Dekoloryzacja włosów- część II wątek zbiorczy. - Strona 87 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-09-13, 15:35   #2581
dyciaa
Raczkowanie
 
Avatar dyciaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 461
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

lilia23 widząc Twój kolor zastanawiam się czy nie zrobić tej dekoloryzacji w domu, a nie u fryzjera. Nawet taki kolor mogłabym zostawić, fajny jest
__________________
Zapuszczam włosy!
24cm (14 VI 2012)->26cm (15 VII 2012)---->ścięłam ---->29 (19 V 2013)--->32cm (15 X 2013) ---> 60cm
dyciaa jest offline  
Stary 2011-09-13, 16:01   #2582
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

ja dekoloryzowalam 2 razy renne blanche i nie byly juz czarne tylko takie ciemnobrazowe i teraz robilam lorealem podobno po nim wlosy nie ciemnieja mi po renee ciemnaly, opinie sa dobre wiec mozesz sprobowac zawsze to mniej kasy :P no i nie niszczy wlosow
lilia23 jest offline  
Stary 2011-09-13, 16:23   #2583
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
hej ja wlasnie zrobilam dekoloryzacje lorealem i jesli wlosy nie ciemnieja to jest ok nie znoszczyly sie sa przesuszone ale mysle ze juz takie byly po rozjasniaczu i tak kolor wyszedl rozny u nasady blond nie moge uchwycic dokladnego koloru bo w kazdym swietle jest rozny w pokoju ladny braz przy oknie pod swiatlo rudy i mysle zeby na to dac joanne naturalny blond i zobacze chyba nie wroca juz do czarnego tak mysle ?:P
Kolor jasniutki, super że w końcu Ci się udało

---------- Dopisano o 15:23 ---------- Poprzedni post napisano o 15:19 ----------

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Pokaż wiadomość
dziewczyny poradźcie. Niedługo będę robić dekoloryzację Chantal Prosalon Color Peel ze względu na to iż chce rude włoski. Kupiłam sobie już oxydant 3% bo ponoć po dekoloryzacji trzeba słabszy i farbę profesjonalną Milaton 7.44. W załączniku mam tylko takie małezdjęcie jak ewentualnie kolorek wygląda na palecie. Problem w tym ze w ulotce każą wziąć farbę o ton jasniejszą a mój wybrany odcień jest własnie taki jaki chce. Czy lepiej dla bezpieczeństwa położyć jakiś inny jaśniejszy rudy jakby miał ściemnieć? mam w szafce Loreal 7.43 jest innej tonacji jakby jaśniejszej. W załączniku Loreal i paleta Milaton
kachula, niestety jednym ciemnieją innym nie i nie zalezy to od farby. ja np nakładałam rozjaśniacz a i tak ściemniało. Dziewczyny zalecają coś z super rozjaśniających blondów, chociaż i to u niektórych ciemnieje. Ja miałam taki rudy po tym jak dekoloryzowałam chantalem, nalozyłam rozjaśniacz-ściemniało i nalozyłam znowu rozjaśniacz. Po powtórnym nałozeniu kolor był mniej więcej identyczny jak na Twoim próbniku.
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."
Lukrecja86 jest offline  
Stary 2011-09-13, 16:31   #2584
Kachula82
Zakorzenienie
 
Avatar Kachula82
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 573
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Lukrecja86 Pokaż wiadomość
Kolor jasniutki, super że w końcu Ci się udało

---------- Dopisano o 15:23 ---------- Poprzedni post napisano o 15:19 ----------



kachula, niestety jednym ciemnieją innym nie i nie zalezy to od farby. ja np nakładałam rozjaśniacz a i tak ściemniało. Dziewczyny zalecają coś z super rozjaśniających blondów, chociaż i to u niektórych ciemnieje. Ja miałam taki rudy po tym jak dekoloryzowałam chantalem, nalozyłam rozjaśniacz-ściemniało i nalozyłam znowu rozjaśniacz. Po powtórnym nałozeniu kolor był mniej więcej identyczny jak na Twoim próbniku.
Ja czytam i czytam i nie wiem w końcu o co chodzi z tym ciemnieniem. Jest na to sposób np jakiś szampon po dekoloryzacji?
__________________
http://zwyczajnienic.blogspot.com
o włosach, kosmetykach i takich tam


Aby mi się tak chciało jak mi się nie chce...

