Pytania - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-02-22, 13:10   #1
adalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 28
Smile

Pytania


No więc tak jestem dość "świerza" na temat pazurków choć widzę że bardzo się w to wciągam. :P
Dlatego mam kilka pytań ...

1)Co to jest liquid , i gdzie to można kupić ? bo z tego co widziałam na zdjęciach można układać z tego jakieś fajne wzorki czy coś ?

2)Jak zrobić tak równe kropeczki czy sa do tego jakieś szablony czy naklejki?
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...5&d=1221934014

3)Kupiłam sobie "owoce" z firmy fimo . Ma ktoś jakiś pomysł na wzorek ?
adalina jest offline  
Stary 2009-02-22, 13:34   #2
EMNE
Wtajemniczenie
 
Avatar EMNE
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 002
Dot.: Pytania

Nie jestem żadną specjalistką ale odpowiem co wiem, może mnie ktoś później jeszcze poprawi:

1. Liquid to płyn, który w połączeniu z proszkiem akrylowym tworzy masę akrylową, z której z kolei można budować całego paznokcia lub tworzyć przeróżne wzorki zarówno dwu jak i trzywymiarowel. Sam liquid nie służy do wzorków.

2. Są różne sposoby na takie kropki, począwszy od naklejek, poprzez lakier w linerze a skończywszy na warstwowym nakladaniu żelu lub akrylu czy jakoś tak. Wszystko zależy od stopnia zaawansowania.

3. Wzorków z wykorzystaniem owoców fimo jest tyle ile osób na tym forum, ale czy nie lepiej stworzyć coś samemu? Zresztą był już taki wątek na wizazu: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=280498
EMNE jest offline  
Stary 2009-02-22, 13:48   #3
iwonka p
Raczkowanie
 
Avatar iwonka p
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 204
Dot.: Pytania

a może tak wyszukiwarka! trzeba poświęcić troche czasu na przejrzenie forum, i dowiesz się wszyskiego
iwonka p jest offline  
Stary 2009-02-22, 13:57   #4
adalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 28
Dot.: Pytania

Cytat:
Napisane przez EMNE Pokaż wiadomość
1. Liquid to płyn, który w połączeniu z proszkiem akrylowym tworzy masę akrylową,

2. Są różne sposoby na takie kropki, począwszy od naklejek, poprzez lakier w linerze

1)Gdzie można taki gadżet kupić i mniej więcej za ile ?
2)Szukałam takich naklejek na allegro ale znajodywałam tylko naklejki do ozdoby , lub do frenczu.
adalina jest offline  
Stary 2009-02-22, 14:11   #5
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Pytania

gadzet?
ach,jak ja kocham Wizaz!
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline  
Stary 2009-02-22, 14:12   #6
PinkSlip
Różowy Jednorożec
 
Avatar PinkSlip
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 4 084
GG do PinkSlip
Dot.: Pytania

Niech ktoś powie że to prowokacja.
__________________
Tęcza, brokat, jednorożce.
PinkSlip jest offline  
Stary 2009-02-22, 14:15   #7
ipsylonka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 304
Dot.: Pytania

Jest taki wynalazek, jak WYSZUKIWARKA. A stworzono ją po to, żeby z niej korzystać - nie ignorować.

Ale żeby z liquidu ktoś jakieś fajne wzorki układał, to pierwsze słyszę...

Edytowane przez ipsylonka
Czas edycji: 2009-02-22 o 14:17
ipsylonka jest offline  
Stary 2009-02-22, 14:25   #8
adalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 28
Dot.: Pytania

nie rozumiem dlaczego miala by byc to prowokacja ... a slowo "gadzet" uzylam jako synonim , moze malo pasujacy jesli sie bierze go doslownie.Ale chodzilo o konkretna rzecz... a to ze nie mam o tym zielonego pojecia to chyba normalne skoro zaczynam ? A post pisze wtedy gdy nie umiem czegos znalesc albo czegos nie rozumiem, a nie bede walkowac po 50 stron i szukac jak polowa postow nazwana jest "ocencie moje pazurki" a pewnie tam na 23 str. znajduje sie wyjasnienie co to liquid.wiec wole zapytac wprost , szybsze i prostrze. a skoro niektorym sprawia problem na odpowiedz to poprostu niech nie odpowiada i tyle.
adalina jest offline  
Stary 2009-02-22, 14:35   #9
ipsylonka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 304
Dot.: Pytania

To jest normalne, że nie masz o tym pojęcia, skoro zaczynasz, ale jestem pewna, że dobre szkolenie rozwiałoby Twoje wątpliwości.
A gdy już znajdziesz wątek jest taka opcja "przeszukaj ten wątek" z której wypadałoby się nauczyć korzystać. Nikt nie będzie miał do Ciebie pretensji, znajdziesz wszystkie informacje, a jeśli nie, możesz pytać w tamtym wątku. Takie trudne?
ipsylonka jest offline  
Stary 2009-02-22, 14:52   #10
adalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 28
Dot.: Pytania

dobrze , dziekuje . faktycznie jest taka opcja . przeoczylam widocznie ja poniewaz zadko tu bywalam.
adalina jest offline  
Stary 2009-02-22, 15:46   #11
KattiePL
Zadomowienie
 
Avatar KattiePL
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Marki/Warszawa
Wiadomości: 1 167
Dot.: Pytania

a już pomijając wyszukiwarkę na wizażu, to jest mnóstwo stron z "objaśnieniami"
wystarczyłoby wpisać liquid w wyszukiwarce!!

