Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie. - Strona 159 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-02-27, 15:17   #4741
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez zbuntowana20 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, prosze Was, czy mogłybyscie polecic mi jakies podkłady ktorych odcień wpada w zielony? mam taki dziwny kolor skory, że kazdy podkład ktory do tej pory kupowałam odznaczał sie od mojej szyi i reszty ciała

mój kolor skory jest mniej wiecej taki, tylko delikatnie jaśniejszy : http://www34.zippyshare.com/v/26660261/file.html
...
masz oliwkową skórę w takim razie...najbardziej oliwkowe odcienie jakie mi wpadły w ręce to były te z firmy KETT,niestety trzeba kupowac za granicą,pewnie seria profesionalna Maca też cos ma podobnego...bardzo trudno trafić takie odcienie.Możesz poszukac tez w podkładach mineralnych jesli lubisz taką formułe. Poprzeglądaj sobie jeszcze filmiki tej dziewczyny,ona''słynie'' ze swojej oliwkowej cery http://www.youtube.com/user/megilounge/videos?view=0
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo

Edytowane przez dark01
Czas edycji: 2013-02-27 o 15:38
dark01 jest offline  
Stary 2013-02-27, 15:58   #4742
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 296
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Moja mama ma Sorayę w fioletowej buteleczce i kolor nr 3 ma właśnie taki oliwkowaty odcień.
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-02-27, 16:46   #4743
zbuntowana20
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 269
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Dziekuje Wam pieknie za wskazowki, poszperam w internecie i moze uda mi się cos zdobyc z tych firm, a zaraz biore się za ogladanie filmików
zbuntowana20 jest offline  
Stary 2013-02-27, 17:31   #4744
motylemJestemm
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 278
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Dziewczyny a moze znacie jakis dobry podklad z przyjaznym skladem ?
motylemJestemm jest offline  
Stary 2013-02-27, 17:52   #4745
Patrysia92
Raczkowanie
 
Avatar Patrysia92
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 45
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Potrzebuje porady...jestem w trakcie poszukiwania mojego idealnego podkladu...prubowalam juz wiele i ten ktory najbardziej mi odpowiadal to No7 Mineral Powder Foundation, byl za okolo £14 z tym ze nie 'trzymal' sie na mojej buzi za dlugo, nie wystarczajaco duzo zakrywal (mam mnostwo brzebarwien i blizn po tradzikowych) i juz nawet go nie produkuja w moim kolorze


Moglby mi ktos polecic podklad najlepiej 'pudrowy' mam cere mieszana. Chcialabym zeby mial niesamowite krycie, zostal na twarzy na caly dzien, niewazne czy bedzie kosztowal 300zl czy 10zl...potrzebuje jakiegos cudu


Bede go uzywac z primerem bareminerals i 'mgielka' skindinavia (juz je zamowilam)
Patrysia92 jest offline  
Stary 2013-02-27, 19:36   #4746
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 296
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Z pudrowych to znam MACa Studio Fix i Illamasqua Powder Foundation..
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-02-27, 20:08   #4747
motylemJestemm
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 278
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez Patrysia92 Pokaż wiadomość
(mam mnostwo brzebarwien i blizn po tradzikowych) i juz nawet go nie produkuja w moim kolorze


Moglby mi ktos polecic podklad najlepiej 'pudrowy' mam cere mieszana. Chcialabym zeby mial niesamowite krycie, zostal na twarzy na caly dzien, niewazne czy bedzie kosztowal 300zl czy 10zl...potrzebuje jakiegos cudu


)
Nie polecam Ci podkladow kryjacych tlustych np:VICHY DERMABLEND ,niby kryje ,ale co z tego ..bo przez swoja tlustosc topi sie na skorze i dusia ja...

