Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II - Strona 145 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-05-08, 00:07   #4321
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

na wspolne zakupy idz (watek)

foxxxy dzieki bo ja sie balam ze ceglasty bedzie
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2009-05-08, 00:14   #4322
mambaaa
Raczkowanie
 
Avatar mambaaa
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 174
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
na wspolne zakupy idz (watek)
dzieki wlansie przejrzałam i musze sie podpiać do zamowienia, tylko teraz juz chyba za pozno, musze zaczekac na nastepne

oj Pastereczko, co ja bym bez Ciebie zrobiła hehee
__________________
Minerałoholiczka
mambaaa jest offline  
Stary 2009-05-08, 01:16   #4323
foxxxy
Organizatorka
 
Avatar foxxxy
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 817
Wpisy w blogu: 1
GG do foxxxy
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
na wspolne zakupy idz (watek)

foxxxy dzieki bo ja sie balam ze ceglasty bedzie
Nie ma się co bać Najzdrowszy okaz buraka pod słońcem
foxxxy jest offline  
Stary 2009-05-08, 09:30   #4324
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez WhiteInnocent Pokaż wiadomość
Ja też dostałam 2 opakowania bibułek- oni tam napisali, że jedno opakowanie dla osoby zamawiającej a drugie dla przyjaciółki dlatego 2
ale na balsam się nie załapałam Jak Ty to robisz?

na bibiłki limitu nie było raczej- ja zamówiłam bezpłatne sample i 2 darmowe sample cieni i dostałam
nie mam pojęcia, na razie dostałam tylko raport od mamy która odbierała paczkę w domu, za tydzień obejrzę sama
Ciekawe co jest wypisane w karcie zamówienia
aha, to rzeczywiście mogę wepchnąć bibułki przyjaciółce!

Cytat:
Napisane przez foxxxy Pokaż wiadomość
Pojawiły się zdjęcia Mommies Kit
Nie podoba mi się Taki jakiś "buraczany"
od początku wydawał mi się "nie mój", szkoda że pędzel nie jest sprzedawany oddzielnie.

Cytat:
Napisane przez mambaaa Pokaż wiadomość
no nie, to nie dość, że sobie sama podkladu nie umiem dobrać, to z liczeniem też mi nie idzie

jak to wyliczyłaś? ja myslalam ze tyle to ja nawet za jedne podklad z przesylka nie zaplace

nie, no to jak sie tak da, to ja biore bez zastanowienia
jeśli bierzesz dwie rzeczy w zamówieniu zbiorowym- zazwyczaj osoba organizująa bierze zestaw 12 sztuk za 50usd + ok. 19usd przesyłki, więc w sumie za sztukę 69:12= 5,75 Usd czyli ok. 20zł + ok. 5 zł za przesyłkę w Polsce (ew. odbiór osobisty).
Tym sposobem masz podkłąd i pędzel za 45zł
skocz na zbiorowe zamówienia, przekonasz się jak to działa.
rozwielitka jest offline  
Stary 2009-05-08, 10:24   #4325
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

muszę powiedzieć, że po jednym dniu maziania wolę LHK od flat topa
__________________
Starsza pani po trzydziestce
gadmarka jest offline  
Stary 2009-05-08, 10:28   #4326
mambaaa
Raczkowanie
 
Avatar mambaaa
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 174
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

dziekuje wam bardzo kochane
bede robic swoje pierwsze duze zamowienie

wezme pedzel i podklad
tylko teraz tak, jaki jest dobry pedzel? bo ja myslalam ze tam jest jeden po prostu, a teraz przegladam, a tam: Long Handled Kabuki i
Flat Top Brush i teraz ktory wybrac?
Bede go uzywac do nakładanie podkladu o forumule matte

i podklad, Pastereczka ( hehe) doradziła mi multi-tasking i fairly summer i teraz moje pytanie, czy ktorys z nich ma drobinki? bo ich nie lubie. i ten multi tasking to bedzie troche różowawy odcien?
__________________
Minerałoholiczka
mambaaa jest offline  
Stary 2009-05-08, 10:32   #4327
sunprince
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 152
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

multitasking będzie różowawy. a czy podkład będzie miał drobinki zależy od formuły, w matte ich nie ma

do podkładu niby lepiej Flat Topa
__________________
sunprince jest offline  
Stary 2009-05-08, 10:53   #4328
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Kurcze ten róż z mamusiowego zestawu to śliczny buraczek. Myślałam, że to będzie cegła, a teraz żałuję że nie wzięłam
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:11   #4329
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Kurcze ten róż z mamusiowego zestawu to śliczny buraczek. Myślałam, że to będzie cegła, a teraz żałuję że nie wzięłam
chyba jeszcze jest? nic straconego
rozwielitka jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:26   #4330
jmw
Zadomowienie
 
