zbyt "wycięta" grzywka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-02-19, 18:46   #1
lalaith
Zakorzenienie

Wpisy w blogu: 1

zbyt "wycięta" grzywka

Kilka lat temu zdecydowałam się na ciężką prostą grzywkę, która pasowała do mnie idealnie i w której przez lata świetnie się czułam. Ale od kilku miesięcy mam z nią problem, nie układa się już tak dobrze jak dawniej, ciężko ją wymodelować tak aby pasowała do reszty fryzury, włosy sobie, grzywka sobie i nie za dobrze to wygląda :/ Nie wiem czy po prostu któryś fryzjer nie wyciął mi jej za bardzo, nie znam się na tym, ale może zaczyna się za wysoko na czubku głowy, albo jest za szeroka, sama nie umiem tego stwierdzić ;( Co mogę zrobić w takiej sytuacji, chciałabym uzyskać taki efekt jaki miałam kiedyś, ale nie wiem jak mam to opisać fryzjerowi, czy zostaje mi tylko zapuścić grzywkę a potem ściąć ją od nowa u jakiegoś dobrego fryzjera??
Mam bardzo wysokie czoło i bez grzywki wyglądam niezbyt ciekawie, a zapuszczanie wiąże się niestety z noszeniem opasek i spinaniem grzywki spinkami
Co byście mi poradziły?
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-20, 18:09   #2
moorph
Raczkowanie

GG do moorph
Dot.: zbyt "wycięta" grzywka

zmien fryzjera
jesli jest za szeroka i za bardzo od czubka- stopniowo zapuszczaj to co potrzeba, a obcinaj to, co jest zbedne
moorph jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-21, 18:12   #3
CzerwonaPapryczka
BAN stały

Cytat:
Napisane przez moorph Pokaż wiadomość
zmien fryzjera
jesli jest za szeroka i za bardzo od czubka- stopniowo zapuszczaj to co potrzeba, a obcinaj to, co jest zbedne
potwierdzam.. sama jednego czasu miałam grubą grzywę.. niczym lwica... która mi sie po jakimś czasie nie układała tak jak chciałam. zapuszczałam i obcinałam tylko te które było potrzeba...