Kosmetyki mineralne LaurEss - Strona 17 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-02, 21:06   #481
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Zaraz spróbuję jeszcze raz. Pewnie coś źle wpisałam. A powiedzcie mi, co polecacie jako wykończenie. Wolę coś matującego.
marioladabr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-02, 21:35   #482
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
Zaraz spróbuję jeszcze raz. Pewnie coś źle wpisałam. A powiedzcie mi, co polecacie jako wykończenie. Wolę coś matującego.
Ja lubię bardzo Finishing Touch, ale to jest już kwestia osobnicza

No i fotki cieni - na razie wieczorne - rano postaram sie wkleić coś lepszego.

Już wiem, że zamówie pełne wymiary Uptown, Soiree, Mist i Ambitious.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0699.jpg (78,3 KB, 119 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0700.jpg (82,4 KB, 117 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0701.jpg (80,2 KB, 106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0702.jpg (84,8 KB, 105 załadowań)

Edytowane przez Naamah6
Czas edycji: 2009-09-02 o 21:53
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-02, 22:39   #483
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Ja też lubię Finishing Touch, ale o reszcie się nie wypowiem bo nie znam
Ja mam dużego Uptowna, a z tych Twoich fotek Namaah spodobały mi się jeszcze Soiree, Ambitious i Paradise. Czemu ja ich jeszcze nie wypróbowałam No nic, szykuje się następne zamówienie poprostu
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-02, 23:05   #484
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Dziewczyny, a wiecie może kiedy kończy sie promocja w LaurEss

Bo chciałabym coś jeszcze zamówić, ale.... nie teraz
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-02, 23:26   #485
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez Naamah6 Pokaż wiadomość
No i fotki cieni - na razie wieczorne - rano postaram sie wkleić coś lepszego.

Już wiem, że zamówie pełne wymiary Uptown, Soiree, Mist i Ambitious.
Jej oszałamiające sa te kolorki strasznie kusicie dziewczyny, chętnie bym coś zamówiła ale kasy brak
A dziś miałam oko pomalowane Windswept - jak się go rozetrze na powiece to w pierwszej chwili wydaje się być matowy a po chwili dostrzega się delikatne iskierki
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-04, 19:13   #486
Krystle Carrington
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 565
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

zamówienie złożone 31.08 dzisiaj do mnie doleciało - jak widać można realizować zamówienia szybko i sprawnie
na pierwszy rzut oka wszystko wygląda nieźle
Krystle Carrington jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-05, 20:36   #487
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
obiecane fotki

1. całe zakupy - bez błyszczyków
2. błyszczyki - są przesłodkie
3. Brązer - Sun Kiss
4 i reszta - cienie

cienie - będę sukcesywnie uzupełniać

kolejne cienie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0707.jpg (166,2 KB, 121 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0708.jpg (169,2 KB, 95 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0709.jpg (172,0 KB, 120 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0710.jpg (165,7 KB, 65 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0711.jpg (167,5 KB, 52 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0773.jpg (163,4 KB, 72 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg thunder.jpg (69,2 KB, 67 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg uptown.jpg (72,3 KB, 53 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg paradise.jpg (163,3 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg truth.jpg (161,0 KB, 49 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg soiree.jpg (157,8 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ambitious.jpg (159,0 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mirage.jpg (160,8 KB, 53 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg classic.jpg (159,7 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mist.jpg (163,6 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg irresistible.jpg (171,9 KB, 52 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sweet talk.jpg (165,3 KB, 83 załadowań)

Edytowane przez frantic
Czas edycji: 2009-09-06 o 19:51 Powód: post pod postem
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-05, 22:51   #488
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez Naamah6 Pokaż wiadomość
obiecane fotki

1. całe zakupy - bez błyszczyków
2. błyszczyki - są przesłodkie
3. Brązer - Sun Kiss
4 i reszta - cienie

