziła w obu przypadkach.
Julianka_7oo7 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:55.