---------- Dopisano o 20:08 ---------- Poprzedni post napisano o 20:06 ----------

Cytat:
Napisane przez dark01 Pokaż wiadomość
...
jak ma być długotrwały to będzie podkreslał skórki,jak ma być miękki i nawilżający to będzie szybko ścierał się z buzi..nie mówiąc juz o bardzo jasnym kolorze.....
idealnie to okreslila darko1

Moze ktoras z was uyzwala tego podkladu z przyjaznym dla skory skladem ?---> LAVERA TREND SENSITIV NATURAL FOUNDATION ?

Edytowane przez motylemJestemm
Czas edycji: 2013-02-27 o 20:12
motylemJestemm jest offline  
Stary 2013-02-27, 20:30   #4748
Leseratte
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 1 986
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

[QUOTE=Patrysia92;39491564]Potrzebuje porady...jestem w trakcie poszukiwania mojego idealnego podkladu...prubowalam juz wiele i ten ktory najbardziej mi odpowiadal to No7 Mineral Powder Foundation, byl za okolo £14 z tym ze nie 'trzymal' sie na mojej buzi za dlugo, nie wystarczajaco duzo zakrywal (mam mnostwo brzebarwien i blizn po tradzikowych) i juz nawet go nie produkuja w moim kolorze


Moglby mi ktos polecic podklad najlepiej 'pudrowy' mam cere mieszana. Chcialabym zeby mial niesamowite krycie, zostal na twarzy na caly dzien, niewazne czy bedzie kosztowal 300zl czy 10zl...potrzebuje jakiegos cudu

Jak dla mnie wypisz wymaluj Estee Lauder Stay in Place Double Makeup - opisalam go na blogu
Leseratte jest offline  
Stary 2013-02-27, 21:17   #4749
Patrysia92
Raczkowanie
 
Avatar Patrysia92
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 45
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez Leseratte Pokaż wiadomość
Jak dla mnie wypisz wymaluj Estee Lauder Stay in Place Double Makeup - opisalam go na blogu

Z tym ze to jest fluid...nie ufam juz 'plynnym' podkladom...ale wyprubowac zawsze mozna Dziekuje za odpowiedz
Patrysia92 jest offline  
Stary 2013-02-27, 22:17   #4750
motylemJestemm
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 278
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez Patrysia92 Pokaż wiadomość
Z tym ze to jest fluid...nie ufam juz 'plynnym' podkladom...ale wyprubowac zawsze mozna Dziekuje za odpowiedz
nie polecam ci tego podkladu Estee Lauder on dusi meczy skore,tym bardziej problemycznej daje niezle popalic..i skora posmarowana tym podkladem WYGLADA STARZEJ niz w rzeczywistosci jest !!!

Wlasnie dzisiaj zakupilam sobie podklad naturalny o PRZYJAZNYM SKLADZIE dla skory,dla oczu jest to kompakt firmy Logona ktory ma krycie od sredniego do mocnego mialam kupic LAVERA SENSITIV NATURAL LIQUID FOUNDATION ten---> http://www.lavera.de/produkte/natur-...oundation.html
ale niestety nie bylo wiec postanowilam ten wyprobowac ,testowalam tez sante podklady,kompakty i inne logony ,ale ten ma najwieksze krycie LOGONA MAKE UP PERFECT FINISH (ja posiadam najajasniejszy light beige 02) poczytaj sobie na necie o nim ,dosyc kryje i nie szkodzi skorze!!! nie dusi ja nie uczula!nie podresla niedoskonalosci,nie wchodzi w zmarszczki lub linie itp niedoskonalosci ,wyglada na skorze naturalnie ,nie plasko nie zapycha nie wysusza skory ,mialam kompakty z naturalnym przyjaznym dla skory skladem innych firm ,ale nie pasowaly mi bo byly przeaznie za tluste ,lub zbyt suche ,ten jest umiarkowany nie za suchy nie za tlusty ,ale poluje jeszcze wyprobowac Puder kompaktowy od LAVERY 2 in 1 COMPACT podobno bardzo dobrze kryje---LAVERA TREND SENSITIV 2 in 1 COMPACT FOUNDATION ten tutaj---->http://www.lavera.de/produkte/natur-...oundation.html