cienie - będę sukcesywnie uzupełniać
Świetne zakupu
Po Twoich fotkach widzę, że dobrze zrobiłam decydując się na Radian Ivory, Radiant Gold chyba byłby za żółty, ale w sumie i tak się sama przekonam, bo wzięłam próbkę, ciekawość mnie zżerała. Zresztą najwyżej dosypię sobie do Radiant Ivory, bo dostałam od Hexx malutką odsypkę i po niej zdecydowałam się ostatecznie na ten kolor, ale jakby był ciutkę cieplejszy, to bym się nie pogniewała. Więc może akurat mała próbeczka dosypana do normalnego opakowania załatwi sprawę.
A w ogóle to już się nie mogę doczekać paczuchy. Zamówienie złożyłam w czwartek w nocy. Wzięłyśmy z Hexx trio na spółkę z Finishing Touch Light do podziału i każda trochę próbasków. Będzie co testować
MagJa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 11:54   #489
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Naamah mialas moze stycznosc z Fairly Summer EDM? jesli tak to bardzo chcialam cie prosic o porownanie do radiant Ivory
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 12:18   #490
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Naamah mialas moze stycznosc z Fairly Summer EDM? jesli tak to bardzo chcialam cie prosic o porownanie do radiant Ivory
wydaje mi się, że bardziej do Soft niż do Radiant Ivory
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 12:42   #491
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
wydaje mi się, że bardziej do Soft niż do Radiant Ivory
Zgodze sie z Ilona,ze blizej mu do Soft

Naamah jak oceniasz blyszczyki?bo skusilam sie na sample na poczatek.

Mag testowania bedzie co niemiara juz sie doczekac nie moge i mam nadzieje,ze szybko paczucha dotrze do Nas,poza tym coraz bardziej chce moj podklad bo wykanczam sampla a efektem jestem oczarowana.
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 12:48   #492
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

hmm.. czyli ze jest ciemniejszy o ton? wlasnie sprawdzilam zamowienie i wzielam i jeden i drugi. mam nadzieje ze juz jutro do mnie dotra.. i ze cos mi przypasuje na zimowy kolor i ze z promocji zdarze skorzystac jeszcze

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2009-09-06 o 12:49
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 14:13   #493
Isztar01
Raczkowanie
 
Avatar Isztar01
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 180
Wpisy w blogu: 11
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Moj Soft Ivory jest ciemniejszy od Fairly summer semi-mat i wychodza z niego rozowo -pomaranczowe kolory na skorze
Czy ktos wie czy Radiant Gold przypomina Light Neutral intensiv ?
Isztar01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 14:26   #494
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez MagJa Pokaż wiadomość
Świetne zakupu
Dzięki - Wasze też na pewno będą udane

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Naamah mialas moze stycznosc z Fairly Summer EDM? jesli tak to bardzo chcialam cie prosic o porownanie do radiant Ivory
Niestety - nie znam tego koloru, przykro mi

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Zgodze sie z Ilona,ze blizej mu do Soft

Naamah jak oceniasz blyszczyki?bo skusilam sie na sample na poczatek.

Mag testowania bedzie co niemiara juz sie doczekac nie moge i mam nadzieje,ze szybko paczucha dotrze do Nas,poza tym coraz bardziej chce moj podklad bo wykanczam sampla a efektem jestem oczarowana.
Moje to też sample Gdybym częściej używała mazideł naustnych, to na pewno kupiłabym pełny wymiar - a tak się zastanawiam.

Są mięciutkie, nawilżające i nei śmierdzą jak kredki
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 14:30   #495
Isztar01
Raczkowanie
 
Avatar Isztar01
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 180
Wpisy w blogu: 11
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Naamah , moglabys opisac troche Twoje Radianty?
Isztar01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 16:20   #496
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Zgodze sie z Ilona,ze blizej mu do Soft

Naamah jak oceniasz blyszczyki?bo skusilam sie na sample na poczatek.

Mag testowania bedzie co niemiara juz sie doczekac nie moge i mam nadzieje,ze szybko paczucha dotrze do Nas,poza tym coraz bardziej chce moj podklad bo wykanczam sampla a efektem jestem oczarowana.
chwal się szybciutko co wzięłaś

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
hmm.. czyli ze jest ciemniejszy o ton? wlasnie sprawdzilam zamowienie i wzielam i jeden i drugi. mam nadzieje ze juz jutro do mnie dotra.. i ze cos mi przypasuje na zimowy kolor i ze z promocji zdarze skorzystac jeszcze
czy o ton czy o dwa nie pamiętam dobrze, bo FS już się pozbyłam,
pamiętam tylko, że i latem był dla mnie zbyt ciemny a radiant jest w sam raz
tez mnie czeka wybranie zimowego odcienia
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 18:56   #497
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
chwal się szybciutko co wzięłaś
Juz mowie

Pelny wymiar Ethereal Foundation Soft Tan i na polowe z MagJa finishera Finishing Touch Light-kusilo mnie pelne opakowanie ale mam tyle innych proszkow,ze jednak starczy polowa a jak mi sie spodoba to bede myslec wtedy

Do tego garsc probek:

-Subtle Tan Ethereal
-Subtle Ivory Ethereal na testy porownawcze

Peony
Decadence
Snow on roses ciezko bylo dokonac wyboru

Peppermint Gloss
Kiss Gloss stwierdzilam,ze chce wyprobowac ichnie blyszczydla









Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
czy o ton czy o dwa nie pamiętam dobrze, bo FS już się pozbyłam,
pamiętam tylko, że i latem był dla mnie zbyt ciemny a radiant jest w sam raz
tez mnie czeka wybranie zimowego odcienia
Tez mi sie tak cos wydaje,ze ton lub dwa.


