NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI. - Strona 127 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-26, 13:33   #3781
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

przepiekne zbiory dziewczyny!!!
__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-26, 17:02   #3782
backie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10 012
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...5&d=1253450286



Rewelacyjna kolekcja Susanno.
Trafiłam tu buszując po wątkach związanych z EDM i... warto było.
__________________

backie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 00:41   #3783
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

To ja tym razem postanowilam sie zabawic, nie ma super jakosci, no nie poradze, ale sa kwiatki, pszczolka, jakas gasienica, drzewko i krzaczek, a i tecza i chmurka ;p
obawiam sie, ze nie bardzo bedzie widac co to sa za rzeczy, ale tu pewnie wiekszosc sie domysli co jest co
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 11:54   #3784
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

za to jest artystycznie ...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 12:59   #3785
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Candy, Twoje zdjęcia wymiatają
Ładna kolekcja lakierów i cieni - co to za cztery bąble nad cieniowym yyy wiatrakiem? ;]
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 13:12   #3786
gothika
Zakorzenienie
 
Avatar gothika
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 9 553
GG do gothika
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez czarownica Pokaż wiadomość
Co do tego cienia to nie jestem niestety zadowolona. Kolor jaki mam to ziarno kawy, w sklepie zachwycił mnie. Roztarty na ręce dał przepiękny kolor zimnego kawowego brązu ze złocistymi drobinkami. Niestety jest on jakiś dziwny, nie da się nim mianowicie zbytnio cieniować. Nakładany pędzelkiem do cieni nie rozprowadza się równo po powiece, trzeba po prostu nałożyć cień w miejsca prześwitujące. Kolor wtedy jest piękny ale bardzo mocny. Znalazłam na niego sposób i na powiekę pomalowaną jasnym cieniem stopniowo nakładam niewielkie ilości delikatnie rozcierając małym pędzelkiem, długo się trzeba pobawić ale warto Ciekawa jestem czy inne kolory też się tak zachowują dziwnie. Co do trwałości to nie powiem wiele bo używam na bazę.
mam 2 cienie z tej serii: heban i olive i oba są fajne - dobrze się rozprowadzają, dziwne że nie wszystkie takie są

a tu moja aktualizacja
gothika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 13:31   #3787
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Candy, Twoje zdjęcia wymiatają
Ładna kolekcja lakierów i cieni - co to za cztery bąble nad cieniowym yyy wiatrakiem? ;]
wiatrakiem? ;9 moze byc, mial byc kwiatek a wyszedl chyba transformers XD

hmm co to jest, sama nie wiem po prawdzie, to od smackers, to jest jak blyszczyk z brokatem ale ponoc do oczu a nie do ust, pewnie mozna tego uzyc jako brokatu zwyklego czy cos, u mnie to lezy i tyle bo nie wiem jak tego uzywac, probowalam na oku ale to dziwne takie, tluste i sie zwija w zagieciu powieki caly brokat, moze to nie jest jednak do oczu XD
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 13:55   #3788
Noc(nik)
Zadomowienie
 
Avatar Noc(nik)
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Planeta Ziemia, Polska
Wiadomości: 1 241
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

candycotton mogłabyś mi powiedzieć jaki efekt uzyskujesz tymi konkretnie inglotami? Delikatny czy mocniejszy też? Połyskujący czy bardziej matowy? Są u mnie w drogerii i mnie kuszą, ale nie wiem czy mi się przydadzą
__________________

Noc(nik) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 14:05   #3789
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
To ja tym razem postanowilam sie zabawic, nie ma super jakosci, no nie poradze, ale sa kwiatki, pszczolka, jakas gasienica, drzewko i krzaczek, a i tecza i chmurka ;p
obawiam sie, ze nie bardzo bedzie widac co to sa za rzeczy, ale tu pewnie wiekszosc sie domysli co jest co

he he

piękne lakiery do paznokci
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 14:33   #3790
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez Noc(nik) Pokaż wiadomość
candycotton mogłabyś mi powiedzieć jaki efekt uzyskujesz tymi konkretnie inglotami? Delikatny czy mocniejszy też? Połyskujący czy bardziej matowy? Są u mnie w drogerii i mnie kuszą, ale nie wiem czy mi się przydadzą
One sa jasne, blade, ale bardzo mocno opalizują, odbijają światło jak jakiś brokat, pięknie to wygląda. Ale zależy o co Ci chodzi, jak chcesz coś delikatnego, pastelowego to nie, one są dość wyraziste przez to, że tak mocno odbijają swiatło.
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 14:55   #3791
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

dawno tu nie zaglądałam.. ale takich zdjęc jak Candycotton to jeszcze nigdy nie widzialam..
swietne Naprawde jestes fanka inglota.. Prawie jak ja Urban Decay

Wrzucam swoja mała aktualizacje.. wiekszośc rzeczy w drodze albo zamówione.. Najbardziej nie moge sie doczekać setu Meteorytow..