... ale nie! ...no bo po co korzystać z mózgu! lepiej zadać idiotyczne pytanie na wizażu tworząc nowy beznadziejny wątek!!
__________________
Mój własny blog paznokciowy

Razem z kilkoma dziewczynami tworzymy KLUB LAKIEROWY - katalog lakierów do paznokci, ale regulamin forum zabrania mi podania jego adresu.
(Google)
KattiePL jest offline  
Stary 2009-02-22, 16:16   #12
adalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 28
Dot.: Pytania

Cytat:
Napisane przez KattiePL Pokaż wiadomość
a już pomijając wyszukiwarkę na wizażu, to jest mnóstwo stron z "objaśnieniami"
wystarczyłoby wpisać liquid w wyszukiwarce!!

... ale nie! ...no bo po co korzystać z mózgu! lepiej zadać idiotyczne pytanie na wizażu tworząc nowy beznadziejny wątek!!

sorry koleżanko ale jeśli masz problem ze soba to nie tutaj.Idiotyczną to widzę tylko tutaj twoja wypowiedz , po za tym to zero.widzisz , niektórzy tworzą beznadziejne wątki a niektózi beznadziejne odpowiedzi. brawo.
adalina jest offline  
Stary 2009-02-22, 16:41   #13
ipsylonka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 304
Dot.: Pytania

Dziewczyny - spokojnie. Wszyscy ze wszystkimi się już posprzeczali więc nie ma sensu chyba dalej się obrażać? Myślę, że autorka wątku zacznie korzystać z wyszukiwarki i wszystko będzie dobrze A odpowiedzi, jakie by nie były, są częścią wątku, co czyni go takim, jak one same. Adalina, a skoro to Twój wątek, to panuj nad sobą
ipsylonka jest offline  
Stary 2009-02-22, 16:45   #14
ma_delline
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 2 492
GG do ma_delline
Dot.: Pytania

Cytat:
Napisane przez adalina Pokaż wiadomość
a to ze nie mam o tym zielonego pojecia to chyba normalne skoro zaczynam ? A post pisze wtedy gdy nie umiem czegos znalesc albo czegos nie rozumiem, a nie bede walkowac po 50 stron i szukac jak polowa postow nazwana jest "ocencie moje pazurki" a pewnie tam na 23 str. znajduje sie wyjasnienie co to liquid.
Posty typu "oceńcie moje pazurki" to tzw: galerie... i raczej nikt tam nie będzie objaśniał jakim "gadżetem" jest liquid... bo każdy dobrze to już wie
A jeżeli chcesz mieć coś wspólnego z przedłużaniem paznokci to nic tylko KURS! na wizażu nie nauczą jak to robić
__________________






ma_delline jest offline  
Stary 2009-02-22, 16:48   #15
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Pytania

a czy ktos sie zastanowil co autorce watku da wiedza o liquidzie co to sie z niego wzorki uklada?

Adalina-napisz prosze,dlaczego chcesz to wiedziec?
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline  
Stary 2009-02-22, 16:55   #16
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Pytania

tak helga.. nie tylko ty kochasz wizaz...
rapitograf stal sie gadzetem..
z liquidu robi sie wzorki...

i brak pomysłu na zdobienie..

a stwierdzenie; moje pytania sa cholernie madre, a jak nie doceniasz to sobie nie pisz, foch!
pojawia sie nader czesto..

ale zal mi cie to ci wyjasnie.
ten magiczny plyn sprawia, ze magiczny proszek zamienia sie w magiczna substancje [lastyczna, z ktorej mozna wyczoarowac paznokcie, kwiatki,a nawet figurki!natomiast sam liquid jedynie smierdzi.

ten gadzet ze zdjecia to najprawdopodobnie zwykly lakier, ale ...
jest jeszcze mozliwosc.. RAPITOGRAFU.. fajny gadzet dla nieprofesjonalistow.

wzorki sa w galerii o zaskakujacej nazwie: fimo!


i radze nie dotykac tych magicznych tworow, bo jak wiadomo wrozka co nie zna zaklec nic nie wyczaruje
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline  
Stary 2009-02-22, 17:47   #17
EMNE
Wtajemniczenie
 
Avatar EMNE
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 002
Dot.: Pytania

Ależ ten wątek zrobił się jadowity. Wszystkie wiemy że dziewczyna sobie nie poradzi z paznokciami skoro nie ma pojęcia czym jest liquid, ale czy nie lepiej napisać wprost?