Cytat:
Napisane przez Naamah6
Moje to też sample Gdybym częściej używała mazideł naustnych, to na pewno kupiłabym pełny wymiar - a tak się zastanawiam.

Są mięciutkie, nawilżające i nei śmierdzą jak kredki
Dziekuje za relacje i tymbardziej nie moge sie doczekac paczki.
Jestem uzalezniona od blyszczykow ale w ciemno nie chcialam brac pelnowymiarowego opakowania.
Musialam nie doczytac albo na oczy mi padlo bo bylam swiece przekonana,ze sample w sloiczkach beda a tu taka mila niespodzianka.
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-06, 22:02   #498
Krystle Carrington
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 565
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Dziewczyny, dzięki za podpowiedź w sprawie podkładu - kolor trafiony za pierwszym razem. Podkład przetestowałam w ekstremalnych warunkach - wymalowałam się na fitness
Jestem bardzo zadowolona, wszystko wyglądało świetnie
Krystle Carrington jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 10:59   #499
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

ehhh.. tym bardziej nie moge sie doczekac probeczek... strasznie przebieram juz nogami. znajac moje szczescie to dzis nie przyjda...
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 11:46   #500
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez Isztar01 Pokaż wiadomość
Naamah , moglabys opisac troche Twoje Radianty?
Postaram się

Zrobiłam fotki porównawcze, ale za oknem chmury i zero słońca, więc bardzo średnio wyszły.

Radiant Gold jest najbardziej żółty z moich radiantów, ale nie ma nic wspólnego z żółtkami z EGM czy EDM - ładny, stonowany, Radiant Ivory to u mnie czysty beżyk. Najciemniejszy z nich jest Radiant Fawn, jest też najbardziej ziemisty i opalony.

U mnie kolejność ich stosowania jest następująca:
- Radiant fawn - kolor letni
- Radiant gold - jesienny
- Radiant Ivory - zimowy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg radianty.jpg (55,4 KB, 166 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg porównanie.jpg (36,2 KB, 181 załadowań)
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 13:22   #501
Isztar01
Raczkowanie
 
Avatar Isztar01
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 180
Wpisy w blogu: 11
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Dzieki za zestawienie i porownanie do innych firm
Isztar01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 13:27   #502
oolong
Zakorzenienie
 
Avatar oolong
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 5 705
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez Naamah6 Pokaż wiadomość
Postaram się

Zrobiłam fotki porównawcze, ale za oknem chmury i zero słońca, więc bardzo średnio wyszły.

Radiant Gold jest najbardziej żółty z moich radiantów, ale nie ma nic wspólnego z żółtkami z EGM czy EDM - ładny, stonowany, Radiant Ivory to u mnie czysty beżyk. Najciemniejszy z nich jest Radiant Fawn, jest też najbardziej ziemisty i opalony.

U mnie kolejność ich stosowania jest następująca:
- Radiant fawn - kolor letni
- Radiant gold - jesienny
- Radiant Ivory - zimowy
super, dzięki, i ja skorzystam
wydaje mi się, że dobrze trafiłam zamawiając Gentle Fawn
z EDM mam Olive Fair i dobrze sie wtapia
__________________
siabada

oolong jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 17:57   #503
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Hexx, Decadence powiadasz
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 18:22   #504
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Dostalam probki
mimo slabego aparatu udalo mi sie zrobic takie male porownanie.
wszystkie odcienie Lauress sa w formule Elemental, EDM Fairly Summer Int.
no i fotka mojej buzi w Sotf Ivory- on mi prawie pasuje na teraz, deczko odznacza sie od mocniej opalonego dekoltu ale ladnie stapia sie z szyja. rozu prawie nie widac na zdjeciu...
wiec wychodzi chyba na to ze na zime musialabym zamowic Radiant Ivory i mieszac z probkami Soft Ivory.
na zdjeciu nie widac ale na pasku z Neutrala po jakims czasie wybilo mi rozowosc... dziwne.