Jego sklad:Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil*, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Lauroyl Lysine, Silica, Oryza Sativa (Rice) Germ Powder*, Canola Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax*, Hydrogenated Rapeseed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Argania Spinosa Kernel Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Tricaprylin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Lysolecithin, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Camelina Sativa Seed Oil, Vegetable Oil (Olus Oil), Tocopherol, Dipotassium Glycyrrhizate, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Tilia Cordata Flower Extract*, Rosa Centifolia Flower Extract*, Water (Aqua), Ascorbyl Palmitate, Alcohol*, Hydrogenated Lecithin, Fragrance (Parfum)**, Citral**, Geraniol**, Citronellol**, Limonene**, Linalool**, [+/- Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxide (CI 77499), Tin Oxide (CI 77861), Bismuth Oxychloride (CI 77163)]

Dostepny w odcieniach:01 beige i 02 caramel

Nawet znana makijazytka poleca podklad LAVERA TREND SENSITIV LIQUID FOUNDATION tu----> http://www.youtube.com/watch?v=7y_y0EYru4I

Edytowane przez motylemJestemm
Czas edycji: 2013-02-27 o 23:25
motylemJestemm jest offline  
Stary 2013-02-27, 22:26   #4751
eveliska
Raczkowanie
 
Avatar eveliska
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 113
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez Patrysia92 Pokaż wiadomość
Potrzebuje porady...jestem w trakcie poszukiwania mojego idealnego podkladu...prubowalam juz wiele i ten ktory najbardziej mi odpowiadal to No7 Mineral Powder Foundation, byl za okolo £14 z tym ze nie 'trzymal' sie na mojej buzi za dlugo, nie wystarczajaco duzo zakrywal (mam mnostwo brzebarwien i blizn po tradzikowych) i juz nawet go nie produkuja w moim kolorze


Moglby mi ktos polecic podklad najlepiej 'pudrowy' mam cere mieszana. Chcialabym zeby mial niesamowite krycie, zostal na twarzy na caly dzien, niewazne czy bedzie kosztowal 300zl czy 10zl...potrzebuje jakiegos cudu


Bede go uzywac z primerem bareminerals i 'mgielka' skindinavia (juz je zamowilam)
Blizny? Przebarwienia? - znam to z autopsji Mam bardzo rozległe i głębokie ślady po trądziku. Może pomyśl nad kamuflażem... Idealnie przykrywa wszelkie zmiany na skórze. Ja zamówiłam sobie podkład mineralny sypki (matujący) jutro lub pojutrze dostanę przesyłkę także jakby co to mogę opisać swoje wrażenia.

P.S. Mam cerę tłustą. Też bardzo długo szukałam podkładu, który utrzymałby się długo na twarzy a przede wszystkim ją matowił.
eveliska jest offline  
Stary 2013-02-27, 23:28   #4752
motylemJestemm
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 278
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez eveliska Pokaż wiadomość
Blizny? Przebarwienia? - znam to z autopsji Mam bardzo rozległe i głębokie ślady po trądziku. Może pomyśl nad kamuflażem... Idealnie przykrywa wszelkie zmiany na skórze.

.
a jakiej firmy kamuflaz stosujesz? i jakiej firmy ten mineralny puder zamowilas?
motylemJestemm jest offline  
Stary 2013-02-28, 11:50   #4753
Blankaaa89
Raczkowanie
 
Avatar Blankaaa89
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 45
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

dziewczyny prosze o porade, szukam ciemnego podkladu, lekkro kryjacego. cena tez zeby nie zwalala z nog, raczej w rosadnej kategorii cenowej. czasami uzywam podkladu AA roswietlajacego czekolada ale chcialabym cos co bardziej naturalnie wyglada, ten podklad AA to sprawdza sie jedynie w okresie wiossenno-letnim, jesieniom i zimą kiepsko wyglada. Pomozecie.
Blankaaa89 jest offline  
Stary 2013-02-28, 14:45   #4754
eveliska
Raczkowanie
 