Tusz z drugiego zdjecia zwrociłam do sklepu.. Tragedia-nie przypuszczałam ze po tylu dobrych opiniach tak sie zawiode...
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 14:59   #3792
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
dawno tu nie zaglądałam.. ale takich zdjęc jak Candycotton to jeszcze nigdy nie widzialam..
swietne Naprawde jestes fanka inglota.. Prawie jak ja Urban Decay

Wrzucam swoja mała aktualizacje.. wiekszośc rzeczy w drodze albo zamówione.. Najbardziej nie moge sie doczekać setu Meteorytow..

Tusz z drugiego zdjecia zwrociłam do sklepu.. Tragedia-nie przypuszczałam ze po tylu dobrych opiniach tak sie zawiode...

No to laski do roboty, wiecie juz jak macie robic odtad zdjecia



to mi kochanie opowiedz skad kupujesz urban decay, czy then slynny na caly youtube prime rpotion na prawde czyni takie cuda i jak wypada w porownaniu z inglotem

wiesz, lubie inglota bo jest dobry i nie jest super drogi, nie chodzi mi o to zeby miec duzo a tanio ani malo a drogo, wiec inglot to takie cos po srodku, ale ostatnio sie interesuje drozszymi rzeczami, tam jeden cien z nouby, po prostu zafascynowana nim jestem no i costam od MACa dorwalam na wakacjach w Krakowie w koncu ;p
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 15:05   #3793
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
dawno tu nie zaglądałam.. ale takich zdjęc jak Candycotton to jeszcze nigdy nie widzialam..
swietne Naprawde jestes fanka inglota.. Prawie jak ja Urban Decay

Wrzucam swoja mała aktualizacje.. wiekszośc rzeczy w drodze albo zamówione.. Najbardziej nie moge sie doczekać setu Meteorytow..

Tusz z drugiego zdjecia zwrociłam do sklepu.. Tragedia-nie przypuszczałam ze po tylu dobrych opiniach tak sie zawiode...
Dlaczego nie podobał Ci się Inimitable? Piękna aktualizcja
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 15:15   #3794
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
No to laski do roboty, wiecie juz jak macie robic odtad zdjecia



to mi kochanie opowiedz skad kupujesz urban decay, czy then slynny na caly youtube prime rpotion na prawde czyni takie cuda i jak wypada w porownaniu z inglotem

wiesz, lubie inglota bo jest dobry i nie jest super drogi, nie chodzi mi o to zeby miec duzo a tanio ani malo a drogo, wiec inglot to takie cos po srodku, ale ostatnio sie interesuje drozszymi rzeczami, tam jeden cien z nouby, po prostu zafascynowana nim jestem no i costam od MACa dorwalam na wakacjach w Krakowie w koncu ;p
a wiesz ze mnie zainspirowałas ..

Urban Decay kupuje w Dublinie, ale chyba jest na ebay'u i allegro.
To najlepsze kolorowe kosmetyki jakie mialam okazje uzywać-nawet Mac wypada słabo(bez urazy, bo to sa swietne kosmetyki!).
Nie używałam tylko podkładów, bo stosuje mineralne(ale mają minerałki w swojej ofercie, tyle że mało kolorów..)