licze na porady czy moze myle sie wzgledem odcienia na sobie.

ogolnie bardzo mi sie podoba- buzia taka promienna, latwo sie naklada (mimo ze kladlam LHK bo FT sechl wyprany)

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2009-09-08 o 18:23
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 18:34   #505
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Dostalam probki
mimo slabego aparatu udalo mi sie zrobic takie male porownanie.
wszystkie odcienie Lauress sa w formule Elemental, EDM Fairly Summer Int.
no i fotka mojej buzi w Sotf Ivory- on mi prawie pasuje na teraz, deczko odznacza sie od mocniej opalonego dekoltu ale ladnie stapia sie z szyja. rozu prawie nie widac na zdjeciu...
wiec wychodzi chyba na to ze na zime musialabym zamowic Radiant Ivory i mieszac z probkami Soft Ivory.
na zdjeciu nie widac ale na pasku z Neutrala po jakims czasie wybilo mi rozowosc... dziwne.

licze na porady czy moze myle sie wzgledem odcienia na sobie.

ogolnie bardzo mi sie podoba- buzia taka promienna, latwo sie naklada (mimo ze kladlam LHK bo FT sechl wyprany)
nie dziwne, nie Ty pierwsza tak twierdzisz
a próbowałas przyciemnić Tanem? o jasnościach sie nie wypowiem, bo na moim lapku żywy fiolet wychodzi jako granat no comment
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 19:46   #506
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

narazie probowalam tylko wymieszac na pasek Radiant Ivory z Soft Ivory. i wyszlo mi baardzo podobny do fairly summer.
na tym zdjeciu to wyglada jakby troszke za jasny ten kolorek w porownaniu do dekoltu. pewnie gdybym dala troche soft tan to byloby ok.
poprobuje jutro jeszcze.
ale wydaje mi sie ze stanie na mieszaniu.
ahh-- i roze mnie urzekly. dostalam tez gratis probke cienia sweet talk.

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2009-09-08 o 19:47
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-09, 09:00   #507
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

ehhh... ja zawsze musze miec problem z kolorem...
juz dzis maznelam obok siebie FS EDM i Radiant Tan.. no super- takie same. ale smeszne jest to ze maznelam na katrce, na nieopalonej stronie reki i na opalonej- i na ipalonej wylazly rozowe tony, na reszcie pieknie sie proezentuje na bezowo...
stoje pomiedzy Radiant Ivory z domieszka Softu a Radiant Tan ktory jasnoscia odpowiada.
no i co wybrac? pomozcie.
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-09, 10:19   #508
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

chrzań kartkę
ważniejsze to co wychodzi na twarzy
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-09, 10:26   #509
KKZJ
Zadomowienie
 
Avatar KKZJ
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 079
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
chrzań kartkę
ważniejsze to co wychodzi na twarzy
umarłam bardzo profesjonalnie brzmiąca rada
ale Ila ma rację - swój kolor znalazłam po zaprzestaniu sugerowania się wyglądem podkładu na pasku naręcznym; Paula, maziaj paszczę i wtedy oceniaj
KKZJ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-09, 10:35   #510
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne LaurEss

Pomalowalam sie Soft Tanem. I teraz nic nie rozumiem jestem jakas blada- nie mowie ze kolor za jasny tylko takie jakies dziwne tony ma ten kolor... jak jestem w pokoju gdzie jest bardziej zolto (rolety) to ok ale w kuchni masakra.
Zostane juz przy Ivory a dzis deko dodam zycia bronzerem.
No i zobaczymy ile wart dla mnie jest ten podklad na dluzej. wczoraj wytrzymal do wieczora ale swiatlo bylo kiepskie to nie za wiele bylo widac czy nie znika.

---------- Dopisano o 10:35 ---------- Poprzedni post napisano o 10:27 ----------

Cytat:
Napisane przez KKZJ Pokaż wiadomość
umarłam bardzo profesjonalnie brzmiąca rada
ale Ila ma rację - swój kolor znalazłam po zaprzestaniu sugerowania się wyglądem podkładu na pasku naręcznym; Paula, maziaj paszczę i wtedy oceniaj
hehe, mnie tez to rozbawilo
tak wiem, ze trzeba paszcze mazac,ale mi bardziej chodzi o kolor na zime ktorego odpowiednika mam tylko tyle co na testy paskowe bo sie go pozbylam.
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
minerals

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-11-26 12:19:45


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:58.