Kachula82 jest offline  
Stary 2011-09-13, 18:27   #2585
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Pokaż wiadomość
Ja czytam i czytam i nie wiem w końcu o co chodzi z tym ciemnieniem. Jest na to sposób np jakiś szampon po dekoloryzacji?
ja niestety nie znam gotowej recepty, jednym ciemnieją innym nie. Na pocieszenie napisze tylko, że jeżeli sciemnieje to w wiekszosci przypadkow nalożony rozjasniacz działa błyskawicznie i rozjasnia do takiego mniej wiecej jasnego rudego a pozniej mozna juz nakladac farbe taka jaka tylko sie chce.
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."
Lukrecja86 jest offline  
Stary 2011-09-13, 18:41   #2586
dyciaa
Raczkowanie
 
Avatar dyciaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 461
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

czy podczas jednej dekoloryzacji z czarnego brązu (myślę że wiecie o co mi chodzi ) uzyskam taki kolor? ZDJĘCIE
u fryzjera
__________________
Zapuszczam włosy!
24cm (14 VI 2012)->26cm (15 VII 2012)---->ścięłam ---->29 (19 V 2013)--->32cm (15 X 2013) ---> 60cm
dyciaa jest offline  
Stary 2011-09-13, 22:02   #2587
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

[QUOTE=Lukrecja86;29376657]Kolor jasniutki, super że w końcu Ci się udało

tak nie powiem bardzo sie ciesze;d ale teraz mysle co dalej bo kurcze no wlosy sa w ciapki przod mi sie podoba tylko tyl rozjasnilo bardzo gdzieniegdzie sa wresz zotle i zastaanwiam sie jaka mam nalozyc farbe zeby nie pociemnaly bardzo ale tez zeby nie byly tak bardzo rude jak sa teraz z tyl bo tyl jest na serio straszny nie moge zrobic zdj zeby dobrze uchwycic kolor bo i tak wychodzi inny i zastanawiam sie jakie bym miala wlosy gdybym polozyla ta farbe:


zdj robilam teraz przy sztucznym swietle w rzeczywistosci sa jasniejsze
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg cgbngn.jpg (110,9 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_6081.jpg (102,1 KB, 65 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Joanna Sodkie Cappuccino.jpg (36,0 KB, 36 załadowań)
lilia23 jest offline  
Stary 2011-09-14, 06:56   #2588
karolinqa23
Zadomowienie
 
Avatar karolinqa23
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śl.
Wiadomości: 1 917
Wpisy w blogu: 3
GG do karolinqa23
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

[QUOTE=lilia23;29384918]
Cytat:
Napisane przez Lukrecja86 Pokaż wiadomość
Kolor jasniutki, super że w końcu Ci się udało

tak nie powiem bardzo sie ciesze;d ale teraz mysle co dalej bo kurcze no wlosy sa w ciapki przod mi sie podoba tylko tyl rozjasnilo bardzo gdzieniegdzie sa wresz zotle i zastaanwiam sie jaka mam nalozyc farbe zeby nie pociemnaly bardzo ale tez zeby nie byly tak bardzo rude jak sa teraz z tyl bo tyl jest na serio straszny nie moge zrobic zdj zeby dobrze uchwycic kolor bo i tak wychodzi inny i zastanawiam sie jakie bym miala wlosy gdybym polozyla ta farbe:


zdj robilam teraz przy sztucznym swietle w rzeczywistosci sa jasniejsze
Ja myślę że możesz bez problemu nałożyć ta farbę, włoski na pewno nie ściemnieją!!! Nałóż najpierw na odrosty a potem na całość .Fajnie wyrówna ci się kolor.
__________________
moja przygoda z wrappami i AC
Moje misiaczki







karolinqa23 jest offline  
Stary 2011-09-14, 10:43   #2589
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

no i wlasnie caly czas sie zastanawiam bo nie chce tez zeby byly o wiele ciemniejsze niz mam teraz i sie zastanawiam czy mi nie przyciemni za bardzo ale jak nalozylam blond naturalny z naturii to nie chwycil wogole no i sie zastanawiam zeby pozniej znowu moje wlosy nie byly za ciemne
lilia23 jest offline  
Stary 2011-09-14, 11:31   #2590
kaiwona
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 78
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Witam :0) Lukrecjo Mam bardzo ładny kolor- ale jeszcze nie do końca taki, na jakim mi zależało- ta rudość po kapieli daje przebłyski- ale myślę, że polozenie farby jeszcze ze dwa razy zaradzi temu- dałam tak jak pisałam 6A, 6SB i 7 MB- nie wiem czy nie powinnam jednak dać 7 MB 2 do 1;1 ale zastanowie się jeszcze- niby sa zimne ale w swietle ciepłe- wiem juz co w trawie piszczy więc widzę duuużą szansę, że będzie tak jak marzę 1 zdjecie jest po kapieli, 2 z lampą a 3 bez lampy. Trochę dziwnie zrobione te dwa ostatnie ale musiałam sobie sama radzic bo meża nie ma w domu. Pozdrawiam!!!!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg po kąpieli.jpg (31,3 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg z lampą.jpg (39,0 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bez lampy.jpg (18,6 KB, 48 załadowań)
kaiwona jest offline  
Stary 2011-09-14, 12:19   #2591
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez kaiwona Pokaż wiadomość
Witam :0) Lukrecjo Mam bardzo ładny kolor- ale jeszcze nie do końca taki, na jakim mi zależało- ta rudość po kapieli daje przebłyski- ale myślę, że polozenie farby jeszcze ze dwa razy zaradzi temu- dałam tak jak pisałam 6A, 6SB i 7 MB- nie wiem czy nie powinnam jednak dać 7 MB 2 do 1;1 ale zastanowie się jeszcze- niby sa zimne ale w swietle ciepłe- wiem juz co w trawie piszczy więc widzę duuużą szansę, że będzie tak jak marzę 1 zdjecie jest po kapieli, 2 z lampą a 3 bez lampy. Trochę dziwnie zrobione te dwa ostatnie ale musiałam sobie sama radzic bo meża nie ma w domu. Pozdrawiam!!!!
Łałłł. No przestań dla mnie są super. Naprawde piękny kolor. Po dekoloryzacji kolor nigdy nie bedzie idealny, ale mysle ze konsekwentne nakladanie popieli pomożeBrawa