Avatar jmw
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 206
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Kurcze ten róż z mamusiowego zestawu to śliczny buraczek. Myślałam, że to będzie cegła, a teraz żałuję że nie wzięłam
wydaje mi się że na wymiankowym się niedługo pojawi więc nie trać ducha
poza tym zawsze można poprosić wiadomo-kogo o odsypkę
mnie szczere mówiąc bardziej ciekawią relacje dot. pędzla
__________________
chwilowo się polubiłam z podkładami Meow
jmw jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:28   #4331
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

oczywiscie ze wzielam w pierwszy dzien kiedy sie pojawil zestaw
jestem mamą w koncu
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:30   #4332
WhiteInnocent
Wtajemniczenie
 
Avatar WhiteInnocent
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 100
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
oczywiscie ze wzielam w pierwszy dzien kiedy sie pojawil zestaw
jestem mamą w koncu
To jak tylko dostaniesz to nie zapomnij się pochwalić pędzlem
Mnie on najbardziej ciekawi i szkoda, że w regularnej sprzedaży go nie uwzględnili Ciekawe czemu...
__________________
WhiteInnocentt.blogspot.c om

Mój dom jest tam, gdzie moje koty są
WhiteInnocent jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:31   #4333
MrsVargas
Wtajemniczenie
 
Avatar MrsVargas
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 920
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
oczywiscie ze wzielam w pierwszy dzien kiedy sie pojawil zestaw
jestem mamą w koncu
no w tym wypadku to nie można sobie odmówić
MrsVargas jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:32   #4334
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez 86Paula;1220572[LIST=1
9]dziewczyny a co powiecie o korektorze Pick Me Up Bisque? jestem go ciekawa, a powoli zbieram to co bym chciala miec
Sredni roz, lekko brudnawy, jako korektor to chyba tylko do srednich i ciemnych karnacji pod oczy (ponoc taki odcien neutralizuje dobrze ten obszar), ja go uzywam z powodzeniem jako cienia do powiek - wychodzi ladny brzoskwiniowy odcien, polubilam go w tej roli
Jest na zdjeciach moich zbiorow w watku albumowym.
vril jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:34   #4335
One_LoVe
Zakorzenienie
 
Avatar One_LoVe
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 754
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Dziewczyny doradzicie mi kolor podkladu dla siostry? Ona ma taki ladny kolorek twarzy, na zdjeciu jest bez makijazu. I jaka formula? W ogole nie potrzebuje krycia.
O glo?

Prosze o pomoc.

Usuwam zdjecie bo i tak nikt nie doradzil, a sprawa podkladu juz nieaktualna.
__________________
..że SŁOWA mogą budzić nowy dzień!

Kosmetyki na wymianę:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=929016

Edytowane przez One_LoVe
Czas edycji: 2009-05-08 o 17:12
One_LoVe jest offline  
Stary 2009-05-08, 11:36   #4336
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
chyba jeszcze jest? nic straconego
tak, ale ja już składałam zamówienie i nie chcę ponownie składać. Za dużo kasy mi się wydaje ostatnio
Cytat:
Napisane przez jmw Pokaż wiadomość
wydaje mi się że na wymiankowym się niedługo pojawi więc nie trać ducha
poza tym zawsze można poprosić wiadomo-kogo o odsypkę
mnie szczere mówiąc bardziej ciekawią relacje dot. pędzla
Ja wiem, ale ja już poprosiłam Samawieszkogo o kilka odsypek więc to już by była zdecydowana przeginka poczekam na wymiankowy
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-05-08, 12:11   #4337
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Dominko moge Ci odsypac pol
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2009-05-08, 12:13   #4338
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez Rzabba Pokaż wiadomość
Dominko moge Ci odsypac pol
Aż tak Ci nie podszedł? Poczekaj zaraz na PW skrobnę
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-05-08, 12:24   #4339
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Sredni roz, lekko brudnawy, jako korektor to chyba tylko do srednich i ciemnych karnacji pod oczy (ponoc taki odcien neutralizuje dobrze ten obszar), ja go uzywam z powodzeniem jako cienia do powiek - wychodzi ladny brzoskwiniowy odcien, polubilam go w tej roli
Jest na zdjeciach moich zbiorow w watku albumowym.
dzieki za odpowiedz to se go daruje w takim razie bo cery ciemnej nie mam a rozowych cieni nie chce, zazwyczaj takie w gratisach dostaje hehe.
86Paula jest offline  
Stary 2009-05-08, 12:49   #4340
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez Rzabba Pokaż wiadomość
Dominko moge Ci odsypac pol
Rzabbko a gadmarce ciutkę?
__________________
Starsza pani po trzydziestce
gadmarka jest offline  
Stary 2009-05-08, 13:04   #4341
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