Avatar eveliska
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 113
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez motylemJestemm Pokaż wiadomość
a jakiej firmy kamuflaz stosujesz? i jakiej firmy ten mineralny puder zamowilas?
kamuflaż mam z kryolanu - bardzo polecam... Posiadam jedno z takich kółeczek:
http://www.kryolancitywarszawa.com.p...uct-flyer.html

Co do mineralnego pudru - zamówiłam z uwagi na dobre opinie w internecie ANNABELLE MINERALS
eveliska jest offline  
Stary 2013-02-28, 20:12   #4755
motylemJestemm
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 278
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

to moze opcja taka zeby nie szkodzic skorze:


KAMUFLAZ Kryolan lub jaki inny dobrze kryjacy korektor na miejca problematyczne + podklad z przyjaznym skladem dla skory LAVERA TREND SENSITIV LIQUID FOUNDATION + LAVERA Trend sensitiv MINERAL LOOSE PUDER TRANSPARENT

-a na samym poczatku nalozyc krem BEPANTHEN

---------- Dopisano o 20:12 ---------- Poprzedni post napisano o 20:09 ----------

Cytat:
Napisane przez eveliska Pokaż wiadomość
kamuflaż mam z kryolanu - bardzo polecam... Posiadam jedno z takich kółeczek:
http://www.kryolancitywarszawa.com.p...uct-flyer.html
A mozna zapytac ktory numerek tego koleczka masz ?
motylemJestemm jest offline  
Stary 2013-02-28, 22:43   #4756
eveliska
Raczkowanie
 
Avatar eveliska
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 113
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez motylemJestemm Pokaż wiadomość
to moze opcja taka zeby nie szkodzic skorze:


KAMUFLAZ Kryolan lub jaki inny dobrze kryjacy korektor na miejca problematyczne + podklad z przyjaznym skladem dla skory LAVERA TREND SENSITIV LIQUID FOUNDATION + LAVERA Trend sensitiv MINERAL LOOSE PUDER TRANSPARENT

-a na samym poczatku nalozyc krem BEPANTHEN

---------- Dopisano o 20:12 ---------- Poprzedni post napisano o 20:09 ----------


A mozna zapytac ktory numerek tego koleczka masz ?
Posiadam nr 3 jeśli chodzi o kamuflaż z Kryolanu. Jednak na zdjęciu te kolorki są nieco przekłamane. Najlepiej pójść do sklepu i samemu dobrać odpowiednie kółeczko. Są także kółeczka pojedyncze lub podwójne z tego co pamiętam. Wydajność tego produktu jest niesamowita. Ja nakładam go na policzki, bo to na nich mam rozległe blizny i używam kamuflażu codziennie lub co drugi dzień pod makijaż. Produkt zakupiłam na początku grudnia i dzisiaj widać niewielkie ilości zużycia.

Zgadzam się z moją przedmówczynią - dla skóry z problemami ważne jest krycie. To zapewnia mi kamuflaż. Co do pudru/podkładu rozglądam się teraz w produktach nieobciążających dodatkowo skóry. Kamuflaż jest dość ciężki także mineralny puder/podkład jest mile widziany. Przetestuję Annabelle Minerals. Napiszę jakie będą efekty.
eveliska jest offline  
Stary 2013-03-01, 08:18   #4757
Anadiyaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 19
Dot.: Re: Podkład, fluid, puder.. itd.

Jakie podkłady sprawdziły się Wam najlepiej?
Anadiyaa jest offline  
Stary 2013-03-01, 11:17   #4758
eveliska
Raczkowanie
 
Avatar eveliska
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 113
Dot.: Re: Podkład, fluid, puder.. itd.