---------- Dopisano o 11:19 ---------- Poprzedni post napisano o 11:18 ----------

[QUOTE=lilia23;29384918]
Cytat:
Napisane przez Lukrecja86 Pokaż wiadomość
Kolor jasniutki, super że w końcu Ci się udało

tak nie powiem bardzo sie ciesze;d ale teraz mysle co dalej bo kurcze no wlosy sa w ciapki przod mi sie podoba tylko tyl rozjasnilo bardzo gdzieniegdzie sa wresz zotle i zastaanwiam sie jaka mam nalozyc farbe zeby nie pociemnaly bardzo ale tez zeby nie byly tak bardzo rude jak sa teraz z tyl bo tyl jest na serio straszny nie moge zrobic zdj zeby dobrze uchwycic kolor bo i tak wychodzi inny i zastanawiam sie jakie bym miala wlosy gdybym polozyla ta farbe:


zdj robilam teraz przy sztucznym swietle w rzeczywistosci sa jasniejsze
To jest jasny kolor i mysle, ze nie przyciemni a ładnie stonuje
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."
Lukrecja86 jest offline  
Stary 2011-09-14, 12:55   #2592
karolinqa23
Zadomowienie
 
Avatar karolinqa23
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śl.
Wiadomości: 1 917
Wpisy w blogu: 3
GG do karolinqa23
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.



Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość

To jest jasny kolor i mysle, ze nie przyciemni a ładnie stonuje
poza tym po kilku myciach pewnie się wypłucze do jaśniejszego
__________________
moja przygoda z wrappami i AC
Moje misiaczki







karolinqa23 jest offline  
Stary 2011-09-14, 13:28   #2593
kaiwona
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 78
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

[QUOTE=Lukrecja86;29393100]Łałłł. No przestań dla mnie są super. Naprawde piękny kolor. Po dekoloryzacji kolor nigdy nie bedzie idealny, ale mysle ze konsekwentne nakladanie popieli pomożeBrawa
Racja- dalam zdjecia na brązy i nanah twierdzi tak jak Ty- popiele jeszcze i bedzie oki Masz już dobre pojecie w sprawie farbowania. Ja szukam jeszcze farby na allegro żeby zrobić zapas ale nie widze tanszych od tych, które kupiłam. Pozdrowienia

---------- Dopisano o 13:28 ---------- Poprzedni post napisano o 13:25 ----------

[QUOTE=lilia23;29384918]
Cytat:
Napisane przez Lukrecja86 Pokaż wiadomość
Kolor jasniutki, super że w końcu Ci się udało

tak nie powiem bardzo sie ciesze;d ale teraz mysle co dalej bo kurcze no wlosy sa w ciapki przod mi sie podoba tylko tyl rozjasnilo bardzo gdzieniegdzie sa wresz zotle i zastaanwiam sie jaka mam nalozyc farbe zeby nie pociemnaly bardzo ale tez zeby nie byly tak bardzo rude jak sa teraz z tyl bo tyl jest na serio straszny nie moge zrobic zdj zeby dobrze uchwycic kolor bo i tak wychodzi inny i zastanawiam sie jakie bym miala wlosy gdybym polozyla ta farbe:


zdj robilam teraz przy sztucznym swietle w rzeczywistosci sa jasniejsze
Nie sadzę zeby przyciemniło
kaiwona jest offline  
Stary 2011-09-14, 14:25   #2594
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

[QUOTE=kaiwona;29394662][QUOTE=Lukrecja86;29393100]Łałłł. No przestań dla mnie są super. Naprawde piękny kolor. Po dekoloryzacji kolor nigdy nie bedzie idealny, ale mysle ze konsekwentne nakladanie popieli pomożeBrawa
Racja- dalam zdjecia na brązy i nanah twierdzi tak jak Ty- popiele jeszcze i bedzie oki Masz już dobre pojecie w sprawie farbowania. Ja szukam jeszcze farby na allegro żeby zrobić zapas ale nie widze tanszych od tych, które kupiłam. Pozdrowienia