nic nie ma juz w mini :/
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2009-05-08, 13:12   #4342
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

szkoda bo np na roz to fajny rozmiar.
a tak w ogole to czemu oni te mini wycofali? nie oplacalo sie im?
86Paula jest offline  
Stary 2009-05-08, 15:00   #4343
mosutatsu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 777
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Szukam czegoś półtransparentnego w baardzo jasnym kolorze.
Czy najjaśniejsze Cool/Buff/Beige są dość transparentne?
Która formuła jest najmniej napigmentowana? (matte?)
__________________
Oficjalny tester La Roche Posay Anthelios
Wmianka:
mazidłowa mineralna różności
mosutatsu jest offline  
Stary 2009-05-08, 15:06   #4344
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

ja chcesz transparentne to moze wez puder kaolinowy albo ryzik
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline  
Stary 2009-05-08, 15:30   #4345
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez gadmarka Pokaż wiadomość
Rzabbko a gadmarce ciutkę?
Mowisz i masz
jak tylko do mnie dojdzie
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2009-05-08, 15:42   #4346
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

zbieram w ten koszyk i zbieram, wlasnie wyrzucilam z niego puuf jar tlumaczac sobie, ze wcale go nie potrzebuje... chyba ze jednak potrzebuje.. ojej. za duzo u nich dobrego. maz mnie wypisze z domu i nie pomoze tlumaczenie, teraz dluuugo nie bede raczej u nich zamawiac. heeh
86Paula jest offline  
Stary 2009-05-08, 15:46   #4347
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

ja tez ostatnio zaszalalam:P
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline  
Stary 2009-05-08, 16:03   #4348
Gunia_
Raczkowanie
 
Avatar Gunia_
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 88
GG do Gunia_
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Myślałam, że dam sobie rade sama, ale chyba bez Waszej pomocy się nie obejdzie. Zamówiłam zestaw próbek niestety kolory podkładów nietrafione. Nie wiem co mnie podkusiło żeby przy mojej karnacji wybierać coś z kategorii Goldenów.
Ale do rzeczy, zamówiłam:
- Soft butter peach intensive – i mam wrażenie, że ze wszystkich ten pasuje mi najbardziej. Jest troszkę za ciemny (czego może nie widać tak dobrze na zdjęciu) i ma w sobie za dużo różu. Po kwasach jestem trochę zaróżowiona, ale chyba nie aż tak bardzo.
- Winged Butter intensive – ojj zdecydowanie za ciemny i zbyt żółty
- Light matte – również zbyt żółty
- korektor Intensive fair – bardzo fajny jaśniutki korektor, ale nie do końca radzi sobie z moimi przebarwieniami po trądziku. Myślałam żeby zamówić teraz Minta – czy to dobry wybór?
- róż Snuggle (nie ma go na fotkach)- Cieplutki, bardzo miły różyk, ale teraz zamówiłabym chętnie coś chłodniejszego.

Do tego zamówiłam też Kaolin Powder Sunlight (zastanawiam się czy mnie nie wysusza) i Flat Topa. Teraz czaje się na LHK i jakiś pędzel do różu – Skunkless czy Angled ?
Proszę o pomoc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bez podkładu2.jpg (29,3 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg podkłady3.jpg (26,5 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg podkłady2.jpg (23,6 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg podkłady.jpg (24,4 KB, 68 załadowań)

Edytowane przez Gunia_
Czas edycji: 2009-05-08 o 16:08 Powód: dopisek
Gunia_ jest offline  
Stary 2009-05-08, 16:07   #4349
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez Rzabba Pokaż wiadomość
Mowisz i masz
jak tylko do mnie dojdzie
dziękuję za dobre serduszko
a tak btw, to dzielisz coś czego jeszcze nie dostałaś? aż taki paskudny?

a z tymi mini to : przy ostatnim zamowieniu powywalałam je z koszyka, no bo przecież jeszcze zdążę grrr
__________________
Starsza pani po trzydziestce

Edytowane przez gadmarka
Czas edycji: 2009-05-08 o 16:10
gadmarka jest offline  
Stary 2009-05-08, 16:08   #4350
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część II

Cytat:
Napisane przez magdolena Pokaż wiadomość
ja tez ostatnio zaszalalam:P
ja teraz czekam na 2 pedzle i 3 produkty big. a teraz tez juz z 5-6 nazbieralam big (ale to tez na zapas) i zachciewa sie rzeczy poza kitem... ehhh
86Paula jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
edm, everyday minerals, minerały

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:04.