Cytat:
Napisane przez Anadiyaa Pokaż wiadomość
Jakie podkłady sprawdziły się Wam najlepiej?
Może uściślij pytanie o typ cery To istotne przy ocenie podkładów.
eveliska jest offline  
Stary 2013-03-01, 16:31   #4759
motylemJestemm
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 278
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Dziewczyn a moze mozecie polecic jakis dobry podklad w kompakcie dla cery wrazliwej mieszanej ?

-ale zeby szybko nie znikal ze skory
-zeby nie szkodzil nie podraznial wrazliwej skory
-zeby nie byl za tlusty ,ani zbyt suchy
-zeby nie dusil skory
-zeby w miare ladnie naturalnie miekko wygladal na skorze
-zeby sie nie wazyl ma skorze

Edytowane przez motylemJestemm
Czas edycji: 2013-03-01 o 16:52
motylemJestemm jest offline  
Stary 2013-03-01, 17:24   #4760
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez motylemJestemm Pokaż wiadomość
Dziewczyn a moze mozecie polecic jakis dobry podklad w kompakcie dla cery wrazliwej mieszanej ?

-ale zeby szybko nie znikal ze skory
-zeby nie szkodzil nie podraznial wrazliwej skory
-zeby nie byl za tlusty ,ani zbyt suchy
-zeby nie dusil skory
-zeby w miare ladnie naturalnie miekko wygladal na skorze
-zeby sie nie wazyl ma skorze
KLIK - przetestuj sobie ten,jest lekki,ma fajny skład,nie jest ani matujacy,ani błyszczący. Swoją drogą bodajże wczoraj pisałaś że znalazłas super podkład z lavery i znów teraz czegoś szukasz?
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka


Kachnaaaa jest offline  
Stary 2013-03-01, 19:00   #4761
motylemJestemm
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 278
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez Kachnaaaa Pokaż wiadomość
. Swoją drogą bodajże wczoraj pisałaś że znalazłas super podkład z lavery i znów teraz czegoś szukasz?
podklad z przyjaznym skladem dla skory firmy LAVERA TREND SENSITIV FOUNDATION -polecany przez znana makijazystke http://www.youtube.com/watch?v=7y_y0EYru4I
Jeszcze tutaj wzmianka od produecnta na temat tego podkladu:

„Płynny make-up z ekologicznymi liposomami kwiatowymi stworzony specjalnie, aby sprawić, że nasza skóra jest gładka i delikatna. Pozostawia skórę zdrową i odżywioną. Korzystnie działające na nią ekologiczne oleje, takie jak olej arganowy i ekologiczne masło kwiatowe zawierają niezbędne kwasy tłuszczowe i w ten sposób chronią skórę, pozostawiając ją nawilżoną. Podkład wzbogacony jest o witaminy A, C i E co działa daje efekt maksymalnego odżywienia skóry.
Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry. Dermatologicznie i oftalmologicznie przetestowany, odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.
Kolory: porcelanowy beż 01, kość słoniowa 02, miodowy beż 03 i migdałowy beż 04
Średnio kryjący
Składniki: wodno-alkoholowy wyciąg z korzenia lukrecji (Bio-Alkohol)*, oliwa z oliwek*, czynnik biologiczny z oleju kokosowego, olej z octu*, olej z jojoby*, alkohol tłuszczowy, krzem mineralny, gliceryna roślinna, estry glicerynowe kwasów tłuszczowych, faktor nawilżający na bazie cukru, bio-masło kwiatowe, lecytyna, ksantan, celuloza, olej kokosowy, algi, olej agranowy*, olej z lnicznika, olej z rokitnika zwyczajnego*, sterole roślinne, witamina E, ekstrakt z Cova Btrox, bio-liposomy kwiatowe, olej słonecznikowy,witamina C, mieszanka olejów eterycznych, [+/- tlenek tytanu, tlenek żelaza]
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych”
SYPKI PUDER MINERALNY LAVERA LAVERA MINERAL LOOSE PUDER -jest tu puder sypki transparentny BEZ TALKU tutaj sklad :
Składniki: mika, puder z ryżu*, krzemian magnezu, tlenek cynku, dwutlenek tytanu, stearynian magnezu, gliceryna roślinna, krzem mineralny, tlenochlorek bizmutowy, tlenek żelaza, roślinny kwas stearynowy, tlenek aluminium, olej arganowy*, olej z rokitnika zwyczajnego *, witamina E, , bio-masło kwiatowe, olej z lnicznika, bio-liposomy roślinne, olej słonecznikowy, ekstrakt z korzenia lukrecji, witamina C, tlenek srebra, mieszanka olejków eterycznych
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych”