Paletki, kredki

Primer mam ale jestem zbyt leniwa by go używać. Cienie UD świetnie się trzymają calutki dzień, nic sie nie osypuje, nie walkuje, od 7 rano do 24 w nocy make up wygląda tak samo! I to bez bazy.. wiec nie chce nawet myśleć jaka byłaby trwałość na bazie. Kolory sa mocno napigmentowane i nasycone.. ale wczoraj robiłam make up(są tutaj na MM) na bazie i bardzo ładnie sie cieniowało i chyba jeszcze żywsze były te barwy..
Ufff.. znowu się opisałam

nie mam porówniania z inglotem(baza) ale nie ma skali porównawczej dla cieni inglota(które równiez są świetne, w Polsce tylko tych uzywałam) i Urban Decay.
Cena cieni pojedynczych jest dość wysoka, bo ok 18euro. Natomiast paletki 10 lub więcej kolorów-okolo 30 euro-a pierwsza uzywam codziennie ponad 3 lata i nadał końca nie widać-więc do dobra inwestycja..

---------- Dopisano o 14:15 ---------- Poprzedni post napisano o 14:10 ----------

Cytat:
Napisane przez kasienka.b Pokaż wiadomość
Dlaczego nie podobał Ci się Inimitable? Piękna aktualizcja
hej Kasieńko Pamietam że Ty między innymi go polecałaś.. i kurka.. nie pasuje mi(a mi prawie każdy tusz odpowiadał...:/)
Kupiłam go z tej nowej obskurnej linii.. może ma inny sklad niz ta klasyczna maskara.. jakis dodatkowy skladnik odpowiedzialny za owa boska czerń. Strasznie szybko mi zasychał na rzęsach(5 ruchów szczoteczka i juz sie brylił i warstwował), wogóle nie podkręcał (tak jak Iconic je ładnie unosił), i strasznie twarde były(rzęsy). Licze że winna jest nowa linia i jeszcze sie skusze na niego, ale w tradycyjnej wersji..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 15:37   #3795
saks
Rozeznanie
 
Avatar saks
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 756
GG do saks
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Nowości. Oszczędziłam wam widoku pędzla do podkładu, taki zwykły sephorowski.
saks jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 15:41   #3796
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Ferguusson swietna aktualizacja ...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 15:42   #3797
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
hej Kasieńko Pamietam że Ty między innymi go polecałaś.. i kurka.. nie pasuje mi(a mi prawie każdy tusz odpowiadał...:/)
Kupiłam go z tej nowej obskurnej linii.. może ma inny sklad niz ta klasyczna maskara.. jakis dodatkowy skladnik odpowiedzialny za owa boska czerń. Strasznie szybko mi zasychał na rzęsach(5 ruchów szczoteczka i juz sie brylił i warstwował), wogóle nie podkręcał (tak jak Iconic je ładnie unosił), i strasznie twarde były(rzęsy). Licze że winna jest nowa linia i jeszcze sie skusze na niego, ale w tradycyjnej wersji..
Możliwe... Ja tego obskurnego nie miałam, tylko tradycyjny i go uwielbiam
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 15:54   #3798
izabela888
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 31
aktualizacja ;) /sierpień - wrzesień/

Witam a oto moja "mała" aktualizacja:
izabela888 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 16:03   #3799
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

A ja teraz używam tuszu Elizabeth Arden i jest boski. Pogrubia mocno, wydłuża i się nie rozmazuje.
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 16:09   #3800
elizka1987
Zakorzenienie
 
Avatar elizka1987
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 8 263
Wpisy w blogu: 1
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
To ja tym razem postanowilam sie zabawic, nie ma super jakosci, no nie poradze, ale sa kwiatki, pszczolka, jakas gasienica, drzewko i krzaczek, a i tecza i chmurka ;p
obawiam sie, ze nie bardzo bedzie widac co to sa za rzeczy, ale tu pewnie wiekszosc sie domysli co jest co
Świetny pomysł na zaprezentowanie swojej kolekcji .
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń.

elizka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 16:11   #3801
SimplyDivine
Zakorzenienie
 
Avatar SimplyDivine
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Koszalin/UK (DE74)
Wiadomości: 5 836
Wpisy w blogu: 1
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Taka mala aktualizacja Kosmetyki Korres to z Grecji - w tubce jest krem koloryzujacy z wyciagiem z arbuza i SPF 30, blyszczyk jest z olejkiem z wisni i pachnie przepieknie a jogurtowe maslo do ciala nawilza nawet moja skore z egzema Szminka czerwona i czarny eye liner to na Rubinowe Przyjecie na ktore wybieram sie w srode, a ze nie znalalam czerwonej sukienki to bedzie mala czarna z czerwonymi ustami
__________________
12.01.2008 - 14.05.2012 - 10.05.2014
SimplyDivine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 17:02   #3802
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez izabela888 Pokaż wiadomość
Witam a oto moja "mała" aktualizacja:
Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Nowości. Oszczędziłam wam widoku pędzla do podkładu, taki zwykły sephorowski.