---------- Dopisano o 13:28 ---------- Poprzedni post napisano o 13:25 ----------

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
Nie sadzę zeby przyciemniło
http://allegro.pl/goldwell-topchic-f...811872889.html
ja tutaj kupuje, trzeba tylko zapytac mailowo czy odcien jest dostepny, ja pytalam o wiele odcieni i zawsze byly dostepne, no i szybko babeczka wysyła. Ja zamierzam tez za niedługo znowu kupic, zeby miec jak piszesz zapas
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."
Lukrecja86 jest offline  
Stary 2011-09-14, 15:43   #2595
kaiwona
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 78
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

[QUOTE=Lukrecja86;29396036][QUOTE=kaiwona;29394662]
Cytat:
Napisane przez Lukrecja86 Pokaż wiadomość
Łałłł. No przestań dla mnie są super. Naprawde piękny kolor. Po dekoloryzacji kolor nigdy nie bedzie idealny, ale mysle ze konsekwentne nakladanie popieli pomożeBrawa
Racja- dalam zdjecia na brązy i nanah twierdzi tak jak Ty- popiele jeszcze i bedzie oki Masz już dobre pojecie w sprawie farbowania. Ja szukam jeszcze farby na allegro żeby zrobić zapas ale nie widze tanszych od tych, które kupiłam. Pozdrowienia

---------- Dopisano o 13:28 ---------- Poprzedni post napisano o 13:25 ----------
DZIĘKUJĘ


http://allegro.pl/goldwell-topchic-f...811872889.html
ja tutaj kupuje, trzeba tylko zapytac mailowo czy odcien jest dostepny, ja pytalam o wiele odcieni i zawsze byly dostepne, no i szybko babeczka wysyła. Ja zamierzam tez za niedługo znowu kupic, zeby miec jak piszesz zapas
kaiwona jest offline  
Stary 2011-09-14, 15:54   #2596
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

tak rzeczywiscie mialyscie racje nie przyciemnilo wlosow tylko z tylu tam gdzie byly wrecz zótle to pokrylo jednak to nie jest taki kolor zastanawiam sie jakiej farby uzyc zeby wyszedl taki jasny braz/ braz tylko z tymi farbami tez nie wiem bo niektore brazy to czarne wychodza a tego bym juz nie chciala potrzebuje jakos chociaz troche zgasic ta rudosc:P


myslicie ze ten kolor wyjdzie ciemny:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg c_big10614657.jpg (24,0 KB, 17 załadowań)

Edytowane przez lilia23
Czas edycji: 2011-09-14 o 15:57
lilia23 jest offline  
Stary 2011-09-14, 17:13   #2597
patik108
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 14
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
tak rzeczywiscie mialyscie racje nie przyciemnilo wlosow tylko z tylu tam gdzie byly wrecz zótle to pokrylo jednak to nie jest taki kolor zastanawiam sie jakiej farby uzyc zeby wyszedl taki jasny braz/ braz tylko z tymi farbami tez nie wiem bo niektore brazy to czarne wychodza a tego bym juz nie chciala potrzebuje jakos chociaz troche zgasic ta rudosc:P


myslicie ze ten kolor wyjdzie ciemny:
A mi się wydaje, że nie ma sensu żebyś kładła blondy na to co masz, bo nic to nie da, blond jest za jasny, żeby wpłynąć na twój obecny kolor i nawet go za specjalnie nie stonuje(zwłaszcza natura która jest raczej ciepła). Masz w tej chwili zbyt intensywny rudy żeby wyszedł Ci z tego, tylko po nałożeniu farby, jasny brąz. Jedynym według mnie sposobem żeby nieco zgasić rudy jest albo je przyciemnić - a tego przecież nie chcesz, albo je mocniej rozjaśnić. Oczywiście i tak będą rude, ale już jaśniejsze, żółto-rude i na to dopiero kłaść jasny brąz, ew. ciemny blond (obowiązkowo w chłodnym odcieniu, a nie w naturze) w zależności od tego jaki kolor uzyskasz po rozjaśnianiu. Nie bój się, że ściemnieją, w końcu je już rozjaśniłaś utleniaczem więc jak mogą ściemnieć? A jeśli wyjdą po farbie ciemniejsze i tak się szybko wypłuczą, bo taki jest już urok włosów rozjaśnionych, farba się słabo trzyma. Ja po nałożeniu chłodnego odcienia cieszę się nim max tydzień, a potem rudy wyłazi i koniec, nie da się tego pozbyć (no chyba żeby rozjaśnić do platyny to moja teoria ) pozostają jeszcze płukanki fioletowe. Nie działają jakoś mega, ale jest to jakaś alternatywa, żeby nie katować włosów za często farbami. Ja mam szampon fioletowy z joanny i robię w ten sposób, że najpierw myję włosy innym szamponem trochę je podsuszam ręcznikiem, żeby woda nie ściekała i dopiero kładę szampon z joanny, wcieram go we włosy i głowę normalnie jak szampon i siedzę z tym co najmniej 15 min. jak z maską. Faktycznie ochładza nieco rudość, nie jest to jakieś spektakularne, ale rudy nie jest taki wściekły jest bardziej stonowany. Oczywiście działa to do następnego mycia, bo oblepia tylko włos a nie wnika w niego.