dopiero go zamowilam !!

---------- Dopisano o 19:00 ---------- Poprzedni post napisano o 17:57 ----------

Cytat:
Napisane przez Kachnaaaa Pokaż wiadomość
KLIK - przetestuj sobie ten,jest lekki,ma fajny skład,nie jest ani matujacy,ani błyszczący.
mialam go -ten puder sephory niestety podraznil mi skore ,piekla mnie..nie nadaje sie do skory wrazliwej ,prawie nic nie kryje,odcienie ciemne do tego ciemnieje w ciagu dnia ..gdy mamy go na sobie

Edytowane przez motylemJestemm
Czas edycji: 2013-03-01 o 21:26
motylemJestemm jest offline  
Stary 2013-03-01, 21:44   #4762
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez motylemJestemm Pokaż wiadomość

mialam go -ten puder sephory niestety podraznil mi skore ,piekla mnie..nie nadaje sie do skory wrazliwej ,prawie nic nie kryje,odcienie ciemne do tego ciemnieje w ciagu dnia ..gdy mamy go na sobie
Jesteś może w trakcie leczenia trądziku? Może warto zmienić pielęgnację.
Pierwszy krok,najważniejszy to dokładne oczyszczanie. Możesz stosowac micel,plus później przemyc twarz np.żelem babydream,albo mydłem aleppo. Wprowadź delikatny krem łagodzący (polecam alterrę dla wrażliwców) Jeśli nie wystarczy Ci takie nawilżenie - dodaj na dłoni kilka kropli olejku,fajnie sprawdzi się kocanka,łagodzi zmiany,redukuje blizny i uspokaja skórę. Na dobrze wypielęgnowanej buzi większość podkładów się sprawdza.
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka


Kachnaaaa jest offline  
Stary 2013-03-02, 08:28   #4763
Blankaaa89
Raczkowanie
 
Avatar Blankaaa89
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 45
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

pozostałam niezauważona
Blankaaa89 jest offline  
Stary 2013-03-02, 11:11   #4764
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 296
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Przecież ciemnych podkładów jest dużo bladziochy mają wieczne problemy ale osoby śniade nie powinny go mieć...
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-03-02, 13:49   #4765
Friese
Zakorzenienie
 
Avatar Friese
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 312
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Warszawa:

któraś ma chęć kupić ze mną na spółkę puder ben nye banana? pełne opakowanie 85 g kosztuje na allegro 96 zł + 9 zł przesyłka
http://allegro.pl/ben-nye-luxury-pow...066653244.html

Któraś chętna?
__________________
Cytat:
90% naszych zmartwień dotyczy spraw, które nigdy się nie zdarzą. - Margaret Thatcher
Mój blog: autem po Europie w 2017r: 04-06 Włochy, 07-09 Portugalia, 10 Hiszpania
Friese jest offline  
Stary 2013-03-02, 14:12   #4766
Usmiechnietazakrecona
Rozeznanie
 