dziewczyny jak się spisują bibulki wibo? ile kosztują?
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 17:11   #3803
kasia9513
Zakorzenienie
 
Avatar kasia9513
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 6 369
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kasiasiar Pokaż wiadomość
dziewczyny jak się spisują bibulki wibo? ile kosztują?
posiadam też te bibułki i jak dla mnie są świetne, cena to 5zł
__________________
Idealistka z własnymi marzeniami





Świeżynka
kasia9513 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 17:19   #3804
atsenka
Zadomowienie
 
Avatar atsenka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 406
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
Atsenka- mam pytanie, jak sie sprawuje paleta Urban Decay?
Bardzo dobrze To moje ulubione cienie. Dlugo sie trzymaja, nie osypuja, sa niesamowicie wydajne i maja piekne nasycone kolory. Jestem w nich poprostu zakochana, podobnie jak ferguusson

Cytat:
Napisane przez agulek124 Pokaż wiadomość
Fajny zbiorek
Mozesz cos wiecej powiedziec o mineralkach BareMienrals??jak sie sprawuja i gdzie je kupilas??
Dziekuje
Mineralki BM bardzo mi odpowiadaja. Pudry ladnie kryja, a w polaczeniu z brazerem i rozswietlaczem daja efekt photoshopa! Nie zapychaja i nie uwidaczniaja porow. Kupilam komplet 4 pudrow i 3 pedzli w UK za 45 funtow.
__________________
Lanzarote, France, Gran Canaria 2012
Maledives, Mexico 2013
Amsterdam, Crete, Santorini 2014
Cuba, Majorca 2015
Thailand, Scotland, France 2016
Bali 2017

Instagram
http://instagram.com/annamua321
atsenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 17:26   #3805
izabela888
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 31
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Jak dla mnie to spisują się dobrze , tzn. bibułki świetnie matują to co powinny , i jeszcze ta cena . Za tą cenę to rewelacja
izabela888 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 18:29   #3806
saks
Rozeznanie
 
Avatar saks
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 756
GG do saks
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Tak, bibułki są naprawdę fajnie. Nie naruszają makijażu, są taniutkie i skuteczne
saks jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 19:16   #3807
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kasia9513 Pokaż wiadomość
posiadam też te bibułki i jak dla mnie są świetne, cena to 5zł
Cytat:
Napisane przez izabela888 Pokaż wiadomość
Jak dla mnie to spisują się dobrze , tzn. bibułki świetnie matują to co powinny , i jeszcze ta cena . Za tą cenę to rewelacja
Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Tak, bibułki są naprawdę fajnie. Nie naruszają makijażu, są taniutkie i skuteczne

Kasiu, Izabelo, Saks dziękuję

Koniecznie muszę wypróbować
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 20:01   #3808
kasia9513
Zakorzenienie
 
Avatar kasia9513
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 6 369
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kasiasiar Pokaż wiadomość
Kasiu, Izabelo, Saks dziękuję

Koniecznie muszę wypróbować
nie ma za co
za tą cenę naprawdę warto wypróbować
__________________
Idealistka z własnymi marzeniami





Świeżynka
kasia9513 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-27, 21:28   #3809
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

ferguusson, izabela888 i simply divine - swietne aktualizacje!
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-28, 08:43   #3810
miskowa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 9 499
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez _Ewelka___ Pokaż wiadomość
jaka ta paletka piekna!!! chcialam jakis czas temu zlozyc taka w Inglocie ale niestety nie maja matow, a paletki Inglota uwielbiam

napisz cos wiecej o tych matach, czy sie osypuja, jak jakosciowo, i jak przy Inglocie wypadaja.

Z gory dziekuje
inglot ma maty w ofercie, ja mam matowe paletki. Może nie jest ich aż tak dużo, jak innych, ale spokojnie można coś wybrać

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Nowości. Oszczędziłam wam widoku pędzla do podkładu, taki zwykły sephorowski.
jak się spisuje nowy podkład pharmaceris? dobry jest? kryje, matuje?
miskowa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:57.