Pozdrowienia !!!
patik108 jest offline  
Stary 2011-09-14, 17:36   #2598
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

ale wydaje mi sie ze ta mleczna czekolada z joanny to nie blond chyba ze cos zle zrozumialam;P chcialabym miec ladny braz nie jakis jasny i nie ciemny ;p wlosow juz nie bede rozjasniac bo zal mi kasy i sa juz podniszczone od tych zabiegow dlatego zastaanwiam sie nad ta farba czy bardzo przyciemni wlosy i czy choc troche zgasi ta rudosc
lilia23 jest offline  
Stary 2011-09-14, 18:11   #2599
patik108
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 14
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Ja malowałam włosy przeróżnymi odcieniami brązów wiele lat i jak na moje oko to mleczna czekolada będzie ciepła. Generalnie brązy maja żółty pigment dlatego jak się wypłukują albo jak się je rozjaśnia to wychodzą rude czy żółte. A więc jeżeli brać już coś z brązów to zdecydowanie typowo chłodny odcień, jakiś popiel ew. opalizujący. To nie sprawi, że włosy będą w zimnym odcieniu, ale nieco zniweluje wściekłość rudego, na pewno stonuje, będzie bardziej przygaszona. Spróbuj farb profesjonalnych z drogeryjnymi to jest loteria z kolorem, a po takich zabiegach to i tak zawsze jest loteria jaki kolor wyjdzie Drogeryjne raz, że wychodzą ciemniejsze niż chcesz, to nawet fryzjerzy mówią, a dwa to ze napiszą na pudełku zimny kasztan nie znaczy że jest to zimny kasztan mówię dosłownie z własnego doświadczenia. zimny kasztan tym się różni według nich od ciepłego, że zamiast żółtej poświaty ma czerwonawą, co po wypłukaniu na jedno wychodzi..W profesjonalnych masz odpowiednią numerację, którą powinnaś się kierować. Tutaj masz wyjaśnione jaki numerek - jaki odcień:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=542516 już to wklejałam wcześniej.
Wydaje mi się, że nie powinnaś brać brązu, najciemniejszy jasny brąz ew ciemny blond czyli 5 lub 6, a po przecinku 1 lub 21 czyli popiel albo opalizujący popiel. Pierwsza liczba po przecinku będzie dominująca. Popiel zawsze Ci trochę stonuje rudość a jak kolor będzie za jasny zawsze możesz spróbować nr niżej, ale ja bym od razu nie startowała z brązem, bo cała twoja praca może pójść na marne i wyjdą b. ciemne. Ja sama mam sprany kasztan i nie pasuje mi kompletnie ta rudość więc różnych metod próbowałam, za jakiś czas chcę robić deko, ale na jasny blond. Jak zrobię na pewno podzielę się efektami.

---------- Dopisano o 18:11 ---------- Poprzedni post napisano o 17:57 ----------

zapomniałam dodać, że jeśli chodzi o profesjonalne, te które ja używałam, najtrwalsze są wella koleston. Zarówno jak robiłam odrosty, jak i na włosy rozjaśniane. Najtrwalsze, nie znaczy trwałe. Po rozjaśnianiu zawsze kolor się będzie wypłukiwał, ale jak już farbować to lepiej tą trwalszą niż mniej trwałą. Podobno jest ostrzejsza dla włosów niż te delikatne farby z małą ilością amoniaku, ja tego nie zauważyłam, bo staram się malować niezbyt często. No ale coś za coś, albo kolor trwalszy albo włos mniej zniszczony. A że po rozjaśnianiu i tak kolor się szybciej wypłukuje wydaje mi się, że nie ma sensu brać tych delikatnych, bo to działa jak szamponetka a nie jak farba. Ja mam np. takie doświadczenia z lorealem i drogeryjnym i profesjonalnym. Fakt - nie zniszczy włosów ale kolor do pierwszego mycia :-(. Może spróbuj Lilia jakiś popiel z tego Kolestonu?
patik108 jest offline  
Stary 2011-09-14, 19:02   #2600
Podmuch_Wiosny
Zadomowienie
 
Avatar Podmuch_Wiosny
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: WLKP
Wiadomości: 1 261
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Dziewczyny, nie znalazłam innego aktywnego wątku o włosach blond, więc pytam Was Już wcześniej pisałam ale powtórzę, miałam ciemne farbowane włosy, zdekoloryzowałam do żółtego, po czym pofarbowałam na jasny blond Garniera i wyszedł mi ciemny blond, po 3 tyg pofarbowałam też Garnierem "bardzo bardzo jasny blond" i za bardzo mi się nie rozjaśniły :/ Nie chcę mieć platyny na głowie, tylko taki ciepleszy odcień blodnu (coś jak http://wizaz.pl/forum/attachment.php...4&d=1316010228), czy muszę koniecznie użyć farby z rozjaśniaczem (boje się że wyjdą żółte...) czy może znacie jakąś farbę która mi je rozjaśni i jednocześnie będę miała ciepły/nieplatynowy odcień
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=764220