Avatar Usmiechnietazakrecona
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 633
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Używam minerałów, natomiast poszukuję mocno kryjącego podkładu dla cery mieszanej baaardzo jasnej (z tego powodu polski odpowiednik Revlona CS odpada [chodzi o podkład Pierre Rene]) - 150 Buff w Revlonie mniej więcej mi odpowiada. Potrzebuję takowego na wyjścia wieczorne/sesje zdjęciowe, który nie zapycha, nie zważy się na twarzy, nie musi matowić. I by długo siedział na buzi
__________________
Usmiechnietazakrecona jest offline  
Stary 2013-03-02, 22:24   #4767
eveliska
Raczkowanie
 
Avatar eveliska
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 113
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez Usmiechnietazakrecona Pokaż wiadomość
Używam minerałów, natomiast poszukuję mocno kryjącego podkładu dla cery mieszanej baaardzo jasnej (z tego powodu polski odpowiednik Revlona CS odpada [chodzi o podkład Pierre Rene]) - 150 Buff w Revlonie mniej więcej mi odpowiada. Potrzebuję takowego na wyjścia wieczorne/sesje zdjęciowe, który nie zapycha, nie zważy się na twarzy, nie musi matowić. I by długo siedział na buzi
Estee Lauder Double Wear?
__________________
http://eweliska.blogspot.com/ Blog o życiu, kosmetykach, korepetycjach z angielskiego, prawie, mojej chorobie, filmach, muzyce. Oto mój eweliśkowy świat!
eveliska jest offline  
Stary 2013-03-02, 22:40   #4768
lemka
Zakorzenienie
 
Avatar lemka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 3 579
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez Kachnaaaa Pokaż wiadomość
KLIK - przetestuj sobie ten,jest lekki,ma fajny skład,nie jest ani matujacy,ani błyszczący. Swoją drogą bodajże wczoraj pisałaś że znalazłas super podkład z lavery i znów teraz czegoś szukasz?
Ten podkład jest już wycofywany z Sephory i zastępuje go inny, niestety z gorszym składem.
__________________
...it's about practice.
lemka jest offline  
Stary 2013-03-03, 13:23   #4769
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Cytat:
Napisane przez lemka Pokaż wiadomość
Ten podkład jest już wycofywany z Sephory i zastępuje go inny, niestety z gorszym składem.
Poważnie? Kupowałam go w ubiegłym roku jakoś w maju. Kiedy go wycofali? A ja już się cieszyłam że znalazłam super rozwiązanie na lato,nie lubię minerałów ,a ten miał ładny skład,makijaż wykonuje się nim naprawdę ekspresowo. Na zimę za lekki,ale w cieplejsze dni super. Na szczęście jeszcze mi go trochę zostało.
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka


Kachnaaaa jest offline  
Stary 2013-03-03, 15:17   #4770
hotlikefire
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 166
Dot.: Jaki podkład? Wątek zbiorczy. Tutaj zadaj swoje pytanie.

Ja też moge prosić o poradę? Otóż znalazłam swój idealny podkład, Rimmel Match Perfection nr 100 w słoiczku. Wyglądał idealnie ale teraz mi się kończy a w drogeriach nie moge znaleźć tego koloru, wszyscy sprzedawcy mówią mi że od bardzo dawna nie dostawali tego koloru wraz z dostawami. Jaki możecie polecić mi podkład podobny właściwościami do tego?
hotlikefire jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
apteka, baza, bourjois, cera, cera mieszana, cera tłusta, cera trądzikowa, cery mieszanej, clarins, delikatny, dermacol, długotrwały podklad, estee lauder, fluid, fluid matujacy, foundation, jasna karnacja, kolor, krem bb, krem z filtrem uv, kryjacy, kryjący, lato, makijaż, matownie, matujace, maybelline, maybelline dream satin, nastolatka, nastolatki, opalony, pastelowy, podklad kryjący, podklad matujący, podkład, podkład mus matowa cera, podkład odcienie, podkład rozświetlający, podkłady, pryszcze, przebarwienia skory, puder, revlon colorstay, róż, sceniczny, skóra, soraya, studniówka, szukam, świeci się, tłusta cera, trądzik, trądzik wypryski cera, typ cery

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:32.