ADALINA zapomnij o nakładaniu na paznokieć czegokolwiek bez odpowiedniej wiedzy bo sobie tylko krzywdę zrobisz. Najlepszym źródłem wiedzy byłby kurs chociarz podstawowy. Wiedziałabyś jak , co i do czego bo sam liguid i proszek to dopiero połowa tego co musisz mieć, a mieszanie ich to cząstka tego co musisz umieć by robić takie pazurki jak na zdjęciu, które zamieściłaś.

Pozdrawiam serdecznie ciebie i pozostałe Koleżanki-Wizazanki
EMNE jest offline  
Stary 2009-02-22, 18:07   #18
adalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 28
Dot.: Pytania

Cytat:
Napisane przez frauhelga Pokaż wiadomość
a czy ktos sie zastanowil co autorce watku da wiedza o liquidzie co to sie z niego wzorki uklada?

Adalina-napisz prosze,dlaczego chcesz to wiedziec?
wiedza o liquidzie da mi to że będe wiedziec jak sobie pokoj wytapetowac i sufit gladzia przejechac. ZAL
adalina jest offline  
Stary 2009-02-22, 18:09   #19
ma_delline
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 2 492
GG do ma_delline
Dot.: Pytania

Cytat:
Napisane przez adalina Pokaż wiadomość
wiedza o liquidzie da mi to że będe wiedziec jak sobie pokoj wytapetowac i sufit gladzia przejechac. ZAL
Żal, żal...ale Ciebie biedaku
__________________






ma_delline jest offline  
Stary 2009-02-22, 18:25   #20
KattiePL
Zadomowienie
 
Avatar KattiePL
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Marki/Warszawa
Wiadomości: 1 167
Dot.: Pytania

he he...
a to ja myślała że na beznadziejnych wątkach odpowiada się beznadziejnie
...no bo te wątki (coś jak Twój) są beznadziejne

A może byś jednak zadała sobie trud i sama znalazła definicję liquidu?!
Stworzenie takiego wątku jak Twój - z pytaniem w stylu: a co to je pilnik do paznokci? - osobiście mnie wkurza, bo to jest - jak dla mnie - chamskie chodzenie na łatwiznę, no bo niech się inny naharują i po raz setny napiszą mi tu rozprawkę dot. używania liquidu.

A informacji na ten temat - jakże podstawowy w branży paznokciowej - jest niemal wszędzie!!
Wyobraź sobie że wpisałam w wyszukiwarkę : liquid paznokcie i wyskoczyło mi 50,300 wyników.
No ale jeżeli Ty już je wszystkie przejrzałaś i nie wiesz nadal co to liquid to respect i sorry
__________________
Mój własny blog paznokciowy

Razem z kilkoma dziewczynami tworzymy KLUB LAKIEROWY - katalog lakierów do paznokci, ale regulamin forum zabrania mi podania jego adresu.
(Google)
KattiePL jest offline  
Stary 2009-02-22, 18:29   #21
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Pytania

Cytat:
Napisane przez adalina Pokaż wiadomość
wiedza o liquidzie da mi to że będe wiedziec jak sobie pokoj wytapetowac i sufit gladzia przejechac. ZAL
dlaczego jestes zlosliwa? ja tylko milo i grzecznie sie Ciebie o cos spytalam-
-ale jezeli tak,to spadam

jakbys nie tracila nerwow,to dziewczyny pewnie by Ci odpisaly i pomogly-a tak EOT.
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline  
Stary 2009-02-22, 18:53   #22
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Pytania

Dziewczyny tikirizi.
Po wypowiedzi autorki którą zakończyła hasłem ŻAL już wiem że dyskusja będzie zawzięta. Nie ma się co kopać z koniem tylko najnormalniej ignorować dalsze wypowiedzi, albo jeszcze lepiej zamknąć wątek, kolejny, który nic na wizaż nie wniósł oprócz informacji że liquidem ludzie planuję tapetować pokoje
__________________
byliczka jest offline  
Stary 2009-02-22, 19:37   #23
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Pytania

wniosl troche magii
i przynajmniej jak ktos wpisze w wyszukiwarce liquid to wyskoczy mu juz nie 1203948783912 tylko 120394878391....3!!!i zanim przebrnie przez te wszystkie kretynskie watki to zalozy nastepny kretynski watek, bo nie znajdzie wlasnie TEGO w ktorym jest odpowiedz.
dlaczego? bo dwa miliony durnych bab zalozyly inne watki zamiast skorzystac z tamtego, a wiec: utrudniajcie sobie same zycie dalej
bo my to juz wiemy.
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline  
Stary 2009-02-22, 22:56   #24
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Pytania

Użytkowniczkę adalina proszę, aby następnym razem jeśli będzie chciała się czegoś dowiedzieć na dany temat, niech wcześniej skorzysta z WYSZUKIWARKI, zanim założy i powieli kolejny wątek.

Zamykam wątek
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:07.