WYMIENIAM SIĘ ---> CZERWIEC
Podmuch_Wiosny jest offline  
Stary 2011-09-14, 20:41   #2601
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

mi chodzi glownie o kase po wydalam starszanie duzo na dekoloryzacje a taka farba za 5 to zawsze mniej niz 20 za jedna chodzi o to ze dawalam juz na glowe blond z garniera, naturalny blon z joanny oraz slodkie capuccino i nic to nie dalo moze to capuccino troche zgasilo zołc z tylu dlatego zastanawialam sie nad ta mleczna czekolada z joanny kolor moim zdaniem ladny a poza tym skoro i tak sie spluka bo podobno na rozjasnione wlosy farba krotko sie trzyma to moze chociaz na chwile jakos przyciemnie troche te wlosy;p w sztucznym swietle nie sa zle ale kiedy wyjde na zewnatrz mam wrazenie ze sa rude i zle sie z tym czuje..

bo jeszcze myslam o ciemnym blondzie( co dla mnie w zasadzie nie jest blondem:P) z garniera:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg garnier-color-naturals-6-ciemny-blond_0_b.jpg (22,8 KB, 12 załadowań)

Edytowane przez lilia23
Czas edycji: 2011-09-14 o 21:24
lilia23 jest offline  
Stary 2011-09-15, 11:28   #2602
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
mi chodzi glownie o kase po wydalam starszanie duzo na dekoloryzacje a taka farba za 5 to zawsze mniej niz 20 za jedna chodzi o to ze dawalam juz na glowe blond z garniera, naturalny blon z joanny oraz slodkie capuccino i nic to nie dalo moze to capuccino troche zgasilo zołc z tylu dlatego zastanawialam sie nad ta mleczna czekolada z joanny kolor moim zdaniem ladny a poza tym skoro i tak sie spluka bo podobno na rozjasnione wlosy farba krotko sie trzyma to moze chociaz na chwile jakos przyciemnie troche te wlosy;p w sztucznym swietle nie sa zle ale kiedy wyjde na zewnatrz mam wrazenie ze sa rude i zle sie z tym czuje..

bo jeszcze myslam o ciemnym blondzie( co dla mnie w zasadzie nie jest blondem:P) z garniera:
Niestety co do farb sklepowych nikt nie da Ci gwarancji jak wyjdzie. Niedawno czytałam taki artykuł dlaczego farby sklepowe wychodzą inaczej i ciemniej niż na próbniku. Okazalo się, że mają one troche inny skład i mocniejszy utleniacz, z tego względu że producent farby nie wie na co kladziony będzie ten kolor i ma przede wszystkim intensywnie pokryć. Ja mimo wszystko radze Ci profesjonalne, ale zrobisz jak uważasz. Z moich doświadzczen farb sklepowych zawsze konczylo sie na tym, że ciemny blond po spraniu był nieestetycznie rudy a jasny brąz był czarny z rudymi odrostami, dlatego nie mogę doradzić Ci w kwestii tych farb, bo nie jestem pewna końcowego efektu.
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."
Lukrecja86 jest offline  
Stary 2011-09-15, 12:50   #2603
patik108
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 14
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
mi chodzi glownie o kase po wydalam starszanie duzo na dekoloryzacje a taka farba za 5 to zawsze mniej niz 20 za jedna chodzi o to ze dawalam juz na glowe blond z garniera, naturalny blon z joanny oraz slodkie capuccino i nic to nie dalo moze to capuccino troche zgasilo zołc z tylu dlatego zastanawialam sie nad ta mleczna czekolada z joanny kolor moim zdaniem ladny a poza tym skoro i tak sie spluka bo podobno na rozjasnione wlosy farba krotko sie trzyma to moze chociaz na chwile jakos przyciemnie troche te wlosy;p w sztucznym swietle nie sa zle ale kiedy wyjde na zewnatrz mam wrazenie ze sa rude i zle sie z tym czuje..

bo jeszcze myslam o ciemnym blondzie( co dla mnie w zasadzie nie jest blondem:P) z garniera:

Garnier jest delikatną farbą i słabo Ci chwyci włos po deko/rozjaśnianiu. Poza tym jest to odcień naturalny. Możesz spróbować, ale jak dla mnie szkoda kasy, bo nic nie zmieni, ani koloru ani na rudość specjalnie nie wpłynie. Jeśli zależy Ci na taniej farbie i efekcie to czytałam tutaj dużo na temat odcienia ciemny popielaty blond Londy. Podobno dobrze sobie radzi z wygaszaniem rudości, dziewczyny pisały, że wychodzi ciemno, ale ładnie się zmywa do naturalnego koloru, dobrze gasi rudość i ktoś nawet pisał, że mu rudości pokryło całkowicie po drugiej koloryzacji (w co wątpię - żeby całkowicie, ale znaczy efekt jest niezły). Londa nie jest farbą delikatną typu Garnier czy Loreal ale za to kolor bardziej trwały, co przy szybkim spieraniu po deko ma znaczenie. A kolor może i wychodzi ciemno dla blondynek (w końcu to blond), ale jeśli Tobie odpowiada tez brąz to nawet jak przyciemni nie będzie źle, grunt, żeby rudość zgasił.

Pozdrawiam!
patik108 jest offline  
Stary 2011-09-15, 12:57   #2604
diablusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 14
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Witam,
Mam pewien problem z włosami, nie lubię się w ciemnych włosach i kiedyś robiłam pasemka po czym przeszłam na farbowanie całych. Najpierw farbowałam rozjaśniaczem fryzjerskim JOANNA (takim w bordowym pudełku) później kupiłam sobie GOLDWELL, ale te włosy po kilku rozjaśnianiach zrobiły się BIAŁE aż za białe przetlenione.
Byłam 2 miesiące nad morzem słona woda, słońce i wróciłam to miałam strasznie poniszczone! fryzjerka u której byłam powiedziała że na własną odpowiedzialnośćm oże mi zrobić je rozjasniaczem bo mogą mi normalnie odpaść. Więc położyła mi rozjaśniacz na chwile i później farbę na całe włosy jakiś blond myszkowy czy coś takiego no i wyszedł mi brąz... Teraz po 2 tygodniach kolor mi się spłukał ale jest jeszcze ciemny nie chcę juz tego koloru i chciałabym wrócic do jakiegoś blondu ale ciepłego.
Podobał mi sie kolor jaki miałam po joannie
jak dojśc do takiego koloru teraz? zrobić dekoloryzacje tego koloru co mam z rozjaśniacza? czy poczekac aż się spłucze? zdjęcie w załączniku
(chciałabym mieć w miarę naturalny blond)

Prosze o pomoc bo czuje się jak w peruce
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg af4150acd3.jpg (16,5 KB, 21 załadowań)
diablusia jest offline  
Stary 2011-09-15, 15:05   #2605
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez diablusia Pokaż wiadomość
Witam,
Mam pewien problem z włosami, nie lubię się w ciemnych włosach i kiedyś robiłam pasemka po czym przeszłam na farbowanie całych. Najpierw farbowałam rozjaśniaczem fryzjerskim JOANNA (takim w bordowym pudełku) później kupiłam sobie GOLDWELL, ale te włosy po kilku rozjaśnianiach zrobiły się BIAŁE aż za białe przetlenione.
Byłam 2 miesiące nad morzem słona woda, słońce i wróciłam to miałam strasznie poniszczone! fryzjerka u której byłam powiedziała że na własną odpowiedzialnośćm oże mi zrobić je rozjasniaczem bo mogą mi normalnie odpaść. Więc położyła mi rozjaśniacz na chwile i później farbę na całe włosy jakiś blond myszkowy czy coś takiego no i wyszedł mi brąz... Teraz po 2 tygodniach kolor mi się spłukał ale jest jeszcze ciemny nie chcę juz tego koloru i chciałabym wrócic do jakiegoś blondu ale ciepłego.
Podobał mi sie kolor jaki miałam po joannie
jak dojśc do takiego koloru teraz? zrobić dekoloryzacje tego koloru co mam z rozjaśniacza? czy poczekac aż się spłucze? zdjęcie w załączniku
(chciałabym mieć w miarę naturalny blond)

Prosze o pomoc bo czuje się jak w peruce
ojej, ja bym jednak chwile poczekała aż się spłucze. Widzialam swoje włosy po dwóch rozjaśniaczach i wiem co mówię. Po co piękny kolor skoro włosy będą jak gumy, potargane lub wykruszą się do krótkich (naprawde). Chwile poczekaj, odzywiaj włosy i próbuj ponownie. A ten braz jest ciemny czy raczej jasny? Bo jak jasny to wypłucze się na pewno, tak sobie mysle jeszcze po co ten rozjaśniacz. Możesz rozjaśniać farbami, oczywiście tylko i wyłacznie na poziomie ciemnych-średnich blondów. Powodzenia
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."
Lukrecja86 jest offline  
Stary 2011-09-15, 15:53   #2606
diablusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 14
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

wysyłam jedno zdjęcie zrobione w dniu wizyty u fryzjera, drugie zdjęcie półtora dnia po co myslicie spłucze się? i mam czekać?

no wlaśnie chce troche odzywić te włosy... są masakryczne
a co do rozjasniacza to nie wiem w sumie myslalam ze farbami sie nie da kiedys słyszałam o dobrej farbie ale zupelnie mi wyleciało z głowy..: na zdjeciu troche jasniejszy niz na zywo
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (18,6 KB, 27 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (17,7 KB, 26 załadowań)

Edytowane przez diablusia
Czas edycji: 2011-09-15 o 15:59
diablusia jest offline  
Stary 2011-09-15, 16:46   #2607
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez diablusia Pokaż wiadomość
wysyłam jedno zdjęcie zrobione w dniu wizyty u fryzjera, drugie zdjęcie półtora dnia po co myslicie spłucze się? i mam czekać?

no wlaśnie chce troche odzywić te włosy... są masakryczne
a co do rozjasniacza to nie wiem w sumie myslalam ze farbami sie nie da kiedys słyszałam o dobrej farbie ale zupelnie mi wyleciało z głowy..: na zdjeciu troche jasniejszy niz na zywo
diablusia dla mnie masz aktualnie jasny blond, swoja droga bardzo ladny, który spokojnie możesz korygować rozjasniajacymi farbami. Nie ma najmniejszego sensu nakladać rozjaśniacz, bo przy tak jasnych odpigmentowanych i po przejściach włosach wykruszą się na całej długości a to bedzie tragedia. Moim zdaniem przy tak jasnych włosach dekoloryzacja rozjasniaczem to nieporozumienie.Inna sprawa to to, że włosy rozjaśnione do białego, pozbawione pigmentu mocniej i nierównomiernie lapią farbe, stad pewnie kolor za ciemny po wizycie u fryzjera. Na rynku każdy producent oferuje farby rozjasniajace. A ta joanna to jaki dokładnie kolor?
tutaj masz blog o blondach, wszystkie podstawowe informacje wraz z produktami
http://swiat-swiadomej-blondynki.blo...411,index.html
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."

Edytowane przez Lukrecja86
Czas edycji: 2011-09-15 o 16:56
Lukrecja86 jest offline  
Stary 2011-09-15, 16:52   #2608
dyciaa
Raczkowanie
 
Avatar dyciaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 461
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

czy podczas jednej dekoloryzacji z czarnego brązu (myślę że wiecie o co mi chodzi ) uzyskam taki kolor? ZDJĘCIE
u fryzjera no i ile by to mniej-więcej kosztowało? (Jak na kieszeń nastolatki to bardzo ważne) Jak widzę te ceny 200-300 złotych to już wolę przy czarnych zostać...
__________________
Zapuszczam włosy!
24cm (14 VI 2012)->26cm (15 VII 2012)---->ścięłam ---->29 (19 V 2013)--->32cm (15 X 2013) ---> 60cm
dyciaa jest offline  
Stary 2011-09-15, 16:56   #2609
diablusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 14
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Lukrecja86 Pokaż wiadomość
diablusia dla mnie masz aktualnie jasny blond, swoja droga bardzo ladny, który spokojnie możesz korygować rozjasniajacymi farbami. Nie ma najmniejszego sensu nakladać rozjaśniacz, bo przy tak jasnych odpigmentowanych i po przejściach włosach wykruszą się na całej długości a to bedzie tragedia. Moim zdaniem przy tak jasnych włosach dekoloryzacja rozjasniaczem to nieporozumienie.Inna sprawa to to, że włosy rozjaśnione do białego, pozbawione pigmentu mocniej i nierównomiernie lapią farbe, stad pewnie kolor za ciemny po wizycie u fryzjera. Na rynku każdy producent oferuje farby rozjasniajace. A ta joanna to jaki dokładnie kolor?

joanne miałam rozjaśniacz , ten kolor na fotce to jest troche jasniejszy niz mam normalnie w rzeczywistości jaki kolor proponujecie położyć na włosy?
diablusia jest offline  
Stary 2011-09-15, 16:59   #2610
Lukrecja86
Raczkowanie
 
Avatar Lukrecja86
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 364
Dot.: Dekoloryzacja włosów- czesc II wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez dyciaa Pokaż wiadomość
czy podczas jednej dekoloryzacji z czarnego brązu (myślę że wiecie o co mi chodzi ) uzyskam taki kolor? ZDJĘCIE
u fryzjera no i ile by to mniej-więcej kosztowało? (Jak na kieszeń nastolatki to bardzo ważne) Jak widzę te ceny 200-300 złotych to już wolę przy czarnych zostać...
to zalezy od fryzjera, koszt i efekt. Musisz pochodzic ze zdjeciem po salonach i sie popytac.
__________________
"Jest kobietą wyzwoloną, to znaczy bardzo pijaną i silnie umalowaną."
Lukrecja86 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, brązowe włosy, czarne włosy, czarne włosy fryzura, czerń, czerwone, dekoloryzacja, farbowanie, farbowanie ( :, kolor, koloryzacja, palette, renee chantal eladon, rozjaśnianie, włosy, włosy farbowane, włosy koloryzacja odrosty, włosy. odrosty

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:33.